heipåådeg Skrevet 19. april 2011 #18061 Skrevet 19. april 2011 14dager er jo ei stond det og ja, føle alle er bra et par dager etter operasjonen :gjeiper: eg fekk ingenting, måtte bare la det ta den tiden det trengte... var ikke hos legen da, kun å skjekkte det på klinikken, følte ikkje de forsto meg så godt... så gadd ikkje ta kontakt mar ite det :gjeiper: håpe du blir goe raskt nå då ite du begynte me antibiotika eg begynte gi opp håpet om at eg någen gang sko bli bra hehe nå er alt som før, herligt Mhm, men det skjedde først på fredag. Det ser ut som stingene/såret er sprukket på den ene siden, og der kommer det verk ut. Håper det blir som å pleie et vanlig sår; at det går over med antibiotika og sterilbandasje + rens. Skjønner det ja! Min klinikk er stengt i påsken den, så legen min hadde ringt etter kirugen min igår. Så bra! Det hjalp å høre
Teenmom18 Skrevet 19. april 2011 #18062 Skrevet 19. april 2011 Det er nå 5 dager etter op, og puppene mine har krympet masse Syns at de egentlig er ganske små, og jeg er ganske misfornøyd. Trodde jeg skulle få tilbake samme størrelse som før amming, men sitter igjen med mye mindre enn det jeg hadde før er veldig lei nå, og har vært veldig emosjonell di siste dagene.. er velsigne skuffet siden dette er en såpass dyr operasjon har heller ikke råd til ny, og føler jeg har kastet bort så masse penger huff Noen andre som har følt det slik?
Stimorol Skrevet 19. april 2011 #18064 Skrevet 19. april 2011 I mine papirer står det følgende:Støtte-BH fra klinikken skal brukes hele døgnet de første 6 ukenene. Etter 6 uker, skal du bruke vanlig BH med god støtte, men som er uten spiller eller eventuelt spiler skal tas ut. Riktig cup-størrelse er viktig. Jeg har mer lyst til å følge det som står i dine papirer :gjeiper: De sier jo så mye forskjellig fra klinikk til klinikk. Tror jeg holder en knapp på å ta ut spiler fra vanlig bh jeg!
Gjest Kalia Skrevet 19. april 2011 #18065 Skrevet 19. april 2011 Mhm, men det skjedde først på fredag. Det ser ut som stingene/såret er sprukket på den ene siden, og der kommer det verk ut. Håper det blir som å pleie et vanlig sår; at det går over med antibiotika og sterilbandasje + rens. Skjønner det ja! Min klinikk er stengt i påsken den, så legen min hadde ringt etter kirugen min igår. Så bra! Det hjalp å høre åja de skjedde bare sånn plutselig, bare hold deg mest mulig i ro sånn det får grod skikkelig, så går det nok bra bra at legen kunne hjelpa deg me det
Cecilie20 Skrevet 19. april 2011 #18066 Skrevet 19. april 2011 Du må undersøke med klinikken din, noen tar delbetalinger. Min gjorde ikke det. Tips: Ta ut fra kredittkort, og betale tilbake når du får penger, låne av familien, ta forskudd på feriepenger (du trenger ikke skatte av dette når du tar de ut nå i 2011). Dersom du har fått tilbake penger på skatten, så kan du jo kanskje låne hos foreldre el.l siden du vet penger kommer inn om litt. Lykke til! Takk skal du ha for flotte tips! :)
Xstrella Skrevet 19. april 2011 #18067 Skrevet 19. april 2011 Det er nå 5 dager etter op, og puppene mine har krympet masse Syns at de egentlig er ganske små, og jeg er ganske misfornøyd. Trodde jeg skulle få tilbake samme størrelse som før amming, men sitter igjen med mye mindre enn det jeg hadde før er veldig lei nå, og har vært veldig emosjonell di siste dagene.. er velsigne skuffet siden dette er en såpass dyr operasjon har heller ikke råd til ny, og føler jeg har kastet bort så masse penger huff Noen andre som har følt det slik? Så små er de nok ikke, men de blir mer naturlige. Ikke kjekt å lyse silikonoperert lang vei heller. Ingen har sagt et kvekk til meg, og det var planen også. Det er så naturlig at ingen merker det, bare meg. Tenk å ha en slik hemmelighet Jeg er sikker på du blir fornøyd når du kan begynne å bruke vanlige Bh med push up osv. Ta tiden til hjelp.
sanssouci Skrevet 19. april 2011 #18068 Skrevet 19. april 2011 Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder! Har nå gått 7 uker siden operasjonen og er kjempe fornøyd. På bloggen ligger det bilder av arrene, mens jeg legger ut bilder av brystene her. Bildene er litt mørke, men nå ser dere hvertfall ganske godt hvordan de ser ut. Jeg har begynt å trene igjen og syns det er herlig. Nettopp vært å bestilt meg en ny extreme sportsbh, har bare de man fikk fra klinikken fra før, kjøpte to og fikk med en. Men de er feil str, da jeg er 70 e og de er 75d og 80c! De sklir opp og er helt på tur. 70 e er nok riktig for meg og gleder meg til å få en sportsbh med god støtte, slik at jeg kan jogge igjen:) Ønsker alle en super påske!
Lillefy Skrevet 19. april 2011 #18069 Skrevet 19. april 2011 Det er nå 5 dager etter op, og puppene mine har krympet masse Syns at de egentlig er ganske små, og jeg er ganske misfornøyd. Trodde jeg skulle få tilbake samme størrelse som før amming, men sitter igjen med mye mindre enn det jeg hadde før er veldig lei nå, og har vært veldig emosjonell di siste dagene.. er velsigne skuffet siden dette er en såpass dyr operasjon har heller ikke råd til ny, og føler jeg har kastet bort så masse penger huff Noen andre som har følt det slik? Vet akkurat hvordan du har det! Jeg er også misfornøyd med str på mine... Synes de er alt for små, og de er mindre enn når jeg ammet og har derfor enda mye hud som kunne blitt fylt ut Jeg har tenkt å høre med kirurgen min hvertfall, om det er noe som kan gjøres når jeg ikke er fonøyd. Kanskje du burde si fra at du ikke er fornøyd? Hvor mye la du inn?
Lillefy Skrevet 19. april 2011 #18070 Skrevet 19. april 2011 Så små er de nok ikke, men de blir mer naturlige. Ikke kjekt å lyse silikonoperert lang vei heller. Ingen har sagt et kvekk til meg, og det var planen også. Det er så naturlig at ingen merker det, bare meg. Tenk å ha en slik hemmelighet Jeg er sikker på du blir fornøyd når du kan begynne å bruke vanlige Bh med push up osv. Ta tiden til hjelp. Man trenger ikke lyse silikonoperert bare ved å ha normalt store pupper. Jeg lyste hvertfall ikke silikon når jeg ammet og puppene mine var større da enn nå
Cecilie20 Skrevet 19. april 2011 #18072 Skrevet 19. april 2011 Det heter seg at man skal sove med sportsbh og ha det på hele tiden ved mindre man dusjer. Men kan man ikke gå uten under toppen? Synes det høres myye mer fristende ut. Hvordan er reglene på dette? Når kan jeg begynne å gå uten noe som helst under?
enne Skrevet 20. april 2011 #18073 Skrevet 20. april 2011 Det er nå 5 dager etter op, og puppene mine har krympet masse Syns at de egentlig er ganske små, og jeg er ganske misfornøyd. Trodde jeg skulle få tilbake samme størrelse som før amming, men sitter igjen med mye mindre enn det jeg hadde før er veldig lei nå, og har vært veldig emosjonell di siste dagene.. er velsigne skuffet siden dette er en såpass dyr operasjon har heller ikke råd til ny, og føler jeg har kastet bort så masse penger huff Noen andre som har følt det slik? Vent til du får på deg vanlig bh, da ser det nok bedre ut. Jeg dusjet meg i går, vaska støtte bhen og tok på meg vanlig sports-bh. (jeg trener en del og har mange sports bher fra før) Når jeg har brukt disse bhene før, har puppen vært "klistret" til kroppen. I går tenkte jeg bare WOW!!!! De forsvant ikke fordi om jeg hadde stram sports bh, de var heller ikke gigantisk store, men jeg ser tydelig forskjell. Har du prøvd annen bh en den du fikk med fra klinikken? Disse er ikke akkurat push up... heller hold inn...
enne Skrevet 20. april 2011 #18074 Skrevet 20. april 2011 Jeg har mer lyst til å følge det som står i dine papirer :gjeiper: De sier jo så mye forskjellig fra klinikk til klinikk. Tror jeg holder en knapp på å ta ut spiler fra vanlig bh jeg! Thi hi... Det er stor variasjon fra klinikk til klinikk ja!!! Kan ikke skjønne at du gjør noe galt om du følger mine papirer. Det jeg skrev tidligere er ordrett fra mine papirer, og det står jo ikke noe untak for de som har under muskel, så det gjelder nok for begge tilfeller... Kjør på med spile løst sier nå jeg
Me:-) Skrevet 20. april 2011 #18075 Skrevet 20. april 2011 Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder! Har nå gått 7 uker siden operasjonen og er kjempe fornøyd. På bloggen ligger det bilder av arrene, mens jeg legger ut bilder av brystene her. Bildene er litt mørke, men nå ser dere hvertfall ganske godt hvordan de ser ut. Jeg har begynt å trene igjen og syns det er herlig. Nettopp vært å bestilt meg en ny extreme sportsbh, har bare de man fikk fra klinikken fra før, kjøpte to og fikk med en. Men de er feil str, da jeg er 70 e og de er 75d og 80c! De sklir opp og er helt på tur. 70 e er nok riktig for meg og gleder meg til å få en sportsbh med god støtte, slik at jeg kan jogge igjen:) Ønsker alle en super påske! Skjønner godt at du er fornød, ser veldig bra ut Hadde du litt brystvev fra før siden du har over muskel? God påske til deg også
lilleville85 Skrevet 20. april 2011 #18076 Skrevet 20. april 2011 (endret) . Endret 26. april 2011 av lilleville85
Me:-) Skrevet 20. april 2011 #18077 Skrevet 20. april 2011 Nå er det 11 uker siden min op, og jeg er godt fornøyd med resultatet. Her er noen bilder hvis noen har lyst å se Veldig fine Hvor mye la du inn? Over eller under muskel?
Xstrella Skrevet 20. april 2011 #18078 Skrevet 20. april 2011 Synes 5 dager etter op er for kort tid til å klage. Man må jo vente og se hvordan de blir
sanssouci Skrevet 20. april 2011 #18079 Skrevet 20. april 2011 Skjønner godt at du er fornød, ser veldig bra ut Hadde du litt brystvev fra før siden du har over muskel? God påske til deg også Takk takk:) Jeg hadde litt brystvev ja, så er nok derfor de er over muskel, man ser ikke noen skygge! Glad jeg slapp under:)
lilleville85 Skrevet 20. april 2011 #18080 Skrevet 20. april 2011 Veldig fine Hvor mye la du inn? Over eller under muskel? Takk =) Jeg la inn 330 runde moderat profil over muskel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå