Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke helt jeg, men den første uka ble magen min stor som en ballong utover kvelden. Akkurat som i de første ukene av et svangerskap. Flat mage på morningen og diger ballong på kvelden...hehe

Litt slitsomt egentlig, men det gikk over etter ca en uke. Om det er vanlig å få vann i kroppen er jeg usikker på. Jeg fikk forstoppelse jeg da :gjeiper:

Hvor mange dager etter OP er du da?

Det er nå 7 dager siden OP. Hevelsen mellom brystene er gått ned og magen har blitt mer normal igjen. Føles iallefall bra! :D

Huffda, hørtes ikke akkurat kjempe godt ut nei .. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på fest neste fregdag og lørdag. Og nå på fredag skal jeg fjerne stingene mine. Puppene var tre uker på tirsdag. Men lurer på om det er lurt å ikke bruke tape på fredagen og lørdagen når jeg er på fest? Siden ingen skal vite at jeg har operert (og jeg ofter havner med en ONS).. Tror dere at det kan ta så mye skade av å ikke bruke tape de timene jeg er på fest?

Skrevet

Vet ikke om det vill ta skade av det, men tror ikke jeg hadde tatt sjansen på det.

Skrevet

Tror du de kommer til å se at du har tape evt da? :)

Skrevet

jeg ville hatt på tapen. Som heipådeg skriver, hvem kommer til å se tapen?

Skrevet

Som sagt, havner ofte med ons.. Og her kjenner alle alle, så det hadde vært krise. Men ser nå hva jeg gjør. Kommer til å ha på tapen visst arret ikke er så fint, men visst det er fint, så kommer jeg sikkert til å gå uten.

Skrevet

Synes iallefall at de var veldig fine jeg :)

Jeg synes ikke akkurat at mine er kjempevakre, men så må jeg jo tenke på utgangspunktet mitt, og kirurgen kan jo ikke trylle heller, hehe :fnise:

Jeg la også under muskelen (halleluja så vondt!!)...

Har ikke fått tilbake følelsen i den ene brustvorta :( det plager meg faktisk ganske mye, men det sies at det kan komme tilbake til slutt.

Kjenner at de begynner å bli mykere begge to nå, men det er fortsatt nesten umulig å lage kløft, samme hvor mye jeg presser dem sammen

Ja du har selvsagt rett i det, mitt utgangspunkt var jo ganske tragisk ;)

Jeg har heller ikke fått tilbake følelsen i den ene, men det kommer sikkert etterhvert :) Mine er blitt mye mykere den siste uka, men får ikke kløft jeg heller.

Synes du har fått et kjempeflott resultat! Kan ikke se noen forskjell jeg. Synes du de er for små? Hadde jeg fått så store hadde tror jeg at jeg hadde synes de hadde vært for store til meg. Hvilken størrelse er du nå da?

Takk :) Ja dessverre synes jeg dem er for små, hadde større pupper når jeg ammet. Jeg er 70 D nå.

Jeg syns de så kjempe fine ut :) Jeg har fått beskjed fra kirurgen at det henge jeg har, vil ikke forsvinne men at det(om henget ikke er for stort) kan bli vellykket med proteser.

Takk :) Min kirurg sa til meg på etterkontroll at hvis jeg hadde lagt i mer ville de ikke hengt så mye men han anbefalte ikke mer til min kropp.

Synes de var kjempefine jeg :)

Takk :)

Skrevet

Da er jeg ferdig :D

Hvordan gikk det? :)

Skrevet

Hei CeeCee!

Vet du hvor lenge en må vente etter amming, med å opereres?

Skrevet

Som sagt, havner ofte med ons.. Og her kjenner alle alle, så det hadde vært krise. Men ser nå hva jeg gjør. Kommer til å ha på tapen visst arret ikke er så fint, men visst det er fint, så kommer jeg sikkert til å gå uten.

Tror ikke jeg hadde klart ons et sted der alle kjenner alle. Er så lett å få rykte på seg, men nå skal ikke jeg blande meg i slikt da. Ville nok hatt tape på ja.

Skrevet

HAHAHA!! Nå har jeg venta i 4uker på å slenge fra meg nedpressbåndet.. det kunne jeg gjøre i går, men huska jeg det... neida :P Men, NÅ!!! Nå skal båndet og bhen brennes!!! :P

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

Hei jenter!

Har bare et spørmsål - hvilke smertestillende tok dere etter operasjonen? Og hvor lenge?

Og hvor ofte måtte dere ta? Er selv på dag 3, og begynner å bli fri for smertestillende.. tror jeg må få legen til å skrive ut mer til meg, selv om jeg føler mer tildels bedre :)

Skrevet

Hei jenter!

Har bare et spørmsål - hvilke smertestillende tok dere etter operasjonen? Og hvor lenge?

Og hvor ofte måtte dere ta? Er selv på dag 3, og begynner å bli fri for smertestillende.. tror jeg må få legen til å skrive ut mer til meg, selv om jeg føler mer tildels bedre :)

Jeg oppererte under muskel så jeg fikk med meg 12 ketorax (morfin) og resept på 20 Paralgin Forte

Tok Ketorax hver 4-5 time til jeg var tom...hehe Hadde ganske vondt... Og samtidig skulle jeg ta 1-2 paracet hver 6 time så det gjorde jeg i tillegg. Da jeg gikk tom gikk jeg over på Pinex Forte og droppet Paracet. Spiste opp alle og det var i grunn nok. Har hendt jeg har tatt Paracet på natta noen netter etter det :)

Hva fikk du da? Har du over eller under muskel?

Skrevet

Tror ikke jeg hadde klart ons et sted der alle kjenner alle. Er så lett å få rykte på seg, men nå skal ikke jeg blande meg i slikt da. Ville nok hatt tape på ja.

Hva er egentlig ons??

Skrevet

Teenmom18; hvordan gikk det??

KKMM: jeg har lest at man skal vente 3 mnd. Men når jeg var til konsultasjon ammet jeg bare om kvelden på det ene brysstet. Kirurgen min sa da at jeg kunne operere når det brystet var gått helt tilbake, altså var like stort som det jeg ikke hadde ammet på i ca 3 uker.

Nå har det gått to uker, og de er nesten helt like nå. Opererer derfor om to uker, altså 4 uker etter at jeg sluttet å amme. Men da ammet jeg bare litt om kvelden, så hadde ikke så mye melk lengre...

Jazne: Så leit å høre. Kom det helt plutselig? Hvor gammel er barnet ditt?

Du skal forresten operere dagen etter meg!!

Skrevet

Hva er egentlig ons??

one night stand....kunne jeg aldri hatt. *prippen*

Skrevet (endret)

one night stand....kunne jeg aldri hatt. *prippen*

Aha, skjønner.

Jeg ville kanskje ikke hatt ons bare tre uker etter operasjon, men jeg er livredd for at det skal skje komplikasjoner. Tenker at hvis gutten ikke vet at man er nyoperert, og dermed er uforsiktig... Og i tillegg helt sikkert full, noe en selv også kanskje er... (hvertfall brisen!)

Ellers kan du jo ha sex med bh på, 9naah??

Endret av Stitzh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...