Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg kastet alle BH mine. De var i a-cup de fleste av dem. Noen i B. Nå kan jeg bruke

C-cup. Så utrolig kjekt. Men det synes ikke gjennom klærne og INGEN har sagt noe, eller merket noe nytt med meg. Det er helt fantastisk, akkurat som jeg ønsket.

Hvor mye har du lagt inn og over eller under muskelen? Hvilken str hadde du fra før og hva har du nå?

Jeg vil også at det ikke skal lyse silikon pupper av meg, og at det ikke skal legges merke til. Men de som kjenner meg må jo se forskjell når jeg har på meg bikini eller utriget topp... Tror du folk kommer til å se det på deg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av deres sting som har sprukket? Det er nettopp det som har skjedd til meg. Det ene arret/stingen har sprukket i den ene kanten. Grunnen til at jeg har begynt på antibiotika er fordi det verket, og det begynner forsåvidt å funke med antibiotika, MEN det er jo fremdeles sprukket. Jeg var hos legen iforrigårs og jeg synes det er rart at de ikke gjorde noe. Stripset eller noe. De ringte kirugen min også, og de pratet på telefon - men fikk bare beskjed om å ta tablettene mine.

Noen av dere som har erfaring med sprukne operasjonssår? Gror det på en måte? Jeg har ingen erfaring med dette.. Håper jo for gudsskyld det gror igjen ;(

Skrevet

Thi hi... Det er stor variasjon fra klinikk til klinikk ja!!! Kan ikke skjønne at du gjør noe galt om du følger mine papirer. :fnise:

Det jeg skrev tidligere er ordrett fra mine papirer, og det står jo ikke noe untak for de som har under muskel, så det gjelder nok for begge tilfeller... Kjør på med spile løst sier nå jeg :sexy:

Da gjør jeg det :) Puppene blir jo så mye finere med vanlig bh på :biggrin:

Også bruker jeg heller sportsbh så mye jeg kan når jeg er hjemme :P

Skrevet

Venter på å få time på Colosseum klinikken, så lurer på om dere vet sånn ca hvor lang ventetid det er..

Hvor lang ventetid hadde dere?

Takk for svar :)

Skrevet

Synes 5 dager etter op er for kort tid til å klage. Man må jo vente og se hvordan de blir ;)

Det er jeg enig i, men nå er det en mnd siden jeg opererte ;)

Skrevet

Hvor mye har du lagt inn og over eller under muskelen? Hvilken str hadde du fra før og hva har du nå?

Jeg vil også at det ikke skal lyse silikon pupper av meg, og at det ikke skal legges merke til. Men de som kjenner meg må jo se forskjell når jeg har på meg bikini eller utriget topp... Tror du folk kommer til å se det på deg da?

La inn 250 over muskel. Hadde fra før tomme ammepupper, så hadde jo hud men ikke fyll. Jeg brukte a og b cup før, men i b cup så fløt puppene ut av, mens i a så dem finere ut. Nå kan jeg bruke c-cup og. Ingen har sagt noe, men jeg har ikke brukt så stramme topper enda. Siden jeg hadde mye hud og slapphet i puppene så kunne jeg få dem til å se store ut med innlegg i bh og push up. Kan være de merker det i bikini, men jeg går kun i bikini i syden. Skal ikke sole meg i bikini her hjemme, kun med familien. Mannen min synes jeg har kjempefine pupper nå, og det er så moro. Jeg har aldri hatt pene pupper, men nå er det visst det :D

Skrevet

Har fjernet sting og sett arret, det var så fint. De skrøt av hvor fint det var. Men jeg kjenner kanten på protesen og det likte de ikke. Vi skal følge med den, og hvis den ikke slipper så vil kirurgen gå inn og rette den opp. Dette blir gjort gratis, men vet ikke om jeg vil. Arret kan jo bli styggere da.

Skrevet

Venter på å få time på Colosseum klinikken, så lurer på om dere vet sånn ca hvor lang ventetid det er..

Hvor lang ventetid hadde dere?

Takk for svar :)

Hei!

I Stavanger ventet jeg ca 3 uker, da fra jeg bestilte konsultasjonstime til operasjon. Så det kan gå fort hvis du er heldig :)

Gjest cilie91
Skrevet

Hei jenter!! Jeg melder meg inn i puppe-ligaen ^^

Endelig har jeg tatt mot til meg, hatt konsultasjon på Colosseum Klinikken i Oslo hos dr. Skolleborg (tror jeg det skrives, noen som har erfaring med han?).

Jeg har etter kraftig vektnedgang gjennom to år fått to slappe lefser som det er umulig å stramme opp med trening! Nesten bare hud :-( hater dem. Kan brette dem alle veier og får stygge rynker som jeg må glatte ut når jeg bruker push up bh. Jeg er 20 år og føler jeg har puppene til en 60-åring.

Er 165 cm høy, veier 60 kg. Skal legge inn 450 ml under muskel, jeg syntes det hørtes mye ut, men fikk prøve en protese i bh'en min og det så igrunn smashing ut til min figur! Legen sa at han hadde lang erfaring med å velge str, og tror dette ville gi best resultat, men det visste han ikke helt sikkert før under operasjonen.

Operasjonsdatoen min er 27. juni, gleder meg masse! Men ventetida føles uendelig ut... Har 4 uker ferie fra jobb (jobber på sykehjem så det er veldig mange tunge tak).

Min mor og samboer er gode støttepartnere, de støtter meg i valget mitt. Er så glad for det :-)

Kjempeflott side dette, har lest alle innlegg.

Skrevet

Når begynte dere å bruke andre sports-bher en den dere fikk med fra klinikken?? Det står ikke noe konkret om dette i papirene mine...

Skrevet

Endelig har jeg tatt mot til meg, hatt konsultasjon på Colosseum Klinikken i Oslo hos dr. Skolleborg (tror jeg det skrives, noen som har erfaring med han?).

Jeg har etter kraftig vektnedgang gjennom to år fått to slappe lefser som det er umulig å stramme opp med trening! Nesten bare hud :-( hater dem. Kan brette dem alle veier og får stygge rynker som jeg må glatte ut når jeg bruker push up bh. Jeg er 20 år og føler jeg har puppene til en 60-åring.

Er 165 cm høy, veier 60 kg. Skal legge inn 450 ml under muskel, jeg syntes det hørtes mye ut, men fikk prøve en protese i bh'en min og det så igrunn smashing ut til min figur! Legen sa at han hadde lang erfaring med å velge str, og tror dette ville gi best resultat, men det visste han ikke helt sikkert før under operasjonen.

Operasjonsdatoen min er 27. juni, gleder meg masse! Men ventetida føles uendelig ut... Har 4 uker ferie fra jobb (jobber på sykehjem så det er veldig mange tunge tak).

Min mor og samboer er gode støttepartnere, de støtter meg i valget mitt. Er så glad for det :-)

Velkommen i klubben :)

Skrevet

Når begynte dere å bruke andre sports-bher en den dere fikk med fra klinikken?? Det står ikke noe konkret om dette i papirene mine...

1,5 uker etter byttet jeg, har den andre på mens den fra klinikken blir vasket. Kunne tenke meg flere også, men venter litt. Håper ikke det er skadelig å bytte litt.

Gjest cilie91
Skrevet

Stusser litt på informasjonen jeg har fått. Har fått resept i posten på betennelsesdempende. Det står at jeg skal ta to tabletter to timer før operasjon. Men i papirene står det også at jeg skal møte fastende seks timer før, og kan da selv ikke røyke, drikke vann eller tyggis. Hm. Måtte noen av dere andre ta betennelsesdempende FØR op?

Skrevet

Stusser litt på informasjonen jeg har fått. Har fått resept i posten på betennelsesdempende. Det står at jeg skal ta to tabletter to timer før operasjon. Men i papirene står det også at jeg skal møte fastende seks timer før, og kan da selv ikke røyke, drikke vann eller tyggis. Hm. Måtte noen av dere andre ta betennelsesdempende FØR op?

Ja de kan skylles ned med litt vann. Går helt fint det. Lykke til.

Skrevet

Hei! Tror ikke det er skadelig å bruke dem som ikke er fra klinikken. Det er jo mange som ikke får kjøpt på klinikken de blir operert hos. Så lenge som vi må bruke disse sportsbh-ene, er vi jo nødt til å vaske dem, og da må vi jo ha noe i mellomtiden :) bytt med god samvittighet, og er du i tvil kan du jo ta en telefon til klinikken :)

Skrevet

Hei, og velkommen i klubben!!

Jeg skal også opereres på Colosseum klinikken, men hos dr. Bjærke. Og jeg skal også legge inn 450 under muskelen, høyprofil protese. Jeg har hatt veldig angst for at de skal bli for store, synes også det høres veldig mye ut. Men jeg sa klart ifra at jeg ikke ville ha unormalt store pupper, og jeg følte at kirurgen virkelig lyttet til mine ønsker. Det sies jo at man skal legge inn litt mer enn man ønsker også... Jeg er 174 cm og veier 62 kg. Er slank, men samtidig bredskuldra og "stor" i kroppen. Derfor kirurgen mente jeg kunne/burde legge inn så mye. Følte jeg ble kjempe godt tatt imot på CK og at kirurgen var veldig proffesjonell.

Jeg skal opereres allerede på torsdag, men er 4 uker siden jeg fikk datoen og det har gått sinnsykt fort! Synes nesten det har gått litt for fort, er så spent!!

Går nok fort frem til din dato også, og veldig lurt å gjøre det i forbindelse med planlagt ferie. Jeg har to små barn, og må jobbe litt kort etter OP. Så er veldig spent på hvordan det skal gå. Men mannen er innstilt på å stille opp, så det går nok fint.

Skrevet

Noen flere som kjenner kanten av protesen? Jeg kan dytte den ned og den er glatt. Litt

irriterende, men får håpe den sklir ned selv og legger seg til.

Skrevet (endret)

Noen flere som kjenner kanten av protesen? Jeg kan dytte den ned og den er glatt. Litt

irriterende, men får håpe den sklir ned selv og legger seg til.

hmm...litt usikker, men under mitt venstre bryst kjennes det litt annerledes ut enn på høyre. Hele brystet og snittet er vondere på den puppen og når jeg liksom kjenner oppunder så er det hardt der, høyre side føles litt mer naturlig på en måte... Tror det er protesen jeg kjenner...

Mitt venstre bryst var litt høyere opp og mindre så det har kirurgen justert også med litt større protese. Tror ikke det var så lurt heller for jeg kan se at protesen på venstre bryst er større enn høyre til tross for at brystet var litt mindre i utgangspunktet. Har litt lyst til å legge inn nye :gjeiper:

Mer lik størrelse og kanskje lavprofil egentlig...

Er ikke helt fornøyd jeg ass... :frown: Dritt når man har gått gjennom all smerten og betalt nesten 30k... :grine:

Endret av Me:-)
Skrevet

hmm...litt usikker, men under mitt venstre bryst kjennes det litt annerledes ut enn på høyre. Hele brystet og snittet er vondere på den puppen og når jeg liksom kjenner oppunder så er det hardt der, høyre side føles litt mer naturlig på en måte... Tror det er protesen jeg kjenner...

Mitt venstre bryst var litt høyere opp og mindre så det har kirurgen justert også med litt større protese. Tror ikke det var så lurt heller for jeg kan se at protesen på venstre bryst er større enn høyre til tross for at brystet var litt mindre i utgangspunktet. Har litt lyst til å legge inn nye :gjeiper:

Er ikke helt fornøyd jeg ass... :frown: Dritt når man har gått gjennom all smerten og betalt nesten 30k... :grine:

Ja det er klart. Man vil jo bli fornøyd. Jeg er fornøyd, men kjenner jo denne kanten da. Håper ikke det blir verre, eller at det blir kapsling. Jeg er også øm under puppene, og brystvortene er veldig ømme de også. Nesten for ømme.

Skrevet (endret)

Fremdeles ikke fornøyd? Så utrolig kjedelig, må jo være utrolig frustrerende. Skal du på etterkontroll, eller har du snakket med kirurgen om det?

Vil du legge ut bilde??

Endret av Stitzh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...