Jazne Skrevet 15. april 2011 #18021 Skrevet 15. april 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
9naah Skrevet 15. april 2011 #18022 Skrevet 15. april 2011 Ren nyskjerrighet... Tre ganger sa du, var noen av de gangene før OP?? Merket han ikke noe forskjell? To ganger før op, og en etter. Men den siste gangen var begge ganske så fulle, så tror ikke han merket at jeg hadde tape på (lyset var av).. Men han kjennte jo på puppene, og da kjenner du jo tapen, men han sa ikke noe om det, så håper og tror at han var så full at han ikke la merke til det..!
Me:-) Skrevet 15. april 2011 #18023 Skrevet 15. april 2011 (endret) Ang sports BH... Er det viktig at de presser puppene litt ned oppå også, eller er det støtten på sidene og under som er viktig? De som liksom har cup for hver pupp er jo gjerne ikke så stramme over puppen. Lurer bare på om de er like bra for det Hva mener dere og hva bruker dere? Endret 15. april 2011 av Me:-)
Stitzh Skrevet 16. april 2011 #18024 Skrevet 16. april 2011 Det er ganske mange her som sier de skal legge inn så mye de har plass til. Hva er det egentlig som begrenser det? Når jeg var til konsultasjon var det aldri snakk om hvor mye jeg hadde plass eller ikke, bare hvor store de skulle være...
Me:-) Skrevet 16. april 2011 #18025 Skrevet 16. april 2011 Det er ganske mange her som sier de skal legge inn så mye de har plass til. Hva er det egentlig som begrenser det? Når jeg var til konsultasjon var det aldri snakk om hvor mye jeg hadde plass eller ikke, bare hvor store de skulle være... Samme her, men kan hende det gjelder de som er flate og ikke har så mye hud å fylle ut...kanskje?
Xstrella Skrevet 16. april 2011 #18026 Skrevet 16. april 2011 Nå har jeg kastet alle BH mine. De var i a-cup de fleste av dem. Noen i B. Nå kan jeg bruke C-cup. Så utrolig kjekt. Men det synes ikke gjennom klærne og INGEN har sagt noe, eller merket noe nytt med meg. Det er helt fantastisk, akkurat som jeg ønsket.
enne Skrevet 16. april 2011 #18027 Skrevet 16. april 2011 Det er ganske mange her som sier de skal legge inn så mye de har plass til. Hva er det egentlig som begrenser det? Når jeg var til konsultasjon var det aldri snakk om hvor mye jeg hadde plass eller ikke, bare hvor store de skulle være... Så et skrekk eksempel på nett, der det var lagt inn mer en det dama faktisk hadde plass til. Så helt tydlig kanten rundt protesen og den var langt utenfor selve brystet. Det vistes aller best på profilbildet, der lå protesen utenfor brystet og over ribbebena. Skal gjøre et forsøk på å finne igjen bildet... Selv la jeg inn mindre en det jeg hadde plass til, det er jo bare to dager siden, men veldig fornøyd så langt
Teenmom18 Skrevet 16. april 2011 #18028 Skrevet 16. april 2011 Hei alle sammen Tenkte jeg skulle gi dere en oppdatering på op og hvordan ting har gått etterpå. Jeg reiste sammen men mamma og sønnen min (siden samboeren min måtte jobbe istedenfor). Vi dro fra stavanger grytidligt torsdag morgen, og kom frem til oslo såpass tidlig at vi fikk tid til å shoppe litt før vi måtte dra til hotellet for å dusje å gjøre meg klar. Vi møtte opp på klinikken til avtalt tid, men siden kirurgen var forsinket, så måtte vi vente i 1 time. Heldigvis var sønnen min tålmodig og blid at de gikk veldig bra alle som jobbet der var utrolig snille og hjelpsomme, og vi fikk til og med kjeks til sønnen min jeg er altså utrolig fornøyd med valg av klinikk :D Etter en time kom dr.schistad og en annen kvinnelig kirurg som snart skulle begynne å jobbe der. De snakket med meg, og vi bestemte oss for 240 cc i hvert bryst siden jeg ville ha det mest mulig naturlig de var begge utroligt koselige og jeg følte meg skikkelig trygg i deres hender kan ikkje slutte å skryte over hvor flinke og greie de var anbefaler dem til hvem som helst Var ikke noe nervøs før jeg gikk inn, men begynte å riste noe sinnsykt da jeg la meg på operasjonsbordet, og vurderte faktisk å ta tøflene og springe Hehe heldigvis hadde jeg en super koselig anestilege som strøk meg på pannen og roet meg ned merket ingenting før jeg plutselig ble vekket og var ferdig :D gjorde litt bevegelser som jeg egentlig ikke fikk gjøre, men syns fremdeles det er vanskelig å ikke få gjøre som vanlig :/ Jeg har vært virkelig go i formen, og har ikke hatt noe smerter :D kjennes egentlig litt ut som sprengte ammepupper klarte til og med å reise meg alene fra sykesengen og gikk nedover gangen, noe de ansatte syns var veldig rart hehe.. Men jeg syns at dette har gått over all forventning eneste ubehaget jeg har hatt var da sønnen min kastet bamsen sin i brystet mitt men gikk greit det også
Teenmom18 Skrevet 16. april 2011 #18029 Skrevet 16. april 2011 Skriver på mobilen, så det ble litt rotete, så jeg beklager det
dingding Skrevet 16. april 2011 #18030 Skrevet 16. april 2011 BH spørsmål igjen... hvis 80B er for liten, og 80C er litt for stort... hva gjør jeg da? Liker cupen i 80C, men den var for vid rundt ryggen på ytterste hakket. Prøvde 75C, men der var cupen for liten.. skjønner ingenting jeg. Kan kanskje 75D passe? Samme "problemet" jeg hadde.. men 75D sitter helt perfekt! :)prøv det
dingding Skrevet 16. april 2011 #18031 Skrevet 16. april 2011 Kan tenke meg det var godt å få det av nå Har du funnet noen fine og behagelige spileløse bher? Jeg har to, men er lei av de allerede og det er egentlig feil størrelse. Har såå lyst til å bruke vanlig spilebh Jeg fant noen på Lindex på Arena senteret Og så har jeg kjøpt noen vanlige bher og tatt ut spilene Jeg har også lyst til å bruke vanlig bh!! Handla noen kjempefine i dag!! Kjedelig å ikke kunne bruke de
Stitzh Skrevet 16. april 2011 #18032 Skrevet 16. april 2011 (endret) Så et skrekk eksempel på nett, der det var lagt inn mer en det dama faktisk hadde plass til. Så helt tydlig kanten rundt protesen og den var langt utenfor selve brystet. Det vistes aller best på profilbildet, der lå protesen utenfor brystet og over ribbebena. Skal gjøre et forsøk på å finne igjen bildet... Kan absolutt ikke bli pent ja. Er så redd for det, men må jo bare stole på kirurgen. De vil jo at vi skal bli fornøyd!! Men hva avgjør hvor mye en har plass til? Er det huden, kroppen...?? Endret 16. april 2011 av Stitzh
Saasan Skrevet 16. april 2011 #18033 Skrevet 16. april 2011 Hei alle sammen Tenkte jeg skulle gi dere en oppdatering på op og hvordan ting har gått etterpå. Jeg reiste sammen men mamma og sønnen min (siden samboeren min måtte jobbe istedenfor). Vi dro fra stavanger grytidligt torsdag morgen, og kom frem til oslo såpass tidlig at vi fikk tid til å shoppe litt før vi måtte dra til hotellet for å dusje å gjøre meg klar. Vi møtte opp på klinikken til avtalt tid, men siden kirurgen var forsinket, så måtte vi vente i 1 time. Heldigvis var sønnen min tålmodig og blid at de gikk veldig bra alle som jobbet der var utrolig snille og hjelpsomme, og vi fikk til og med kjeks til sønnen min jeg er altså utrolig fornøyd med valg av klinikk :D Etter en time kom dr.schistad og en annen kvinnelig kirurg som snart skulle begynne å jobbe der. De snakket med meg, og vi bestemte oss for 240 cc i hvert bryst siden jeg ville ha det mest mulig naturlig de var begge utroligt koselige og jeg følte meg skikkelig trygg i deres hender kan ikkje slutte å skryte over hvor flinke og greie de var anbefaler dem til hvem som helst Var ikke noe nervøs før jeg gikk inn, men begynte å riste noe sinnsykt da jeg la meg på operasjonsbordet, og vurderte faktisk å ta tøflene og springe Hehe heldigvis hadde jeg en super koselig anestilege som strøk meg på pannen og roet meg ned merket ingenting før jeg plutselig ble vekket og var ferdig :D gjorde litt bevegelser som jeg egentlig ikke fikk gjøre, men syns fremdeles det er vanskelig å ikke få gjøre som vanlig :/ Jeg har vært virkelig go i formen, og har ikke hatt noe smerter :D kjennes egentlig litt ut som sprengte ammepupper klarte til og med å reise meg alene fra sykesengen og gikk nedover gangen, noe de ansatte syns var veldig rart hehe.. Men jeg syns at dette har gått over all forventning eneste ubehaget jeg har hatt var da sønnen min kastet bamsen sin i brystet mitt men gikk greit det også Signerer denne angående skryten til fornebuklinikken Fin omtaling av dem! Ble selv operert der 12. arpil, av Schistad! Men signerer ikke i forhold til smertene, måtte reise hjem til Tromsø dagen etter på.. var helt forferdelig :\
Kamikaze Skrevet 17. april 2011 #18034 Skrevet 17. april 2011 Spørsmål Jeg har allerede bestemt meg for at jeg vil operere på Fornebuklinikken og hos Pål Schistad. Jeg har virkelig studert dette og jeg har ingen tvil. Så da lurer jeg på hvordan man bestiller time hos en bestemt kirurg? Kan man velge det selv? Og en annen ting, i hvor stor grad kunne dere velge dato selv? Det må jo være forferdelig mye kø, men jeg må være litt smidig med tanke på at jeg har tenkt til å gjøre dette i sommer, men har jobb å tenke på... i tillegg til at jeg skal passe barna til min søster i to uker.
Kamikaze Skrevet 17. april 2011 #18035 Skrevet 17. april 2011 Sorry at jeg dobbeltposter! Dette er et veldig merkelig spørsmål... men for dere som har operert og som ønsker eller har ønsket å holde det skjult, hvordan klarer dere å skjule sportsbhen? Det å gå i baggy gensere er jo selvfølgelig en løsning, men hva når en skal besøke venner og familie og får klem? Man kjenner jo stroppene bak? Er jeg helt paranoid her eller hva? :D
enne Skrevet 17. april 2011 #18036 Skrevet 17. april 2011 Sorry at jeg dobbeltposter! Dette er et veldig merkelig spørsmål... men for dere som har operert og som ønsker eller har ønsket å holde det skjult, hvordan klarer dere å skjule sportsbhen? Det å gå i baggy gensere er jo selvfølgelig en løsning, men hva når en skal besøke venner og familie og får klem? Man kjenner jo stroppene bak? Er jeg helt paranoid her eller hva? :D Sports bhen jeg fikk med fra klinikken er ikke så aller verst. Jeg måtte bak på ryggen å kjenne med en hånd nå når jeg lest spørsmålet ditt. Den er nok litt bredere en de fleste bhene jeg har fra før, men jeg er ganske sikker på at ingen kommer til å merke det.
Kamikaze Skrevet 17. april 2011 #18037 Skrevet 17. april 2011 Sports bhen jeg fikk med fra klinikken er ikke så aller verst. Jeg måtte bak på ryggen å kjenne med en hånd nå når jeg lest spørsmålet ditt. Den er nok litt bredere en de fleste bhene jeg har fra før, men jeg er ganske sikker på at ingen kommer til å merke det. Godt å høre!
Stimorol Skrevet 17. april 2011 #18038 Skrevet 17. april 2011 (endret) Litt. Derfor støttet jeg meg til dørkarmen. Brukte begge armene da jeg la meg opp i senga igjen, det fikk jeg jo høre at jeg ikke måtte gjøre Det går heldigvis bra å komme seg opp uten å bruke armene, hører en del sliter med det. Mulig dette er veldig lett for meg siden jeg trener en god del. Hehe. Godt at du holdt deg på beina da Jeg måtte ha 3 forsøk for å komme meg opp av senga og gå litt uten å bli kvalm og svimmel. Så stjerner Fikk is for å få i meg litt sukker og da gikk det bedre ;p Jeg slet veldig med å komme meg opp. Måtte ha en dytt i ryggen de to-tre første ukene. Tror det er en fordel å være litt godt trent ja. Hadde ikke trent på et år jeg så kanskje det var derfor jeg hadde litt ekstra problemer med å komme meg opp Endret 17. april 2011 av Stimorol
Stimorol Skrevet 17. april 2011 #18039 Skrevet 17. april 2011 Jeg fant noen på Lindex på Arena senteret Og så har jeg kjøpt noen vanlige bher og tatt ut spilene Jeg har også lyst til å bruke vanlig bh!! Handla noen kjempefine i dag!! Kjedelig å ikke kunne bruke de Okei Vet du om det er "lov" å bruke vanlig bh som man har tatt ut spilene på? Spurte du de på klinikken? Er redd for å gjøre noe galt jeg Har kjøpt bh på h&m og vurderer å ta ut spilene jeg også Gleder meg så til å bruke spile og push up bh. Puppene ser jo mye finere ut med det synes jeg Nå blir de bare "gjemt" bort i de bhene jeg har som har litt teit form og feil størrelse
dingding Skrevet 17. april 2011 #18040 Skrevet 17. april 2011 Okei Vet du om det er "lov" å bruke vanlig bh som man har tatt ut spilene på? Spurte du de på klinikken? Er redd for å gjøre noe galt jeg Har kjøpt bh på h&m og vurderer å ta ut spilene jeg også Gleder meg så til å bruke spile og push up bh. Puppene ser jo mye finere ut med det synes jeg Nå blir de bare "gjemt" bort i de bhene jeg har som har litt teit form og feil størrelse Jeg vet ikke om det er lov kanskje jeg burde spørre.. :/ Jeg var ute i går og gikk med vanlig bh ei stund. :D Gleder meg til jeg kan bruke det hele tiden!! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå