must Skrevet 15. mai 2011 #18281 Skrevet 15. mai 2011 Jeg må¨si meg uenig med ramp. Jeg har over muskel og jeg syntes jeg har fått et mye mer naturlig resultat enn det mine venninner med under muskel har, fordi jeg har fått et mer naturlig heng. Misforstå meg rett, ikke slik at dem henger men det ser ikke ut som de sitter fast på brystkassen og er mer bevegelige. MEN alle er forskjellige, så følg kirurgens råd! Nettopp, det er akkurat det jeg er ute etter, vil at de skal få en naturlig form. Så er nok fryktelig avhengig av kirurgen hva jeg ender opp med. Det gjør at jeg føler meg litt lite selvstendig, men samtidig er det jo de som har peiling (Håper jeg...). Hvor store innlegg har du, Betty84? Og hvilken BH-størrelse før/etter? (Huff, nå synes jeg at jeg maser fælt her altså, har rett og slett pupper på hjernen om dagen... )
must Skrevet 15. mai 2011 #18282 Skrevet 15. mai 2011 Puppecollagen min :D Bilde øverst til venstre er det jeg absolutt ikke vil ha... De andre synes jeg er ganske fine. Så også noen andre som hadde lagt inn bilder av sine drømmepupper tidligere i tråden, men det er så langt tilbake at jeg har ikke orket å lete meg fram til de igjen, men det var også utrolig flotte utgaver av sorten!
Xstrella Skrevet 15. mai 2011 #18283 Skrevet 15. mai 2011 Must, jeg hadde en løs b, og la under muskel. Det ble veldig fint, for i og med at jeg har 360 medium profil (brede innlegg) blir puppen strekt på en måte. En venninne av meg tok for 4 mnd siden, over muskel. Vi hadde ca samme utgangspunkt. Og hun er ikke fornøyd, for hennes har begynt å henge allerede. Om en kirurg sier du kan ha under muskel, hadde jeg definitivt gått for det, jeg er veldig glad jeg har det, iallefall :-) Det at de henger allerde kan jo være fordi det er lagt inn for mye? Jeg har 250 over muskel og de er veldig fine, henger ikke. De kan jo endre seg da, men siden jeg ikke la inn så mye så tror jeg ikke de vil henge før om noen år.
ramp Skrevet 15. mai 2011 #18284 Skrevet 15. mai 2011 Jeg har naturøig heng jeg også, kunne godt ha lagt inn bilde men jeg skriver fra mobil. Om du gir meg en e postadresse kan jeg maile bilde. Venninnen min har ikke for store innlegg tror jeg, men kirurgen hadde forklart det slik at når hun hadde naturlig heng før op, kan innleggene og tyngdekraften gi ytterligere heng. Dette er jo selvfølgelig ingen fasit og gjelder ikke alle, men jeg er ganske sikker på at jeg hadde fått heng om jeg hadde lagt over.
ramp Skrevet 15. mai 2011 #18285 Skrevet 15. mai 2011 Puppecollagen min :D Bilde øverst til venstre er det jeg absolutt ikke vil ha... De andre synes jeg er ganske fine. Så også noen andre som hadde lagt inn bilder av sine drømmepupper tidligere i tråden, men det er så langt tilbake at jeg har ikke orket å lete meg fram til de igjen, men det var også utrolig flotte utgaver av sorten! Mine er faktisk veldig like de jeg teller som nr 7 :-)
Betty84 Skrevet 15. mai 2011 #18286 Skrevet 15. mai 2011 Nettopp, det er akkurat det jeg er ute etter, vil at de skal få en naturlig form. Så er nok fryktelig avhengig av kirurgen hva jeg ender opp med. Det gjør at jeg føler meg litt lite selvstendig, men samtidig er det jo de som har peiling (Håper jeg...). Hvor store innlegg har du, Betty84? Og hvilken BH-størrelse før/etter? (Huff, nå synes jeg at jeg maser fælt her altså, har rett og slett pupper på hjernen om dagen... ) Puppegal ja, jeg var helt sprø mens jeg ventet på min operasjon! Men det som er greia enten du legger over eller under er jo uansett utgangspungtet. Under muskel, som egentlig er delvis under muskel -lager bare en liten lomme under muskelen slik at protesekanten ikke skal syntes på oversiden når du har lite brystvev fra før.Innplantatet ligger altså ikke helt under muskelen. Også er det slik at mange kirurger foretrekker å legge under fordi det er en raskere operasjon. Sykehus er som kjent et samlebånd selv om private er bedre enn offentlige spør du meg. Har du lite brystvev må du legge under for å få et pent resultat, men dette har kirurgene mer greie på enn meg, deg eller noen andre. Så du er ikke lite selvstendig selv om du ikke velger det selv Du ville vel ikke fortelt en kirurg hvilket type nett h*n skulle brukt om du skulle operert et brokk? Tett eksempel kanskje, men beste jeg kom på i farta siden det er mange måter å gjøre det på også. Jeg hadde 75/80 B/A slitene ammepupper før operasjon, la inn 325 over og har endt opp med ca 80D. Er ikke helt fornøyd, men det er pga utgangspungtet mitt. Litt skjev plassering av brystvorten som kom tydeligere frem etter operasjon, også syntes jeg dem er litt for store. Men jeg ønsket ikke brystløft, så da måtte det legges inn såpass. Muligens det blir mindre innplantater og brystløft etter sommeren.
must Skrevet 15. mai 2011 #18287 Skrevet 15. mai 2011 Hmm, ja er nok ikke annet å gjøre enn å lytte til kirurgen. Synes brokk-eksempelet var genialt! :D Betty84: Var også redd for at jeg måtte ha løft, men da kirurgen på Aviva målte hadde jeg faktisk ikke pr definisjon noe heng, brystvortene var riktig plassert ift der de skulle være. (en hyggelig beskjed i grunnen!) Bare fyllet i puppene som mangler. Veldig dumt at du synes dine er for store da. Jeg er ikke så redd for at jeg skal synes det selv, men mer bekymret for at mannen skal mene det... Ramp: Ja, da ble i hvert fall utseende veldig bra! :D Bare å synd med resten av bivirkningene
Stitzh Skrevet 15. mai 2011 #18288 Skrevet 15. mai 2011 Har nok mye å si hvordan utgangspunk en har ja, er helt umulig å sammenligne seg med andre så lenge man ser forskjellig ut i utgangspunktet. For min del var det aldri snakk om å kunne legge over muskelen, da ville jeg fått en synlig kant og det vil jeg jo ikke ha. Det min kirurg sa, da jeg var redd for å få for "strutte-pupper", var at muskelen ville presse protesen litt ned så de ble fyldigere i underkant. Dette fordi protesen ikke var helt fyllt. Jeg synes fremdeles puppene mine er litt for struttete, så håper de synker litt til. Har sunket mye, og er jo bare 2,5 uke gamle så kan hende de synker litt til. Så lenge jeg har på meg klær/bh/bikini, er de helt supre. Trenger ikke push up for å si det sånn. Så jeg er fornøyd uansett om de blir sånn som de er per i dag. Men håper de blir litt mykere og detter ytterligere litt ned. Når ble dere andres ordentlig myke og så langt ned som de kom?? Ang følelse,så håper jeg også at det skal forandre seg. For er jo tragisk hvis de skal forbli sånn de er per i dag. Veldig ømme og numne. Men tror det kan ta opptil et år før de blir ordentlige igjen, så er jo absolutt håp enda;-)
Betty84 Skrevet 15. mai 2011 #18289 Skrevet 15. mai 2011 Nå er det ikke sånn at mine ser unaturlig store ut og det var jo plass til det han la inn. Kunne fint lagt inn mer også, men det ønsket jeg ikke. Og når jeg ser på hva jeg hadde burde jeg egentlig være superfornøyd for det var ille. Hva er planen din? Hvor mye osv? Mannen min var også redd det skulle bli for stort, men han er meget fornøyd
must Skrevet 15. mai 2011 #18290 Skrevet 15. mai 2011 Jeg hadde svært få formeninger om hvor mye jeg skulle ha før jeg var på Aviva. Der fikk jeg prøve litt forskjellige protesestørrelser og 260 på venstrepuppen(som er størst) så veldig bra ut. Så da ble det det der og 300 på høyre. Alternativet var 240/280, legen mente 40cc forskjell ville bli bra. Men så har jeg jo fått tenkt masse på saken da, og jeg er veldig i tvil. Vil jeg egentlig ha større? Hvordan blir 300cc høyprofil seende ut? kan det bli veldig Barbieaktig eller ligne på skrekkeksemplet mitt fra puppecollagen osv. Så da ble jeg jo selvfølgelig veldig usikker... Ser jo på andre som har operert at de kan starte på samme størrele, en legger inn 260cc, dan andre over 400 og likevel ender de på samme størrelse. Synes det derfor er greit med meningen til en "fagmann" til :D Er så redd for å bli misfornøyd og angre på hele greia, det vil man jo helst unngå når man legger så mye penger i en forandring av utseende.
Stitzh Skrevet 15. mai 2011 #18291 Skrevet 15. mai 2011 Jeg hadde svært få formeninger om hvor mye jeg skulle ha før jeg var på Aviva. Der fikk jeg prøve litt forskjellige protesestørrelser og 260 på venstrepuppen(som er størst) så veldig bra ut. Så da ble det det der og 300 på høyre. Alternativet var 240/280, legen mente 40cc forskjell ville bli bra. Men så har jeg jo fått tenkt masse på saken da, og jeg er veldig i tvil. Vil jeg egentlig ha større? Hvordan blir 300cc høyprofil seende ut? kan det bli veldig Barbieaktig eller ligne på skrekkeksemplet mitt fra puppecollagen osv. Så da ble jeg jo selvfølgelig veldig usikker... Ser jo på andre som har operert at de kan starte på samme størrele, en legger inn 260cc, dan andre over 400 og likevel ender de på samme størrelse. Synes det derfor er greit med meningen til en "fagmann" til :D Er så redd for å bli misfornøyd og angre på hele greia, det vil man jo helst unngå når man legger så mye penger i en forandring av utseende. Hun som er skrekkeksempelet ditt ser jo veldig tynn ut, tynnere enn de andre du har tatt bilde av. Mulig det har litt å si også. Vil jo tro at de som har litt mere eget fett, vil "skjule" protesene mer. Og etter hva jeg har skjønt så har jo du litt brystvev, og er ikke så tynn som skrekkeksempelet ditt!! Hun ser veldig spinkel ut i overkroppen synes jeg. Jeg hadde også fryktelig lyst til å se resultatet før jeg opererte, holdt på å drive meg selv fra forstanden med alle tankene. Men kirurgene er jo opptatt av at vi skal bli fornøyd, det må jo være målet dems. Så hvis en finner en kirurg og en klnikken som en føler en har tillit til, så er det beste å følge des råd! Er veldig rart hvordan et innlegg kan se forskjellig ut på forskjellige personer. Jeg la jo inn 450 cc, og har bare hørt om noen få andre som har lagt inn så mye. Jeg hadde totalt angst før OP, fordi jeg følte de fleste her inne la inn mye mindre enn det. Men mine pupper ser ikke store ut i det hele tatt. Jeg kan sikkert få de til å se store ut, men har ingen problemer med å "skjule" de heller.
must Skrevet 15. mai 2011 #18292 Skrevet 15. mai 2011 Hun som er skrekkeksempelet ditt ser jo veldig tynn ut, tynnere enn de andre du har tatt bilde av. Mulig det har litt å si også. Vil jo tro at de som har litt mere eget fett, vil "skjule" protesene mer. Og etter hva jeg har skjønt så har jo du litt brystvev, og er ikke så tynn som skrekkeksempelet ditt!! Hun ser veldig spinkel ut i overkroppen synes jeg. Jeg hadde også fryktelig lyst til å se resultatet før jeg opererte, holdt på å drive meg selv fra forstanden med alle tankene. Men kirurgene er jo opptatt av at vi skal bli fornøyd, det må jo være målet dems. Så hvis en finner en kirurg og en klnikken som en føler en har tillit til, så er det beste å følge des råd! Er veldig rart hvordan et innlegg kan se forskjellig ut på forskjellige personer. Jeg la jo inn 450 cc, og har bare hørt om noen få andre som har lagt inn så mye. Jeg hadde totalt angst før OP, fordi jeg følte de fleste her inne la inn mye mindre enn det. Men mine pupper ser ikke store ut i det hele tatt. Jeg kan sikkert få de til å se store ut, men har ingen problemer med å "skjule" de heller. Du har helt rett, hun ser veldig tynn ut. Da er det jo lov at jeg nesten ikke kan bli seende slik slik ut, nesten uansett hvilken størrelse og modell jeg velger . Noe nytte må jo dette fettet gjør for seg! :D Men tok det likevel med for å vise hvilken form jeg absolutt ikke vil ha. Da er faktisk det jeg har nå bedre! Dine ser sikkert knallfine ut, og BH-størrelsen din høres jo slett ikke avskrekkende ut. Og jeg tenker også slik at om de blir litt store, kan de jo skjules i ganske mange sammenhenger, og med sports-BH til trening vil de vil ikke akkurat være i veien når jeg gjør det heller
must Skrevet 15. mai 2011 #18293 Skrevet 15. mai 2011 Hun som er skrekkeksempelet ditt ser jo veldig tynn ut, tynnere enn de andre du har tatt bilde av. Mulig det har litt å si også. Vil jo tro at de som har litt mere eget fett, vil "skjule" protesene mer. Og etter hva jeg har skjønt så har jo du litt brystvev, og er ikke så tynn som skrekkeksempelet ditt!! Hun ser veldig spinkel ut i overkroppen synes jeg. Jeg hadde også fryktelig lyst til å se resultatet før jeg opererte, holdt på å drive meg selv fra forstanden med alle tankene. Men kirurgene er jo opptatt av at vi skal bli fornøyd, det må jo være målet dems. Så hvis en finner en kirurg og en klnikken som en føler en har tillit til, så er det beste å følge des råd! Er veldig rart hvordan et innlegg kan se forskjellig ut på forskjellige personer. Jeg la jo inn 450 cc, og har bare hørt om noen få andre som har lagt inn så mye. Jeg hadde totalt angst før OP, fordi jeg følte de fleste her inne la inn mye mindre enn det. Men mine pupper ser ikke store ut i det hele tatt. Jeg kan sikkert få de til å se store ut, men har ingen problemer med å "skjule" de heller. Du har helt rett, hun ser veldig tynn ut. Da er det jo lov at jeg nesten ikke kan bli seende slik slik ut, nesten uansett hvilken størrelse og modell jeg velger . Noe nytte må jo dette fettet gjør for seg! :D Men tok det likevel med for å vise hvilken form jeg absolutt ikke vil ha. Da er faktisk det jeg har nå bedre! Dine ser sikkert knallfine ut, og BH-størrelsen din høres jo slett ikke avskrekkende ut. Og jeg tenker også slik at om de blir litt store, kan de jo skjules i ganske mange sammenhenger, og med sports-BH til trening vil de vil ikke akkurat være i veien når jeg gjør det heller
Betty84 Skrevet 16. mai 2011 #18294 Skrevet 16. mai 2011 Ramp: Så dumt at de ikke har fått følelsen ordentlig tilbake da. Det kan jo fortsatt endre seg, men skjønner at det er frustrerende. Skal krysse fingrene for at de blir bra, selv om du selv ikke tror det akkurat nå! Jazne: Godt å høre at du er fornøyd! Så et lite spørsmål fra meg: Mange med erfaring fra å legge innlegget over muskel her? Særlig mtp utseende etter operasjonen. Har inntrykk av at de fleste legger inn under muskel, men tviler på at det blir så pent med en løs B-cup "hengende utenfor" det som blit strammet opp av protesen på meg. På Aviva ville også legen legge over muskel, så regner egentlig med at jeg ender opp med å gjøre det med mindre Fornebuklinikken anbefaler noe helt annet. Tenkte på dette innlegget ditt igår kveld... Gjentar meg selv litt her jeg, men det får bare være. Under muskel er delvis under muskel. Så det blir ikke slik som du forespeiler deg at hele protesen ligger under brystmuskelen og resten av puppen henger over Er bare toppen av protesen som ligger under muskelen,sånn at kanten på protesen ikke skal syntes hvis du er veldig tynn, har lite vev osv. Hvis du er veldig lita og har minimalt med bryst fra før, er det altså mulig å legge inn proteser uten at det skal se ut som om du har to kuler stappa på brystet. Kan jo selvfølgelig være menge andre grunner til at de legger under, men dette er nok hovedårsaken. Tror forresten jeg så en sånn "presentasjon" av dette på Fornebu sine sider, men det husker kanskje noen andre her bedre enn meg? Ha en flott dag alle puppejenter
steinbukkjenta Skrevet 16. mai 2011 #18295 Skrevet 16. mai 2011 Hei jenter! Er det noen som er interessert i å kjøpe to sett VS-undertøy? Jeg opererte for 7 mnd siden, og var så heldig å få Victoria Secret undertøysett av min kjære, men dette passet ikke. :/ Jeg bruker 70DD hos Lindex, 70E hos KappAhl, og 65G hos Change. Str på bhene er 32D og str på truse er S. (trusene har aldri vært ute av posen de kom i). Det er cupen på bhene jeg ikke passer, dette er skikkelig ergelig ettersom jeg hadde ønsket meg slikt undertøy lenge. I stedet for å la det ligge å støve ned, tenkte jeg at noen andre kanskje vil ha glede av det. Det første bildet er Miraculous bhen som mange sikkert har hørt snakk om. Den gir skikkelig push-up. Truse og bh er i leopardprint. (for søk på VS sine sider, bruk art.nr: 258474 og 251973) Bhen koster opprinnelig $54 = 324 kr Trusen koster $ 12,50 = 75 kr Samlet pris: 399 kr +moms, porto og tollgebyr. (selges for 500kr + porto) Det andre undertøysettet består av ”Cotton Lingerie Push-up bra” og ”Cotton Lingerie Lace-waist cheeky panty”. Truse og bh er knallrosa. (for søk på VS sine sider, bruk art.nr: 241060 og 258419) Bhen koster $ 24,50=147 kr Trusen $ 9,50= 57 kr Samlet pris: 204 kr +moms, porto og tollgebyr (selges for 250kr + porto) Porto på forsendelsen $ 34 (204kr) Hele forsendelsen kom på $ 134,5 (807kr) + moms på 25% + tollgebyr på 105kr = 1113,75kr Gjør et kupp! Skriv post til meg dersom noen er interessert
must Skrevet 16. mai 2011 #18296 Skrevet 16. mai 2011 Tenkte på dette innlegget ditt igår kveld... Gjentar meg selv litt her jeg, men det får bare være. Under muskel er delvis under muskel. Så det blir ikke slik som du forespeiler deg at hele protesen ligger under brystmuskelen og resten av puppen henger over Er bare toppen av protesen som ligger under muskelen,sånn at kanten på protesen ikke skal syntes hvis du er veldig tynn, har lite vev osv. Hvis du er veldig lita og har minimalt med bryst fra før, er det altså mulig å legge inn proteser uten at det skal se ut som om du har to kuler stappa på brystet. Kan jo selvfølgelig være menge andre grunner til at de legger under, men dette er nok hovedårsaken. Tror forresten jeg så en sånn "presentasjon" av dette på Fornebu sine sider, men det husker kanskje noen andre her bedre enn meg? Ha en flott dag alle puppejenter Takk for god forklaring! Det som er litt merkelig var at det hørtes egentlig ut til at kirurgen på Aviva mente det ville bli penest over muskel på meg fordi jeg har noe brystvev selv og derfor kunne bli rart om jeg la det under. Men mulig jeg misforstod og at han mente jeg kunne legge over muskel fordi jeg hadde nok vev, ikke at det nødvendigvis ville bli mindre pent under? De fleste kirurger har jo noen metoder de liker bedre enn andre, kanskje han bare liker å legge over når det er mulighet for det? Ikke vet jeg... Kjenner jeg blir bare mer og mer spent på hva jeg får høre til lørdagen her nå... :D
ramp Skrevet 16. mai 2011 #18297 Skrevet 16. mai 2011 Da har jeg sendt puppebilde til dere som ville ha :-) beklager at bildet ikke er optimalt, ser puppene er våte etter dusjen enda, og det så jeg ikke før etter de var sendt :-p
Mirri Skrevet 16. mai 2011 #18298 Skrevet 16. mai 2011 Kjempeflott, da har jeg fått rippling, jenter... Noen andre som opererte for 6-12måneder siden som også har fått det?
ramp Skrevet 16. mai 2011 #18299 Skrevet 16. mai 2011 Huff jeg er ikke den rette til å svare da det bare er et par mnd siden min op. Er det synlig ripling? Hva slags innlegg har du?
Mirri Skrevet 16. mai 2011 #18300 Skrevet 16. mai 2011 Huff jeg er ikke den rette til å svare da det bare er et par mnd siden min op. Er det synlig ripling? Hva slags innlegg har du? Ja, jeg operte vel i september, og hadde virkelig ikke trodd jeg skulle få det, hvertfall ikke så tidlig. De er ganske så synlige ja! Jeg fikk sjokk når jeg så det i speilet. De vises kun om jeg bøyer meg fremover, og det er kun under og på sidene, heldigvis ikke oppå. Men likevel, det er jo grusomt.. de er så dype og store, og det er helt freaky å ta på dem :S Jeg operte på Fornebuklinikken, og de innleggene jeg fikk der var vel mammary implants fra eurosilicone.. moderat, under muskelen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå