Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg kjenner til det.. men hadde det bare 1-1,5uke.. Jeg gikk å støtta opp puppene på en måte for at det ikke skulle gjøre vondt.. må jo ha sett temmelig dumt ut :P

Ok :) Bra det ikke bare er meg da...hehe...

Håper det går over snart....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått inntrykk av at change str er noe helt annet enn de vi er "vant" til.. :P

JEg husker ikke hva jeg fikk med det var noe helt sykt noe :P i forhold til en "lindex-str".. :P

Fikk 65 DD på Lindex sin! Høres MYE bedre ut ;)

Skrevet

Ble du veldig dårlig etterpå? Jeg kan bare være borte 2 uker jeg, så håper inderlig at alt

går bra med meg.

Jeg hverken kastet opp eller besvimte, men var litt svimmel samme dagen.

Jeg hadde ganske så vondt, måtte ha hjelp opp og ned av senga de første dagene. Har fortsatt litt vondt i arrene og i ribbeina + at jeg kjenner at musklene ikke har grodd helt enda. Synes det går sakte men sikkert fremover. Jeg tror nok jeg begynner på jobb igjen på mandag, da er det 2 uker og 3 dager siden OP. Sitter stort sett ved en pult med pc og jobber :) Føler at jeg må komme litt i gjenge igjen snart :) Blir det slitsomt med tre barn og en mann som er mye borte og det hele så kanskje jeg jobber litt redusert en uke til, men prøver 100% først.

Skulle du operere under muskel? Hvis du ikke har tung jobb og mye stress hjemme så går det nok fint. Varierer veldig fra person til person har jeg skjønt :)

Skrevet

Da har jeg også pupper :D Jeg føler meg overassket bra! Men så er jeg sikkert neddopet på smertestillende og.. Var ikke en smule nervøs før operasjonen, helt sykt. Trengte ikke beroligende og blodtrykket var bra hele tiden. Jeg kjente at jeg ble litt "full" av narkosen, og jeg pratet og pratet.. plutselig var jeg borte. Husker ikke at jeg sovnet engang. Da jeg ble vekt reiste jeg meg opp i sengen og letet iherdig etter en klokke, husker det knapt. Jeg fikk smertestillende da jeg våknet, kjentes ut som noen satt på meg eller at jeg hadde trent veldig hardt. Lå i sengen og drakk capri sonne som jeg hadde med meg, nam nam.

De hadde prøvd 280 cc først, men fant ut at det var mer plass, så endte opp med 325 cc. Jeg vet egentlig ikke hvor store de er, for jeg har ikke turt å tittet og tatt så mye på de. Kjenner det klør litt, men har ellers lite smerter (forutenom når jeg rører på meg, det er ubehagelig). Hvordan var formen deres første dag iforhold til de andre dagene? Jeg gruer meg til imorgen, redd smertene blir verre...

Skrevet

WTF! I følge change sin bh-størrelse utregning så skal jeg bruke str 60F!!! høres jo helt sinnsykt ut! hahaha :fnise:

Hvor finner du denne utregningen?

Bra str, BTW!! :takke:

Skrevet

Jeg bodde hos ett vennepar i 11 dager.. og fikk hjelp til alt av løft og stell av dattera mi (1,5år).. En av de var med å leverte ho i bhg også.

Flytta altså hjem etter 11 dager og klarte meg veldig fint alene med ho (er alenemor)..

Er veldig forsiktg og løfter ho inntil kroppen så ho ikke kan dunke borti de. Hvis ho blir vrang så må jeg bare sette ho med og roe ho ned.. Mi blir også litt stri når ho skal ha på klær og skifte bleier, men jeg har sele på stellebordet og passer på å stå slik at ho ikke kan slå eller sparke og bruker heller litt ekstra tid på å kle ho så ho får roet seg :)

Ja, det er sånn jeg også har tenkt. Må bare innstille meg på at jeg ikke kommer til å få gjort noe særlig de første dagene. Kan jo sitte på gulvet å leke med han, og han er egentlig veldig rolig og grei. Bare når vi må gjøre ting han ikke vil, eller når han er trøtt at han er stri.

Har en på snart fire også, men han skal mannen hente og levere i bhg den første tiden. Må bare gjøre det til jeg føler at jeg kan gjøre det igjen.

Godt å høre at det gikk så fint med deg, da vet jeg at det går ann. Men jeg må nok være alene med han før det har gått 11 dager... Får planlegge litt på forhånd, så jeg har tilrettelagt mest mulig!

Skrevet

Da har jeg også pupper :D Jeg føler meg overassket bra! Men så er jeg sikkert neddopet på smertestillende og.. Var ikke en smule nervøs før operasjonen, helt sykt. Trengte ikke beroligende og blodtrykket var bra hele tiden. Jeg kjente at jeg ble litt "full" av narkosen, og jeg pratet og pratet.. plutselig var jeg borte. Husker ikke at jeg sovnet engang. Da jeg ble vekt reiste jeg meg opp i sengen og letet iherdig etter en klokke, husker det knapt. Jeg fikk smertestillende da jeg våknet, kjentes ut som noen satt på meg eller at jeg hadde trent veldig hardt. Lå i sengen og drakk capri sonne s :)om jeg hadde med meg, nam nam.

De hadde prøvd 280 cc først, men fant ut at det var mer plass, så endte opp med 325 cc. Jeg vet egentlig ikke hvor store de er, for jeg har ikke turt å tittet og tatt så mye på de. Kjenner det klør litt, men har ellers lite smerter (forutenom når jeg rører på meg, det er ubehagelig). Hvordan var formen deres første dag iforhold til de andre dagene? Jeg gruer meg til imorgen, redd smertene blir verre...

Grattis :)

Fikk nesten samme vi da, jeg har 310/335 :)

Ble det under muskel? I såfall fikk du vel Ketorax eller noe annet med morfin? Det gjorde jeg og de gikk med :gjeiper:

Skrevet

Godt å høre du klarte deg etter 2 uker, har en 2 åring som jeg kommer hjem til etter 2 uker selv, heldigvis han klarer å gå i vogna og spisestolen sin selv :)

Bare tenker på turen opp til barnehagen med barnevogn,,oppoverbakke hele veien opp , om det blir for mye

Det kan fort bli litt tungt ja.. jeg trilla ikke så mye de første to ukene, men når jeg gjorde det og kom til oppoverbakker så skudde jeg vogna med ryggen.. kanskje litt tungvint hvis det er mye oppoverbakker :/

Skrevet

Da har jeg også pupper :D Jeg føler meg overassket bra! Men så er jeg sikkert neddopet på smertestillende og.. Var ikke en smule nervøs før operasjonen, helt sykt. Trengte ikke beroligende og blodtrykket var bra hele tiden. Jeg kjente at jeg ble litt "full" av narkosen, og jeg pratet og pratet.. plutselig var jeg borte. Husker ikke at jeg sovnet engang. Da jeg ble vekt reiste jeg meg opp i sengen og letet iherdig etter en klokke, husker det knapt. Jeg fikk smertestillende da jeg våknet, kjentes ut som noen satt på meg eller at jeg hadde trent veldig hardt. Lå i sengen og drakk capri sonne som jeg hadde med meg, nam nam.

Gratulerer!!! :D :D Så godt å høre at du har det så fint :)

Tror nok du vil kjenne det godt i morgen.. ha smertestillende innen rekkevidde ;)

Ikke sånn som jeg gjorde å satt de meidt på bordet så jeg ikke fikk tak i de :P

Skrevet

Grattis :)

Fikk nesten samme vi da, jeg har 310/335 :)

Ble det under muskel? I såfall fikk du vel Ketorax eller noe annet med morfin? Det gjorde jeg og de gikk med :gjeiper:

Hvilken str. har du i bh :) ?

Jeg tok over muskel jeg, så da tror jeg det ble bare vanlig narkose? Spiste ingen tabletter før iallefall :)

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

Aiaiai, da får jeg holde de innen rekkevidde ja :D

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

Grattis med nye pupper. Så godt å høre at alt er bra så langt :) Gleder meg til å høre fortsettelsen også... om en uke er det jeg som er der du er nå :)

Skrevet

Ja, det er sånn jeg også har tenkt. Må bare innstille meg på at jeg ikke kommer til å få gjort noe særlig de første dagene. Kan jo sitte på gulvet å leke med han, og han er egentlig veldig rolig og grei. Bare når vi må gjøre ting han ikke vil, eller når han er trøtt at han er stri.

Har en på snart fire også, men han skal mannen hente og levere i bhg den første tiden. Må bare gjøre det til jeg føler at jeg kan gjøre det igjen.

Godt å høre at det gikk så fint med deg, da vet jeg at det går ann. Men jeg må nok være alene med han før det har gått 11 dager... Får planlegge litt på forhånd, så jeg har tilrettelagt mest mulig!

Alt er mulig så lenge det er godt tilrettelagt :) Jeg har blitt veldig flink til å sitte på gulvet og leke led lillemor :) både ho og meg liker det :) skulle gjerne hatt ho mer på fanget, men den tid kommer :) best å være forsiktig :)

Skrevet

Da kan jeg også melde meg inn i puppeklubben! :) Gratulerer dere andre som har fått pupper i dag! :) Jeg har nesten vært nervøs før Op, men jeg traff ei på vei ut som så skikkelig dårlig ut og hadde dren og slanger oppunder halsen og DA blei jeg nervøs! Etter jeg kom inn og fikk snakket med en veldig koselig sykepleier fikk jeg vite at hun ikke hadde operert puppene og da gikk det bra igjen :) Da jeg kom inn i Op saken var det en veldig koselig anestesilege og sykepleier som tok godt vare på meg. Jeg sovnet etter 20-30 s og våknet med nye boobs. Det blei 360 høy profil og de ser ikke for store ut, men de er veldig spisse så føler meg som Madonna ;) Hadde veldig vont etter op så fikk noe kraftige smertestillende og måtte være litt lenger på klinikken. Nå sitter jeg hjemme og har sånn passe vont, kjennes ut som moen

Skrevet

He he, datt ut. Kjennes ut som noen sitter oppå meg og jeg er støl. Skal spise litt og legge meg for kvelden snart tenker jeg! :)

Skrevet

Hvilken str. har du i bh :) ?

Jeg tok over muskel jeg, så da tror jeg det ble bare vanlig narkose? Spiste ingen tabletter før iallefall :)

På Colusseum der jeg var er det bare de som tar under muskel som får disse Ketorax'ene i tilegg til Pinex forte.

Jeg fikk en rett før op og 12 med meg hjem :)

Sykepleieren sa til meg at under muskel er den vondeste operasjonen de har der. På en smerteskala fra 1-10 så var det 9-9,5... Vet ikke hvor på skalaen over muskel ligger, men antageligvis litt lenger ned. Utifra det skulle du jo klare deg fint med to uker fri :)

Nå har jeg for første gang i mitt liv målt meg og i følge Change skal ha 60G evt 65F

Sjekket Ellos sin måltabell og da er jeg 70C/D.

Har alltid gått med 75 jeg... Liker ikke at det er så stramt at det blir stygt gjennom trange overdeler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...