Puppa Skrevet 5. april 2011 #17761 Skrevet 5. april 2011 Nå har jeg prøvd på de spileløse og push-up frie bhene fra VS og jeg er egentlig veldig fornøyd:) Lagt ut bilder på bloggen min for de som er interesserte. De kan anbefales for alle de som ikke er keene på sports-bh i 6 mnd:) De så kjempefine ut! Så ut som de var veldig behagelige og ha på også. Var det greit å bestille ift størrelser og sånt? Jeg vil også ha!!
Stitzh Skrevet 5. april 2011 #17762 Skrevet 5. april 2011 Står under alle innleggene mine:) http://sanssouci.blogg.no O Takk. Leser på forumet med iPhone, og da ser jeg ikke signaturene. Var derfor ingen link under innleggene dine Men nå har jeg sett på bloggen din, og det var interesant lesing! Takk for at du deler:)
Puppa Skrevet 5. april 2011 #17763 Skrevet 5. april 2011 Hei jenter. Det er nå 6 dager siden OP. Jeg har ganske vondt øverst i høyre pupp (altså over brystvorta, sikkert ved kanten på innlegget) Den er litt hard akkurat der og øm og vond. Den andre puppen er mye mykere der og ikke vond. Er dette normalt eller? Eller kan det være tegn på infeksjon eller noe? Herregud jeg blir så redd for at det skal være noe galt med puppene når jeg endelig har fått dem!!
sanssouci Skrevet 5. april 2011 #17764 Skrevet 5. april 2011 O Takk. Leser på forumet med iPhone, og da ser jeg ikke signaturene. Var derfor ingen link under innleggene dine Men nå har jeg sett på bloggen din, og det var interesant lesing! Takk for at du deler:) Åja jaja, mente det ikke surt eller noe:) Hehe! Bare hyggelig å dele!
sanssouci Skrevet 5. april 2011 #17765 Skrevet 5. april 2011 De så kjempefine ut! Så ut som de var veldig behagelige og ha på også. Var det greit å bestille ift størrelser og sånt? Jeg vil også ha!! Jeg fikk ikke helt str jeg skal ha, 70e er ikke alltid like lett å oppdrive. Men kjøpte 75 c i den ene, siden den bare går opp til det. Den er liten, men grei under topper hvor den ikke skal syns. Den sorte kjøpte jeg i 75d. Også helt grei. Håper på å få tak i den i 70dd etterhvert:) Skal hvertfall bestille fler, de er jo kjempe greie. Fineste jeg har sett uten spiler hvertfall:)
sanssouci Skrevet 5. april 2011 #17766 Skrevet 5. april 2011 (endret) Hei jenter. Det er nå 6 dager siden OP. Jeg har ganske vondt øverst i høyre pupp (altså over brystvorta, sikkert ved kanten på innlegget) Den er litt hard akkurat der og øm og vond. Den andre puppen er mye mykere der og ikke vond. Er dette normalt eller? Eller kan det være tegn på infeksjon eller noe? Herregud jeg blir så redd for at det skal være noe galt med puppene når jeg endelig har fått dem!! Litt vondter er det vanlig å ha. Jeg hadde noe ubehag frem til for en uke siden jeg tror jeg. Nå har de roet seg ganske ned, men kjenner det fortsatt av og til ved arret. Tror ikke du skal bekymre deg, men du kan jo alltids ringe klinikken og høre med de da:) Snakket med klinikken min nå om smerter, da jeg kjenner noe ubehag i ny og ne og de sa at det var helt normalt også etter 5 uker, så da er det hvertfall det etter 6 dager! Spurte også om bher, det som er viktig med sports bhene er at de er delt på midten. Jeg tror ikke den Pierre Robert bhen er det. Det er nemlig viktig for støtte også på innsiden. Selv er jeg veldig glad i å jogge og spurte om en bh som var bra til det, da anbefalte de extreme bhen ra triumph, så den skal jeg ut og prøve i nær fremtid:) I tillegg spurte jeg om det å sove med og bruke sports bh etter 4 uker, som er hvor lenge jeg skulle bruke den og det var bare bra at man gjorde. Man skal bruke det mest mulig om man fikser det:) Endret 5. april 2011 av sanssouci
Me:-) Skrevet 5. april 2011 #17767 Skrevet 5. april 2011 Hei jenter. Det er nå 6 dager siden OP. Jeg har ganske vondt øverst i høyre pupp (altså over brystvorta, sikkert ved kanten på innlegget) Den er litt hard akkurat der og øm og vond. Den andre puppen er mye mykere der og ikke vond. Er dette normalt eller? Eller kan det være tegn på infeksjon eller noe? Herregud jeg blir så redd for at det skal være noe galt med puppene når jeg endelig har fått dem!! Mest sannsynlig ikke noe galt, men jeg må bare si at jeg har det akkurat sånn. Går og er dritredd for alt mulig hele tiden...faktisk litt slitsomt :gjeiper: Mine pupper var en uke på fredag og natt til søndag fikk jeg plutselig veldig vondt under venstre pupp.Var sikker på snittet hadde gått opp da jeg våknet, men det så helt fint ut. Har snakket med fastlegen, var der med sønnen min og da nevnte jeg dette. Hun sa det kan være blodansamlinger som har flyttet på seg og gitt smerter. Det er sjelden med infeksjon og da blir som regel også huden rød og man får feber. Så vi kan sikkert slappe av begge to, men skjønner veldig godt at du bekymrer deg for dem
Stitzh Skrevet 5. april 2011 #17768 Skrevet 5. april 2011 Sanssouci: Har lest bloggen din, og der skriver du at du er ganske bred i overkroppen. Ser også at du har lagt inn 400 i hver pupp. Min kirurg anbefalte meg å legge inn 400 eller 450. 450 var for å få mere bredde, da det innlegget var bredere, men ikke så mye høyere. Men jeg synes det høres så mye ut... Fikk beskjed om at jeg kom til å tåle det godt, da jeg er stor i overkroppen. er 174 cm høy, veier 62 kg og har omkrets på 80 cm. Herregud. Var på forundersøkelse for en uke siden, og har ikke tenkt på noe annet siden da!! Kan ikke skjønne at du klarte å vente så lenge før du operert;)
sanssouci Skrevet 5. april 2011 #17769 Skrevet 5. april 2011 Sanssouci: Har lest bloggen din, og der skriver du at du er ganske bred i overkroppen. Ser også at du har lagt inn 400 i hver pupp. Min kirurg anbefalte meg å legge inn 400 eller 450. 450 var for å få mere bredde, da det innlegget var bredere, men ikke så mye høyere. Men jeg synes det høres så mye ut... Fikk beskjed om at jeg kom til å tåle det godt, da jeg er stor i overkroppen. er 174 cm høy, veier 62 kg og har omkrets på 80 cm. Herregud. Var på forundersøkelse for en uke siden, og har ikke tenkt på noe annet siden da!! Kan ikke skjønne at du klarte å vente så lenge før du operert;) Jeg er litt bred, men bruker 70 rundt i bher, så er ikke så bred som jeg trodde.. Haha.. Men har litt brede skuldre og er vel derfor jeg fikk såpass store innlegg. De ser hvertfall ikke enorme ut på meg i det hele tatt og kirurgen ville ikke sagt at du skulle ha den str om han ikke mente det ville bli pent. Du får ta med bilder av bryst str du kunne tenke deg, slik at kirurgen får et visuelt inntrykk. Søsteren min la også inn 390 cc og hun er 173 cm og veier rundt 63 kg. Det ble veldig bra på henne, og vi er ganske like i kroppen, men hun bruker 80 cm rundt da! Jeg var litt usikker en periode så var godt å få litt tid på seg, men den siste mnd tenkte jeg ikke på annet og gledet meg sånn! Når skal du opereres?
Stitzh Skrevet 5. april 2011 #17770 Skrevet 5. april 2011 Takk for svar. Er forsåvidt godt å ha litt tid til p tenke på, selvom jeg føler jeg får tenkt litt for mye... Skal opereres 28 april hvis puppene mine har stabilisert seg etter ammingen til da, hvis ikke utsetter jeg det noen uker. Blir senest i midten av mai!!
_Malene Skrevet 5. april 2011 #17771 Skrevet 5. april 2011 Jeg er kjempefornøyd med både behandlingen før/etter og resultatet! Jeg la inn 250cc. Ville fylle opp slappe ammepupper ++ Planen var å leggee inn 300cc, men det var det ikke plass til. Heldigvis Jeg har ingenting vondt å si om Klinikk Arendal! ) Det høres veldig bra ut. Er ikke så lenge siden du opererte ser jeg Håper du fortsetter å være fornøyd. 250cc er nok det jeg også vil legge inn, jeg er liten og rimelig tynn, så kan ikke plutselig komme med noen svære knockers hehe
heipåådeg Skrevet 5. april 2011 #17772 Skrevet 5. april 2011 jeg har og det er best om du tar av alt av smykker ringer øredobber piercinger for å være på den sikre siden lykke til!! Ja, jeg må nok ta den ut! Tok du den ut samme dag eller?
Me:-) Skrevet 5. april 2011 #17773 Skrevet 5. april 2011 Kirurgen mente jeg burde ta 450... Den er større i omkrets, men ikke så mye høyere. Men jeg er redd det kan bli alt for stort. Mannen min vil absolutt at jeg skal ta 450, han er redd det vil bli for stort mellomrom hvis jeg tar 400. Kunne ønske man kunne se resultatet før inngrepet... Har lest at flere blir vurdert hva som blir best under OP for å se hva som passer best. Vet du om de gjør det på colloseum klinikken? Jeg husker ikke hva slags profil jeg skal ha. Men det var hvertfall ikke lavprofil, det ville han ikke sette inn på meg. De var ikke helt fylt, så legen legen mente de kom til å bli presset litt ned av muskelen så de ble "fyldigere" nederst. Men silikon er jo litt "strutte" pupper, men det er jo det som er finest!! Jeg tviler litt på at de testet forskjellig på meg under OP. Vi var liksom enige om 310/335 og det fikk jeg. Hadde han synes det så helt feil ut så håper jeg han hadde prøvd med noe annet... Strutte pupper er fint, men jeg føler mine står litt ut som to kjegler... Håper de synker litt egentlig. Selv om jeg har synes mine er store så har jeg tenkt tanken om at litt større kunne gjort formen finere
Xstrella Skrevet 5. april 2011 #17774 Skrevet 5. april 2011 Venninna mi har merket økt tretthet etter hun fikk silikon. Hun er konstant trøtt og uopplagt. Hun tenkte det kanskje kunne være implantatene, men skulle la det gå 1 år før hun vurderte noe. Hun la inn i fjor sommer. Ikke kjekt når de sier slikt, blir enda mer redd jeg da.
chikki Skrevet 5. april 2011 #17775 Skrevet 5. april 2011 Hvordan får dere sånn om operasjonen deres å sånn under det dere skriver? Skjønner ingenting her jeg
Xstrella Skrevet 5. april 2011 #17776 Skrevet 5. april 2011 Hvordan får dere sånn om operasjonen deres å sånn under det dere skriver? Skjønner ingenting her jeg Kontrollpanel, så profil, redigere signatur
chikki Skrevet 5. april 2011 #17777 Skrevet 5. april 2011 Kontrollpanel, så profil, redigere signatur Takk
chikki Skrevet 5. april 2011 #17778 Skrevet 5. april 2011 Test test, må bare sjekke at jeg har fått det til. Hehe
NoMilkToday Skrevet 5. april 2011 #17779 Skrevet 5. april 2011 Hei jenter Nå har jeg vært fast leser og anonym puppoholiker siden i fjor høst og synes det er på tide å komme ut av skapet. Jeg skal opereres på torsdag (hjeelp) og grugleder meg veldig. Jeg har vært på 2 konsultasjoner i februar og bestemte med raskt for Fornebuklinikken etter min konsultasjon der. Jeg ble anbefalt et innlegg på 360 cc høy profil noe jeg syntes hørtes altfor mye ut ettersom jeg etter forrige konsultasjon hadde bestemt meg for 260 cc medium profil. Kirurgen forklarte at ettersom brystkassen min er skrå på siden (puppene peker litt ut mot siden) måtte jeg ha litt volum for å bygge framover. Han tegnet og forklarte og det virker som en grei størrelse selv om jeg er nervøs for å få kjempemugger! Nå er det så kort tid igjen at jeg ikke vet om jeg skal grue meg eller glede meg! I forrige uke var jeg så nervøs at jeg nesten ringte og avbestilte, men jeg kurerte skrekken raskt ved å prøve en av mine bikinier uten fyll! Nå kan jeg ikke vente! Sanssouci: Kjempefine pupper! Jeg låner med bildet og viser kirurgen det på torsdag hvis det er greit? Jeg lurer veldig på et par ting. Høres sikker dumt ut, men klarte dere å tørke dere etter dere hadde vært på do? Jeg er redd jeg må be venninnen min ta på hanskene å trå til og det unner jeg henne ikke! Jeg føler også at jeg kommer til å være livredd for å komme borti puppene eller snuble i en dørstokk eller svime av å lande oppå de nye fordelene! Følte dere det slik og er man så skjør??
dingding Skrevet 5. april 2011 #17780 Skrevet 5. april 2011 Hei jenter Nå har jeg vært fast leser og anonym puppoholiker siden i fjor høst og synes det er på tide å komme ut av skapet. Jeg skal opereres på torsdag (hjeelp) og grugleder meg veldig. Jeg har vært på 2 konsultasjoner i februar og bestemte med raskt for Fornebuklinikken etter min konsultasjon der. Jeg ble anbefalt et innlegg på 360 cc høy profil noe jeg syntes hørtes altfor mye ut ettersom jeg etter forrige konsultasjon hadde bestemt meg for 260 cc medium profil. Kirurgen forklarte at ettersom brystkassen min er skrå på siden (puppene peker litt ut mot siden) måtte jeg ha litt volum for å bygge framover. Han tegnet og forklarte og det virker som en grei størrelse selv om jeg er nervøs for å få kjempemugger! Nå er det så kort tid igjen at jeg ikke vet om jeg skal grue meg eller glede meg! I forrige uke var jeg så nervøs at jeg nesten ringte og avbestilte, men jeg kurerte skrekken raskt ved å prøve en av mine bikinier uten fyll! Nå kan jeg ikke vente! Sanssouci: Kjempefine pupper! Jeg låner med bildet og viser kirurgen det på torsdag hvis det er greit? Jeg lurer veldig på et par ting. Høres sikker dumt ut, men klarte dere å tørke dere etter dere hadde vært på do? Jeg er redd jeg må be venninnen min ta på hanskene å trå til og det unner jeg henne ikke! Jeg føler også at jeg kommer til å være livredd for å komme borti puppene eller snuble i en dørstokk eller svime av å lande oppå de nye fordelene! Følte dere det slik og er man så skjør?? Velkommen Må innrømme at det var vanskelig å tørke seg Men jeg klarte det selv Du kommer nok til å ha såpass vondt de første dagene at du er forsiktig og du ikke kommer borti de Jeg trodde jeg kom til å være livredd for å komme borti de, men alt gikk i slow motion de første dagene/ukene at faren for å gå på trynet var minimal Lykke til med OP Det går så fint så!! Skal du ha over eller under muskel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå