Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om min kropp og reagerte på implantatene for de første 10 dagene var de så sykt varme. Følte hele varmeapparatet mitt var på tur.

Har kroppen din godtatt de nå da eller?

Jeg var ikke i fin from etter en uke, men nå har det gått to uker og jeg skal begynne å jobbe i morgen. Er langt fra bra og blir fort sliten, men man blir jo litt sliten av å sulle hjemme også ;)

Å lide for skjønnheten har liksom fått en ny betyndning :fnise:

klarte du gjør någe skjøl og sånn ? hadde du store smerte ? eg va og varme, ville helst bare sitta i bhen :P det var kun den høyre siden, klarte så vidt å gå to meter til doen :gjeiper: glae eg ferdig me det der nå :) kroppen har tatt i mot de nå, for nå kan eg gjør det mesta uden at eg kjenne någe, tok bare litt tid :gjeiper: tok du på colloseum her i stavanger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo alle sammen! :goodbye:

da er de nye puppene nesten 7 uker gamle :):sexy:

Jeg har starta på med trening igjen, og bruker vanlig BH!

Jeg er kjempefornøyd med puppa, føler meg så mye mer kvinnelig og fornøyd med meg selv. Det jeg var minst fornøyd med på kroppen, er nå det jeg liker best :):danser:

... nå har derimot mine perfeksjonistiske tendenser oppdaget at jeg har jo ANDRE ting å ikke være fornøyd med! plutselig så magen og låra så svære ut... :klaske:

Heldigvis er et par kilo for mye på mage osv *litt* lettere å gjøre noe mer - litt billigere også :)

Vil bare til slutt si at jeg anbefaler Tyge Tindholt på Klinikk Stokkan i Trondheim - svært dyktig og hyggelig mann ;)

Skrevet

Hvordan går det med dere nyopererte?

Skrevet

Jeg bytta tapen på arrene mine i sta.. Det ene stinget er der enda.. skal det være det?

Skrevet (endret)

klarte du gjør någe skjøl og sånn ? hadde du store smerte ? eg va og varme, ville helst bare sitta i bhen :P det var kun den høyre siden, klarte så vidt å gå to meter til doen :gjeiper: glae eg ferdig me det der nå :) kroppen har tatt i mot de nå, for nå kan eg gjør det mesta uden at eg kjenne någe, tok bare litt tid :gjeiper: tok du på colloseum her i stavanger ?

Jeg klarte å gå på do selv, men har hatt ganske vondt ja, fortsatt vondt innimellom. Og når jeg går så strammer det seg veldig i puppene. I går natt la jeg meg flatt for første gang siden jeg fikk veldig vondt under venstre pupp og ikke klarte det mer og da ble det veldig vondt i brystet under puppen på venstre side. Så satt litt mer oppreist i natt igjen ;) Tar lenger tid enn jeg så for meg hvertfall ;)

Jeg opererte på Majorstua :)

Endret av Me:-)
Skrevet

Vil bare til slutt si at jeg anbefaler Tyge Tindholt på Klinikk Stokkan i Trondheim - svært dyktig og hyggelig mann ;)

Og ikke minst veldig kjekk ;)

Skrevet

Jeg bytta tapen på arrene mine i sta.. Det ene stinget er der enda.. skal det være det?

Det lurer jeg og på, skal bytte på fredag... :)

Hovrdan så de ut ellers, er de flate og myke? Mine kjennes så hovne og harde ut gjennom tapen... Kan det være tråden jeg kjenner tro?

Skrevet

Hovrdan så de ut ellers, er de flate og myke? Mine kjennes så hovne og harde ut gjennom tapen... Kan det være tråden jeg kjenner tro?

Jeg syntes de ser fine ut! De er nesten flate.. en liten tynn strek som stikker litt mer ut.

Jeg bytta tape på tirsdag også, da så jeg ingen sting, men i dag så jeg at det er ett igjen.. håper det forsvinner!!

Til onsdag kan jeg kaste sportsbhen og nedpressbåndet!! endelig!!!! :D

Skrevet

Hvordan går det med dere nyopererte?

Her går det bra. Jeg dusja igår, men fikk venninna mi til å vaske håret mitt. Kjørte også bil igår. Eneste jeg kjente igår og idag var at det klør/strekker under brystet (og jeg har arret på brystvorten). Noen som vet hvorfor? Jeg tenker kanskje det er huden som strekker seg eller at sportsbhn er feil. Jeg strammer den inn med et strikk akkurat nå fordi den er for stor rundt (80). Skal prøve meg på skolen imorgen. Tar heller med meg smertestillende :) Brystvortene står rett ut og jeg kjenner ikke mye av øverste del av brystet. Holder meg ellers mest mulig i ro, men jeg er veeeldig vant til å røre på meg hele tiden, så kjenner jeg blir virkelig rastløs.

Hvordan går det med deg :) ?

Skrevet

Her går det bra. Jeg dusja igår, men fikk venninna mi til å vaske håret mitt. Kjørte også bil igår. Eneste jeg kjente igår og idag var at det klør/strekker under brystet (og jeg har arret på brystvorten). Noen som vet hvorfor? Jeg tenker kanskje det er huden som strekker seg eller at sportsbhn er feil. Jeg strammer den inn med et strikk akkurat nå fordi den er for stor rundt (80). Skal prøve meg på skolen imorgen. Tar heller med meg smertestillende :) Brystvortene står rett ut og jeg kjenner ikke mye av øverste del av brystet. Holder meg ellers mest mulig i ro, men jeg er veeeldig vant til å røre på meg hele tiden, så kjenner jeg blir virkelig rastløs.

Så bra å høre!! Virker jo som om det går veldig fint for deg. Kan ikke svare sikkert på den kløingen, men vil tro det kan være fordi huden strekker seg. Jeg klødde hvertfall på magen når jeg var gravid, og da strekker jo huden seg endel.

Det er godt å høre at det går ann å være i såpass god form. jeg må egentlig på jobb på mandagen etter at jeg har operert, altså dag 4. Men har en jobb hvor jeg kan sitte mye. og ta ting i mitt eget tempo.

Eneste er at du har operert over muskelen, mens jeg skal ta under. Det er vel en del vondere har jeg hørt... jaja, vi får satse på at jeg får det lettvint;)

Skrevet

Så bra å høre!! Virker jo som om det går veldig fint for deg. Kan ikke svare sikkert på den kløingen, men vil tro det kan være fordi huden strekker seg. Jeg klødde hvertfall på magen når jeg var gravid, og da strekker jo huden seg endel.

Det er godt å høre at det går ann å være i såpass god form. jeg må egentlig på jobb på mandagen etter at jeg har operert, altså dag 4. Men har en jobb hvor jeg kan sitte mye. og ta ting i mitt eget tempo.

Eneste er at du har operert over muskelen, mens jeg skal ta under. Det er vel en del vondere har jeg hørt... jaja, vi får satse på at jeg får det lettvint;)

Ja, jeg er overassket må jeg si :) Bra du har en jobb hvor du kan ta ting i ditt eget tempo, tror det vil gå bra så lenge du har med smertestillende jeg! Jeg gleder meg til å se hvordan de blir når de synker litt, er fremdeles hoven i mellom brystene, så det synes jeg er litt stygt.. Dessuten har det ikke gjort noe om de hadde blitt litt mykere snart, hehe :D men tar tiden til hjelp og prøver å fylle dagene med noe slik at hver dag går litt fortere!

Skrevet

Det er det hos meg også. Har helt glemt å sjekke om jeg skal gjøre noe med det.. :gjeiper:

Skrevet

Det går veldig på frem her, kan dusje i morgen jeg. Har kikka på dem uten sportsBH og de var veldig struttende, mannen likte dem i hvert fall og det var jo gøy. I dag har jeg tatt ut av oppvaskmaskinen og tuslet rundt i huset. Har ikke tatt smertestillende siden kvelden i går, føler ikke jeg trenger det. Det hogger til i sårene av og til, men er ellers smertefri. Kjenner jo denne glatte klumpen over implantatene øverst, men får håpe det ikke er noe farlig. Skal la de få kjenne på den ved neste kontroll. Du er sprek som går på skolen i morgen da, ønsker deg lykke til. :)

Skrevet

Det går veldig på frem her, kan dusje i morgen jeg. Har kikka på dem uten sportsBH og de var veldig struttende, mannen likte dem i hvert fall og det var jo gøy. I dag har jeg tatt ut av oppvaskmaskinen og tuslet rundt i huset. Har ikke tatt smertestillende siden kvelden i går, føler ikke jeg trenger det. Det hogger til i sårene av og til, men er ellers smertefri. Kjenner jo denne glatte klumpen over implantatene øverst, men får håpe det ikke er noe farlig. Skal la de få kjenne på den ved neste kontroll. Du er sprek som går på skolen i morgen da, ønsker deg lykke til. :)

Det høres bra ut da! Jeg gleder meg litt til de synker jeg + at det blir godt når de blir litt mykere. Bra han likte de da :D ! Ja, du får be de sjekke. Er sikkert ikke noe farlig, men like greit å få sjekka. Det er ikke implantatet du kjenner da?

Takk for det, jeg er grusomt trøtt nå - men skal prøve å få det til :) smertestillende er pakket ned i såfall.

Skrevet

vt

Jeg byttet tape 8 dager etter op. Arret var en pen tynn rosa strek uten noe sting igjen. Men det er veldig inviduelt hvor fort kroppen leges. Jeg var veldig redd før jeg tok av teipen, for arret kjentes veldig klumpete ut under der. Men ble kjempe positivt overrasket! :jepp:

Skrevet

Nå er det 2.5 uker siden op, og det ene brystet (det som alltid har vært vondest og mest hovent) er så mye hardere enn det andre. Er dette normalt?

Hvor tidlig kan man få kapsling, og kjenner man det med en gang i tilfelle?

Gleder meg til de blir myke begge to :)

Skrevet

Det høres bra ut da! Jeg gleder meg litt til de synker jeg + at det blir godt når de blir litt mykere. Bra han likte de da :D ! Ja, du får be de sjekke. Er sikkert ikke noe farlig, men like greit å få sjekka. Det er ikke implantatet du kjenner da?

Takk for det, jeg er grusomt trøtt nå - men skal prøve å få det til :) smertestillende er pakket ned i såfall.

Godt mulig det er implantatet jeg kjenner og håper det bare er det, men den er litt rar syns jeg så føles som en glatt runding inni der. I dag dusjet jeg og det var herlig. Klarte også

å kjøre bil, men det var vanskelig å sette bilen i revers. Er ikke helt super i formen, så får

ta alt i rolig tempo. Puppene er harde og det er vondt i såret, men klarer meg. Så blir jeg

fort anpusten og veldig sliten slik at jeg må sette meg ned. Ja ja det er nok verdt det når

alt blir som før igjen.

Skrevet

I dag disset puppene mine!! :fnise: For første gang siden OP disset puppene mine sånn som ordentlige pupper gjør! Så gøy! Pusset tennene en halv time i dag, bare for å se puppene disse i takt.. :fnise: Puppene er 11 dager i dag, og har egentlig vært steinharde til nå.Så gøy og ha "ekte" pupper.

Skrevet

Flere som har vondt under armene? Jeg klarer ikke kneppe knappen igjen i buksa....

Skrevet

Flere som har vondt under armene? Jeg klarer ikke kneppe knappen igjen i buksa....

I armhulen? Jeg har mer vondt på siden (bakside av ribbein) men det er bare "støl vondt" så det går bra for min de :-) Har du mye følelse i øverste del av brystet ? Jeg har nesten ingenting, så kjenner ikke om jeg "overbelaster" brystmuskelen noe ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...