Jenny A Skrevet 6. april 2011 #17801 Skrevet 6. april 2011 Jepp, DD er nok stor D ja. Hvor mye skal du operere inn? Ligger an til 350-375ml. Tror jeg heller mot at jeg heller vil ha litt for små enn for store. Men så hører man om de som har operert som sier at man heller bør legge inn litt for mye enn litt for lite. Kirurgen mente 350-375 ville bli en c, men ikke vet jeg. Dersom jeg tar utgangspunkt i change så er jeg jo allerede en c (70C) så da vet jeg ikke hva jeg vil ende opp med..
Emily80 Skrevet 6. april 2011 #17803 Skrevet 6. april 2011 Hjelp 1 dag igjen. har sendt deg privat melding
dingding Skrevet 6. april 2011 #17804 Skrevet 6. april 2011 Hjelp 1 dag igjen. LYKKE TIL!!! :D Syntes ikke det er lenge siden jeg telte dager.. begynte på 30 dager og telle.. Nå er det allerede 3uker siden min OP! :O allerede neste uke kan jeg kaste den stygge sportsbhen
dingding Skrevet 6. april 2011 #17805 Skrevet 6. april 2011 Før OP stappa jeg en av bhene mine tok på meg en singlet over og sa, SÅNNE pupper vil jeg ha!! I dag tok jeg på meg samme bhen og singleten.. og DE ER AKKURAT SÅNN JEG ØNSKA AT DE SKULLE BLI(+) :D I tillegg er puppene mine 3 uker i dag.. bare 1 uke igjen!! Da skal jeg kaste sportsbhen og nedpressbåndet :D Ohh Happy days! :D
Ninafrøkna Skrevet 6. april 2011 #17806 Skrevet 6. april 2011 Heisann En uke nå siden op og jeg begynner å bli litt rastløs av å være så lite i aktivitet..Pleide før op å gå turer flere ganger i uka på ca en mil i raskt tempo og nå lurer jeg på om noen har peiling på når jeg trygt kan begynne med disse turene igjen?
NoMilkToday Skrevet 6. april 2011 #17807 Skrevet 6. april 2011 Hør på kirurgen!Det er alt jeg har å si om str. Selv har jeg 390 cc og angrer ikke et sekund, jeg trodde også det ville bli for mye. Men det er det ikke! Han vet hva han gjør, ta gjerne med bildet mitt:) Har du Schistad så får du si at det er hans verk da vet du! Haha. Bare kjempe hyggelig at du vil ta med mine som eksempel:) Jeg var veldig engstelig for å kræsje i ting, men det er ikke noe problem og tørkingen fikset jeg fint selv. Bare ta det med ro, så blir ingenting noe problem:) Ha ha, jeg skal til Barstad men kanskje han kjenner de igjen allikevel :gjeiper: Det virker iallefall som de er flinke og seriøse der, får jeg slike pupper som du har skal jeg være knallfornøyd! Kjempefin blogg forresten!
NoMilkToday Skrevet 6. april 2011 #17808 Skrevet 6. april 2011 Så spnnende!!! Jeg er ikke operert enda, men skal i ilden nøyaktig en uke etter deg:) Gleder meg til å høre dine opplevelser av det. Lykke til i morgen:) Takk!
NoMilkToday Skrevet 6. april 2011 #17809 Skrevet 6. april 2011 Tror kirurgene har øye for hva som passer til den enkelte så det blir sikkert kjempefint Man får jo ikke sykmelding for plastisk kirurgi med mindre det foreligger en medisinsk årsak så da må du nok hvertfall til fastlegen. Ikke sikkert man alltid får det da heller, men jeg for min del var ikke helt frisk før OP og fikk glatt sykmelding for andre uken. Hun sa det tar lenger tid å komme seg etter en operasjon om man ikke er i god form i tugangspunktet... Tror egentlig man får sykmelding om det oppstår komplikasjoner og da... Ok, takk! Jeg snakket med en dame inne på klinikken i dag og hun sa også det samme. Jeg satser på at alt er bra etter påske og at jeg ikke trenger det!
NoMilkToday Skrevet 6. april 2011 #17810 Skrevet 6. april 2011 Hjelp 1 dag igjen. Da er vi tre som skal i ilden i morgen!! :)Når på dagen skal du? Du må ha masse lykke til iallefall!!!
NoMilkToday Skrevet 6. april 2011 #17811 Skrevet 6. april 2011 Før OP stappa jeg en av bhene mine tok på meg en singlet over og sa, SÅNNE pupper vil jeg ha!! I dag tok jeg på meg samme bhen og singleten.. og DE ER AKKURAT SÅNN JEG ØNSKA AT DE SKULLE BLI(+) :D I tillegg er puppene mine 3 uker i dag.. bare 1 uke igjen!! Da skal jeg kaste sportsbhen og nedpressbåndet :D Ohh Happy days! :D For en fantastisk følelse det må være! Gratulerer med tre ukers jubileum :gjeiper:
dingding Skrevet 6. april 2011 #17812 Skrevet 6. april 2011 For en fantastisk følelse det må være! Gratulerer med tre ukers jubileum :gjeiper: JA! :D Takk
dingding Skrevet 6. april 2011 #17813 Skrevet 6. april 2011 Lykke til dere 3 som skal i ilden i morgen!! :D gleder meg til å høre hvordan det har gått :D
Me:-) Skrevet 6. april 2011 #17814 Skrevet 6. april 2011 Ok, takk! Jeg snakket med en dame inne på klinikken i dag og hun sa også det samme. Jeg satser på at alt er bra etter påske og at jeg ikke trenger det! Det går nok bra, da får du vel drøyt to uker? Håper jeg kan jobbe igjen fra mandag hvertfall, er så drittlei av å sitte her hjemme uten å kunne gjøre noe. Vondt i rompa av å sitte mye har jeg og fått. Sitter jo fortsatt litt når jeg sover også :gjeiper: Fortsatt lykke til i morgen, spennende spennende... Går nok fint, er mer pes når man kommer hjem og må ha hjelp til nesten alt...hehe...men da er jo liksom det som føles skummelt overstått da
heipåådeg Skrevet 6. april 2011 #17815 Skrevet 6. april 2011 Imorgen skjer det :D herregud. Grugleder meg veldig! Forresten; jeg tok en paracet igår ?? går det bra? Jeg så i paprirene idag at man helst burde unngå det.. :o Lykke til dere andre som skal imorgen og :D
Xstrella Skrevet 6. april 2011 #17816 Skrevet 6. april 2011 Trodde paracet var greit. Er paracet på resept jeg fikk til operasjonen. Takker alle for lykkeønskninger. Morgen klokka 8
NoMilkToday Skrevet 6. april 2011 #17817 Skrevet 6. april 2011 Det går nok bra, da får du vel drøyt to uker? Håper jeg kan jobbe igjen fra mandag hvertfall, er så drittlei av å sitte her hjemme uten å kunne gjøre noe. Vondt i rompa av å sitte mye har jeg og fått. Sitter jo fortsatt litt når jeg sover også :gjeiper: Fortsatt lykke til i morgen, spennende spennende... Går nok fint, er mer pes når man kommer hjem og må ha hjelp til nesten alt...hehe...men da er jo liksom det som føles skummelt overstått da Kan slappe av til over påske hvis det er nødvendig, så det blir jo nesten 3 faktisk! Kan tenke meg man blir lei av å være så mye i ro, men det er jo bare noen uker av livet for å få pupper som varer livet ut (forhåpentligvis)!
heipåådeg Skrevet 6. april 2011 #17818 Skrevet 6. april 2011 Trodde paracet var greit. Er paracet på resept jeg fikk til operasjonen. Takker alle for lykkeønskninger. Morgen klokka 8 Ja, eller det stod at om du måtte ta så ta en pinex - men kanskje det er någenlunde det samme skal snart i dusje og bruke hibi. Vasker dere håret imorgen OGSÅ ?
Me:-) Skrevet 6. april 2011 #17819 Skrevet 6. april 2011 Kan slappe av til over påske hvis det er nødvendig, så det blir jo nesten 3 faktisk! Kan tenke meg man blir lei av å være så mye i ro, men det er jo bare noen uker av livet for å få pupper som varer livet ut (forhåpentligvis)! Det er sant Men stress å ikke være på jobb...redd sjefen blir sur...han vet jo hva jeg skulle :D Men men, det er mine pupper...hehe jeg som skal leve med de resten av livet :gjeiper: Nesten tre uker høres fint ut det da
Me:-) Skrevet 6. april 2011 #17820 Skrevet 6. april 2011 På fredag er det to uker siden jeg opererte og jeg har begynt så smått å bevege meg ut av huset om det er noe jeg skal. Synes det er litt pes å kjøre bil, glad jeg har automat. Men det som er mest pes er å gå, når jeg liksom skal gå fra a til b eller litt fortere enn innenfor husets fire vegger så blir det så ekkelt i puppene. Kjennes nesten som kynnere i puppene, for de som har vært gravide og vet hvordan det er...hehe Noen som kjenner seg igjen eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå