Stitzh Skrevet 2. mai 2011 #18181 Skrevet 2. mai 2011 Tok av sportsbh og bandasje i morges for å kunne dusje. Og herregud for noen pupper. Jeg trodde virkelig ikke at de var blitt så store, ser mye mindre ut når jeg har på sportsbh. I tillegg er de jo helt sprengte som ballonger, og står rett ut!! HÅper virkelig de blir litt mykere og mer naturlige med tiden...
Betty84 Skrevet 3. mai 2011 #18182 Skrevet 3. mai 2011 Synes de ser fine ut, men tør ikke å se i stort format siden jeg sitter på jobb og i landskap Jeg vurderer og reoperasjon, men om man tar mindre proteser, hva da med snittet under? Mine pupper har jo blitt lagt lenger ned en de var opprinnelig og det er jo ikke noe stas om jeg skal legge inn mindre proteser...da vil jeg jo ikke ha de der nede med små proteser... Kan vel ikke få flyttet sakene oppover når man allerede har fått dette snittet? Angrer på at jeg ikke tok via brystvorten når jeg tenker på dette assa... Var på kontroll igår og spurte litt om hva som kunne gjøres. Viste seg at den ene brystvorten min var 1,5 ca lengre til siden en den andre og jeg hadde fortsatt litt "overskuddshud" så da fikk dem litt heng. Han kunne flytte brystvorten og legge inn mindre proteser uten noen kostnad for meg, men da ville jeg også få mere heng. Hvis jeg ønsket brystløft kunne han gjøre det kun ved snitt rundt brystvorten, så jeg slapp det vertikale snittet under. Minuset var at det ikke ble så fin overgang fra det brune til hud. Sånn er det jo uansett når man går inn den veien. Skulle også slippe å betale den egentlige kostnaden om jeg ønsket dette inngrepet, syntes han snakket om mellom 8 -10 000. Og det syntes jeg ikke var så galt. Tilbudet sto der i et år, så da har jeg god tid på å bestemme meg Tenker at jeg har lyst til å flytte brystvorten slik at brystene mine ikke ser skjeve ut, men da er det jo igrunn like greit å løfte noen cm i samme slengen. Arr vil jeg jo få der uansett hvem av dem to alternativene jeg velger.... Fikk med meg før og etter bildene idag, så om noen vil se kan dere sende en PM. De før bildene legger jeg ikke ut her, er rett og slett tragisk. Angrer ikke et sekund på operasjonen!
Stitzh Skrevet 3. mai 2011 #18183 Skrevet 3. mai 2011 Vet det har blitt spurt om før, men jeg spørr igjen!! Hva slags teip bruker dere?
Me:-) Skrevet 3. mai 2011 #18184 Skrevet 3. mai 2011 Var på kontroll igår og spurte litt om hva som kunne gjøres. Viste seg at den ene brystvorten min var 1,5 ca lengre til siden en den andre og jeg hadde fortsatt litt "overskuddshud" så da fikk dem litt heng. Han kunne flytte brystvorten og legge inn mindre proteser uten noen kostnad for meg, men da ville jeg også få mere heng. Hvis jeg ønsket brystløft kunne han gjøre det kun ved snitt rundt brystvorten, så jeg slapp det vertikale snittet under. Minuset var at det ikke ble så fin overgang fra det brune til hud. Sånn er det jo uansett når man går inn den veien. Skulle også slippe å betale den egentlige kostnaden om jeg ønsket dette inngrepet, syntes han snakket om mellom 8 -10 000. Og det syntes jeg ikke var så galt. Tilbudet sto der i et år, så da har jeg god tid på å bestemme meg Tenker at jeg har lyst til å flytte brystvorten slik at brystene mine ikke ser skjeve ut, men da er det jo igrunn like greit å løfte noen cm i samme slengen. Arr vil jeg jo få der uansett hvem av dem to alternativene jeg velger.... Fikk med meg før og etter bildene idag, så om noen vil se kan dere sende en PM. De før bildene legger jeg ikke ut her, er rett og slett tragisk. Angrer ikke et sekund på operasjonen! Jeg tenker og at jeg skulle tatt sånn brystvorte korreksjon fra starten av og fått protesene inn den veien, i stedet for snitt under og at han har flyttet brystfolden min lenger ned for å få protesene midt bak brystvortene. Jeg hadde ikke heng, men kunne tenkt meg å flyttet alt lenger opp for det. Er skikkelig lei meg jeg da, og jeg angrer faktisk på operasjonen. Du her jo heldig som slipper unna med for mye kostnader til ny operasjon da, uansett hva du velger. Jeg skal tilbake til min kururg 18. mai, men redd han er fornøyd selv og ikke kommer med slike tilbud. Hvor opererte du? Sender deg en PM jeg, vil gjerne se før og etter bildene, kan sende mine til deg også hvis du er interessert. Jeg vil gjerne ha flere meninger om hva jeg burde gjøre også Skal du først gjøre noe med den ene brystvorten så tror jeg at jeg ville tatt begge i samme slengen, så får du fikset mer og det blir likt på begge sider. Ville nok tatt begge eller ingen hvertfall.
Me:-) Skrevet 3. mai 2011 #18185 Skrevet 3. mai 2011 Vet det har blitt spurt om før, men jeg spørr igjen!! Hva slags teip bruker dere? Micropore som jeg bestilte på nett fra Boots apoteket. Den er hvit
Cecilie20 Skrevet 3. mai 2011 #18190 Skrevet 3. mai 2011 Hvor da? Det skjer på Nobel Clinic i Oslo :) gjett om jeg er spent! Noen som har erfaringer fra klinikken?
enne Skrevet 4. mai 2011 #18191 Skrevet 4. mai 2011 Det skjer på Nobel Clinic i Oslo :) gjett om jeg er spent! Noen som har erfaringer fra klinikken? Ja, i morgen er det tre uker siden jeg ble operert på Nobel clinic. Jeg er kjempe fornøyd med behandlingen jeg fikk, og slutt resultatet. Etter to svangerskap hadde jeg fått noe heng på brystene, og kirugen snakket mye om det, og hvordan resultate ville bli. Hva han syns var fornuftig å gjøre osv. (henge forsnvinner ikke, det blir bare mer volum på brystene) Jeg er kjempe glad at han tok dette så alvorlig, for jeg har lest om de som mener de burde ha brystløft før de fikk proteser. Kirugen min, mente at små proteser gikk greit, men at store proteser kunne fremheve henget. Jeg hadde uansett ikke ønske om mye, så det ble 215cc over muskel. Jeg er stålende fornøyd med vurderingen og resultatet :)
Jenny A Skrevet 4. mai 2011 #18192 Skrevet 4. mai 2011 Var på kontroll igår og spurte litt om hva som kunne gjøres. Viste seg at den ene brystvorten min var 1,5 ca lengre til siden en den andre og jeg hadde fortsatt litt "overskuddshud" så da fikk dem litt heng. Han kunne flytte brystvorten og legge inn mindre proteser uten noen kostnad for meg, men da ville jeg også få mere heng. Hvis jeg ønsket brystløft kunne han gjøre det kun ved snitt rundt brystvorten, så jeg slapp det vertikale snittet under. Minuset var at det ikke ble så fin overgang fra det brune til hud. Sånn er det jo uansett når man går inn den veien. Skulle også slippe å betale den egentlige kostnaden om jeg ønsket dette inngrepet, syntes han snakket om mellom 8 -10 000. Og det syntes jeg ikke var så galt. Tilbudet sto der i et år, så da har jeg god tid på å bestemme meg Tenker at jeg har lyst til å flytte brystvorten slik at brystene mine ikke ser skjeve ut, men da er det jo igrunn like greit å løfte noen cm i samme slengen. Arr vil jeg jo få der uansett hvem av dem to alternativene jeg velger.... Fikk med meg før og etter bildene idag, så om noen vil se kan dere sende en PM. De før bildene legger jeg ikke ut her, er rett og slett tragisk. Angrer ikke et sekund på operasjonen! Jeg vil gjeren ha pm. Har ikke operert selv ennå.
Cecilie20 Skrevet 4. mai 2011 #18194 Skrevet 4. mai 2011 Ja, i morgen er det tre uker siden jeg ble operert på Nobel clinic. Jeg er kjempe fornøyd med behandlingen jeg fikk, og slutt resultatet. Etter to svangerskap hadde jeg fått noe heng på brystene, og kirugen snakket mye om det, og hvordan resultate ville bli. Hva han syns var fornuftig å gjøre osv. (henge forsnvinner ikke, det blir bare mer volum på brystene) Jeg er kjempe glad at han tok dette så alvorlig, for jeg har lest om de som mener de burde ha brystløft før de fikk proteser. Kirugen min, mente at små proteser gikk greit, men at store proteser kunne fremheve henget. Jeg hadde uansett ikke ønske om mye, så det ble 215cc over muskel. Jeg er stålende fornøyd med vurderingen og resultatet :) Så flott at alt gikk bra med deg! Håper på å legge inn 350cc. De sa at de ville legge inn så mye som det var forsvarlig, håper jeg får plass til 350. Den forrige kontulasjonen jeg var på, sa kirurgen at jeg hadde plass til 375 cc. Lurer på hvorfor noen sier det er mer plass enn andre? hmm..
Cecilie20 Skrevet 4. mai 2011 #18195 Skrevet 4. mai 2011 Opererte selv på nobel clinic, dette er min 6 dag etter operasjonen, kjempe fornøyd med behandlingen og resultatet :-) jeg hadde morten haug. Så fint du ble fornøyd! Jeg er en liten B, håper på å få legge inn så mye som mulig. Er de veldig strenge på hvor mye som legges inn? Jeg håper på å få plass til 375, minst 350.. Er redd for å ligge på under 300.. Jeg ønsker litt størrelse på puppene når jeg først skal legge inn. Flott at de ikke tar sjansen på å legge inn for mye, det virker veldig seriøst og forsvarlig. Men vil alikevel prøve å prute meg opp til 350 Ønsker å lande på D.
Stitzh Skrevet 4. mai 2011 #18197 Skrevet 4. mai 2011 Dere som har operert for en stund siden: Hvor lang tid tok det før dere følte at puppene var en del av kroppen? Og når ble de myke og sank litt? Føler at mine er helt numne, har ingen følelse i de. Vet ikke om de er hovne, ser ikke hovne ut og er forsåvidt ganske myke og ta på . Men de står rett ut, er vanskelige å flytte på og er litt ekle rett og slett. Ekkelt å ikke ha følelse i de... Er så utålmodig, vil at de skal bli en del av meg NÅ!!!
Stitzh Skrevet 4. mai 2011 #18198 Skrevet 4. mai 2011 Det skjer på Nobel Clinic i Oslo :) gjett om jeg er spent! Noen som har erfaringer fra klinikken? Så spennende. 24. mai er jo ikke lenge til. Skal du på konsultasjon samtidig, eller har du vært? Jeg vet ikke hvorfor noen har plass til mere enn andre. Var aldri snakk om hvor mye jeg hadde plass til når jeg var på kontrol, bare hvor mye jeg ville ha... La inn 450 cc, så var tydeligvis plass til en del hos meg... Har jo hørt om de som ikke har plass til mer enn 300 cc. Får håpe du får lagt inn så mye som du vil hvertfall. Hvor høy er du og hvor mye veier du? Jeg er 174 cm og 62 kg. Er ganske bred i bryskassen, så kan hende det er derfor jeg hadde plass til så mye. Jeg hadde ikke pupper før, men litt heng etter amming. Synes ikek puppene ser noe store ut med klær, og heller ikke så store ut i bikini/bh. Men uten noenting ser de ganske så store ut.... Det venstre arret har begynt å væske litt :-( ytters. Så må dusje det 3 gamger hver dag til det blir vekk. Huff da. Håper det går fort over. Så du det lett under teipen? Har egenglig ikke innspisert arrene mine noe særlig, merker nesten ikke noe til de. Hva sa de på klinikken, var det vanlig at de væsket litt?
Gjest cilie91 Skrevet 4. mai 2011 #18199 Skrevet 4. mai 2011 Ser mange skriver at dere går med brystbånd når dere har lagt under muskel. Hva er brystbånd? hvor lenge må man gå med det?
Stitzh Skrevet 4. mai 2011 #18200 Skrevet 4. mai 2011 Ser mange skriver at dere går med brystbånd når dere har lagt under muskel. Hva er brystbånd? hvor lenge må man gå med det? Ser du skal operere på colosseum klinikken, og legge inn akkurat det samme som meg!! Blir spennende. Hvem skal operere deg? Brystbånd tror jeg er for å passe på at protesene blir presset ned så de ikke blir kapslet inn for høyt oppe. Bare si fra hvis jeg tar feil.... De presser hvertfall puppene ned, altså det strammes på oversiden rundt brystet ditt. Jeg måtte bruke det konstant i 4 dager etter operasjonen. På colosseum hørte jeg det ble sagt at det var forskjellig fra hvilken kirurg som hadde operert deg, for hvor lenge man måtte gå med deg. Varierer kanksje noe fra person til person også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå