dingding Skrevet 3. april 2011 #17661 Skrevet 3. april 2011 Noen som vet hvortid man kan sove uten sports-bh? Stod ikke noe om det i mine papirer.. Bare det at jeg måtte bruke den i 6uker.. Men stod ikke noe om at det var day'n night liksom.. I mine papirer står det 1mnd dag og natt..
9naah Skrevet 3. april 2011 #17662 Skrevet 3. april 2011 I mine papirer står det 1mnd dag og natt.. Ok, takk for svar Kjenner jeg er rimelig lei sportsbh'n allerede.. Har bare gått 11 dager med den
dingding Skrevet 3. april 2011 #17663 Skrevet 3. april 2011 Ok, takk for svar Kjenner jeg er rimelig lei sportsbh'n allerede.. Har bare gått 11 dager med den MHM!! kjenner til det!!! Skal bli så godt å få den av!!! Gikk litt uten den i kveld/natt.. Og nå kjennes det ut som det stikkes nåler inn rundt brystvorten og på siden av brystet... :O :O
9naah Skrevet 3. april 2011 #17664 Skrevet 3. april 2011 MHM!! kjenner til det!!! Skal bli så godt å få den av!!! Gikk litt uten den i kveld/natt.. Og nå kjennes det ut som det stikkes nåler inn rundt brystvorten og på siden av brystet... :O :O Huffda! :O Er vel best å høre på det som kirurgen sier, men de må få seg en liten luftetur en gang iblandt (lufter de hver kveld rett før jeg skal legge meg).
Gjest Kalia Skrevet 3. april 2011 #17665 Skrevet 3. april 2011 Noen som vet hvortid man kan sove uten sports-bh? Stod ikke noe om det i mine papirer.. Bare det at jeg måtte bruke den i 6uker.. Men stod ikke noe om at det var day'n night liksom.. i mine papirer står det dag og natt i 2uke, dag 6uke, men mine er 4 uker i mårå, eg sov uten bh ført i natt hehe :gjeiper:
Gjest halebein Skrevet 3. april 2011 #17666 Skrevet 3. april 2011 Hei jenter! Det går litt tid mellom hver gang jeg skriver her inne, men jeg leser hver dag. Nå er puppene mine snart en mnd gamle, og jeg er fortsatt strålende fornøyd! Jeg kan nå løpe uten at det gjør vondt, og fredag gikk jeg 1,2 mil på langrenn, uten smerter og de hovnet ikke opp i ettertid. Jeg klarer nå å ligge fint på mage og side. Jeg ser at de er litt ulike, men det var de jo før operasjonen også. Jeg bekymrer meg ikke, for de er nyyyydelige! Lørdag var jeg på BH shopping, og fant ut at 70 E ikke finnes å oppdrive på cubus i alle fall:) Kjøpte 3 BHer i 70D, men det ser litt "sprengt" ut når jeg har de på. Var i alle fall veldig gøy å komme hjem å prøve dem på badet, og mannen kom inn og trodde ikke sine egne øyne! Han stod nærmest å stammet og klarte ikke ta øynene vekk! Vi var i en bursdag i går, og det var så utrolig gøy å kle seg, og jeg følte meg så fin!!! Hadde på meg push up med spiler og hele pakka, siden det bare var for en kveld. og det gikk helt fint - ingen smerter i dag eller hovenhet. Jeg skjønner at jeg nå har fått et helt nytt liv, og er bare så utrolig fornøyd og lykkelig for at jeg gjorde dette. Synes nesten jeg stråler av ny selvtillitt Lykke til til alle dere som skal operere, håper dere blir like fornøyd som meg!
Gjest Kalia Skrevet 3. april 2011 #17667 Skrevet 3. april 2011 begynne bli lei av det sviiiir på undersidå på høyre sidå nå (den så har vert teide heile veien) blei verre igjen på fredag... hvis eg kjøre bil og går på kjøpesenter 30min, då er den sidå gåen, då sviiir det masse, så då må eg hjem igjen sama me lett husarbeid, klare ikkje mye, svir ite dysj og, andre så slide med å gjør ting ? kan jo ikkje sitta i ro heila døgnet :O
Gjest Mynona83 Skrevet 3. april 2011 #17668 Skrevet 3. april 2011 begynne bli lei av det sviiiir på undersidå på høyre sidå nå (den så har vert teide heile veien) blei verre igjen på fredag... hvis eg kjøre bil og går på kjøpesenter 30min, då er den sidå gåen, då sviiir det masse, så då må eg hjem igjen sama me lett husarbeid, klare ikkje mye, svir ite dysj og, andre så slide med å gjør ting ? kan jo ikkje sitta i ro heila døgnet :O Mitt eneste tips er: lytt til kroppen. Ikke gjør ting som gjør at du får vondt, det øker sjansen for arrvev og dermed også hard kapsel...
Sweeti Skrevet 3. april 2011 #17669 Skrevet 3. april 2011 Skal svare på innleggene deres i kveld! har ikke hatt internett å nå har jeg lite tid ;'( Men 1 spørsmål!!! Glemmte meg å løftet kjempe tungt i går 3 uker etter op!! Idag har jeg KJEMPE vondt å den ene puppen er litt blå!! hva nå??! Har jeg ødelaggt noe????? (( hjelp :'((
Sweeti Skrevet 3. april 2011 #17670 Skrevet 3. april 2011 Hei jenter! Jeg er ny her, men har lest omtrent alle sidene i dagboken så jeg føler at jeg "kjenner" dere ganske godt. Jeg skal opereres på torsdag, og jeg GRUER meg!! Vet nesten ikke om jeg klarer å gjennomføre det. hehe.. huff. JEg lurer på om noen av dere har erfaring med mensen i forbindelse med operasjonen? Det ser ut til at jeg får mensen i dagene rundt operasjonen og det er jo sikkert ikke helt optimalt. Men jeg har liksom ordnet alt det praktiske ifm op, fri fra jobb og barnepass så jeg vil helst ikke utsette den heller... Hva tror dere? Jeg hadde mensen på operasjonsdagen å dagene etterpå Fikk den kvelden før mens jeg skrubbet meg inn med hibi scrub faktisk gikk helt greit
dingding Skrevet 3. april 2011 #17671 Skrevet 3. april 2011 Når løsnet tapen fra sårene deres? Jeg fikk beskjed om å bytte den når den ramla av.. det kunne ta 1-2uker.. nå er det 2,5uke siden og den har ikke løsnet enda..
Xstrella Skrevet 3. april 2011 #17672 Skrevet 3. april 2011 Skal man ikke ha antibiotika i 10 dager etterpå? Jeg skulle bare dagen før og dagen for operasjon, 4 piller bare.
dingding Skrevet 3. april 2011 #17673 Skrevet 3. april 2011 Skal man ikke ha antibiotika i 10 dager etterpå? Jeg skulle bare dagen før og dagen for operasjon, 4 piller bare. Jeg fikk bare ei pille på OP-dagen... 1time før OP.
Snøfte Skrevet 3. april 2011 #17674 Skrevet 3. april 2011 Skal man ikke ha antibiotika i 10 dager etterpå? Jeg skulle bare dagen før og dagen for operasjon, 4 piller bare. jeg har ikke fått noe, og det har gått helt greit
Xstrella Skrevet 3. april 2011 #17675 Skrevet 3. april 2011 Jeg fikk bare ei pille på OP-dagen... 1time før OP. Ok. Ja jeg skulle ta 2 med antibiotika og 2 paracet. Så fikk jeg bare 20 paralgin forte til etterpå. Håper det er nok, hehe.
dingding Skrevet 3. april 2011 #17676 Skrevet 3. april 2011 Ok. Ja jeg skulle ta 2 med antibiotika og 2 paracet. Så fikk jeg bare 20 paralgin forte til etterpå. Håper det er nok, hehe. Jeg tok 4paracet 2timer før OP.. Så fikk jeg 1antibiotikapille og noe jeg ble veldig sløv av 1time før OP.. og 20paralgin forte til etterpå.. var nok for meg det
9naah Skrevet 3. april 2011 #17677 Skrevet 3. april 2011 (endret) i mine papirer står det dag og natt i 2uke, dag 6uke, men mine er 4 uker i mårå, eg sov uten bh ført i natt hehe :gjeiper: Hehe :gjeiper: Jeg får bare se det ann om hvortid jeg sover uten sportsbh Endret 3. april 2011 av 9naah
enne Skrevet 3. april 2011 #17678 Skrevet 3. april 2011 Hei jenter! Det går litt tid mellom hver gang jeg skriver her inne, men jeg leser hver dag. Nå er puppene mine snart en mnd gamle, og jeg er fortsatt strålende fornøyd! Jeg kan nå løpe uten at det gjør vondt, og fredag gikk jeg 1,2 mil på langrenn, uten smerter og de hovnet ikke opp i ettertid. Jeg klarer nå å ligge fint på mage og side. Jeg ser at de er litt ulike, men det var de jo før operasjonen også. Jeg bekymrer meg ikke, for de er nyyyydelige! Lørdag var jeg på BH shopping, og fant ut at 70 E ikke finnes å oppdrive på cubus i alle fall:) Kjøpte 3 BHer i 70D, men det ser litt "sprengt" ut når jeg har de på. Var i alle fall veldig gøy å komme hjem å prøve dem på badet, og mannen kom inn og trodde ikke sine egne øyne! Han stod nærmest å stammet og klarte ikke ta øynene vekk! Vi var i en bursdag i går, og det var så utrolig gøy å kle seg, og jeg følte meg så fin!!! Hadde på meg push up med spiler og hele pakka, siden det bare var for en kveld. og det gikk helt fint - ingen smerter i dag eller hovenhet. Jeg skjønner at jeg nå har fått et helt nytt liv, og er bare så utrolig fornøyd og lykkelig for at jeg gjorde dette. Synes nesten jeg stråler av ny selvtillitt Lykke til til alle dere som skal operere, håper dere blir like fornøyd som meg! Godt å høre at du gikk 1,2 mil på ski så kort tid etter operasjon. Jeg skal på et treningskurs 5 1/2 etter operasjon, så da Må jeg bare være bra igjen. Jeg prøver også å lese her mer eller mindre hver dag, men tiden strekker ikke helt til. Regner med jeg må ha en stor inspurt på jobb før jeg skal ha fri i 12 dager, så da blir jeg nok ikke så veldig aktiv her inne.
Gjest Kalia Skrevet 3. april 2011 #17679 Skrevet 3. april 2011 Mitt eneste tips er: lytt til kroppen. Ikke gjør ting som gjør at du får vondt, det øker sjansen for arrvev og dermed også hard kapsel... ja eg vett, men ikkje så lett, og kjekt, kan jo ikkje bare sitta i ro heile veien lengre må til skolen, levere sønnen i bhg osv, gjør ikkje mye aent enn det eg må egentli, har gått greit i dag heldigvis vært ute i 3timer i det fina veret hadde ikkje klart det før :gjeiper: men var vond etter det då, men ikkje super gale
Gjest Kalia Skrevet 3. april 2011 #17680 Skrevet 3. april 2011 Skal man ikke ha antibiotika i 10 dager etterpå? Jeg skulle bare dagen før og dagen for operasjon, 4 piller bare. eg fekk ingenting , syns det var litt rart, men er jo veldig forskjellig fra klinikk til klinikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå