9naah Skrevet 15. april 2011 #18001 Skrevet 15. april 2011 Aha, skjønner. Jeg ville kanskje ikke hatt ons bare tre uker etter operasjon, men jeg er livredd for at det skal skje komplikasjoner. Tenker at hvis gutten ikke vet at man er nyoperert, og dermed er uforsiktig... Og i tillegg helt sikkert full, noe en selv også kanskje er... (hvertfall brisen!) Ellers kan du jo ha sex med bh på, 9naah?? Det kan jeg Men ble visst forsent det i helga som var.. Bh'n for av. Men lyset var av, så han så ingenting heldigvis. Men det er bare den samme gutten jeg har sex med. Vet det ikke kalles ons da, men vi er ikke knullevenner heller (siden det bare har skjedd 3 ganger i det siste). Jeg er ikke den personen som har sex med alle altså, men visst jeg blir for full så er det lett for at jeg havner i seng med noen. Ikke jeg som tar intiativet (hvordan skrives det?) til det. Skal prøve så godt jeg kan å ikke bli full (men brisen) på festen, så slipper jeg å stresse med tapen og det
KKMM Skrevet 15. april 2011 #18002 Skrevet 15. april 2011 KKMM: jeg har lest at man skal vente 3 mnd. Men når jeg var til konsultasjon ammet jeg bare om kvelden på det ene brysstet. Kirurgen min sa da at jeg kunne operere når det brystet var gått helt tilbake, altså var like stort som det jeg ikke hadde ammet på i ca 3 uker. Nå har det gått to uker, og de er nesten helt like nå. Opererer derfor om to uker, altså 4 uker etter at jeg sluttet å amme. Men da ammet jeg bare litt om kvelden, så hadde ikke så mye melk lengre... Tusen takk!
enne Skrevet 15. april 2011 #18003 Skrevet 15. april 2011 Hei alle sammen Nå er jeg ferdig og har kommet meg hjem. Det ble 215gr. over muskel. Når jeg kom frem til klinikken var jeg litt små nervøs, jeg fikk jo heller ikke skikkelig konsultasjons time før jeg kom dit. Da jeg gikk inn til operasjonsrommet var jeg ikke nervøs i det hele tatt. Måtte holde hendene mine forand meg for å se på de, men det var ikke en eneste liten dirring en gang. Jeg våknet opp av at en sykepleier snakket litt til meg, også gikk hun ut av fra rommet mitt. Da spratt jeg like godt ut av senga og gikk etter henne, for å få henne til å ringe mannen min. Skal si hun fikk hakeslipp, og jeg fikk beskjed om å legge meg i senga igjen Med andre ord, jeg hadde null smerte på det tidpunktet. Selvfølgelig hadde jeg mye narkose i kroppen enda, så noe mer smerte ble det utover kvelden. Det jeg syns var verst var hotellsenga som var hardere en den jeg har hjemme, og at jeg måtte ligge på ryggen.(det var faktisk hakke verre en smertene) Sov ikke så godt pga det. Men nå har jeg nettopp sovet en time i min egen seng, og det var mye bedre Har veldig lite smerte nå, og i følge mine papirer skal jeg ta smertestillende igjen nå kl.19.00. Tok en av de sterke tablettene i gårkveld, det kommer jeg ikke til å gjøre i kveld, da jeg ble glitt kvalm av den, ikke har jeg store smerter heller.
Puppa Skrevet 15. april 2011 #18004 Skrevet 15. april 2011 Gratulerer så mye med nye pupper enne!! Hvordan var utgangspunktet ditt, og hvem var kirurgen din? Jeg ble selv operert på nobel med Amland som kirurg :-) KJEMPE fornøyd!
Puppa Skrevet 15. april 2011 #18005 Skrevet 15. april 2011 BH spørsmål igjen... hvis 80B er for liten, og 80C er litt for stort... hva gjør jeg da? Liker cupen i 80C, men den var for vid rundt ryggen på ytterste hakket. Prøvde 75C, men der var cupen for liten.. skjønner ingenting jeg. Kan kanskje 75D passe?
NoMilkToday Skrevet 15. april 2011 #18006 Skrevet 15. april 2011 Gratulerer så mye Enne! Kos deg masse med de nye fordelene!
enne Skrevet 15. april 2011 #18007 Skrevet 15. april 2011 Gratulerer så mye med nye pupper enne!! Hvordan var utgangspunktet ditt, og hvem var kirurgen din? Jeg ble selv operert på nobel med Amland som kirurg :-) KJEMPE fornøyd! Jeg ble operert av Nils Lykke. Utgangspunket mitt var tomme pupper etter svangerskap, pluss at jeg hadde noe heng. Jeg var i grenseland i forhold til heng. Men så lenge jeg ikke ville ha store proteser gikk det greit.
9naah Skrevet 15. april 2011 #18008 Skrevet 15. april 2011 BH spørsmål igjen... hvis 80B er for liten, og 80C er litt for stort... hva gjør jeg da? Liker cupen i 80C, men den var for vid rundt ryggen på ytterste hakket. Prøvde 75C, men der var cupen for liten.. skjønner ingenting jeg. Kan kanskje 75D passe? Tror 75D vil passe
Stitzh Skrevet 15. april 2011 #18009 Skrevet 15. april 2011 enne: så godt å høre at alt gikk fint. Høres jo ut som om du var i ganske så god form rett etter operasjon, men kan tenke meg det var godt å komme hjem til egen seng. Kunne ønske jeg også kunne ta over muskelen. Er ganske mange her inne som har gjort det i det siste, og det høres ut som om de er i generelt bedre form enn de som tar under... Men må jo nesten gjøre det som blir finest på en selv! Herregud, jeg skal faktisk legge inn dobbelt så mye som deg. Høres så sinnsykt mye ut, vet ikke om jeg tørr. Hvordan er du i kroppen, og hvilken str hadde du fra før? 9naah: Høres ikke fullt så skummelt ut når det ikke er en villt fremmed da;) Du får drikke litt mindre, så du er litt klarere i hodet. Tenk at det bare er noen uker av livet ditt hvor du må ta hensyn, snart kan du leve som du gjorde før operasjon igjen. Puppa: Må si jeg er litt usikker der. Men har nå hvertfall lært at hvis du går opp i omkrets, går du også opp i cup. Og omvendt. Kanskje du kan dra til en undertøysbutikk å få hjelp? De skal vel kunne sånt! Det varierer jo så mye fra merke til merke også, så du får vel bare lete litt til du finner noen som passer din kropp.
Stitzh Skrevet 15. april 2011 #18010 Skrevet 15. april 2011 (endret) dobbel.... Endret 15. april 2011 av Stitzh
9naah Skrevet 15. april 2011 #18011 Skrevet 15. april 2011 enne: så godt å høre at alt gikk fint. Høres jo ut som om du var i ganske så god form rett etter operasjon, men kan tenke meg det var godt å komme hjem til egen seng. Kunne ønske jeg også kunne ta over muskelen. Er ganske mange her inne som har gjort det i det siste, og det høres ut som om de er i generelt bedre form enn de som tar under... Men må jo nesten gjøre det som blir finest på en selv! Herregud, jeg skal faktisk legge inn dobbelt så mye som deg. Høres så sinnsykt mye ut, vet ikke om jeg tørr. Hvordan er du i kroppen, og hvilken str hadde du fra før? 9naah: Høres ikke fullt så skummelt ut når det ikke er en villt fremmed da;) Du får drikke litt mindre, så du er litt klarere i hodet. Tenk at det bare er noen uker av livet ditt hvor du må ta hensyn, snart kan du leve som du gjorde før operasjon igjen. Puppa: Må si jeg er litt usikker der. Men har nå hvertfall lært at hvis du går opp i omkrets, går du også opp i cup. Og omvendt. Kanskje du kan dra til en undertøysbutikk å få hjelp? De skal vel kunne sånt! Det varierer jo så mye fra merke til merke også, så du får vel bare lete litt til du finner noen som passer din kropp. Kjenner han ganske godt ja Men tror at visst det er løst med 80c, så går hun ned i omkrets, og opp i cup. Og visst det hadde vært omvendt, så hadde hun gått opp til 85b. Tror jeg da. Mener det er det jeg har hørt! Så tror nok at 75D vil vasse hun. Kan jo bare gå i en butikk og prøve å se om den passer
Stimorol Skrevet 15. april 2011 #18012 Skrevet 15. april 2011 HAHAHA!! Nå har jeg venta i 4uker på å slenge fra meg nedpressbåndet.. det kunne jeg gjøre i går, men huska jeg det... neida Men, NÅ!!! Nå skal båndet og bhen brennes!!! Kan tenke meg det var godt å få det av nå Har du funnet noen fine og behagelige spileløse bher? Jeg har to, men er lei av de allerede og det er egentlig feil størrelse. Har såå lyst til å bruke vanlig spilebh
Stimorol Skrevet 15. april 2011 #18013 Skrevet 15. april 2011 Hei alle sammen Nå er jeg ferdig og har kommet meg hjem. Det ble 215gr. over muskel. Når jeg kom frem til klinikken var jeg litt små nervøs, jeg fikk jo heller ikke skikkelig konsultasjons time før jeg kom dit. Da jeg gikk inn til operasjonsrommet var jeg ikke nervøs i det hele tatt. Måtte holde hendene mine forand meg for å se på de, men det var ikke en eneste liten dirring en gang. Jeg våknet opp av at en sykepleier snakket litt til meg, også gikk hun ut av fra rommet mitt. Da spratt jeg like godt ut av senga og gikk etter henne, for å få henne til å ringe mannen min. Skal si hun fikk hakeslipp, og jeg fikk beskjed om å legge meg i senga igjen Med andre ord, jeg hadde null smerte på det tidpunktet. Selvfølgelig hadde jeg mye narkose i kroppen enda, så noe mer smerte ble det utover kvelden. Det jeg syns var verst var hotellsenga som var hardere en den jeg har hjemme, og at jeg måtte ligge på ryggen.(det var faktisk hakke verre en smertene) Sov ikke så godt pga det. Men nå har jeg nettopp sovet en time i min egen seng, og det var mye bedre Har veldig lite smerte nå, og i følge mine papirer skal jeg ta smertestillende igjen nå kl.19.00. Tok en av de sterke tablettene i gårkveld, det kommer jeg ikke til å gjøre i kveld, da jeg ble glitt kvalm av den, ikke har jeg store smerter heller. Gratulerer Fint å høre at det gikk bra Du var raskt ute av senga ja. Hehe. Ble du ikke svimmel når du reiste deg så fort etter du hadde våkna?
Jazne Skrevet 15. april 2011 #18014 Skrevet 15. april 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Xstrella Skrevet 15. april 2011 #18015 Skrevet 15. april 2011 En uke i dag. Var på kontroll og alt ser fint ut. Det er kanten jeg kjenner og var ingen kul. Dette kan bedre seg når puppene siger litt til og ikke er så hovne. Skal fjerne stingene neste uke. Har ingen smerter mer og sluttet med paracet på tirsdag. Det er ømt, men ikke vondt. Kan kjøre bil også. Tar det med ro og løfter ikke tungt. I natt lå jeg på siden og det var himmelsk deilig.
enne Skrevet 15. april 2011 #18016 Skrevet 15. april 2011 enne: så godt å høre at alt gikk fint. Høres jo ut som om du var i ganske så god form rett etter operasjon, men kan tenke meg det var godt å komme hjem til egen seng. Kunne ønske jeg også kunne ta over muskelen. Er ganske mange her inne som har gjort det i det siste, og det høres ut som om de er i generelt bedre form enn de som tar under... Men må jo nesten gjøre det som blir finest på en selv! Herregud, jeg skal faktisk legge inn dobbelt så mye som deg. Høres så sinnsykt mye ut, vet ikke om jeg tørr. Hvordan er du i kroppen, og hvilken str hadde du fra før? 9naah: Høres ikke fullt så skummelt ut når det ikke er en villt fremmed da;) Du får drikke litt mindre, så du er litt klarere i hodet. Tenk at det bare er noen uker av livet ditt hvor du må ta hensyn, snart kan du leve som du gjorde før operasjon igjen. Puppa: Må si jeg er litt usikker der. Men har nå hvertfall lært at hvis du går opp i omkrets, går du også opp i cup. Og omvendt. Kanskje du kan dra til en undertøysbutikk å få hjelp? De skal vel kunne sånt! Det varierer jo så mye fra merke til merke også, så du får vel bare lete litt til du finner noen som passer din kropp. Jeg hadde d-cup en gang, men etter siste svangerskap må jeg bare si at jeg rett og slett er usikker på størrelsen min. Jeg hadde på meg en triumf bh i 75d da jeg kom til klinikken. Kirugen var overrasket over at den bhen var en d-cup, han mente det bare beviste at det er myre "rart" når det gjelder størrelser Siden jeg hadde mye kjertel vev fra før, trengte jeg heller ikke å legge inn mye. Du må selvfølgelig gå for det som blir best for deg. Både kirugen og sykepleieren snakket om at det var mer smertefult å legge under muskel, så inntrykket ditt av at de som får over muskle kommer seg raskere stemmer nok.
Stitzh Skrevet 15. april 2011 #18017 Skrevet 15. april 2011 Kjenner han ganske godt ja Ren nyskjerrighet... Tre ganger sa du, var noen av de gangene før OP?? Merket han ikke noe forskjell?
enne Skrevet 15. april 2011 #18018 Skrevet 15. april 2011 Gratulerer Fint å høre at det gikk bra Du var raskt ute av senga ja. Hehe. Ble du ikke svimmel når du reiste deg så fort etter du hadde våkna? Litt. Derfor støttet jeg meg til dørkarmen. Brukte begge armene da jeg la meg opp i senga igjen, det fikk jeg jo høre at jeg ikke måtte gjøre Det går heldigvis bra å komme seg opp uten å bruke armene, hører en del sliter med det. Mulig dette er veldig lett for meg siden jeg trener en god del.
Stitzh Skrevet 15. april 2011 #18019 Skrevet 15. april 2011 Det kom helt ut av det blå :-( .. Men ser nå at jeg kommer til å klare meg flott alene, og at jeg fortjener bedre. Mitt barn er nå 2 år. Det er ikke lenge til :-D er det lenge siden du fikk bestilt op time og villet dette lenge ? Det var jo godt å høre. Huff, det er jo veldig tøft å bli alene sånn plutselig. Men hjelper veldig at du ser positivt på det. Også er du over den mest slitsomme tiden, de er jo så morsomme fra 1,5 år og oppover. Dere kommer helt sikkert til å klare dere kjempe fint.) Jeg har snakket litt med mannen min om operasjon, frem og tilbake i flere år. sa vel egentlig at jeg skulle gjøre det når jeg var ferdig med barna, tenkte det første gang mens jeg gikk gravid med første mann. Samtidig gikk det fort når jeg først bestemte meg. Mannen min bare nevnte det en dag i mars... Jeg visste ikke helt om jeg turte, og om jeg ville. Men så så jeg meg naken i speilet, og tenkte: Tenk så godt det hadde vært med ordentlig pupper, og ikke disse bitte små som attpåtil henger litt... Jeg er tynn, men samtidig stor i kroppen (høy og bredskuldra), så ser helt rart ut med de små puppene. Uansett, var på før kontroll i slutten av mars og fikk time til OP fire uker etter det. Både gleder og gruer meg noe helt vanvittig. Hva med deg?
enne Skrevet 15. april 2011 #18020 Skrevet 15. april 2011 HAHAHA!! Nå har jeg venta i 4uker på å slenge fra meg nedpressbåndet.. det kunne jeg gjøre i går, men huska jeg det... neida Men, NÅ!!! Nå skal båndet og bhen brennes!!! Hi hi... Gammel vane vond og vende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå