heipåådeg Skrevet 9. april 2011 #17881 Skrevet 9. april 2011 Tar bare paracet, ikke tatt pinex enda. Har ømt under armene ellers veldig god form. Utrolig at dette går så bra, foreløpig. Ikke noe som er bedre enn at det går bra Gratulerer!
enne Skrevet 9. april 2011 #17882 Skrevet 9. april 2011 Ja, det er beroligene å høre at det går bra med folk :-) Jeg dusja for første gang idag, tok av bandasjen og det var pupper der! De er ikke gigastore, men jeg er ganske tynn, så det ville ikke passet meg heller. Skal prøve å legge ut bilder til dere de neste dagene. Jeg skal heller ikke ha giga sore pupper. Jeg har vel ganske normal kroppsbyggning, bred over skuldrene og var en d-cup før svangerskapene. Siden konsultasjonstimen min ble avlyst aner jeg ikke enda hvor mye kirugen vil anbefale meg...Gleder meg til å se bildene dine
Teenmom18 Skrevet 9. april 2011 #17883 Skrevet 9. april 2011 Hei jenter Nå er de bare 5 dager igjen til det er min tur!! :D Gleder meg veldig, men begynner samtidig å grue meg litt og Lurer litt på hvilken teip som er best å bruke? micropore, scanpore eller silikontape? Kjøpte dere sportsbher før eller etter op? Og til dere som kunne slutte med sportsbh etter 6 uker, kunne dere bruke push-up og spilebher, eller var det bare spilefrie? Lurer på mye, men dette er alt jeg kommer på for øyeblikket, men kommer sikker snart nye spørsmål
enne Skrevet 9. april 2011 #17884 Skrevet 9. april 2011 Hei jenter Nå er de bare 5 dager igjen til det er min tur!! :D Gleder meg veldig, men begynner samtidig å grue meg litt og Lurer litt på hvilken teip som er best å bruke? micropore, scanpore eller silikontape? Kjøpte dere sportsbher før eller etter op? Og til dere som kunne slutte med sportsbh etter 6 uker, kunne dere bruke push-up og spilebher, eller var det bare spilefrie? Lurer på mye, men dette er alt jeg kommer på for øyeblikket, men kommer sikker snart nye spørsmål Lurer på noen av de tingen jeg også... har lest GANSKE mange ganger hvilken teip som skal brukes, men husker jeg det da...
anniiie Skrevet 9. april 2011 #17885 Skrevet 9. april 2011 hei alle sammen:) jeg har ikke registrert meg her før nå, men har lest en god stund, og fått mye nyttig hjelp og info fra det alle har skrevet! Og nå har jeg noen spørsmål: jeg opererte inn 310 gram over muskel på nobel clinic om mandagen, puppene mine er altså 6 dager idag. Jeg var en liten b fra før. Jeg var redd for å få for store, hadde egentlig bestemt meg for 265 gram, men etter å ha lest om mange som angrer på at de ikke la inn mer, sa jeg at kirurgen kunne legge inn det han syntes så beste ut av 290 eller 310. Det ble altså 310gram, men jeg føler jeg burde lagt inn mer. Jeg ser jo forskjell, men ikke mye.. Tipper vel jeg er en liten c nå. Kjedelig å ha betalt så mye og ikke være fornøyd.. Det jeg lurte på er egentlig om det er noe sjans for at de kan bli større, at de ikke har "kommet ut" helt enda? Noen som har noe erfaringer med det? Er jo ofte sånn for de som har under muskel, men jeg har jo over muskel.. Føler også de er litt spisse og hovne enda, kommer de til å bli rundere? håper virkelig ikke de blir enda mindre når hevelsen går ned.... Mye klaging fra meg nå, men er litt fortvila. Skulle ønske jeg hadde lagt inn 350-400..
Gjest Kalia Skrevet 9. april 2011 #17886 Skrevet 9. april 2011 nå har eg på meg ein bh i 75C :) hihi wee så kjekt ska på jentekveld, fylle året i dag, men ska ha me sports bh og sånn , for vett ikkje om eg klare gå me vanlig bh :gjeiper: mine blir 5uker på mandag, og på onsdag va fyste dag eg va ca 100% goe, endelig klare sova på begge sidene og alt nå, gjør husarbeid og alt :) ha ein flotte lørdagskvell alle sammen
Me:-) Skrevet 9. april 2011 #17888 Skrevet 9. april 2011 nå har eg på meg ein bh i 75C :) hihi wee så kjekt ska på jentekveld, fylle året i dag, men ska ha me sports bh og sånn , for vett ikkje om eg klare gå me vanlig bh :gjeiper: mine blir 5uker på mandag, og på onsdag va fyste dag eg va ca 100% goe, endelig klare sova på begge sidene og alt nå, gjør husarbeid og alt :) ha ein flotte lørdagskvell alle sammen Så deilig da, gleder meg til mine er like gamle Hvordan var du etter 2 uker? Sånn mtp øm og vondt og sånn? Hvor lenge etter OP begynte du å jobbe?
Me:-) Skrevet 9. april 2011 #17889 Skrevet 9. april 2011 (endret) hei alle sammen:) jeg har ikke registrert meg her før nå, men har lest en god stund, og fått mye nyttig hjelp og info fra det alle har skrevet! Og nå har jeg noen spørsmål: jeg opererte inn 310 gram over muskel på nobel clinic om mandagen, puppene mine er altså 6 dager idag. Jeg var en liten b fra før. Jeg var redd for å få for store, hadde egentlig bestemt meg for 265 gram, men etter å ha lest om mange som angrer på at de ikke la inn mer, sa jeg at kirurgen kunne legge inn det han syntes så beste ut av 290 eller 310. Det ble altså 310gram, men jeg føler jeg burde lagt inn mer. Jeg ser jo forskjell, men ikke mye.. Tipper vel jeg er en liten c nå. Kjedelig å ha betalt så mye og ikke være fornøyd.. Det jeg lurte på er egentlig om det er noe sjans for at de kan bli større, at de ikke har "kommet ut" helt enda? Noen som har noe erfaringer med det? Er jo ofte sånn for de som har under muskel, men jeg har jo over muskel.. Føler også de er litt spisse og hovne enda, kommer de til å bli rundere? håper virkelig ikke de blir enda mindre når hevelsen går ned.... Mye klaging fra meg nå, men er litt fortvila. Skulle ønske jeg hadde lagt inn 350-400.. hmmm...kjedelig å ikke blir fornøyd. Jeg kan egentlig ikke hjelpe så mye, jeg har vel hatt mest angst for at jeg synes de har sett store ut, men begynner kanskje å venne meg litt til de nå Etter hva jeg har lest rundt omkring så virker det som om noen opplever at de blir større, men jeg mener og å huske at det gjelder de som har operert under muskel. Noe med at muskelen slipper. Hvilken cup str var du fra før og hva ønsket du å bli? Jeg har lagt inn ca like mye som deg og er nok en c evt liten d nå. Jeg synes og mine var veldig spisse med det samme, var egentlig ganske lei meg en uke etter jeg fikk sett de første gang. Men nå har de blitt mykere og en del av hevelsen har nok gått ned så jeg syens de har blitt litt finere i formen nå. Tror og det hjelper at brystvortene har fått følelsen litt tilbake. Håper egentlig også at mine blir litt mer runde, men det kan jo gå både 3 og 6 månder før man ser det endelige resultatet. Kanskje til og med et helt år... Håper du blir mer fornøyd etterhvert, jeg ser hvertfall lysere på det nå 15 dager etter OP Endret 9. april 2011 av Me:-)
Xstrella Skrevet 9. april 2011 #17890 Skrevet 9. april 2011 Å huff, jeg hang opp klær på tørkestativet og ble helt utslitt etterpå. Jeg har litt mer vondt enn i går, men paraceten tar det. Men jeg glemmer meg ut og det kan gå 5 timer før jeg tar nye. Jeg bør være mer i ro kjenner jeg, men så leker ungene her da og de rydder ikke akkurat opp etter seg. Til dem har jeg sagt jeg har hodepine og influensa. Vil ikke de skal vite hva jeg har gjort. Brystene kjennes helt harde ut som om de er fyllt med melk. Gleder meg til de blir mykere ja.
Me:-) Skrevet 9. april 2011 #17891 Skrevet 9. april 2011 (endret) Å huff, jeg hang opp klær på tørkestativet og ble helt utslitt etterpå. Jeg har litt mer vondt enn i går, men paraceten tar det. Men jeg glemmer meg ut og det kan gå 5 timer før jeg tar nye. Jeg bør være mer i ro kjenner jeg, men så leker ungene her da og de rydder ikke akkurat opp etter seg. Til dem har jeg sagt jeg har hodepine og influensa. Vil ikke de skal vite hva jeg har gjort. Brystene kjennes helt harde ut som om de er fyllt med melk. Gleder meg til de blir mykere ja. Mine er 15 dager i dag og vi har vært på en shoppingrunde samt spist lunsj ute. Var dødssliten da jeg kom hjem, sovnet på soafaen og da jeg skulle reise meg igjen var puppene dritømme... Sikkert ikke farlig da, men er nok lurt å passe på å slappe av litt ekstra når man kjenner man får mer vondt av noe. Jeg har heller ikke sagt til barna hva jeg har gjort. Min eldste sønn blir 10 år i juli og jeg lurer på hva han har fått med seg...hehe Sier jeg har veeedlig vondt i armene jeg Endret 9. april 2011 av Me:-)
Xstrella Skrevet 9. april 2011 #17892 Skrevet 9. april 2011 Lurer på om det er implantatet jeg kjenner nå. Det glatt og beveger seg helt øverst på puppen. Men den er rund også, ømt å ta på. Ble litt bekymret for brystkreft nå.
anniiie Skrevet 9. april 2011 #17893 Skrevet 9. april 2011 hmmm...kjedelig å ikke blir fornøyd. Jeg kan egentlig ikke hjelpe så mye, jeg har vel hatt mest angst for at jeg synes de har sett store ut, men begynner kanskje å venne meg litt til de nå Etter hva jeg har lest rundt omkring så virker det som om noen opplever at de blir større, men jeg mener og å huske at det gjelder de som har operert under muskel. Noe med at muskelen slipper. Hvilken cup str var du fra før og hva ønsket du å bli? Jeg har lagt inn ca like mye som deg og er nok en c evt liten d nå. Jeg synes og mine var veldig spisse med det samme, var egentlig ganske lei meg en uke etter jeg fikk sett de første gang. Men nå har de blitt mykere og en del av hevelsen har nok gått ned så jeg syens de har blitt litt finere i formen nå. Tror og det hjelper at brystvortene har fått følelsen litt tilbake. Håper egentlig også at mine blir litt mer runde, men det kan jo gå både 3 og 6 månder før man ser det endelige resultatet. Kanskje til og med et helt år... Håper du blir mer fornøyd etterhvert, jeg ser hvertfall lysere på det nå 15 dager etter OP Jeg var en liten B fra før, ønsket en stor C, noe kirurgen sa han trodde jeg kom til å få med 310gram. Jeg prøvde en 75c bh jeg hadde liggende igår, og da virket den litt stor. Men kan jo hende at de fyller ut bhen bedre når de evt. blir litt rundere osv, håper det.. det er det med at muskelen jeg mente, men det er jo for de som legger under muskel som du sier jaa.. Jeg og ble skuffa første gang jeg så de og de var så spisse, men er sant det du sier at det tar jo en stund før man ser det endelige resultatet, er jo trossalt ikke en uke siden jeg opererte engang! Godt og høre at du er blitt mer fornøyd da hvertfall, håper jeg også blir det etterhvert! og takk for svar:)
Me:-) Skrevet 9. april 2011 #17894 Skrevet 9. april 2011 Jeg var en liten B fra før, ønsket en stor C, noe kirurgen sa han trodde jeg kom til å få med 310gram. Jeg prøvde en 75c bh jeg hadde liggende igår, og da virket den litt stor. Men kan jo hende at de fyller ut bhen bedre når de evt. blir litt rundere osv, håper det.. det er det med at muskelen jeg mente, men det er jo for de som legger under muskel som du sier jaa.. Jeg og ble skuffa første gang jeg så de og de var så spisse, men er sant det du sier at det tar jo en stund før man ser det endelige resultatet, er jo trossalt ikke en uke siden jeg opererte engang! Godt og høre at du er blitt mer fornøyd da hvertfall, håper jeg også blir det etterhvert! og takk for svar:) Da jeg så de første gang var 4. dag da jeg kunne dusje. Typen tok bilde og jeg synes det så helt ille ut. Sendte det på mail til kirurgen og sa at jeg ikke kunne skjønne hvordan dette kunne bli fint...hehe Fikk da til svar at jeg var nyoperert og at det var helt vanlig å se sånn ut da. Etterhvert begynte jeg å stresse med kapsling, og så fikk jeg heteslag av at de var så varme...gud det har vært to slitsomme uker...hehe Det går bedre nå, håper bare disse musklene gror seg til for det er fortsatt litt ekkelt. Tror det er bedre å prøve bh når de har blitt litt mykere. De er jo helt stive og så stinne at de skinner i starten :gjeiper: Vil jo tro at du fyller ut en c da 310 gr er jo ikke spesielt lite heller Tipper de har begynt å forandre seg til det bedre etter to uker
anniiie Skrevet 9. april 2011 #17895 Skrevet 9. april 2011 Da jeg så de første gang var 4. dag da jeg kunne dusje. Typen tok bilde og jeg synes det så helt ille ut. Sendte det på mail til kirurgen og sa at jeg ikke kunne skjønne hvordan dette kunne bli fint...hehe Fikk da til svar at jeg var nyoperert og at det var helt vanlig å se sånn ut da. Etterhvert begynte jeg å stresse med kapsling, og så fikk jeg heteslag av at de var så varme...gud det har vært to slitsomme uker...hehe Det går bedre nå, håper bare disse musklene gror seg til for det er fortsatt litt ekkelt. Tror det er bedre å prøve bh når de har blitt litt mykere. De er jo helt stive og så stinne at de skinner i starten :gjeiper: Vil jo tro at du fyller ut en c da 310 gr er jo ikke spesielt lite heller Tipper de har begynt å forandre seg til det bedre etter to uker åå, det hjelper veldig det du sier, beroligende å høre at dine heller ikke var så pene så kort tid etter operasjon. Jeg bekymrer meg sikkert unødvendig mye, uff:P Kjenner meg igjen i at de er varme ja, synes jeg har lest at alle får kalde pupper jeg, men mine er kjempevarme! hehe. Nei, 310 er jo ikke lite akkurat, litt mer enn de fleste legger inn etter det jeg har lest her ihvertfall.. Får satse på at jeg fyller ut en C ja, da er jeg fornøyd:)
Xstrella Skrevet 10. april 2011 #17896 Skrevet 10. april 2011 Liker ikke den klumpen jeg kjenner øverst i puppen. Den er avlang og glatt, øm når jeg trykker på den. Kan det være en cyste som plutselig dukket opp? Skal ikke på kontroll igjen før neste fredag. Sov bedre i natt, ikke tatt paracet enda men kjenner arret svir godt når jeg reiser meg opp. Kan dusje 4.dagen og det er da i morgen hvis fredagen var dag 1.
Gjest Kalia Skrevet 10. april 2011 #17897 Skrevet 10. april 2011 Så deilig da, gleder meg til mine er like gamle Hvordan var du etter 2 uker? Sånn mtp øm og vondt og sånn? Hvor lenge etter OP begynte du å jobbe? ja det var kjempe kjekt fekk ikkje vondt i løpet av kvellen av å ha på bhen heller gekk kjempe fint eg reagerte på implantene så eg hadde syke smerter i 2 uker(sambo måtte ver hjemma og hjelpa meg me absoultt alt), men etter 2uker og 1 dag var eg på skolen, men sambo kjørte meg då, klarte ikkje kjøra så godt skjøl då. men de aller fleste er i veldig fine form etter 2uker, de fleste er vell fine i formen etter 1uke
Me:-) Skrevet 10. april 2011 #17898 Skrevet 10. april 2011 (endret) åå, det hjelper veldig det du sier, beroligende å høre at dine heller ikke var så pene så kort tid etter operasjon. Jeg bekymrer meg sikkert unødvendig mye, uff:P Kjenner meg igjen i at de er varme ja, synes jeg har lest at alle får kalde pupper jeg, men mine er kjempevarme! hehe. Nei, 310 er jo ikke lite akkurat, litt mer enn de fleste legger inn etter det jeg har lest her ihvertfall.. Får satse på at jeg fyller ut en C ja, da er jeg fornøyd:) Jeg har bekymret meg masse for mye siden operasjonen. Sendt noen sms til kirurgen og før forrige helg så ringte han meg opp for han synes jeg var så stressa og ville ro meg ned så jeg kunne kose meg litt i helgen...hehe Da var jeg mest redd for infeksjon fordi puppene var så varme og arrene er tykke hovne klumper, ser og kjenner det gjennom tapen. Ble litt roligere, men en time etterpå tok jeg min første kjøretur bort til posten. På vei hjem fikk jeg heteslag i bilen pga boblejakke og varme pupper, ble svimmel og redd og kjørte faktisk utenfor veien og greier... De var så varme og jeg trodde jeg kom til å måtte ta de ut. Leste og bare om at folk synes de er kaldere... Men nå har de normal temperatur og det har de hatt i noen dager Synes det hele har vært en stor påkjenning både fysisk og psykisk jeg Mulig det ikke er bra å sitte å google og lese så mye på nettet. Sammenligne nyopererte pupper med før og etter bilder der etter bildene er flere måneder gamle blir jo bare stress :gjeiper: Nå er mine 16 dager og jeg slapper litt mer av nå hvertfall Mulig jeg blir stessa igjen når jeg skal ta av tapen for første gang til fredag da Endret 10. april 2011 av Me:-)
Me:-) Skrevet 10. april 2011 #17899 Skrevet 10. april 2011 ja det var kjempe kjekt fekk ikkje vondt i løpet av kvellen av å ha på bhen heller gekk kjempe fint eg reagerte på implantene så eg hadde syke smerter i 2 uker(sambo måtte ver hjemma og hjelpa meg me absoultt alt), men etter 2uker og 1 dag var eg på skolen, men sambo kjørte meg då, klarte ikkje kjøra så godt skjøl då. men de aller fleste er i veldig fine form etter 2uker, de fleste er vell fine i formen etter 1uke Lurer på om min kropp og reagerte på implantatene for de første 10 dagene var de så sykt varme. Følte hele varmeapparatet mitt var på tur. Har kroppen din godtatt de nå da eller? Jeg var ikke i fin from etter en uke, men nå har det gått to uker og jeg skal begynne å jobbe i morgen. Er langt fra bra og blir fort sliten, men man blir jo litt sliten av å sulle hjemme også Å lide for skjønnheten har liksom fått en ny betyndning
Me:-) Skrevet 10. april 2011 #17900 Skrevet 10. april 2011 Liker ikke den klumpen jeg kjenner øverst i puppen. Den er avlang og glatt, øm når jeg trykker på den. Kan det være en cyste som plutselig dukket opp? Skal ikke på kontroll igjen før neste fredag. Sov bedre i natt, ikke tatt paracet enda men kjenner arret svir godt når jeg reiser meg opp. Kan dusje 4.dagen og det er da i morgen hvis fredagen var dag 1. Jeg hadde plutselig veldig vondt under venstre pupp. Tok det opp med fastlegen og hun sa at det kunne feks være en blodansamling som hadde flyttet på seg. Jeg var da 10 dager etter operasjon og hun mente at det er normalt å ha vondt og kjenne på forskjellig så kort tid etter. Kan jo bare være en hevelse eller væske også. Du er jo veldig nyoperert da. Jeg er jo ikke den rette til å si at du skal slappe av og gi det noen dager, for jeg stresser med alt selv, men det er jo svarene jeg selv har fått da Alt er liksom normalt så kort tid etter Håper det blir bedre snart Det er sikkert ufarlig, men er du i tvil og redd så kan du jo sjekke med kirurgen. Slitsomt å gå å uroe seg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå