must Skrevet 16. mai 2011 #18301 Skrevet 16. mai 2011 Ja, jeg operte vel i september, og hadde virkelig ikke trodd jeg skulle få det, hvertfall ikke så tidlig. De er ganske så synlige ja! Jeg fikk sjokk når jeg så det i speilet. De vises kun om jeg bøyer meg fremover, og det er kun under og på sidene, heldigvis ikke oppå. Men likevel, det er jo grusomt.. de er så dype og store, og det er helt freaky å ta på dem :S Jeg operte på Fornebuklinikken, og de innleggene jeg fikk der var vel mammary implants fra eurosilicone.. moderat, under muskelen så kjipt! Men enda godt det er under og på siden da... Har du snakket med klinikken? Er det noe de kan gjøre?
ramp Skrevet 16. mai 2011 #18302 Skrevet 16. mai 2011 Huff det var leit... Synes du skal bestille deg en kontrolltime slik at de selv kan få se, og du kanskje kan få gjort noe med det? Jeg trodde det var sjeldnere med ripling under muskel, så dette var trist synes jeg.
Mirri Skrevet 16. mai 2011 #18303 Skrevet 16. mai 2011 Ja, trodde virkelig ikke jeg skulle få det, men nå har jeg fått det etter 7-8 måneder, og KRAFTIG også Jeg har sendt mail til klinikken for å høre (har ikke mulighet til å ringe pga jobben). Men det er jo ikke noe dem kan gjøre, som inngår i garantien hvertfall. Det eneste er vel å operere på nytt igjen, men jeg har ikke akkurat 30 000 kr til liggende.. Jeg er bare redd det blir å skje igjen, om jeg opererer på nytt.. Pluss at det muligens blir værre nå? :S Skikkelig deprimerende det her var altså.. Jeg krysser fingrene for at dere slipper..
Xstrella Skrevet 16. mai 2011 #18304 Skrevet 16. mai 2011 (endret) Mine er så mye bedre nå. De har sluttet å svi. Kan ta på dem uten at de er dødsømme. De er så fine og jeg er sååå fornøyd. Jeg er så fin i klærne nå. Så kjedelig med ripling da, har du vært ekstra aktiv eller noe? Endret 16. mai 2011 av Xstrella
Stitzh Skrevet 16. mai 2011 #18305 Skrevet 16. mai 2011 steinbukkjenta: Mulig jeg er interesert. Jeg har bestilt undertøy fra VS i den str i bh, så hvis det passer kan det hende jeg vil ha dit også!! Får ikke bhene derfra før i begynnelsen av juni, så får ikke svart før den tid. Men hvis du ikke har fått solgt det før den tid, så skal jeg vurdere det sterkt! xstrella: så bra å høre. Når opererte du, og over eller under muskelen?? Jeg venter utålmodig på at mine skal slutte å være ømme, svie og til de skal bli mykere. Mirri: Ånei.... rippling er noe jeg ikke har tenkt på at jeg kan få engang, men selvsagt er jo muligheten der for oss alle. Har fått inntrykk av at det ikke er så farlig, fordi det ikke vil være så synlig. Men skjønner at du har fått et ganske ille tilfelle. Hørt noe fra klinikken enda?? Er vel desverre ikke så mye man får gjort....
Xstrella Skrevet 16. mai 2011 #18306 Skrevet 16. mai 2011 xstrella: så bra å høre. Når opererte du, og over eller under muskelen?? Jeg venter utålmodig på at mine skal slutte å være ømme, svie og til de skal bli mykere.
ramp Skrevet 17. mai 2011 #18307 Skrevet 17. mai 2011 Klarer dere å kutte ut sportsbhen etter 6 uker?! Jeg har et elsk/hat forhold til min, bruker den enda etter 9 uker. Både natt og dag, så har jeg noen fine spileløse jeg bruker ved finere anledninger :-)
Mirri Skrevet 18. mai 2011 #18308 Skrevet 18. mai 2011 steinbukkjenta: Mulig jeg er interesert. Jeg har bestilt undertøy fra VS i den str i bh, så hvis det passer kan det hende jeg vil ha dit også!! Får ikke bhene derfra før i begynnelsen av juni, så får ikke svart før den tid. Men hvis du ikke har fått solgt det før den tid, så skal jeg vurdere det sterkt! xstrella: så bra å høre. Når opererte du, og over eller under muskelen?? Jeg venter utålmodig på at mine skal slutte å være ømme, svie og til de skal bli mykere. Mirri: Ånei.... rippling er noe jeg ikke har tenkt på at jeg kan få engang, men selvsagt er jo muligheten der for oss alle. Har fått inntrykk av at det ikke er så farlig, fordi det ikke vil være så synlig. Men skjønner at du har fått et ganske ille tilfelle. Hørt noe fra klinikken enda?? Er vel desverre ikke så mye man får gjort.... De er ikke synlige med mindre jeg står naken og bøyer meg fremover. Men jeg vet jo at dem er der, og jeg kjenner dem jo. Jeg syns ikke det er så spesielt kult å få rippling etter 7 måneder, og etter jeg har betalt så mye penger. Trodde det skulle ta litt lengre tid isåfall.. Har ikke vært spesielt aktiv nei, ikke noe over normalen.
Vigil Skrevet 18. mai 2011 #18309 Skrevet 18. mai 2011 Hei alle sammen :-) jeg har et spm som jeg håper noen gidder å svare på.. lurer på hvordan brystene føles med implantater? . altså hvis man ikke tar mer enn en B størrelse , kan de føles som vanlig bryst ? håper virkelig noen kan svare .. takk på forhånd :-)
steinbukkjenta Skrevet 18. mai 2011 #18310 Skrevet 18. mai 2011 steinbukkjenta: Mulig jeg er interesert. Jeg har bestilt undertøy fra VS i den str i bh, så hvis det passer kan det hende jeg vil ha dit også!! Får ikke bhene derfra før i begynnelsen av juni, så får ikke svart før den tid. Men hvis du ikke har fått solgt det før den tid, så skal jeg vurdere det sterkt! xstrella: så bra å høre. Når opererte du, og over eller under muskelen?? Jeg venter utålmodig på at mine skal slutte å være ømme, svie og til de skal bli mykere. Mirri: Ånei.... rippling er noe jeg ikke har tenkt på at jeg kan få engang, men selvsagt er jo muligheten der for oss alle. Har fått inntrykk av at det ikke er så farlig, fordi det ikke vil være så synlig. Men skjønner at du har fått et ganske ille tilfelle. Hørt noe fra klinikken enda?? Er vel desverre ikke så mye man får gjort.... Ok, bare å si i fra om det er rett str.
heipåådeg Skrevet 18. mai 2011 #18311 Skrevet 18. mai 2011 De er ikke synlige med mindre jeg står naken og bøyer meg fremover. Men jeg vet jo at dem er der, og jeg kjenner dem jo. Jeg syns ikke det er så spesielt kult å få rippling etter 7 måneder, og etter jeg har betalt så mye penger. Trodde det skulle ta litt lengre tid isåfall.. Har ikke vært spesielt aktiv nei, ikke noe over normalen. Til meg er det 5 uker siden og jeg har også fått det. Det er ikke synlig, men jeg kjenner det selv når jeg bøyer meg fremover. Det kjennes på siden og litt i kløfta. Jeg gikk ned ganske mange kilo så kan ha noen med det å gjøre. Puppene er råfine fordi og det vises ikke heldigvis
Mirri Skrevet 18. mai 2011 #18312 Skrevet 18. mai 2011 Hei alle sammen :-) jeg har et spm som jeg håper noen gidder å svare på.. lurer på hvordan brystene føles med implantater? . altså hvis man ikke tar mer enn en B størrelse , kan de føles som vanlig bryst ? håper virkelig noen kan svare .. takk på forhånd :-) Jo mer bryst du har fra før av, jo mer naturlig vil dem føles etter operasjon Også om du legger under muskelen. Jeg hadde en A/B-cup før operasjonen, og la under muskelen, og jeg kan ikke kjenne noe unormalt med dem
Mirri Skrevet 18. mai 2011 #18313 Skrevet 18. mai 2011 Jeg sendte mail til klinikken og spurte hvorfor og hva jeg kunne gjøre, og dette er svaret jeg fikk tilbake: "Hei. Det du opplever er ripling. Det forekommer sjelden, men alltid hos veldig slanke pasienter. Det er som du beskriver følbare eller også, i visse situasjoner, synlige bølger i huden. Det er grunnen til at innleggene legges under muskelen, for å forsøke å unngå at det forekommer over og mot midten av brystene. Det er ikke mulig å operere vekk, vil forvinne eller bli bedre ved liten vektoppgang." Så jeg må altså legge på meg for at det skal bli bedre!!!
Xstrella Skrevet 18. mai 2011 #18314 Skrevet 18. mai 2011 Hei alle sammen :-) jeg har et spm som jeg håper noen gidder å svare på.. lurer på hvordan brystene føles med implantater? . altså hvis man ikke tar mer enn en B størrelse , kan de føles som vanlig bryst ? håper virkelig noen kan svare .. takk på forhånd :-) Jeg opererte for snart 6 uker siden, så mine er veldig nye. Jeg kjenner ingenting til hverdags, men når jeg tar på dem så er de litt ømme. De var ekstremt ømme og såre frem til denne uken, men så kom de seg heldigvis. La ikke inn så mye, 250 gr. Jeg vil tro de blir helt som før om en stund, når jeg er ferdig med sportstoppen man må bruke i 6 uker.
Xstrella Skrevet 18. mai 2011 #18315 Skrevet 18. mai 2011 Er det noen som ikke taper lenge? Jeg klødde slik under tapen så i dag har jeg gått uten. Er veldig fornøyd med arrene så tenkte droppe tape nå. Blir 6 uker på fredag. Vet de anbefaler 3 mnd, men synes ikke det er behagelig å klø.
Wishful Skrevet 18. mai 2011 #18316 Skrevet 18. mai 2011 Jeg er egentlig bare skikkelig skuffet nå. Jeg var på konsultasjon for første gang for et par uker siden, og kirurgen vil legge inn maks 215. Jeg fikk prøve 200 (han hadde ikke med 215) og jeg synes ikke det var så stor forskjell. Greit at jeg har veldig tynn overkropp, og jeg stoler forsåvidt på det han sier, vil ikke ha noe som er helt uproposjonalt, men det hadde vært greit med litt størrelse når jeg først betaler 30 000 Han sa jeg skulle få "runde med moderat profil", og jeg ble så satt ut av størrelsen at jeg ikke fikk spurt flere spørsmål, så jeg aner egentlig ikke hva det vil si. Jeg er så redd for å våkne opp med nesten samme størrelse som jeg har fra før. Da er det jo ikke noen vits lengre, for de ser jo pene ut som de er nå, de er bare litt små.
Vigil Skrevet 18. mai 2011 #18317 Skrevet 18. mai 2011 Jo mer bryst du har fra før av, jo mer naturlig vil dem føles etter operasjon Også om du legger under muskelen. Jeg hadde en A/B-cup før operasjonen, og la under muskelen, og jeg kan ikke kjenne noe unormalt med dem takk for svaret :-) kanskje et dumt spm men er dte mulig å holde de skjult liksom ? altså kan noen andre som kjenner på dem merke at det er silikon ? hva med hvis kjæresten merker det. har noen av dere hørt klager fra deres menn :gjeiper:
Me:-) Skrevet 18. mai 2011 #18318 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg er egentlig bare skikkelig skuffet nå. Jeg var på konsultasjon for første gang for et par uker siden, og kirurgen vil legge inn maks 215. Jeg fikk prøve 200 (han hadde ikke med 215) og jeg synes ikke det var så stor forskjell. Greit at jeg har veldig tynn overkropp, og jeg stoler forsåvidt på det han sier, vil ikke ha noe som er helt uproposjonalt, men det hadde vært greit med litt størrelse når jeg først betaler 30 000 Han sa jeg skulle få "runde med moderat profil", og jeg ble så satt ut av størrelsen at jeg ikke fikk spurt flere spørsmål, så jeg aner egentlig ikke hva det vil si. Jeg er så redd for å våkne opp med nesten samme størrelse som jeg har fra før. Da er det jo ikke noen vits lengre, for de ser jo pene ut som de er nå, de er bare litt små. Hvorfor ville han ikke legge inn mer da, fordi han mente det ville passe best til kroppen din eller fordi han mente det ikke var plass til mer? Du kan jo gå til flere kirurger da, det er jo ofte de ser forskjellig. Kirurgen (Bjærke) jeg var hos på Colosseum er nok pro litt større så kanskje prøve han Men nå vet ikke jeg hvor du bor da. Jeg er litt usikker på om moderat profil er det samme som de kaller lav profil, men tror kanskje det. Runde er det vanligste og det de fleste bruker. Har du et fint utgangspunkt blir det garantert fint Endret 18. mai 2011 av Me:-)
must Skrevet 18. mai 2011 #18319 Skrevet 18. mai 2011 Hvorfor ville han ikke legge inn mer da, fordi han mente det ville passe best til kroppen din eller fordi han mente det ikke var plass til mer? Du kan jo gå til flere kirurger da, det er jo ofte de ser forskjellig. Kirurgen (Bjærke) jeg var hos på Colosseum er nok pro litt større så kanskje prøve han Men nå vet ikke jeg hvor du bor da. Jeg er litt usikker på om moderat profil er det samme som de kaller lav profil, men tror kanskje det. Runde er det vanligste og det de fleste bruker. Har du et fint utgangspunkt blir det garantert fint Moderat, er ikke det det samme som medium profil da? Det ville jeg trodd... Har jo lav, medium, medium pluss, høy og ekstra høy profil tror jeg at jeg har lest.
must Skrevet 18. mai 2011 #18320 Skrevet 18. mai 2011 Jeg er egentlig bare skikkelig skuffet nå. Jeg var på konsultasjon for første gang for et par uker siden, og kirurgen vil legge inn maks 215. Jeg fikk prøve 200 (han hadde ikke med 215) og jeg synes ikke det var så stor forskjell. Greit at jeg har veldig tynn overkropp, og jeg stoler forsåvidt på det han sier, vil ikke ha noe som er helt uproposjonalt, men det hadde vært greit med litt størrelse når jeg først betaler 30 000 Han sa jeg skulle få "runde med moderat profil", og jeg ble så satt ut av størrelsen at jeg ikke fikk spurt flere spørsmål, så jeg aner egentlig ikke hva det vil si. Jeg er så redd for å våkne opp med nesten samme størrelse som jeg har fra før. Da er det jo ikke noen vits lengre, for de ser jo pene ut som de er nå, de er bare litt små. Hvor har du vært på konsultasjon? Hvis du er usikker på rådet du har fått, ville jeg tatt en konsultasjon til hos en annen kirurg. Da får du meningen fra to fagpersoner I Oslo-området er det i hvert fall to klinikker som praktiserer gratis konsultasjon, så om du holder til i nærheten vil ikke det koste deg noe ekstra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå