Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som har vondt under armene? Jeg klarer ikke kneppe knappen igjen i buksa....

Jepp jeg har hatt endel vondt der. Det er først nå vondtene har slippet litt taket. Nå er bare puppenene litt ømme. Det er helt vanlig.Brystvevet går helt under armene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I armhulen? Jeg har mer vondt på siden (bakside av ribbein) men det er bare "støl vondt" så det går bra for min de :-) Har du mye følelse i øverste del av brystet ? Jeg har nesten ingenting, så kjenner ikke om jeg "overbelaster" brystmuskelen noe ..

Jo jeg har følelse i brystet, men det er ømt. Har også følelse i brystvortene. Jeg er ikke så

flink å holde meg i ro nå så får jeg kapsling så er det min feil. Det er verst på morgen, da hogger det tak i sårene, men så avtar det utover dagen. Handlet istad, men ble svimmel så

måtte gå ut av butikken. Skal bare slappe av nå resten av dagen.

Skrevet

Hei folkens :skravle:

Jeg ville bare si at jeg ENDELIG har fått datoen for operasjonsdagen min!! Det skjer den 1.juni!! :) Ville bare dele gleden. :)

Jeg er 162 cm høy, 55 kg og er en A, liten B cup. Skal legge inn mellom 375-400cc, men er så usikker på hva kirurgen mente med "bak muskelen?" Noen som vet? :)

Skrevet

Hei folkens :skravle:

Jeg ville bare si at jeg ENDELIG har fått datoen for operasjonsdagen min!! Det skjer den 1.juni!! :) Ville bare dele gleden. :)

Jeg er 162 cm høy, 55 kg og er en A, liten B cup. Skal legge inn mellom 375-400cc, men er så usikker på hva kirurgen mente med "bak muskelen?" Noen som vet? :)

Grattis med dato, spennende :)

De legger protesene bak brystmusklene om man er slank, har lite underhudsfett eller lite brystvev. Det er for at protesekanten ikke skal bli så synlig :) Fikk du beskjed om det eller?

Skrevet

vt

Jeg byttet tape 8 dager etter op. Arret var en pen tynn rosa strek uten noe sting igjen. Men det er veldig inviduelt hvor fort kroppen leges. Jeg var veldig redd før jeg tok av teipen, for arret kjentes veldig klumpete ut under der. Men ble kjempe positivt overrasket! :jepp:

hmmm....betryggende at du og synes det kjentes klumpete ut da og at det likevel så fint ut :)

Stresser sånn med alt jeg så jeg skal ta en tur på klinikken på onsdag. Tror kirurgen er litt oppgitt over meg :gjeiper:

Skrevet

Jeg får så vondt i puppene hvis jeg fryser, får lett gåsehud på dem og tror det er det som gjør vondt. De er veldig ømme i brystvorta og på huden. Flere som har opplevd det?

Skrevet

LilleFy: helt vanlig ;)

- sånn var det hos meg også de første 3 ukene, i allefall! det hjelper om du er flink til å ha på deg mye klær - pakk deg inn i store skjerf, det hjelper :)

Skrevet

Jeg får så vondt i puppene hvis jeg fryser, får lett gåsehud på dem og tror det er det som gjør vondt. De er veldig ømme i brystvorta og på huden. Flere som har opplevd det?

Jeg opplevde akkurat det samme. Fryser og får gåsehud ofte fortsatt, men det har blitt mye bedre heldigvis :)

Skrevet (endret)

Jeg har ikke fryst så mye etter operasjonen, er egentlig frysepinn, men i starten var puppene mine så varme at jeg trodde jeg skulle krepere.

Men det med ømt og sånn kjenner jeg igjen. Puppene er litt mindre ømme nå, men brystvortene er ømme. Det går over det assa :)

Endret av Me:-)
Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan jeg kan gå fra A til D med "bare" 250cc...

Liker det :D Er så glad jeg ikke hadde plass til mer!! :P

Skrevet

250 her også, og det er mer enn nok. Er helt greit de blir mindre også.

Men i dag svir de mye. Sluttet med paracet på søndag. Jeg kjørte bil og handlet i dag, men fikk veldig vondt i dem etterpå. Og de svir veldig når jeg står opp. Når kan jeg forvente at

dette slutter?

Skrevet

Et lite spørsmål. På amerikanske nettsider som viser før og etter- bilder så er bh-størrelsene annerledes enne hva vi en vant med. 32, 34, 36 etc. Hva tilsvarer disse størrelsene i våre størrelser? Er 32=70 kanskje, og 34=75 og 36=80? Noen som vet?

Skrevet

LilleFy: helt vanlig ;)

- sånn var det hos meg også de første 3 ukene, i allefall! det hjelper om du er flink til å ha på deg mye klær - pakk deg inn i store skjerf, det hjelper :)

Takk for tipset, skal prøve skjerf :)

Jeg opplevde akkurat det samme. Fryser og får gåsehud ofte fortsatt, men det har blitt mye bedre heldigvis :)

Bra det går over da :)

250 her også, og det er mer enn nok. Er helt greit de blir mindre også.

Men i dag svir de mye. Sluttet med paracet på søndag. Jeg kjørte bil og handlet i dag, men fikk veldig vondt i dem etterpå. Og de svir veldig når jeg står opp. Når kan jeg forvente at

dette slutter?

MIne sluttet å gjøre vondt når jeg stod opp etter ca 2 uker :)

Et lite spørsmål. På amerikanske nettsider som viser før og etter- bilder så er bh-størrelsene annerledes enne hva vi en vant med. 32, 34, 36 etc. Hva tilsvarer disse størrelsene i våre størrelser? Er 32=70 kanskje, og 34=75 og 36=80? Noen som vet?

Ja tror det stemmer, 32=70 osv :)

Skrevet

Flere som blir svimle utover dagen? Liker ikke den svimlinga mi.

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

xtrella og lillefy , har dere bilder etter op :) ?

skal ha minst 250cc selv om 2 uker!

Vi er nesten samme vekt og høyde. Jeg har noen få kg mer enn du. :)

Jeg hadde også 75A og la inn 250cc. Nå har jeg 75D! Har lagt ut bilder tidligere.

Skrevet

Grattis med dato, spennende :)

De legger protesene bak brystmusklene om man er slank, har lite underhudsfett eller lite brystvev. Det er for at protesekanten ikke skal bli så synlig :) Fikk du beskjed om det eller?

Hei! Ja, kirurgen sa at det var for å beskytte protesene bedre. Så er jeg veldig slank også, så det er nok den beste metoden for å få best mulig resultat. Han sa også at det ville gjøre litt vondere å legge den bak enn de andre metodene. Noen som har protesene lagt bak muskelen? :)

Skrevet

Hei igjen jenter og takk for gratulasjoner! Godt å høre at det går bra med dere andre nyopererte! :) Her har det gått veldig bra inntil i dag. Jeg har hatt en del smerter men ikke noe som har virket unormalt. I dag begynte jeg å føle meg ligg uggen og det virker som puppene brenner. Jeg har bittelitt feber og når jeg trykker mellom brystene kommer det en skvulpelyd. Er det noen endre som har opplevd dette, tror jeg må ringe kirurgen snart hvis det blir verre :(

Skrevet (endret)

Hei igjen jenter og takk for gratulasjoner! Godt å høre at det går bra med dere andre nyopererte! :) Her har det gått veldig bra inntil i dag. Jeg har hatt en del smerter men ikke noe som har virket unormalt. I dag begynte jeg å føle meg ligg uggen og det virker som puppene brenner. Jeg har bittelitt feber og når jeg trykker mellom brystene kommer det en skvulpelyd. Er det noen endre som har opplevd dette, tror jeg må ringe kirurgen snart hvis det blir verre :(

Jeg følte og at puppene mine brant, skikkelig varme og fikk heteslag noen ganger. Men jeg hadde ikke feber da. Er huden på puppene rød eller blek? Er den rød bør du kanskje ikke vente så lenge med å ringe kirurgen. Vil ikke skremme deg assa, men om det er noe er det sikkert best å få det undersøkt fortest mulig:) Bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite mener nå jeg da ;)

Men det er ikke vanlig å få infeksjon da, du fikk antibiotika ifbm operasjonen?

Håper du føler deg bedre snart!

Endret av Me:-)
Skrevet

Jeg følte og at puppene mine brant, skikkelig varme og fikk heteslag noen ganger. Men jeg hadde ikke feber da. Er huden på puppene rød eller blek? Er den rød bør du kanskje ikke vente så lenge med å ringe kirurgen. Vil ikke skremme deg assa, men om det er noe er det sikkert best å få det undersøkt fortest mulig:) Bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite mener nå jeg da ;)

Ok, jeg synes det var så rart når smerten var nesten borte i går og hevelsen nesten borte og så skulle det komme problemer i dag. Jeg sov på ryggen i natt og våknet opp med smerter så i natt skal jeg sove sittende igjen. Jeg sente melding til kirurgen og han sa det hørtes normalt men hvis feberen gikk opp og puppene ble røde skulle jeg

ta kontakt. Jeg har nesten ventet på det for alt har gått over forventning inntil i dag og er veldig fornøyd med resultatet! :) Jeg får holde meg i ro et par dager til i tilfelle. Takk for svar! :)

Men det er ikke vanlig å få infeksjon da, du fikk antibiotika ifbm operasjonen?

Håper du føler deg bedre snart!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...