dingding Skrevet 6. april 2011 #17821 Skrevet 6. april 2011 På fredag er det to uker siden jeg opererte og jeg har begynt så smått å bevege meg ut av huset om det er noe jeg skal. Synes det er litt pes å kjøre bil, glad jeg har automat. Men det som er mest pes er å gå, når jeg liksom skal gå fra a til b eller litt fortere enn innenfor husets fire vegger så blir det så ekkelt i puppene. Kjennes nesten som kynnere i puppene, for de som har vært gravide og vet hvordan det er...hehe Noen som kjenner seg igjen eller? Ja, jeg kjenner til det.. men hadde det bare 1-1,5uke.. Jeg gikk å støtta opp puppene på en måte for at det ikke skulle gjøre vondt.. må jo ha sett temmelig dumt ut
Stimorol Skrevet 6. april 2011 #17822 Skrevet 6. april 2011 Lykke til dere som skal opereres i morgen
Xstrella Skrevet 6. april 2011 #17823 Skrevet 6. april 2011 På fredag er det to uker siden jeg opererte og jeg har begynt så smått å bevege meg ut av huset om det er noe jeg skal. Synes det er litt pes å kjøre bil, glad jeg har automat. Men det som er mest pes er å gå, når jeg liksom skal gå fra a til b eller litt fortere enn innenfor husets fire vegger så blir det så ekkelt i puppene. Kjennes nesten som kynnere i puppene, for de som har vært gravide og vet hvordan det er...hehe Noen som kjenner seg igjen eller? Ble du veldig dårlig etterpå? Jeg kan bare være borte 2 uker jeg, så håper inderlig at alt går bra med meg.
Stimorol Skrevet 6. april 2011 #17824 Skrevet 6. april 2011 Før OP stappa jeg en av bhene mine tok på meg en singlet over og sa, SÅNNE pupper vil jeg ha!! I dag tok jeg på meg samme bhen og singleten.. og DE ER AKKURAT SÅNN JEG ØNSKA AT DE SKULLE BLI(+) :D I tillegg er puppene mine 3 uker i dag.. bare 1 uke igjen!! Da skal jeg kaste sportsbhen og nedpressbåndet :D Ohh Happy days! :D Gratulerer med tre ukers Gøy å høre at de ble sånn du ønska I dag er mine 6 uker og jeg har begynt å trene litt igjen Unner deg virkelig å få kasta nedpressbåndet og sportsbhen snart. Er så godt å endelig få det av og kunne bruke noen andre bher enn sportsbhen
NoMilkToday Skrevet 6. april 2011 #17825 Skrevet 6. april 2011 Det er sant Men stress å ikke være på jobb...redd sjefen blir sur...han vet jo hva jeg skulle :D Men men, det er mine pupper...hehe jeg som skal leve med de resten av livet :gjeiper: Nesten tre uker høres fint ut det da Skjønner at du bekymrer deg for sjefen, men han overlever sikkert det! Du har jo tross alt ventet i mange år på dette! 3 uker burde holde og det var derfor jeg tok det rett før påsken så jeg har ferien til å komme meg på
dingding Skrevet 6. april 2011 #17826 Skrevet 6. april 2011 Gratulerer med tre ukers Gøy å høre at de ble sånn du ønska I dag er mine 6 uker og jeg har begynt å trene litt igjen Unner deg virkelig å få kasta nedpressbåndet og sportsbhen snart. Er så godt å endelig få det av og kunne bruke noen andre bher enn sportsbhen Åhh. jeg gleder meg til å begynne å trene!!! Har du noe vondt nå? Jeg skal aldri se ett nedpressbånd igjen!!! jeg er så lei!!
Emily80 Skrevet 6. april 2011 #17827 Skrevet 6. april 2011 Ble du veldig dårlig etterpå? Jeg kan bare være borte 2 uker jeg, så håper inderlig at alt går bra med meg. det er to uker siden jeg opererte, og jeg har nå vært på jobb hele uken Prøvde meg i forrige uke, men deg gikk ikke. Men nå lever jeg mer eller mindre som normalt :D Tipper at du skal klare det du også etter to uker tvitvi
Ninafrøkna Skrevet 6. april 2011 #17828 Skrevet 6. april 2011 Kjæresten min glemte seg og dyttet litt hardt borti puppen min og det var kjempevondt :frown: nå merker jeg at puppen er litt mer hoven og vond og såret er litt mer ømt,kan det være farlig?Ble så bekymret her nå,er det noen som har opplevd lignende? En uke siden op.
9naah Skrevet 6. april 2011 #17829 Skrevet 6. april 2011 Jeg skal ut på lørdag (da er det 18 dager siden op). Tror dere at det er lurt å gå med vanlig bh den ene kvelden/natten? Er fortsatt litt støl og sånnt, men funkerer nokså normalt.
Stimorol Skrevet 6. april 2011 #17830 Skrevet 6. april 2011 Åhh. jeg gleder meg til å begynne å trene!!! Har du noe vondt nå? Jeg skal aldri se ett nedpressbånd igjen!!! jeg er så lei!! Nei har egentlig ikke noe vondt lenger Bare litt i arra men det går vel over etterhvert. Hehe, det skjønner jeg godt Jeg synes også det var grusomt å gå med nedpressbåndet. Spesielt siden jeg nesten aldri følte meg ren når jeg brukte det Får håpe den siste uken din med båndet går fort
Gjest halebein Skrevet 7. april 2011 #17831 Skrevet 7. april 2011 Ligger an til 350-375ml. Tror jeg heller mot at jeg heller vil ha litt for små enn for store. Men så hører man om de som har operert som sier at man heller bør legge inn litt for mye enn litt for lite. Kirurgen mente 350-375 ville bli en c, men ikke vet jeg. Dersom jeg tar utgangspunkt i change så er jeg jo allerede en c (70C) så da vet jeg ikke hva jeg vil ende opp med.. hmmm.. du bør vel stole på kirurg. Jeg var 70a og opererte inn 280 g, moderat profil, og endte opp med 70 E. Umulig å finne BH'er på vanlige merkekjeder, største jeg fant på cubus var 70 D, og den var for liten. men dersom du allerede er en 70 c, så må det til mer gram for å gå opp en str. (Se de første sidene av denne tråden, der CeeCee forklarer)
Jenny A Skrevet 7. april 2011 #17832 Skrevet 7. april 2011 har så og si samme utgangspunkt som denne damen her.. Hadde jeg fått sånne boobs etter op hadde jeg blitt overlykkelig!! http://www.realself.com/photo/275508?offset=209&topic_id=46666 http://www.realself.com/photo/116131?offset=174&topic_id=46666 tror jeg vil ta med disse bildene på operasjonsdagen. Hva synes dere?
Stitzh Skrevet 7. april 2011 #17833 Skrevet 7. april 2011 Dere som har operert. Hvor lang tid tok det før dere kunne løfte vanlig? Ta armene over hodet? generelt sett bevege dere sånn nogenlunde normalt? Hvor lenge hadde dere smerter? Må planlegge litt til etter operasjonen. Har fremdeles ett-åringen min hjemme. Og mannen kan ikke ta seg flere uker fri fra jobben... Kirurgen min sa jeg kunne løfte sønnen min hvis jeg løftet han med kroppen, han viste meg hvordan jeg skulle gjøre det. Men han kan jo være litt stri noen ganger, og da fekter han med armer og blir helt tung i kroppen. (f.eks. når vi skal kle på før vi skal ut, eller når vi skal skifte bleie). Har ikke lyst til å få et slag midt i puppen rett etter operasjonen.
Stitzh Skrevet 7. april 2011 #17834 Skrevet 7. april 2011 Lav profil, høy profil eller moderat profil?? Noen som kan forklare meg forskjellen?? Og hvorfor har dere valgt det dere tok? Har blitt anbefalt høyprofil av kirurgen. Men er ganske så bred i overkroppen, så er redd de ikke skal bli brede nok. Men så leste jeg et sted at hvis man skulle ha over 300-350 cc, så ble det finest meg høyprofil. Noen som vet om det stemmer, og som kan forklare meg hvorfor? Jeg er så usikker på hva jeg skal velge, blir gal... Og egentlig bare mer forvirret, jo mere jeg leser om det. Og hvorfor er det så forskjellig hvor mye man går opp i cup fra person til person?
Emily80 Skrevet 7. april 2011 #17835 Skrevet 7. april 2011 WTF! I følge change sin bh-størrelse utregning så skal jeg bruke str 60F!!! høres jo helt sinnsykt ut! hahaha
9naah Skrevet 7. april 2011 #17836 Skrevet 7. april 2011 Jeg skal ut på lørdag (da er det 18 dager siden op). Tror dere at det er lurt å gå med vanlig bh den ene kvelden/natten? Er fortsatt litt støl og sånnt, men funkerer nokså normalt.
Emily80 Skrevet 7. april 2011 #17837 Skrevet 7. april 2011 Jeg skal også ut på lørdag, og da er det 17 dager siden op. Jeg velger å gå me sportsbh Tar ikke sjansen på å ødelegge de dyrbare, nye kroppsdelene mine
dingding Skrevet 7. april 2011 #17838 Skrevet 7. april 2011 Dere som har operert. Hvor lang tid tok det før dere kunne løfte vanlig? Ta armene over hodet? generelt sett bevege dere sånn nogenlunde normalt? Hvor lenge hadde dere smerter? Må planlegge litt til etter operasjonen. Har fremdeles ett-åringen min hjemme. Og mannen kan ikke ta seg flere uker fri fra jobben... Kirurgen min sa jeg kunne løfte sønnen min hvis jeg løftet han med kroppen, han viste meg hvordan jeg skulle gjøre det. Men han kan jo være litt stri noen ganger, og da fekter han med armer og blir helt tung i kroppen. (f.eks. når vi skal kle på før vi skal ut, eller når vi skal skifte bleie). Har ikke lyst til å få et slag midt i puppen rett etter operasjonen. Jeg bodde hos ett vennepar i 11 dager.. og fikk hjelp til alt av løft og stell av dattera mi (1,5år).. En av de var med å leverte ho i bhg også. Flytta altså hjem etter 11 dager og klarte meg veldig fint alene med ho (er alenemor).. Er veldig forsiktg og løfter ho inntil kroppen så ho ikke kan dunke borti de. Hvis ho blir vrang så må jeg bare sette ho med og roe ho ned.. Mi blir også litt stri når ho skal ha på klær og skifte bleier, men jeg har sele på stellebordet og passer på å stå slik at ho ikke kan slå eller sparke og bruker heller litt ekstra tid på å kle ho så ho får roet seg
dingding Skrevet 7. april 2011 #17839 Skrevet 7. april 2011 WTF! I følge change sin bh-størrelse utregning så skal jeg bruke str 60F!!! høres jo helt sinnsykt ut! hahaha Jeg har fått inntrykk av at change str er noe helt annet enn de vi er "vant" til.. JEg husker ikke hva jeg fikk med det var noe helt sykt noe i forhold til en "lindex-str"..
Jazne Skrevet 7. april 2011 #17840 Skrevet 7. april 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå