dingding Skrevet 4. april 2011 #17741 Skrevet 4. april 2011 Takk for svar! Så bra! Har ikke hørt om klinikk Arendal. La du inn mye? Du er fornøyd både med behandlingen før/etter OP, og med puppene? Jeg skal ikke legge inn så mye, tror jeg. Har mistet innhold i puppene etter graviditet og amming, og vil ha tilbake de gamle puppene mine (ja, litt større enn før kan de jo bli ) Jeg er kjempefornøyd med både behandlingen før/etter og resultatet! Jeg la inn 250cc. Ville fylle opp slappe ammepupper ++ Planen var å leggee inn 300cc, men det var det ikke plass til. Heldigvis Jeg har ingenting vondt å si om Klinikk Arendal! )
Stitzh Skrevet 4. april 2011 #17742 Skrevet 4. april 2011 (endret) Jeg var selv klar på at jeg ikke ville ha lavprofil, men kanskje jeg burde det likevel. Vurderte til og med høyprofil, bra jeg ombestemte meg Kirurgene har nok litt øye for hva som vil funke på den enkelte. Mulig bare jeg som ikke liker forandringer på meg selv så fort, likte jo ikke å være gravid heller selv om jeg har vært det tre ganger... :gjeiper: Du er jo en del høyere enn meg da, så ikke umulig at 400 blir fint på deg Er jo et poeng at omkretsen er såpass at de ikke står alt for langt fra hverandre også... Kirurgen mente jeg burde ta 450... Den er større i omkrets, men ikke så mye høyere. Men jeg er redd det kan bli alt for stort. Mannen min vil absolutt at jeg skal ta 450, han er redd det vil bli for stort mellomrom hvis jeg tar 400. Kunne ønske man kunne se resultatet før inngrepet... Har lest at flere blir vurdert hva som blir best under OP for å se hva som passer best. Vet du om de gjør det på colloseum klinikken? Jeg husker ikke hva slags profil jeg skal ha. Men det var hvertfall ikke lavprofil, det ville han ikke sette inn på meg. De var ikke helt fylt, så legen legen mente de kom til å bli presset litt ned av muskelen så de ble "fyldigere" nederst. Men silikon er jo litt "strutte" pupper, men det er jo det som er finest!! Endret 4. april 2011 av Stitzh
enne Skrevet 4. april 2011 #17743 Skrevet 4. april 2011 3 dager igjen og jeg fokuserer ikke om dagen. Jeg er i boobland og vil egentlig bare få dette overstått. Gruer meg noe sinnsykt, og har vurdert å trekke meg flere ganger. Jeg vil så gjerne, men så er jeg så redd også. Jeg leser og leser så det hjelper på, og det hjelper på det dere skriver også. Er det noen som trekker seg i siste liten? Jeg kan trøste deg med at jeg gruer meg veldig også (om det er noen trøst ) Tidligere vurderte jeg å avbestille. Nå har jeg ordnet fri fra jobben, bestilt flybilletter og hele pakka, og da ble det plutselig veldig "endelig". Det som har hjulpet meg, er faktisk å lese det som skjer her inne. Får si som mannen min sier: "hadde det vært så ille, så hadde ingen gjort dette lengere"
Me:-) Skrevet 4. april 2011 #17744 Skrevet 4. april 2011 (endret) Jeg er invitert i bursdag dagen etter OP jeg, så aner ikke hvordan jeg skal sno meg unna den. Hvis jeg er i form vil jeg gå, men tviler på det. Skulle bare sittet i ro og ikke gjort noe. Med kroppen full av pinex kan vel det gå? Har til og med sjåfør som ville ha hentet meg, men jeg er redd de vil merke noe er forandret på meg. Fra paddeflate lefser til volum og hovenhet, hehe. Tenkte si jeg er begynt på spiral eller p-piller Skal du legg inn under muskel? Hvis du skal det tror jeg ikke det vil føles så aktuelt med noen bursdag dagen etter :-D Jeg synes den verste dagen var dagen etter, og egentlig dagen etter der... Klarte å sette meg ned i sofaen, men satt rett i ryggen og så helt stiv ut :gjeiper: Er det over muskel så er det nok større sjans for at det kan gå Endret 4. april 2011 av Me:-)
Xstrella Skrevet 4. april 2011 #17745 Skrevet 4. april 2011 Skal du legg inn under muskel? Hvis du skal det tror jeg ikke det vil føles så aktuelt med noen bursdag dagen etter :-D Jeg synes den verste dagen var dagen etter, og egentlig dagen etter der... Klarte å sette meg ned i sofaen, men satt rett i ryggen og så helt stiv ut :gjeiper: Er det over muskel så er det nok større sjans for at det kan gå Det er nok under muskel ja, men jeg ønsket over. Men puppene mine er så tomme og har litt store areoler så da ville under bli finest. De hadde ikke heng nok til brystløft, så litt positivt er det.
Gjest halebein Skrevet 4. april 2011 #17746 Skrevet 4. april 2011 Hadde ikke tatt sjansen på bursdag dagen etter operasjonen, tror det beste er å hvile de dagene du kan før du må tilbake til jobb o.l. Jeg tok over muskel og hadde relativt lite smerter, men dag 2 var nok den verste. Vanskelig å reise seg opp når man satt, uten hjelp. men alle er jo forskjellige.
sanssouci Skrevet 4. april 2011 #17747 Skrevet 4. april 2011 Hadde jeg hatt SÅ fine pupper, så hadde jeg gått naken hele dagen! Hallemin du er heldig! Så hyggelig, tusen takk
sanssouci Skrevet 4. april 2011 #17748 Skrevet 4. april 2011 Kjempe fine sanssouci :) forstår godt du e fornøyde bør vell få lagt ut bilder eg og snart :gjeiper: Tusen takk! Du må legge ut bilder! Er så gøy å sammenligne med andre:)
Emily80 Skrevet 4. april 2011 #17749 Skrevet 4. april 2011 Tror du kan glemme bursdag dagen etter op Jeg var i familieselskap en uke etter, og da sleit jeg skikkelig med å oppføre meg normalt... Hadde vondt, og så var jeg veldig bekymra for at de andre ville se det, eller om jeg skulle få en altfor god klem og hyle til! Jeg overlevde, så vidt, hehe
dingding Skrevet 4. april 2011 #17750 Skrevet 4. april 2011 Det er nok under muskel ja, men jeg ønsket over. Men puppene mine er så tomme og har litt store areoler så da ville under bli finest. De hadde ikke heng nok til brystløft, så litt positivt er det. Hehe, jeg hadde nok latt det være! Jeg klarte ikke reise meg opp selv dagen etter og kunne nesten ikke bevege armene Og jeg tror ikke jeg hadde noe mer vondt enn normalt 3 dagen smørte jeg tre skiver og satt på ei kanne kaffe.. det var tydeligvis for mye for jeg hovnet opp og fikk veldig vondt.. så jeg vil nok anbefale deg å la det være
Me:-) Skrevet 4. april 2011 #17751 Skrevet 4. april 2011 Hvordan kjennes puppene deres ut sånn temperaturmessig ut? Mine var fyrktelig varme første uken... Virker som temperaturen er litt mer normal nå.
sanssouci Skrevet 4. april 2011 #17752 Skrevet 4. april 2011 Nå har jeg prøvd på de spileløse og push-up frie bhene fra VS og jeg er egentlig veldig fornøyd:) Lagt ut bilder på bloggen min for de som er interesserte. De kan anbefales for alle de som ikke er keene på sports-bh i 6 mnd:)
dingding Skrevet 4. april 2011 #17753 Skrevet 4. april 2011 Hvordan kjennes puppene deres ut sånn temperaturmessig ut? Mine var fyrktelig varme første uken... Virker som temperaturen er litt mer normal nå. De var kanksje litt varmere.. men merket mest at jeg fryser fortere på de nå
sanssouci Skrevet 4. april 2011 #17754 Skrevet 4. april 2011 Hvordan kjennes puppene deres ut sånn temperaturmessig ut? Mine var fyrktelig varme første uken... Virker som temperaturen er litt mer normal nå. Kjenner at mine blir litt fortere kalde egentlig jeg:)
Stitzh Skrevet 4. april 2011 #17755 Skrevet 4. april 2011 Nå har jeg prøvd på de spileløse og push-up frie bhene fra VS og jeg er egentlig veldig fornøyd:) Lagt ut bilder på bloggen min for de som er interesserte. De kan anbefales for alle de som ikke er keene på sports-bh i 6 mnd:) Jeg vil se bilder! Har du adresse til bloggen din?
sanssouci Skrevet 4. april 2011 #17756 Skrevet 4. april 2011 Jeg vil se bilder! Har du adresse til bloggen din? Står under alle innleggene mine:) http://sanssouci.blogg.no
9naah Skrevet 4. april 2011 #17757 Skrevet 4. april 2011 Hvortid ble puppene myke? Mine er ca 2 uker idag, men er ikke noe særlig myke.. (kanskje fordi det gjør vondt å klemme på de)
sanssouci Skrevet 4. april 2011 #17758 Skrevet 4. april 2011 Hvortid ble puppene myke? Mine er ca 2 uker idag, men er ikke noe særlig myke.. (kanskje fordi det gjør vondt å klemme på de) Mine er relativt myke nå, de som har kjent på de syns de kjennes veldig bra ut hvertfall! Så merker forskjell hver uke:)
heipåådeg Skrevet 5. april 2011 #17759 Skrevet 5. april 2011 Nå er det to dager til OP :D Jeg lurte på en ting; noen av dere som har piercing i navelen? Tok dere ut den på klinikken, eller dagen før når dere brukte Hibi ?
Linaa Skrevet 5. april 2011 #17760 Skrevet 5. april 2011 Nå er det to dager til OP :D Jeg lurte på en ting; noen av dere som har piercing i navelen? Tok dere ut den på klinikken, eller dagen før når dere brukte Hibi ? jeg har og det er best om du tar av alt av smykker ringer øredobber piercinger for å være på den sikre siden lykke til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå