Stitzh Skrevet 7. april 2011 #17861 Skrevet 7. april 2011 Gratulerer heipåådeg! Godt å høre at det gikk så fint. Håper du får en god natt med mye søvn, men sikkert lurt å ha smertestillende lett tilgjengelig. Og ikke glem vannglasset;) Gleder meg til å høre fortsettelsen!!
heipåådeg Skrevet 7. april 2011 #17862 Skrevet 7. april 2011 He he, datt ut. Kjennes ut som noen sitter oppå meg og jeg er støl. Skal spise litt og legge meg for kvelden snart tenker jeg! Gratulerer med pupper :D det er heeerlig!
Me:-) Skrevet 7. april 2011 #17863 Skrevet 7. april 2011 Da kan jeg også melde meg inn i puppeklubben! Gratulerer dere andre som har fått pupper i dag! Jeg har nesten vært nervøs før Op, men jeg traff ei på vei ut som så skikkelig dårlig ut og hadde dren og slanger oppunder halsen og DA blei jeg nervøs! Etter jeg kom inn og fikk snakket med en veldig koselig sykepleier fikk jeg vite at hun ikke hadde operert puppene og da gikk det bra igjen Da jeg kom inn i Op saken var det en veldig koselig anestesilege og sykepleier som tok godt vare på meg. Jeg sovnet etter 20-30 s og våknet med nye boobs. Det blei 360 høy profil og de ser ikke for store ut, men de er veldig spisse så føler meg som Madonna Hadde veldig vont etter op så fikk noe kraftige smertestillende og måtte være litt lenger på klinikken. Nå sitter jeg hjemme og har sånn passe vont, kjennes ut som moen Grattis Skjønner hva du mener med Madonna pupper...hehe Kjenner igjen følelsen, kjennes ut som man er overkjørt av en lastebil :gjeiper: Bare å hive innpå med smertestillende som forskrevet, dumt la det gå for lang tid så man når smertetoppene, da virker ikke neste pille like bra
heipåådeg Skrevet 7. april 2011 #17864 Skrevet 7. april 2011 Me :-): Ja, hørt at under muskel er vondest.. Sånn sett tror jeg at jeg kommer meg bedre enn de som tar under Stitzh: Jeg skal holde dere oppdatert :D
heipåådeg Skrevet 8. april 2011 #17865 Skrevet 8. april 2011 Kalles dette dag 1 eller dag 2 når operasjonen var igår? Iallefall: Jeg har kun tatt en ibux klokka 10 imorrest, lite smerter iforhold til det jeg trodde. Er noe ubehag å gå rundt samt reise seg fra sofaen, så ligger for det meste. Greide fint å gå på do alene, åpne kjøleskapet og lage min egen mat. Har også vært litt oppreist i sofaen idag. Kjenner brystene klør litt og at jeg ikke har mye følelse i øverste del av brystet. En sykepleier fra klinikken ringte idag; kjempe trivelig mann. Jeg fortalte at alt gikk bra :-) Har ikke tittet på dem enda, men kjent litt på dem. Kjennes ut som brystene er under armene nesten, hehe. Var det lenge til dere kunne gå rundt uten å merke stor ubehag eller smerte? :D blir rastløs her jeg ligger..
Xstrella Skrevet 8. april 2011 #17866 Skrevet 8. april 2011 Hei hei. Da er jeg ferdig også. WEEEE, gikk kjempebra. Operasjonen ble flyttet en dag, men det var helt greit. Operert i dag da. Inn 10, og ut 13.30. Ingen smerter etterpå, men er litt stiv og støl nå. Har støvsugd smuler fra gulvet nettopp, klarer ikke se knekkebrød smuler, hehe. Men jeg tar med med ro nå. Fikk inn 250 OVER muskel. Ble så glad jeg slapp under. Hadde mye hud jeg så da var det greit. Mulig jeg korrigerer mindre areoler senere, men det var en lett operasjon sa de, så det får jeg tenke på om noen mnd. Får se hvordan venninnene mine blir. Slik formen er nå så har jeg det veldig bra. Mannen er ute og handler middag nå så snart blir det middag her Jeg har det supert!!! Gratulerer dere andre og som er ferdig og lykke til dere som skal. Ikke noe grue seg for
Gjest halebein Skrevet 8. april 2011 #17867 Skrevet 8. april 2011 Jeg skal ut på lørdag (da er det 18 dager siden op). Tror dere at det er lurt å gå med vanlig bh den ene kvelden/natten? Er fortsatt litt støl og sånnt, men funkerer nokså normalt. Heisann:) Jeg gikk på fest med push up på samme tidspunkt som det etter operasjonen, og det gikk helt fint. Det var jo bare snakk om en kveld. Det gjorde litt vondt da vi kjørte til festen, i humpene i bilen - men utoverdet kjente jeg ingenting:) gikk helt fint:) Og hadde ikke noe vondt i ettertid, eller hoven eller noe. Tror ikke det gjør så mye om det bare er for noen timer. Ha det gøy på fest du!
9naah Skrevet 8. april 2011 #17868 Skrevet 8. april 2011 Heisann:) Jeg gikk på fest med push up på samme tidspunkt som det etter operasjonen, og det gikk helt fint. Det var jo bare snakk om en kveld. Det gjorde litt vondt da vi kjørte til festen, i humpene i bilen - men utoverdet kjente jeg ingenting:) gikk helt fint:) Og hadde ikke noe vondt i ettertid, eller hoven eller noe. Tror ikke det gjør så mye om det bare er for noen timer. Ha det gøy på fest du! Takk Har liksom ikke noe klær som det passer å ha sportsbh under, uten at folk ser at jeg har sportsbh på^^ Så det blir nok vanlig bh på meg imorgen
berryme Skrevet 8. april 2011 #17869 Skrevet 8. april 2011 Gratulerer til alle som har fått nye pupper i det siste :D Jeg er her inne ofte å leser, men skirver ikke så ofte. Idag er mine pupper 3 uker gamle, HURRA! De har begynt å få tilbake litt følelse, og blir bare mer og mer myke for hver dag. Nesten litt rar følelse, den mykheten, siden de har vært så harde og hovene i flere uker nå.. hehe. Kunne ikke fungert mer normalt egentlig.. Selvom jeg føler meg helt fin, så tør jeg ikke strekke armene helt over hodet, eller løfte tungt enda! Lykke til alle som har op til uken, ha en fin helg alle sammen
Puppa Skrevet 8. april 2011 #17870 Skrevet 8. april 2011 Hei dere! Håper det går bra med dere som akkurat har fått pupper! Mine er 8 dager i dag, og i dag skal jeg bytte teip for første gang!Spennende.. grugleder meg til og se arrene. Et spørsmål...På mine papirer fra klinikken står det at jeg har fått operert inn protesene subfascial. Hva betyr det? Han har laget et eget punkt liksom under Sub Glandular og Sub Muscular hvor han har skrevet dette for hånd... Er dette noe annet enn over/under muskel?
Teenmom18 Skrevet 8. april 2011 #17871 Skrevet 8. april 2011 Hei dere! Håper det går bra med dere som akkurat har fått pupper! Mine er 8 dager i dag, og i dag skal jeg bytte teip for første gang!Spennende.. grugleder meg til og se arrene. Et spørsmål...På mine papirer fra klinikken står det at jeg har fått operert inn protesene subfascial. Hva betyr det? Han har laget et eget punkt liksom under Sub Glandular og Sub Muscular hvor han har skrevet dette for hånd... Er dette noe annet enn over/under muskel? Er ikke helt sikker, men tipper at det er delvis under muskelen
Me:-) Skrevet 8. april 2011 #17872 Skrevet 8. april 2011 Kalles dette dag 1 eller dag 2 når operasjonen var igår? Iallefall: Jeg har kun tatt en ibux klokka 10 imorrest, lite smerter iforhold til det jeg trodde. Er noe ubehag å gå rundt samt reise seg fra sofaen, så ligger for det meste. Greide fint å gå på do alene, åpne kjøleskapet og lage min egen mat. Har også vært litt oppreist i sofaen idag. Kjenner brystene klør litt og at jeg ikke har mye følelse i øverste del av brystet. En sykepleier fra klinikken ringte idag; kjempe trivelig mann. Jeg fortalte at alt gikk bra :-) Har ikke tittet på dem enda, men kjent litt på dem. Kjennes ut som brystene er under armene nesten, hehe. Var det lenge til dere kunne gå rundt uten å merke stor ubehag eller smerte? :D blir rastløs her jeg ligger.. Jeg vil kalle det 1 dag etter operasjon, altså 1. dag Så bra at du ikke har mere vondt da, jeg har nok slitt litt mer. 14 dager siden min operasjon i dag og når jeg gjør raske bevegelser eller går litt så kjennes det ut som brystmusklene strammer seg veldig. Er ikke driekte vondt, men ikke digg heller...hehe Må liksom gå saaakte... Men jeg tok under muskel da og tror han har presset inn det han kunne... Jeg ble mest rastløs de første dagene, nå har jeg vendt meg litt mer til at jeg må ta det rolig
dingding Skrevet 8. april 2011 #17873 Skrevet 8. april 2011 I dag har jeg vært på BH-shopping :D :D Jeg måtte ha 75D!!! :O hadde ikke trodd de skulle bli så store Og herregud så store de ble med pushup i riktig størrelse! har bare prøvd for små..
Puppa Skrevet 8. april 2011 #17874 Skrevet 8. april 2011 I dag har jeg vært på BH-shopping :D :D Jeg måtte ha 75D!!! :O hadde ikke trodd de skulle bli så store Og herregud så store de ble med pushup i riktig størrelse! har bare prøvd for små.. Grattis!!Gleder meg til jeg skal shoppe! Hvor kjøpte du BHer? Er så nysgjerring på BH-størrelser og vi har lagt inn omtrent det samme og hadde samme utgangspunkt. Jeg ble 75 DD på change sin tabell, men jeg tror liksom ukke på det..
dingding Skrevet 8. april 2011 #17875 Skrevet 8. april 2011 (endret) Grattis!!Gleder meg til jeg skal shoppe! Hvor kjøpte du BHer? Er så nysgjerring på BH-størrelser og vi har lagt inn omtrent det samme og hadde samme utgangspunkt. Jeg ble 75 DD på change sin tabell, men jeg tror liksom ukke på det.. Jeg kjøpte på Cubus og Lindex.. :D Det var så gøy!!! :D Kjøpte også noen uten spiler og pushup på Cubus.. kjempegode!! :D Til onsdag kan jeg bruke de!! :D Jeg tror ikke heller på Change sin.. Endret 8. april 2011 av dingding
Lillefy Skrevet 8. april 2011 #17876 Skrevet 8. april 2011 Ikke vært så mye innom her i det siste pga manglende nett og så tok vi en uke i syden Men gratulerer til alle nyopererte Puppene mine er 17 dager i dag og de gjør ikke vondt eller noe og jeg lever som normalt, er kun litt forsiktig med å løfte lille gutten min. Eneste som gjør vondt er brystvortene og huden på puppene, er MEGA øm der og gjør vondt bare å stryke over brystvorta... Noen som har opplevd det samme? Ellers er jeg sånn passe fornøyd med de nye kroppsdelene mine. Jeg liker dem veldig godt men skulle så ønske de var større, synes de er for små og lik str jeg hadde før. Og jeg som trodde jeg kom til å få så store pupper med 325cc men den gang ei. Så tror det blir re-op med tiden. Jeg er vel en av de få som ikke på død og liv vil ha naturlige pupper... Er hvertfall sjeleglad jeg ikke hørte på kirurgen! Ser alle skriver at hør på kirurgen, men ikke alltid kirurgen vet hva du vil ha. Min ville legge inn 240cc på meg men jeg sa minst 300cc, og når jeg lå på op.bordet var både kirurgen og alle i rommet helt enig i at 325cc var desidert penest
Xstrella Skrevet 8. april 2011 #17877 Skrevet 8. april 2011 (endret) Tar bare paracet, ikke tatt pinex enda. Har ømt under armene ellers veldig god form. Utrolig at dette går så bra, foreløpig. Endret 8. april 2011 av Xstrella
Jenny A Skrevet 9. april 2011 #17878 Skrevet 9. april 2011 Tar bare paracet, ikke tatt pinex enda. Har ømt under armene ellers veldig god form. Utrolig at dette går så bra, foreløpig. Gratulerer med vel overstått! Så misunnelig Vil gjerne se bildet om du vil!
enne Skrevet 9. april 2011 #17879 Skrevet 9. april 2011 Kalles dette dag 1 eller dag 2 når operasjonen var igår? Iallefall: Jeg har kun tatt en ibux klokka 10 imorrest, lite smerter iforhold til det jeg trodde. Er noe ubehag å gå rundt samt reise seg fra sofaen, så ligger for det meste. Greide fint å gå på do alene, åpne kjøleskapet og lage min egen mat. Har også vært litt oppreist i sofaen idag. Kjenner brystene klør litt og at jeg ikke har mye følelse i øverste del av brystet. En sykepleier fra klinikken ringte idag; kjempe trivelig mann. Jeg fortalte at alt gikk bra :-) Har ikke tittet på dem enda, men kjent litt på dem. Kjennes ut som brystene er under armene nesten, hehe. Var det lenge til dere kunne gå rundt uten å merke stor ubehag eller smerte? :D blir rastløs her jeg ligger.. Så bra at formen din er så fin..Jeg blir litt mindre nervøs for hver "solskinnshistore" jeg leser om fem dager igjen nå, til det er min tur.
heipåådeg Skrevet 9. april 2011 #17880 Skrevet 9. april 2011 Så bra at formen din er så fin..Jeg blir litt mindre nervøs for hver "solskinnshistore" jeg leser om fem dager igjen nå, til det er min tur. Ja, det er beroligene å høre at det går bra med folk :-) Jeg dusja for første gang idag, tok av bandasjen og det var pupper der! De er ikke gigastore, men jeg er ganske tynn, så det ville ikke passet meg heller. Skal prøve å legge ut bilder til dere de neste dagene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå