dingding Skrevet 13. april 2011 #17961 Skrevet 13. april 2011 Hvordan legger jeg inn bilde? Trykk på den lilla svar-knappen.. og på legg til vedlegg tror jeg
dingding Skrevet 13. april 2011 #17963 Skrevet 13. april 2011 Jeg syntes dere ble kjempefine alle sammen Vil gjerne se bilder av dere andre også Moro å sammenligne
Jenny A Skrevet 13. april 2011 #17964 Skrevet 13. april 2011 3 uker etter operasjon Som dere sikkert ser så er den ene større en den andre pluss litt høyde forskjell, men hadde den foskjellen fra før også. Er ikke fornøyd med resultatet, de henger litt enda og de er for små. Synes du har fått et kjempeflott resultat! Kan ikke se noen forskjell jeg. Synes du de er for små? Hadde jeg fått så store hadde tror jeg at jeg hadde synes de hadde vært for store til meg. Hvilken størrelse er du nå da?
enne Skrevet 13. april 2011 #17966 Skrevet 13. april 2011 Hei jenter I morgen er det min tur!! :D Grugleder meg, og er selfølgelig sjikkelig spent Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal bruke hibiscruben? Skal jeg vaske både hår og kropp? Og skal den brukes i underlivet og fjeset også? Setter virkelig pris på svar Masse lykke til i morgen Enne! Grugleder meg jeg også. Når på dagen skal du opereres?? Lykke til med deg også
enne Skrevet 13. april 2011 #17967 Skrevet 13. april 2011 3 uker etter operasjon Som dere sikkert ser så er den ene større en den andre pluss litt høyde forskjell, men hadde den foskjellen fra før også. Er ikke fornøyd med resultatet, de henger litt enda og de er for små. Jeg syns de så kjempe fine ut Jeg har fått beskjed fra kirurgen at det henge jeg har, vil ikke forsvinne men at det(om henget ikke er for stort) kan bli vellykket med proteser.
Me:-) Skrevet 13. april 2011 #17968 Skrevet 13. april 2011 Takk Er ikke helt fornøyd selv da men. De føles egentlig ganske bra, kjenner ikke noe til såret eller muskelen (la under), er bare veldig øm på huden og brystvortene. Den ene min har også vært vondere og hardere enn den andre hele tiden men det har bedret seg mye nå Synes de var kjempefine jeg
Stimorol Skrevet 13. april 2011 #17969 Skrevet 13. april 2011 Jeg syntes dere ble kjempefine alle sammen Vil gjerne se bilder av dere andre også Moro å sammenligne Jeg er enig! Synes dere alle ble kjempefine
Me:-) Skrevet 13. april 2011 #17970 Skrevet 13. april 2011 Wow, her kom det mye bilder av fine pupper! Spørs om jeg tør å legge ut bilde nå :gjeiper:
heipåådeg Skrevet 13. april 2011 #17971 Skrevet 13. april 2011 (endret) Takk for svar. Tror jeg fant det ut! skal prøve nå Dette er 325 gr over muskelen. Hovenheten er nede nå, men de er fremdeles litt harde og runde. Har ikke noe imot at de synker litt mer nei. Regner med de gjør det også da, er bare 7 dager siden jeg hadde op. Brystvortene er ikke så fine akkurat, siden jeg hadde snittet der. Gleder meg til å ta av tapen om 1 ukes tid. Og som dere ser, jeg hadde ingenting å gå på! Så jeg er happyhappy :D Engang i fremtiden vil jeg kanskje legge inn litt mer, men akkurat nå synes jeg dette passet min kropp utmerket. Et spørsmål; er det rippling jeg føler når det er litt ruglete på brystet? Når jeg bøyer meg fremover kjennes det litt sånn ut på siden av brystet. Jeg hadde ikke bryst på "siden" fra før av, så kan godt forstå om det evt blir rippling der. Var jo nesten ikke hud. Det siste bildet ser dere arrene litt bedre, ugg.. blodete! Endret 13. april 2011 av heipåådeg
heipåådeg Skrevet 13. april 2011 #17972 Skrevet 13. april 2011 Deler mitt resultat..Op ved nobel 310cc over muskel 31.Mars Ble litt stort,men vet ikke hvordan jeg skal forminske det. FINE ! Du kan feks forminske på paint!
9naah Skrevet 13. april 2011 #17973 Skrevet 13. april 2011 Skal på fest neste fregdag og lørdag. Og nå på fredag skal jeg fjerne stingene mine. Puppene var tre uker på tirsdag. Men lurer på om det er lurt å ikke bruke tape på fredagen og lørdagen når jeg er på fest? Siden ingen skal vite at jeg har operert (og jeg ofter havner med en ONS).. Tror dere at det kan ta så mye skade av å ikke bruke tape de timene jeg er på fest?
sanssouci Skrevet 13. april 2011 #17974 Skrevet 13. april 2011 I dag prøver jeg ut første natt uten bh! Det blir spennende:) Eller har vel sovet uten en gang etter å ha vært på byen, men det var jo ikke meningen. Så nå får jeg testet det. Kunne sluttet for to uker siden, men syns det er greit å sove med den på. Ville gjort det i natt også, dersom den ikke var til vask. Og jeg har glemt de to andre på hytten min. Jeg elsker å ha pupper! Jippi!!
enne Skrevet 14. april 2011 #17975 Skrevet 14. april 2011 Gruer meg nå ja.... Har ikke fått alt for mange timer med søvn i natt. Kl.11.30 i dag skjer det..
heipåådeg Skrevet 14. april 2011 #17977 Skrevet 14. april 2011 Gruer meg nå ja.... Har ikke fått alt for mange timer med søvn i natt. Kl.11.30 i dag skjer det.. Lykke til, det går nok fint :D
NoMilkToday Skrevet 14. april 2011 #17978 Skrevet 14. april 2011 Gruer meg nå ja.... Har ikke fått alt for mange timer med søvn i natt. Kl.11.30 i dag skjer det.. Du er vel i gang nå, men lykke til!!! Det går så bra så!
heipåådeg Skrevet 14. april 2011 #17979 Skrevet 14. april 2011 Blir kroppen fylt med mye vann etter op? Jeg har følt meg så oppblåst og igår satt jeg på do å ja .. tissa hele tiden. Idag er magen min vesentlig flatere (?)
Me:-) Skrevet 14. april 2011 #17980 Skrevet 14. april 2011 Blir kroppen fylt med mye vann etter op? Jeg har følt meg så oppblåst og igår satt jeg på do å ja .. tissa hele tiden. Idag er magen min vesentlig flatere (?) Vet ikke helt jeg, men den første uka ble magen min stor som en ballong utover kvelden. Akkurat som i de første ukene av et svangerskap. Flat mage på morningen og diger ballong på kvelden...hehe Litt slitsomt egentlig, men det gikk over etter ca en uke. Om det er vanlig å få vann i kroppen er jeg usikker på. Jeg fikk forstoppelse jeg da :gjeiper: Hvor mange dager etter OP er du da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå