Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle puppejenter :)

Velkommen til alle nye brukere, og gratulerer til alle med nye pupper!!

Nå er det snart 3 mnd siden jeg opererte og påsken har jeg for første gang på 9år gått med trekant bikini.....så gøy!!! Begynner å vende meg godt til de nye puppene nå, selv om jeg fortsatt føler dem er store. Å gå fra ingenting til 80 D er faktisk en utfordring, spesielt når det egentlig ikke var det jeg ønsket meg. Skal på kontroll igjen i begynnelsen av mai og da må jeg ha bestemt meg for om jeg ønsker reoperasjon. Da blir det evt mindre proteser og et brystløft.

Mannen min er jo meget fornøyd, han har igrunn blitt helt puppegal! Sier dem har blitt myke og gode, men han kan kjenne protesen hvis han tenker på det.

Legger ved et lite bilde, tatt for ei uke siden. Helt vanlig HM bh uten innlegg.

post-41880-0-26630600-1303762308_thumb.j

Synes de ser flotte ut. Men er jo vanskelig å se hvordan størrelsen på de er i forhold til deg når man ikke ser hel figur bilde.

Uansett er det jo viktigst at du er fornøyd. Får man dekt reoperasjon hvis en ikke er fornøyd?

Hvor mye la du inn, og over/muskelen?

Jeg skal operere på torsdag, og går med konstant kribling i magen. Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg mest. Er også veldig redd for at de skal blir for store, kunne ønske jeg kunne sett på forhånd akkurat hvordan de blir....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ang. bruk av hibiskrubb i håret,- det skal man ikke og trenger ikke. Håret blir helt ødelagt. Det viktigste er å få vasket hele overkroppen og under armene. Lykke til:-)

Spurte de på klinikken for sikkerhetsskyld. Og de sa jeg bare skulle vaske overkroppen, så da følger jeg det!! Trengte heller ikke vaske fjeset, og det må jeg si jeg ble glad for!!

Skrevet

Her er et nylig tatt bilde av mine pupper. De er nå over 1 mnd gamle, og jeg er blitt veldig vant til dem. Jeg ville ikke ha for voldsomt resultat, og jeg er kjempefornøyd. Ingen ser forskjell (bortsett fra en nær venninne som spurte om jeg var gravid igjen, hun synes puppene var beg å vokse, haha) - og de ser ikke ut som 70E når jeg har klær på.

Utgangspunktet var to vorter, og ingenting annet, men jeg brukte push up og innlegg, så det ble ikke så dramatisk forskjell.

BHen er litt for liten, den er 70 d, men det var det største de hadde på butikken jeg var på. Men den er litt ukomfortable, særlig fordi stroppene er så tynne. jeg måtte bare ha en hvit bh fort, til en kjole jeg skulle bruke.

De ser veldig fine ut :)

Hvor mye la du inn? Under muskel?

Gjest halebein
Skrevet

De ser veldig fine ut :)

Hvor mye la du inn? Under muskel?

Tusen takk! De er ikke perfekte, og den ene er litt større enn den andre, siden de var litt forskjellige i utgangspunktet, men det gjør ingenting, jeg stråler! :)

La inn 280 over muskel, moderat, rundt innlegg:)

Skrevet

Denne sportstoppen. Hvorfor bruker vi den? Jeg er tilbake i full jobb, og det går fint. Løfter også jeg, men er forsiktigere. Blir 3 uker på fredag så har full førlighet i armene nå, ikke verker puppene heller. Men jeg begynner å bli lei denne sportsbh`en. Har to da, men likevel. Bare 3 uker igjen, huff.

Skrevet

Synes de ser flotte ut. Men er jo vanskelig å se hvordan størrelsen på de er i forhold til deg når man ikke ser hel figur bilde.

Uansett er det jo viktigst at du er fornøyd. Får man dekt reoperasjon hvis en ikke er fornøyd?

Hvor mye la du inn, og over/muskelen?

Jeg skal operere på torsdag, og går med konstant kribling i magen. Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg mest. Er også veldig redd for at de skal blir for store, kunne ønske jeg kunne sett på forhånd akkurat hvordan de blir....

Lykke til i morgen :)

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Gjest halebein
Skrevet

Er det noen av dere som betalte hele summen kontant?

Nei betalte med kort, turdte ikke gå rundt med så mye penger på meg...

Skrevet (endret)

Er det noen av dere som betalte hele summen kontant?

Jeg skal betale hele summen kontant i morgen... eller med kort da, tar ikke ut penger for å betale de kontant.

Endret av Stitzh
Skrevet

Lykke til i morgen :)

Takker. Hopper i dusjen nå straks. Tenkte å legge meg tidlig, må dra hjemme fra halv seks i morgen....

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Gjest cilie91
Skrevet

Ja lykke til alle som skal ha op nå :) er det noen her som har tatt under muskel som vil sende før/ etter bilder til meg + info om hvor mye dere tok? Wahh, dagene går sakte.

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

Hei alle sammen! :goodbye:

Nå har jeg sittet og lest og lest og lest.. Fant ut at det var på tide å skaffe seg en profil slik at jeg kan få svar på litt spørsmål :sjenert: (har ikke orket og bla igjennom 900!! sider enda)

Har nå endelig bestemt meg for å operere meg. Dette er noe jeg har tenkt på i mange år, så man kan si det er meget godt gjennomtenkt.. :)

Har fått bestilt meg konsultasjonstime (9 mai) og satt av dato til operasjon (1 juli).

Etter å ha lest mye bra om fornebuklinikken har jeg bestilt time der hos Pål Schistad.

Det skal sies at jeg gruer meg nokså mye til operasjonen.. Har litt angst for sykehus sånn generelt :tristbla:

Men på en annen side gleder jeg meg veldig til å endelig kunne glede meg over å kjøpe undertøy, bikini og klær generelt!! Det skal bli deilig å føle at ting faktisk sitter bra på kroppen :jepp:

Kommer til å spørre litt etterhvert, men ville bare fortelle litt om meg selv i det første innlegget :)

*magnolia

Skrevet

Lykke til til dere som skal opereres i dag og i morgen! :)

En liten oppdatering etter påskeferien. Det er nå 3 uker siden jeg opererte og puppene er nesten smertefrie og det føles som de blir mykere for hver dag som går. Jeg kan sove på siden, men det er ubehagelig når jeg våkner. Det virker som hevelsen er helt borte og arrene gror fint (tror jeg) :) Slenger ved noen før og etter bilder! De er tatt med mobilen så de er ikke verdens beste :)

post-38331-0-30229000-1303988111_thumb.jpost-38331-0-26287200-1303988120_thumb.jpost-38331-0-90829000-1303988146_thumb.j

Skrevet

Hei!

Jeg skal snart på konsultasjon i Bergen, og lurte på om noen kunne gi meg en liten forklaring på hva som kommer til å skje der? Jeg er så stresset :sjenert:

Skrevet

Imorgen skal jeg bruke singlett og det er 3 uker siden operasjonen. Jeg ønsker ikke å bruke den stygge sportsbhn under en singlett.. Tror dere det har noen å si at jeg bruker en vanlig bh kun èn kveld? :) Puppene har det fint, kan ligge på siden nå og hevelsen er nede :)

Skrevet

Imorgen skal jeg bruke singlett og det er 3 uker siden operasjonen. Jeg ønsker ikke å bruke den stygge sportsbhn under en singlett.. Tror dere det har noen å si at jeg bruker en vanlig bh kun èn kveld? :) Puppene har det fint, kan ligge på siden nå og hevelsen er nede :)

jeg brukte bh med spiler noen timer en kveld ca 2 uker etter op. det gikk helt fint, hadde løse stropper og satte på litt ekstra tape på undersiden av puppene så de fikk litt polstring :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...