dingding Skrevet 1. april 2011 #17641 Skrevet 1. april 2011 (endret) flott resultat!! Enig med deg at de ser større ut nå 2 uker etterpå. Er det forskjell på om man tar under eller over muskel tro? Kanskje de kommer mer fram og ut når musklene har satt seg på en måte? Takk ja, jeg syntes de er større og finere nå etter to uker har ikke hørt at noen syntes de blir større, men.. er kanskje det at muskelen slapper av og "lar de komme frem".. ikke vet jeg Endret 1. april 2011 av dingding
Stimorol Skrevet 1. april 2011 #17642 Skrevet 1. april 2011 Det er vanskelig å vise det på bilder, men de har blitt større!!! :O Det ene er 5dager etter OP.. det andre 2uker.. Ser at de er blitt større, men det ser veldig bra ut!!
dingding Skrevet 1. april 2011 #17643 Skrevet 1. april 2011 Ser at de er blitt større, men det ser veldig bra ut!! Takk søda
dingding Skrevet 1. april 2011 #17644 Skrevet 1. april 2011 (endret) Takk søda Skulle gjerne lagt ut før-bilde, men jeg blir lei meg når jeg ser på de! :O Endret 1. april 2011 av dingding
-C- Skrevet 1. april 2011 #17645 Skrevet 1. april 2011 Ding Ding: Kan jeg spørre hvor mye du la inn ? Så kjempefine ut Estrella Takk, da skal jeg høre med legen tror jeg, eller kan man gå direkte til en kirurg ? De vil vel vite om det er mulig å få dekket eller ei ? Så kan man da evtl heller gå til lege etterpå ? For å få henvendelsen tenkte jeg på.
dingding Skrevet 1. april 2011 #17646 Skrevet 1. april 2011 Ding Ding: Kan jeg spørre hvor mye du la inn ? Så kjempefine ut Estrella Takk, da skal jeg høre med legen tror jeg, eller kan man gå direkte til en kirurg ? De vil vel vite om det er mulig å få dekket eller ei ? Så kan man da evtl heller gå til lege etterpå ? For å få henvendelsen tenkte jeg på. Jeg la inn 250 Var ikke plass til mer
Stimorol Skrevet 1. april 2011 #17647 Skrevet 1. april 2011 Skulle gjerne lagt ut før-bilde, men jeg blir lei meg når jeg ser på de! :O Off. Skjønner at du ikke vil legge ut. Før-bildet mitt er også noe å bli lei seg for. Godt vi har noen nye fine bilder å se på For min del så er bare venstrepuppen fin å se på Men er bedre enn ingenting hvertfall
dingding Skrevet 1. april 2011 #17648 Skrevet 1. april 2011 Off. Skjønner at du ikke vil legge ut. Før-bildet mitt er også noe å bli lei seg for. Godt vi har noen nye fine bilder å se på For min del så er bare venstrepuppen fin å se på Men er bedre enn ingenting hvertfall Håper det går seg til for deg vennen som du ser så forandra mine seg endel de førse dagene
Stimorol Skrevet 1. april 2011 #17649 Skrevet 1. april 2011 Håper det går seg til for deg vennen som du ser så forandra mine seg endel de førse dagene Det gjør sikkert det Det er mye bedre enn sånn det var før hvertfall Dine var kjempefine! Synes det var fin størrelse til din kropp (hvertfall det jeg kan se) Synes du det var dumt at de forandra seg en del?
dingding Skrevet 1. april 2011 #17650 Skrevet 1. april 2011 Det gjør sikkert det Det er mye bedre enn sånn det var før hvertfall Dine var kjempefine! Synes det var fin størrelse til din kropp (hvertfall det jeg kan se) Synes du det var dumt at de forandra seg en del? Først ble jeg litt redd.. men var nok bare forfi jeg ikke var vant til dem! Nå syntes jeg de er kjempefine!! :D Er så deilig å endelig kunne "vise de dram" uten å vare flau :D
Stimorol Skrevet 1. april 2011 #17651 Skrevet 1. april 2011 Først ble jeg litt redd.. men var nok bare forfi jeg ikke var vant til dem! Nå syntes jeg de er kjempefine!! :D Er så deilig å endelig kunne "vise de dram" uten å vare flau :D Okei Så bra Samme her! Gøy å kunne gå i stramme topper uten å tenke på at jeg ikke har pupper og måtte alltid gjøre alt jeg kunne for at det skulle se ut som om jeg hadde pupper eller prøve å skjule de Nå er det ikke noe problem lenger :D Gleder meg til bikinishopping, vår og sommer
Gjest Mynona83 Skrevet 1. april 2011 #17652 Skrevet 1. april 2011 Det er vanskelig å vise det på bilder, men de har blitt større!!! :O Det ene er 5dager etter OP.. det andre 2uker.. Jeg synes du har fått et veldig bra resultat. De ser rimelige naturlige ut, og om et års tid eller noe sånt, tror jeg de kommer til å se helt naturlige ut. På bilde 2 ser de større ut enn på bilde 1 ja.. Det var litt rart, men kan være som du sier at muskelen har slappet av, slik at de ikke blir "most" flate på innsiden av muskelen. (Var det logisk?? Synes det selv etter en flaske vin hvertfall )
Jenny A Skrevet 2. april 2011 #17653 Skrevet 2. april 2011 synes det er så rart at så mange ikke har plass til mer enn typ 250-300ml. Kirurgen mente at 375ml ville bli fint på meg, men jeg har absolutt ikke noe særlig pupp fra før altså! Jeg er i følge change en 70C, og Lindex sin kalkulator er jeg 75A. Blir så nervøs for at jeg skal få gigapupper jeg,
Gjest Kalia Skrevet 2. april 2011 #17654 Skrevet 2. april 2011 synes det er så rart at så mange ikke har plass til mer enn typ 250-300ml. Kirurgen mente at 375ml ville bli fint på meg, men jeg har absolutt ikke noe særlig pupp fra før altså! Jeg er i følge change en 70C, og Lindex sin kalkulator er jeg 75A. Blir så nervøs for at jeg skal få gigapupper jeg, kirurgen min trodde eg ikkje hadde plass til mer enn 240, men fekk 300. Er pga de eg hadde var så små og "stramme" på ein måde, var ikke mye å gå på :gjeiper: hehe
dingding Skrevet 2. april 2011 #17655 Skrevet 2. april 2011 Jeg synes du har fått et veldig bra resultat. De ser rimelige naturlige ut, og om et års tid eller noe sånt, tror jeg de kommer til å se helt naturlige ut. På bilde 2 ser de større ut enn på bilde 1 ja.. Det var litt rart, men kan være som du sier at muskelen har slappet av, slik at de ikke blir "most" flate på innsiden av muskelen. (Var det logisk?? Synes det selv etter en flaske vin hvertfall ) Ja, jeg ville ha de mest mulig naturlige og det syntes jeg de har blitt Ja, jeg tror vi er enige om hvorfor de har blitt større en flaske vin kan gjøre ting ganske logisk
Kunzite Skrevet 2. april 2011 #17656 Skrevet 2. april 2011 Hei jenter Jeg har bestemt meg for å ta silikon, eller det hadde jeg vel bestemt meg for noen år siden, men nå skal jeg gjøre planene til virkelighet! Jeg hadde egentlig bestemt meg for fornebuklinikken, men så kom jeg over denne klinikken i Stockholm. Men ble litt skeptisk når jeg så på den store prisforskjellen mellom denne og de andre klinikkene i Stockholm området. Ca. 10 000 kroner billigere i tillegg til at de er villige til å betale inntil 2000kr i reiseutgifter + inkludert overnatting på klinikken.... Er det kanskje noen her som har erfaring med denne klinikken, eller har hørt om den? Er litt usikker på valg av klinikk, reise må jeg uansett. Hvilke kriterier hadde dere for valg av klinikk? PS. Blir veldig misunnelig når jeg ser alle de flotte puppebildene deres
Jazne Skrevet 2. april 2011 #17657 Skrevet 2. april 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Jazne Skrevet 2. april 2011 #17658 Skrevet 2. april 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
9naah Skrevet 2. april 2011 #17659 Skrevet 2. april 2011 Noen som vet hvortid man kan sove uten sports-bh? Stod ikke noe om det i mine papirer.. Bare det at jeg måtte bruke den i 6uker.. Men stod ikke noe om at det var day'n night liksom..
Xstrella Skrevet 2. april 2011 #17660 Skrevet 2. april 2011 Noen her som har tatt bukplastikk? Er det vondere å operere enn puppene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå