Me:-) Skrevet 6. mai 2011 #18222 Skrevet 6. mai 2011 Noen her som har handlet spileløse, ikke push up bher? Hvor får man kjøpt det, som ikke er sportsbh?? Ellos
heipåådeg Skrevet 7. mai 2011 #18223 Skrevet 7. mai 2011 Væsket det mye siden du måtte gå på antibiotika? Eller var det i tillegg mer hoven ? Det brystet som væsket fra såret sluttet å væske samme dag, men er hoven og mer øm. Mitt var hoven ja, og jeg hadde litt vondt. Vesket fordi kanten på det ene stingen hadde "revnet" (altså, det var åpent en liten cm). Det måtte slutte å veske slik at det fikk/får gro. Var hos legen, hun ringte kirugen min (det var i påskeferien, så klinikken hadde stengt) ringte de etter påske og fikk beskjed om å fortsette å teipe bare. Det er ennå ikke helt grodd, men har sluttet på antibiotika. De er nå litt over 4 uker. Jeg har mottat min victoria secret bikini, kjøpt en bikini på tilbud og to push ups. Det er så digg med nye pupper, de er så fine Kunne faktisk hatt de litt større.. men regner med det ikke var så mye plass til det siden jeg faktisk ikke hadde pupper før jeg opererte meg
Stitzh Skrevet 7. mai 2011 #18224 Skrevet 7. mai 2011 Mitt var hoven ja, og jeg hadde litt vondt. Vesket fordi kanten på det ene stingen hadde "revnet" (altså, det var åpent en liten cm). Det måtte slutte å veske slik at det fikk/får gro. Var hos legen, hun ringte kirugen min (det var i påskeferien, så klinikken hadde stengt) ringte de etter påske og fikk beskjed om å fortsette å teipe bare. Det er ennå ikke helt grodd, men har sluttet på antibiotika. De er nå litt over 4 uker. Jeg har mottat min victoria secret bikini, kjøpt en bikini på tilbud og to push ups. Det er så digg med nye pupper, de er så fine Kunne faktisk hatt de litt større.. men regner med det ikke var så mye plass til det siden jeg faktisk ikke hadde pupper før jeg opererte meg Kan du str på victoria secret? Tenkte å bestille noen bher derfra, men de har jo andre str enn her. Er det tommer de oppgir det i??
sinne Skrevet 7. mai 2011 #18225 Skrevet 7. mai 2011 Kan du str på victoria secret? Tenkte å bestille noen bher derfra, men de har jo andre str enn her. Er det tommer de oppgir det i?? hvis du har en bh ifra hm står str i mål som brukes i usa under. tror 75D blir 34D.
Stitzh Skrevet 7. mai 2011 #18226 Skrevet 7. mai 2011 hvis du har en bh ifra hm står str i mål som brukes i usa under. tror 75D blir 34D. Takk for svar. Har bh fra HM, men ikke i mine str!!! Får heller stikke innom HM en dag å sjekke, haster ikke så mye med å bestille. Skal jo fortsatt bruke denne vakre sportsbhen i 5 uker til....
Xstrella Skrevet 7. mai 2011 #18228 Skrevet 7. mai 2011 En mnd siden i dag. Tiden har gått så fort. Jeg har 2 uker igjen med den teite sports bh, så det skal bli så bra uten den. Jeg er fremdeles øm og litt sår på hele puppene. De er ikke så myke enda heller. De står fint, er beine og symmetriske. Kjenner litt av kanten enda også, men den er ikke synlig. Jeg ser at jeg endelig har fått litt fine pupper og kan leve med disse her. Litt kjedelig at de er så såre da, men får nå håpe at sårheten gir seg. Flere som er såre 1 mnd etter operasjon?
heipåådeg Skrevet 8. mai 2011 #18229 Skrevet 8. mai 2011 Så kjedelig det ennnå ikke har grodd :-( . Å teipe det sammen vil nok hjelpe. Har hevelsen gått ned på det brystet? Åå Victoria Secret har mye fint, har sett på de spileløse bh'ene, men ikke fått kjøpt noe ennå. Skjønner godt hva du mener om å ville ha mer, men er selv fornøyd med resultatet så langt :-) om venstre pupp blir kvitt hevelsen og blir som høyre pupp blir jeg veldig fornøyd! Akkurat den størrelsen jeg hadde når jeg ammet. Hevelsen er nede. Jeg tenker ikke over at det ikke er grodd på en måte. Har ingen hevelse, ikke vesker jeg og ikke vondt så. Lever akkurat som normalt :-) Skjønner. Bra du er fornøyd :D
Cecilie20 Skrevet 8. mai 2011 #18230 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har vært overlykkelig helt til nå, bare 18 dager igjen.. Jeg er livredd for å se liten forandring etterpå.. Dette med størrelse får meg så frustrert:( håper å presse inn 350!!!
Stitzh Skrevet 8. mai 2011 #18231 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har vært overlykkelig helt til nå, bare 18 dager igjen.. Jeg er livredd for å se liten forandring etterpå.. Dette med størrelse får meg så frustrert:( håper å presse inn 350!!! Jeg hadde motsatt av deg, var livredd for at det skulle bli for stort... La inn 450 cc og jeg ser STOR forandring, men med klær ser de faktisk ikke så store ut. Så veldig glad for at jeg hørte på kirurgen og mannen, og la inn 450... Men du er jo mye mindre i kroppen enn meg, så 450 hadde sikkert blitt alt for stort for deg. Ikke tenk på det. Du har jo fått beskjed om at de skal legge inn så mye som er forsvarlig, og jeg er helt sikker på at du da kommer til å se forskjell. De fleste som er her inne, legger jo ikke inn mer enn rundt 300 cc har jeg inntrykk av. Og de blir jo kjempe fornøyde alle mann!!! 18 dager går fort, blir spennende.
Cecilie20 Skrevet 8. mai 2011 #18232 Skrevet 8. mai 2011 Takk Stitzch! Du roer meg ned:) hihi! Vil veldig gjerne ha et unaturlig/naturlig utseendet Med det mener jeg ikke skikkelig baloon boobs, men jeg ønsker store, runde og fine pupper:) håper jeg blir fornøyd når jeg skal legge ut bilde:) før ogetter! gleder meg!! Jeg har fått hørt at er du over 15 cm i diameter over hvert bryst er det plass til 400g. Noen som vet? klem!!
Cecilie20 Skrevet 8. mai 2011 #18233 Skrevet 8. mai 2011 Takk Stitzch! Du roer meg ned:) hihi! Vil veldig gjerne ha et unaturlig/naturlig utseendet Med det mener jeg ikke skikkelig baloon boobs, men jeg ønsker store, runde og fine pupper:) håper jeg blir fornøyd når jeg skal legge ut bilde:) før ogetter! gleder meg!! Jeg har fått hørt at er du over 15 cm i diameter over hvert bryst er det plass til 400g. Noen som vet? klem!!
Cecilie20 Skrevet 8. mai 2011 #18234 Skrevet 8. mai 2011 Takk Stitzch! Du roer meg ned:) hihi! Vil veldig gjerne ha et unaturlig/naturlig utseendet Med det mener jeg ikke skikkelig baloon boobs, men jeg ønsker store, runde og fine pupper:) håper jeg blir fornøyd når jeg skal legge ut bilde:) før ogetter! gleder meg!! Jeg har fått hørt at er du over 15 cm i diameter over hvert bryst er det plass til 400g. Noen som vet? klem!!
*magnolia Skrevet 9. mai 2011 #18235 Skrevet 9. mai 2011 I dag skal jeg på konsultasjon!! Gleder meg! Er spent på hva kirurgen mener passer til min kropp.. Vil ikke ha altfor store, men på en annen side er jeg redd jeg kommer til å angre hvis jeg tar for lite Spent!
Cecilie20 Skrevet 9. mai 2011 #18236 Skrevet 9. mai 2011 Magnolia: så gøy, hvordan gikk det? samme her, er livredd for å ende opp med "små" pupper.,
Cecilie20 Skrevet 9. mai 2011 #18237 Skrevet 9. mai 2011 Magnolia: så gøy, hvordan gikk det? samme her, er livredd for å ende opp med "små" pupper.,
Cecilie20 Skrevet 9. mai 2011 #18238 Skrevet 9. mai 2011 Magnolia: så gøy, hvordan gikk det? samme her, er livredd for å ende opp med "små" pupper.,
Vicy Skrevet 9. mai 2011 #18239 Skrevet 9. mai 2011 Hei Jeg har aldri kommentert på et forum så jeg vet ikke om jeg får til dette, men jeg prøver. Synes dette er en helt fantastisk dagbok som har hjulpet meg masse. Jeg skal opereres på fornebuklinikken førstkommende torsdag og gleder meg kjempe masse. Var skikkelig flaks jeg kom over dette forumet siden jeg nå har fått svar på masse og føler meg bedre forberedt da kan man si Jeg håper jeg blir fornøyd i ettertid og slipper komplikasjoner, det er jeg litt redd for, men slikt kan man ikke vite.. Uansett, digger dette forumet og kommer til å lese her masse etter operasjonen også!
*magnolia Skrevet 9. mai 2011 #18240 Skrevet 9. mai 2011 Må si jeg føler meg veldig mye mer sikker og gruer meg mye mindre for operasjonen etter møte med kirurgen i dag.. Skal opereres på fornebuklinikken av Dr.Pål Schistad.. En utrolig bra fyr! Fikk veldig godt inntrykk av han! Så nå gleder jeg meg bare enda mer til å få det gjort! Han spurte meg om hva jeg selv hadde tenkt i forhold til størrelse. Da sa jeg at det hadde jeg ikke tenkt så mye på. Bare det at jeg vil det skal se naturlig ut, men samtidig som jeg er redd for at jeg skal angre på at jeg har tatt for små.. Han mente da at til min kropp ville han legge in 400-420. Da ville jeg bli ca en 80c.. Moderat profil og under muskel.. Han mente at det ville bli finest med tanke på bredde på bryst og at da kunne jeg få litt kløft når puppene blir myke Sitter med en veldig god følelse etter kosultasjonen Jeg skal forresten opereres 1 juli..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå