Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er klart. Man vil jo bli fornøyd. Jeg er fornøyd, men kjenner jo denne kanten da. Håper ikke det blir verre, eller at det blir kapsling. Jeg er også øm under puppene, og brystvortene er veldig ømme de også. Nesten for ømme.

Synes kanten også eller er det bare at du kjenner den? Jeg føler jo og at jeg både kjenner og ser protesen bedre i øvre del av brystet på høyre side (den som har minst protese...) Tar jeg bilde med blitz synes det veldig godt synes jeg...

Brystvortene mine er og ømme...håper det går over og at følelsen blir normal igjen.

Skrevet

Hei! Lurer på hva som skal til for at brystene ikke skal sitte altfor langt fra hverandre? Vil helst ikke ha to ballonger som står langt fra hverandre. Noen som har tatt høyprofil bak muskelen her?:):)

Skrevet

Herregud, nå er det bare to dager igjen og jeg begynner seriøst å få nerver... I morgen skal jeg bake og lage middager jeg skal fryse ned. Ganske travelt med to små barn, så greit å være litt forberedt.

Spørsmål ang hibiscruben. Skal man vaske hele kroppen, inkl. håret? På flasken står det at man skal vaske overkroppen bare. mens i papirene mine står det ikke noe spesifikt, bare at man skal vaske seg med den.

Hva har dere andre gjort?

Skrevet

Hei! Lurer på hva som skal til for at brystene ikke skal sitte altfor langt fra hverandre? Vil helst ikke ha to ballonger som står langt fra hverandre. Noen som har tatt høyprofil bak muskelen her?:):)

Tror det er avhengig av hvor langt fra hverandre de står fra før, og ikke noe man kan gjøre fra eller til.

Jeg skal legge inn høyprofil under muskelen på torsdag!!

Når skal du legge inn, og hvor mye?

Skrevet

Hei alle puppejenter :)

Velkommen til alle nye brukere, og gratulerer til alle med nye pupper!!

Nå er det snart 3 mnd siden jeg opererte og påsken har jeg for første gang på 9år gått med trekant bikini.....så gøy!!! Begynner å vende meg godt til de nye puppene nå, selv om jeg fortsatt føler dem er store. Å gå fra ingenting til 80 D er faktisk en utfordring, spesielt når det egentlig ikke var det jeg ønsket meg. Skal på kontroll igjen i begynnelsen av mai og da må jeg ha bestemt meg for om jeg ønsker reoperasjon. Da blir det evt mindre proteser og et brystløft.

Mannen min er jo meget fornøyd, han har igrunn blitt helt puppegal! Sier dem har blitt myke og gode, men han kan kjenne protesen hvis han tenker på det.

Legger ved et lite bilde, tatt for ei uke siden. Helt vanlig HM bh uten innlegg.

post-41880-0-26630600-1303762308_thumb.j

Gjest halebein
Skrevet

Nå er det snart 3 mnd siden jeg opererte og påsken har jeg for første gang på 9år gått med trekant bikini.....så gøy!!! Begynner å vende meg godt til de nye puppene nå, selv om jeg fortsatt føler dem er store. Å gå fra ingenting til 80 D er faktisk en utfordring, spesielt når det egentlig ikke var det jeg ønsket meg. Skal på kontroll igjen i begynnelsen av mai og da må jeg ha bestemt meg for om jeg ønsker reoperasjon. Da blir det evt mindre proteser og et brystløft.

Mannen min er jo meget fornøyd, han har igrunn blitt helt puppegal! Sier dem har blitt myke og gode, men han kan kjenne protesen hvis han tenker på det.

Legger ved et lite bilde, tatt for ei uke siden. Helt vanlig HM bh uten innlegg.

Jeg synes du ser veldig fin ut Betty84! Men det er klart, du må kjenne på selv hva du er komfortabel med.

Men tror du ikke om du får mindre proteser, at du kanskje blir å savne de store? for du har jo hatt noen måneder å bli vant om dem.

Gjest halebein
Skrevet

Her er et nylig tatt bilde av mine pupper. De er nå over 1 mnd gamle, og jeg er blitt veldig vant til dem. Jeg ville ikke ha for voldsomt resultat, og jeg er kjempefornøyd. Ingen ser forskjell (bortsett fra en nær venninne som spurte om jeg var gravid igjen, hun synes puppene var beg å vokse, haha) - og de ser ikke ut som 70E når jeg har klær på.

Utgangspunktet var to vorter, og ingenting annet, men jeg brukte push up og innlegg, så det ble ikke så dramatisk forskjell.

BHen er litt for liten, den er 70 d, men det var det største de hadde på butikken jeg var på. Men den er litt ukomfortable, særlig fordi stroppene er så tynne. jeg måtte bare ha en hvit bh fort, til en kjole jeg skulle bruke.

post-41460-0-05912300-1303763326_thumb.j

Skrevet

Stitz: sitter på mobilen nå, så får ikke helt til innleggene mine som jeg vil:) De fleste bruker den scrubben i håret ja, men vær ordentlig nøye med underliv, føtter osv der det samler seg mest bakterier:) Jeg skal operere den 8.juni og tenker ikke på noe annet!!!:) Jeg er kjempehappy, skulle ønske det var i morgen :) Skal legge inn mellom 375-400cc avhengig av hvor mye plass b-puppene mine tillater:) Lykke til, håper du blir fornøyd!!:):)

Skrevet

Jeg synes du ser veldig fin ut Betty84! Men det er klart, du må kjenne på selv hva du er komfortabel med.

Men tror du ikke om du får mindre proteser, at du kanskje blir å savne de store? for du har jo hatt noen måneder å bli vant om dem.

Er det jeg er litt bekymret for ja.....men på en annen måte har jeg gjennom hele perioden følt at dem er for store. Jeg kommer ikke til å operere meg igjen hvis jeg ikke er 100% sikker på at det er det jeg vil, så får ta en skikkelig diskusjon med PK når den tid kommer.

Det er jo lettere å leve med "for store" enn "for små", men alikevell..... Skal jo være fornøyd også, har jo tross alt betalt noen kr for dette da...

Skrevet

Her er et nylig tatt bilde av mine pupper. De er nå over 1 mnd gamle, og jeg er blitt veldig vant til dem. Jeg ville ikke ha for voldsomt resultat, og jeg er kjempefornøyd. Ingen ser forskjell (bortsett fra en nær venninne som spurte om jeg var gravid igjen, hun synes puppene var beg å vokse, haha) - og de ser ikke ut som 70E når jeg har klær på.

Utgangspunktet var to vorter, og ingenting annet, men jeg brukte push up og innlegg, så det ble ikke så dramatisk forskjell.

BHen er litt for liten, den er 70 d, men det var det største de hadde på butikken jeg var på. Men den er litt ukomfortable, særlig fordi stroppene er så tynne. jeg måtte bare ha en hvit bh fort, til en kjole jeg skulle bruke.

Du har jo fått kanonbra str på puppene! Skjønner du er fornøyd :D

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på å legge progræm bak og under muskelen? Hmm :)

Skrevet

Hei :)

Gratulerer til alle dere nye som har fått pupper :)

Mine er nå snart 6 uker, endelig snart ferdig med sportsbh :jepp:

Har dessverre begynt å reagere på tapen så har tatt den av nå, føltes så utrolig godt... men allikevel så nakent uten.

Noen av dere andre som har reagert?

Skrevet

Oii, protesen mener jeg:)

Fra fornebuklinikkens sider :

Over eller under muskelen?

Begge metoder har sine fordeler og ulemper. Som oftest legges brystprotesen under brystkjertelen - over muskelen. Dette er den "snilleste" metoden - minst vondt etterpå og minst blødning. Noen ganger må protesen legges under muskelen. Dette gjøres dersom kvinnen er mager og har lite brystvev fra før - for å få et penere resultat. Det er litt mindre forekomst av hard kapsel , (se punkt 9 Komplikasjoner), hvis innlegget legges under muskelen. Men de kan forskyve seg - oftest oppover - ved bruk av brystmuskelen. Hvis du har en del løs hud, vil ofte innlegg under muskelen gi en unaturlig form på brystet. Hvis du driver idrett der du er avhengig av sterk brystmuskel (vekttrening, håndball, turn, etc..), kan et innlegg under muskelen gjøre denne noe svakere.

http://www.fornebuklinikken.no/stoerre-bryster.70924.no.html

Skrevet

Synes kanten også eller er det bare at du kjenner den? Jeg føler jo og at jeg både kjenner og ser protesen bedre i øvre del av brystet på høyre side (den som har minst protese...) Tar jeg bilde med blitz synes det veldig godt synes jeg...

Brystvortene mine er og ømme...håper det går over og at følelsen blir normal igjen.

Den synes ikke, men jeg kjenner den når jeg trykker. Dere som la bilder ut her har kjempefine pupper. Kan være stolt av dem. Jeg liker mine veldig godt, har jo hatt vrengte lommer i mange år så det at jeg har volum er helt utrolig.

Skrevet

Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt hvordan det går med meg og puppene :) formen er definitivt over all forventning, og jeg har nesten ikkje hatt vondt eller ubehag i de hele tatt :) utrolig hvor fint dette gikk :D

Jeg må bare si at selv om noen syns det er for tidlig å klage, så er alle tilfeller forskjellige. Jeg er fortsatt misfornøyd med størrelsen. De er alt for små syns jeg :( ville ikkje ha kjempe store, men etter å ha brukt 30k så er jeg utrolig skuffet over at de ikkje ble større :( har prøvt et dusin bher i 70B og alle var for store :( utrolig trist å ha brukt så masse penger å ikke sitte igjen me en B-cup engang :'(

Dette ble veldig sutritte, men jeg er virkelig fortvilet :(

Skrevet

Ang. bruk av hibiskrubb i håret,- det skal man ikke og trenger ikke. Håret blir helt ødelagt. Det viktigste er å få vasket hele overkroppen og under armene. Lykke til:-)

Skrevet

Synes de ser fine ut, men tør ikke å se i stort format siden jeg sitter på jobb og i landskap ;)

Jeg vurderer og reoperasjon, men om man tar mindre proteser, hva da med snittet under?

Mine pupper har jo blitt lagt lenger ned en de var opprinnelig og det er jo ikke noe stas om jeg skal legge inn mindre proteser...da vil jeg jo ikke ha de der nede med små proteser... Kan vel ikke få flyttet sakene oppover når man allerede har fått dette snittet?

Angrer på at jeg ikke tok via brystvorten når jeg tenker på dette assa...

Skrevet

Synes de ser flotte ut. Men er jo vanskelig å se hvordan størrelsen på de er i forhold til deg når man ikke ser hel figur bilde.

Uansett er det jo viktigst at du er fornøyd. Får man dekt reoperasjon hvis en ikke er fornøyd?

Hvor mye la du inn, og over/muskelen?

Jeg skal operere på torsdag, og går med konstant kribling i magen. Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg mest. Er også veldig redd for at de skal blir for store, kunne ønske jeg kunne sett på forhånd akkurat hvordan de blir....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...