Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Teksten kom midt i sitatet! Beklager skriver på tlf! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

NoMilkToday:

Jeg sov litt på ryggen i starten faktisk, men fikk plutselig så vondt i venstre pupp at jeg trodde arret stod å spriket :gjeiper:

Det gjorde ikke det da, men hadde skjedd noe der, helt øm og veldig vondt, så da ble det kun sittende soving igjen. Synes fremdeles jeg får mer vondt av å ligge flatt å sove nå 2,5 uker etter OP så jeg ligger litt høyt med to puter bak hodet og en under knærne for bedre comfort ;)

Det går sikkert bra, som sagt sjelden noen får infeksjon, men uansett greit å sjekke ja :)

Skader nok ikke å ta det litt med ro et par dager :)

God bedring!

Endret av Me:-)
Skrevet

Jeg vet det står tidligere her, men jeg gidder ikke bla så langt tilbake. Når kan jeg ta sol? skulle gjerne hatt litt farge før sommeren :P

Skrevet

Jeg vet det står tidligere her, men jeg gidder ikke bla så langt tilbake. Når kan jeg ta sol? skulle gjerne hatt litt farge før sommeren :P

Står vel 4/6 uker. Det stod også at om du måtte ta tidligere så dekk til arrene. Jeg tok 15 min i dag i bikinitopp + ekstra dekking over arret. Mitt arr er på brystvorten, så enkelt å dekke :)

Skrevet

NoMilkToday:

Jeg sov litt på ryggen i starten faktisk, men fikk plutselig så vondt i venstre pupp at jeg trodde arret stod å spriket :gjeiper:

Det gjorde ikke det da, men hadde skjedd noe der, helt øm og veldig vondt, så da ble det kun sittende soving igjen. Synes fremdeles jeg får mer vondt av å ligge flatt å sove nå 2,5 uker etter OP så jeg ligger litt høyt med to puter bak hodet og en under knærne for bedre comfort ;)

Det går sikkert bra, som sagt sjelden noen får infeksjon, men uansett greit å sjekke ja :)

Skader nok ikke å ta det litt med ro et par dager :)

God bedring!

Takk! :) Det er godt å høre at det ikke er unormalt. Det er jo skrekken at det er noe alvorlig! Jeg tok antibiotika ja og har tatt et par ekstra betennelsesdempende i tilfelle nå i ettertid. Gleder meg til jeg bare kan nyte dem! :) mer enn nå liksom ;)

Skrevet

Står vel 4/6 uker. Det stod også at om du måtte ta tidligere så dekk til arrene. Jeg tok 15 min i dag i bikinitopp + ekstra dekking over arret. Mitt arr er på brystvorten, så enkelt å dekke :)

Aha :) Men jeg har arret under brystet.. holder det at jeg har tape og bikini på?

Skrevet

Aha :) Men jeg har arret under brystet.. holder det at jeg har tape og bikini på?

Ja, det tror jeg går bra :) Hvis du vil velge en farge som beskytter mest, så velg en rød ;-)

Skrevet

Takk! :) Det er godt å høre at det ikke er unormalt. Det er jo skrekken at det er noe alvorlig! Jeg tok antibiotika ja og har tatt et par ekstra betennelsesdempende i tilfelle nå i ettertid. Gleder meg til jeg bare kan nyte dem! :) mer enn nå liksom ;)

Me too, til nå har det vært mest vondt og redd for alt og stress...hehe

Begynner til og med og synes de er litt finere nå også :)

Gleder meg til sommeren, ny bikini og tubetopp... :)

Skrevet

Ja, det tror jeg går bra :) Hvis du vil velge en farge som beskytter mest, så velg en rød ;-)

Hehe, da gjør jeg det :)

Skrevet

Noen her spurte om bilder, men jeg har ikke tatt bilde enda. Jeg vil vente til jeg har vært

på kontroll. Ble kvitt svimlinga tidligere i dag, men nå er den kommet tilbake.

Skrevet

Hei jenter :)

I morgen er det min tur!! :D

Grugleder meg, og er selfølgelig sjikkelig spent :)

Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal bruke hibiscruben? Skal jeg vaske både hår og kropp? Og skal den brukes i underlivet og fjeset også?

Setter virkelig pris på svar :)

Masse lykke til i morgen Enne! :klem:

Skrevet

Hei jenter :)

I morgen er det min tur!! :D

Grugleder meg, og er selfølgelig sjikkelig spent :)

Noen som kan forklare meg hvordan jeg skal bruke hibiscruben? Skal jeg vaske både hår og kropp? Og skal den brukes i underlivet og fjeset også?

Setter virkelig pris på svar :)

Masse lykke til i morgen Enne! :klem:

Det står vel ganske nøye forklart på scruben, men du skal holde den unna øyne, ører, munn. Forsiktig med underliv, tror ikke du trenger å bruke den der egentlig!

Lykke til, gled deg! Jeg har nå trent for første gang etter operasjonen og det føles superbra:)

Skrevet (endret)

xtrella og lillefy , har dere bilder etter op :) ?

skal ha minst 250cc selv om 2 uker!

3 uker etter operasjon :)

Som dere sikkert ser så er den ene større en den andre pluss litt høyde forskjell, men hadde den foskjellen fra før også. Er ikke fornøyd med resultatet, de henger litt enda og de er for små.

Bildene ble visst litt for sterk kost for photobucket så legger dem som vedlegg ;)

post-18297-0-87442000-1302793672_thumb.j

post-18297-0-60668600-1302793745_thumb.j

Endret av Lillefy
Skrevet

3 uker etter operasjon :)

Som dere sikkert ser så er den ene større en den andre pluss litt høyde forskjell, men hadde den foskjellen fra før også. Er ikke fornøyd med resultatet, de henger litt enda og de er for små.

IMG_0645.jpg

IMG_0595.jpg

Så fine de var!! :)

Ser at du opererte dagen før meg. Hvordan føles de nå? Jeg kjenner fortsatt litt ubehag, spesielt i den ene. Og den ene er mye hardere enn den andre... redd for kapsling.. :sukk:

Skrevet

Så fine de var!! :)

Ser at du opererte dagen før meg. Hvordan føles de nå? Jeg kjenner fortsatt litt ubehag, spesielt i den ene. Og den ene er mye hardere enn den andre... redd for kapsling.. :sukk:

Takk :) Er ikke helt fornøyd selv da men.

De føles egentlig ganske bra, kjenner ikke noe til såret eller muskelen (la under), er bare veldig øm på huden og brystvortene. Den ene min har også vært vondere og hardere enn den andre hele tiden men det har bedret seg mye nå :)

Skrevet

Takk :) Er ikke helt fornøyd selv da men.

De føles egentlig ganske bra, kjenner ikke noe til såret eller muskelen (la under), er bare veldig øm på huden og brystvortene. Den ene min har også vært vondere og hardere enn den andre hele tiden men det har bedret seg mye nå :)

Synes iallefall at de var veldig fine jeg :)

Jeg synes ikke akkurat at mine er kjempevakre, men så må jeg jo tenke på utgangspunktet mitt, og kirurgen kan jo ikke trylle heller, hehe :fnise:

Jeg la også under muskelen (halleluja så vondt!!)...

Har ikke fått tilbake følelsen i den ene brustvorta :( det plager meg faktisk ganske mye, men det sies at det kan komme tilbake til slutt.

Kjenner at de begynner å bli mykere begge to nå, men det er fortsatt nesten umulig å lage kløft, samme hvor mye jeg presser dem sammen

Skrevet

sko legga ut et nyere bilde og,men har vist ikkje mar opplastningplass :/

Skrevet (endret)

Deler mitt resultat..Op ved nobel 310cc over muskel 31.Mars :)

Ble litt stort,men vet ikke hvordan jeg skal forminske det.

post-29377-0-70345700-1302710813_thumb.j

Endret av Ninafrøkna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...