NoMilkToday Skrevet 28. april 2011 #18141 Skrevet 28. april 2011 Hei! Jeg skal snart på konsultasjon i Bergen, og lurte på om noen kunne gi meg en liten forklaring på hva som kommer til å skje der? Jeg er så stresset Jeg var på to konsultasjoner før jeg bestemte meg og de var stort sett ganske like. Før jeg fikk komme inn til kirurgen fylte jeg inn et egenerklæringsskjema som omhandlet min helsetilstand. Inne hos kirurgen får man sitte ned og diskutere hva man ønsker og hvorfor man ønsker brystforstørrelse. Jeg hadde endel spørsmål i forhold til type proteser og operasjonen. Skriv gjerne ned spørsmål så du ikke glemmer noe eller hvis du er nervøs. Tilslutt tar man av seg klærne og kirurgen tar en titt før man får prøve sports BH med proteser som kan passe. Det er helt ufarlig og ingenting å være sjenert over. Kirurgen har sett tusenvis av pupper og for han er det bare en dag på jobben! Lykke til
NoMilkToday Skrevet 28. april 2011 #18142 Skrevet 28. april 2011 Imorgen skal jeg bruke singlett og det er 3 uker siden operasjonen. Jeg ønsker ikke å bruke den stygge sportsbhn under en singlett.. Tror dere det har noen å si at jeg bruker en vanlig bh kun èn kveld? Puppene har det fint, kan ligge på siden nå og hevelsen er nede Hei Vi hadde vel operasjon samme dag tror jeg? Jeg gikk en halv dag uten sports BH i påsken mens jeg vasket den og hadde på en bikini med istedenfor (passet på å sole puppene litt) Det gikk ihvertfall helt fint, jeg syntes det var litt lite støtte, men så snart bestemorsbhen var på plass kjente jeg ikke noe. Så lenge arrene ikke blir belastet går det sikkert fint Bare tre uker til!! :)
Gjest Mynona83 Skrevet 28. april 2011 #18143 Skrevet 28. april 2011 Lykke til til dere som skal opereres i dag og i morgen! En liten oppdatering etter påskeferien. Det er nå 3 uker siden jeg opererte og puppene er nesten smertefrie og det føles som de blir mykere for hver dag som går. Jeg kan sove på siden, men det er ubehagelig når jeg våkner. Det virker som hevelsen er helt borte og arrene gror fint (tror jeg) Slenger ved noen før og etter bilder! De er tatt med mobilen så de er ikke verdens beste GURILAND! Det er jo som å se mine egne før og etter bilder!! Trodde først det var det, haha, så ble litt sjokka. Men de så utrolig fine ut
NoMilkToday Skrevet 28. april 2011 #18144 Skrevet 28. april 2011 GURILAND! Det er jo som å se mine egne før og etter bilder!! Trodde først det var det, haha, så ble litt sjokka. Men de så utrolig fine ut Ha ha, så gøy! Kanskje puppene våre ble skilt ved fødsel :gjeiper: Jeg synes fortsatt de er litt store, men jo mykere de blir jo bedre liker jeg de Takk det samme får jeg vel si da
Stitzh Skrevet 28. april 2011 #18145 Skrevet 28. april 2011 okei, har over halvparten i kontant se. 2 dager igjen for meg nå! Lykke til Stitzh Det er i morgen du skal i ilden, ikke samt! Masse luæykke til, skal tenke på deg. Har gått kjempe fint med meg i dag, og jeg tror jeg kommer til å bli super fornøyd skal fortelle mer med en gang jeg blir litt klarere i toppen;-) Først skal det soves..
Gjest Mynona83 Skrevet 28. april 2011 #18146 Skrevet 28. april 2011 Ha ha, så gøy! Kanskje puppene våre ble skilt ved fødsel :gjeiper: Jeg synes fortsatt de er litt store, men jo mykere de blir jo bedre liker jeg de Takk det samme får jeg vel si da Størrelsen kommer du til å venne deg til relativt fort! Jeg kan ikke huske hvordan det var å ikke ha disse puppene jeg.
NoMilkToday Skrevet 28. april 2011 #18147 Skrevet 28. april 2011 Størrelsen kommer du til å venne deg til relativt fort! Jeg kan ikke huske hvordan det var å ikke ha disse puppene jeg. Godt å høre, de gamle puppene savner jeg ihvertfall ikke!
heipåådeg Skrevet 29. april 2011 #18148 Skrevet 29. april 2011 Hei Vi hadde vel operasjon samme dag tror jeg? Jeg gikk en halv dag uten sports BH i påsken mens jeg vasket den og hadde på en bikini med istedenfor (passet på å sole puppene litt) Det gikk ihvertfall helt fint, jeg syntes det var litt lite støtte, men så snart bestemorsbhen var på plass kjente jeg ikke noe. Så lenge arrene ikke blir belastet går det sikkert fint Bare tre uker til!! :) Det gjorde vi vetdu! hvordan går det med dine ? Ja, satser på at det går greit jeg. Tar på en ekstra teip også tror jeg. sportsbhn min begynner dessuten å klø/svir/gnager litt (øverst på brystet) også, den er vasket. Har byttet den ut litt nå da, så får se om det hjelper
Stitzh Skrevet 29. april 2011 #18149 Skrevet 29. april 2011 Heisann!! Liten oppdatering fra meg her. Jeg ble operert i går litt over ni. Våknet rundt halv elleve tiden og følte jeg helt elendig. Hadde så vondt at jeg ikke klarte å ta vannglasset som stod på nattbordet ved siden av meg, i tillegg til at jeg var helt i svime av narkosen og smertestillende. Mannen hadde fått trøbbel med barnevakten, så fikk ikke levert minstegutten der før halv ett og derfra hadde han en time å kjøre før han var i oslo.... Jeg ville bare hjem, så jeg sa jeg skulle ta taxi for å møte han. Men det syntes ikke sykepleieren var noe god idé.... Jeg var så svime at jeg klarte jo nesten ikke snakke engang. Men tok ikke lange tiden før jeg skjønte det selv heller. Måtte ha mere smertestillende også. Men de var så snille mot meg der, fikk mat (som jeg nesten ikke klarte å spise...) og de passet på meg. Sov stort sett hele tiden, og ble så glad når mannen dukket opp!! Etter at jeg kom hjem ble formen bedre, tok de smertestillende jeg hadde fått beskjed om, Men i dag har jeg gått litt ned på dosen. Har sovet kjempe godt i natt, og t.o.m fått pussla litt rundt i huset i dag. Umulig å se hvordan resultatet har blitt, for har jo et nedpress bånd som ødelegger litt. Men størrelsen ser kjempe fin ut, jeg var jo så redd de skulle bli for store. Og formen er helt upåklagelig, over all forventning Nå skal jeg legge meg litt i solen og slappe av. Får ikke solet brystpartiet så mye, for det er jo inntullet i diverse... men bena, magen, armene og fjeset er klar for litt solstråler!! Ha en fin dag alle sammen!
Jazne Skrevet 29. april 2011 #18150 Skrevet 29. april 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
heipåådeg Skrevet 29. april 2011 #18151 Skrevet 29. april 2011 (endret) Her et bilde i bh. Dette er 75C, litt liten - men det var så fin farge at jeg måtte ha den. Nederst til venstre er FØR bilde i bh. Endret 29. april 2011 av heipåådeg
Gjest cilie91 Skrevet 29. april 2011 #18152 Skrevet 29. april 2011 Her et bilde i bh. Dette er 75C, litt liten - men det var så fin farge at jeg måtte ha den. Nederst til venstre er FØR bilde i bh. Så fine :-D
*magnolia Skrevet 29. april 2011 #18153 Skrevet 29. april 2011 Her et bilde i bh. Dette er 75C, litt liten - men det var så fin farge at jeg måtte ha den. Nederst til venstre er FØR bilde i bh. Sånne pupper vil jeg også ha! Så fine! :-)
Jazne Skrevet 29. april 2011 #18154 Skrevet 29. april 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Gjest cilie91 Skrevet 29. april 2011 #18155 Skrevet 29. april 2011 Jeg har blødd igjennom bh'n :-( .. Ca 2 cola korker str. På høyre pupp Det hørtes ikke bra ut! :-( har du snakket med klinikken?
Jazne Skrevet 29. april 2011 #18156 Skrevet 29. april 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Stitzh Skrevet 29. april 2011 #18157 Skrevet 29. april 2011 Ja, de sa det var normaltc hvis det er koagulert blod og ikke ferskt blod. Det er litt begge.. Noen med erfaringer om det? Har allergi, så har hostet litt i dag I mine papirer står det: "Det er normalt at det siver litt blod fra operasjonssårene de første dagene. Dette viser seg som en blodstripe i tapen, som skal være tørr når du fjerner resten av bandasjen." Hvis du i tillegg har snakket med klinikken og de sier det er greit, så burde det jo være i orden. Er det fra begge? Kan jo være at du har fått litt press på sårene i dag hvis du har hostet pga allergien. Du får se hvordan det er i morgen, og evt ringe klinikken. Det er bare å mase på det, det hadde nå hvertfall jeg gjort. Håper det ordner seg.
enne Skrevet 29. april 2011 #18158 Skrevet 29. april 2011 Ferdig, og hjemme hos venninnen :-) Grattis med nye pupper
enne Skrevet 29. april 2011 #18159 Skrevet 29. april 2011 Heisann!! Liten oppdatering fra meg her. Jeg ble operert i går litt over ni. Våknet rundt halv elleve tiden og følte jeg helt elendig. Hadde så vondt at jeg ikke klarte å ta vannglasset som stod på nattbordet ved siden av meg, i tillegg til at jeg var helt i svime av narkosen og smertestillende. Mannen hadde fått trøbbel med barnevakten, så fikk ikke levert minstegutten der før halv ett og derfra hadde han en time å kjøre før han var i oslo.... Jeg ville bare hjem, så jeg sa jeg skulle ta taxi for å møte han. Men det syntes ikke sykepleieren var noe god idé.... Jeg var så svime at jeg klarte jo nesten ikke snakke engang. Men tok ikke lange tiden før jeg skjønte det selv heller. Måtte ha mere smertestillende også. Men de var så snille mot meg der, fikk mat (som jeg nesten ikke klarte å spise...) og de passet på meg. Sov stort sett hele tiden, og ble så glad når mannen dukket opp!! Etter at jeg kom hjem ble formen bedre, tok de smertestillende jeg hadde fått beskjed om, Men i dag har jeg gått litt ned på dosen. Har sovet kjempe godt i natt, og t.o.m fått pussla litt rundt i huset i dag. Umulig å se hvordan resultatet har blitt, for har jo et nedpress bånd som ødelegger litt. Men størrelsen ser kjempe fin ut, jeg var jo så redd de skulle bli for store. Og formen er helt upåklagelig, over all forventning Nå skal jeg legge meg litt i solen og slappe av. Får ikke solet brystpartiet så mye, for det er jo inntullet i diverse... men bena, magen, armene og fjeset er klar for litt solstråler!! Ha en fin dag alle sammen! Gratulerer men nye pupper:) Godt at formen er stigende Fotsatt god bedring
NoMilkToday Skrevet 30. april 2011 #18160 Skrevet 30. april 2011 (endret) Det gjorde vi vetdu! hvordan går det med dine ? Ja, satser på at det går greit jeg. Tar på en ekstra teip også tror jeg. sportsbhn min begynner dessuten å klø/svir/gnager litt (øverst på brystet) også, den er vasket. Har byttet den ut litt nå da, så får se om det hjelper Mine er er fortsatt ikke helt myke og det er litt ubehagelig når jeg sover, men det virker som det blir bedre og bedre! Dine da, bortsett fra gnagingen? Kanskje du kan tape eller polstre den delen som gnager, hvis du har Tri Action så er jo den ganske grov der det er "blonder" Kjempefine bilder forresten! Endret 30. april 2011 av NoMilkToday
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå