Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk :) , men den venstre puppen er nesten helt lik som den var før op.. Og det var jo ikke det jeg ville! Det har bare gått 9 dager siden op, så tror ikke jeg kan prøve bh helt enda. Har prøvd noen som jeg tok utav spilene i. Må nok snakke med kirurgen om å ta en ny operasjon. Tror dere at jeg kan få den gratis? Håper virkelig det ellers så er det 30 000kr kasta ut av vinduet :kjefte:

Jeg prøvde pushup 7dager etter op.. klarte ikke vente :P men de var fremdeles veldig høyt oppe da, så det så litt rart ut :P

Hør med kirurgen om du kan få det gratis.. kjedelig når man bruker så mye penger på noe og ikke blir fornøyd!!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :) , men den venstre puppen er nesten helt lik som den var før op.. Og det var jo ikke det jeg ville! Det har bare gått 9 dager siden op, så tror ikke jeg kan prøve bh helt enda. Har prøvd noen som jeg tok utav spilene i. Må nok snakke med kirurgen om å ta en ny operasjon. Tror dere at jeg kan få den gratis? Håper virkelig det ellers så er det 30 000kr kasta ut av vinduet :kjefte:

Så vet jeg om en til som ikke er fornøyd med Volvat i Bergen desverre :(

Prøvde å skrive noe om det når du skrev at du skulle oppereres der!

Men håper indelig for din del at de blir mer like om noen uker og du blir fornøyd med størrelsen når du får prøvd vanlige BHer :)

Skrevet

Så dumt at du ikke er fornøyd, men kan jo være de trenger litt mer tid.

Skrevet

Synd at du er så misfornøyd.. De har helt sikkert en form for garanti for deg som pasient? vet at i mine papirer står det at hvis jeg(i samråd med kirurgen) ikke har fått et ønsket resultat blir det en ny op. husker ikke om jeg som pasient da må dekke op utg eller om alt dekkes av klinikken. Du har HELT sikkert krav på noe hvis det ikke retter seg av seg selv :)

Hvis det kan være litt til trøst så var den ene min GANSKE mye større rett etter op, jevnet seg litt ut etterhvert før de ble helt like :)

:klemmer:

Skrevet

Kan man få allergisk sjokk av implantatene? Gud, alt jeg bekymrer meg for :(

Skrevet

Kan man få allergisk sjokk av implantatene? Gud, alt jeg bekymrer meg for :(

hahaha :legrine: Jeg må bare le litt av deg. Jeg skjønenr deg så utrolig godt! alle bekymringene dine.

Jeg tenkte masse, leste og leita på nettet på forhånd. Men fant ut til slutt av jeg bare måtte ta valget. Enten å la være å operere meg, eller å bare la det stå til! Jeg valgte det siste ;)

Det er mye som kan skje, men i de alle fleste tilfelle, så går det jo bra :) Akkurat som ved en fødsel. Man vet ALDRI. Og alle operasjoner har en risiko.

Jeg forberedte meg på store smerter, og så fikk bare evt. andre problemer bare komme.

Til nå har det som overraska meg mest vært hvor langtid det tok å komme seg. Men det var MEG. "Nabodama" var oppegående og på jobb (i roilg tempo) etter 4 dager bare.

Jeg trøter meg me at det helt skkert er verdt det! Og jeg er vel en av de få som faktisk synes at puppene ble FOR store... :sjokkert: Bra at de fortsatt er hovne og skal bli litt mindre :)

Skrevet

Jeg bare må spørre, er det noen her som syns brystene ser ganske små ut når dere bare ser ned på di sånn i forhold til hva de ser ut når dere ser di i speile? jeg har jo moderat pluss profil så di skal jo være litt stor ut i fra kroppen, men jeg bare syns di ser kjempe små ut når jeg ser ned på di , men ser ganske store ut når jeg ser i speile forfra og i fra siden ,hehe :P

Skrevet

Jeg bare må spørre, er det noen her som syns brystene ser ganske små ut når dere bare ser ned på di sånn i forhold til hva de ser ut når dere ser di i speile? jeg har jo moderat pluss profil så di skal jo være litt stor ut i fra kroppen, men jeg bare syns di ser kjempe små ut når jeg ser ned på di , men ser ganske store ut når jeg ser i speile forfra og i fra siden ,hehe :P

Synest mine ser like sotore ut som før op :( Bortsett fra den høyre, som er myye større enn den venstre. Tok mere inn i den siden den var mindre enn den venstre. Håper bare at jeg kan få en ny op gratis, fordi jeg er ikke fornøyd. Hva er vitsen med å betale 30 000kr for noe som ble nesten helt likt liksom.. Mine ser små ut ifra hver vinkel (bortsett fra den høyre da..).

Skrevet

Synest mine ser like sotore ut som før op :( Bortsett fra den høyre, som er myye større enn den venstre. Tok mere inn i den siden den var mindre enn den venstre. Håper bare at jeg kan få en ny op gratis, fordi jeg er ikke fornøyd. Hva er vitsen med å betale 30 000kr for noe som ble nesten helt likt liksom.. Mine ser små ut ifra hver vinkel (bortsett fra den høyre da..).

uff ja så bilde du la ut :/ ser at det er en liten forskjell der ja.. er det lenge siden operasjonen? å hvor ble du operert? jeg ble operert på fornebuklinikken, di har jo garnati, men kirurgen min sa at om jeg ble veldig missfornøyd så var det mulig og få lagt inn nye for rundt 8 tusen kr.. men om puppene dine ikke forandrer seg å blir mer like måå du nestn få en ny operasjon ;o kan da ikke tro noe annet.. du får bare se det ann framover å se hvordan det utvikler seg :)

Skrevet

uff ja så bilde du la ut :/ ser at det er en liten forskjell der ja.. er det lenge siden operasjonen? å hvor ble du operert? jeg ble operert på fornebuklinikken, di har jo garnati, men kirurgen min sa at om jeg ble veldig missfornøyd så var det mulig og få lagt inn nye for rundt 8 tusen kr.. men om puppene dine ikke forandrer seg å blir mer like måå du nestn få en ny operasjon ;o kan da ikke tro noe annet.. du får bare se det ann framover å se hvordan det utvikler seg :)

Ja. Opererte meg 22.mars i bergen på volvat. Håper virkeli jeg kan få det gratis. Kan jo ikke gå med så stor forskjell på puppene, og vertfall ikke så små (som de kommer til å bli viss den høyre blir like stor som venstre) som jeg hadde før op. Var jo en grunn for at jeg opererte liksom :)

Skrevet

Hei dere :)

Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med asymmetriske bryster etter amming og hvorvidt det er mulig å få de dekket ?

For å si det slik, så trenger jeg en b-cup, men jeg fyller de på INGEN INGEN måte utover, jeg bruker 75B fra H&M, puppene mine ligger liksom inni bhåen, men fyller den ikke.

mitt venstre bryst er heeeelt annerledes enn mitt høyre. Jeg har små pupper, men det er virkelig stor forskjell på de :(

For det første så er aerola HELT forskjellig, mitt høyre bryst ser helt "ok" ut, aerola har ikke forandret seg så mye og ei resten av brystet.

MEN mitt venstre har svæææær aerola fått, og det henger vanvittig mye mer enn det andre, mitt høyre henger ikke, men mitt venstre gjør.

Jeg føler ikke at jeg kan gå i hverken bikini eller feks en topp uten bh, da ene brystknoppen er 5 cm lengre ned enn den andre. Det ser rett og slett ikke ut :(

I tillegg så er det komplett forskjellig fasong på de, man skulle faktisk ikke ro de satt på en og samme kropp. SÅ forskjellige er de.

Iom. at jeg har små, men forskjellige pupper, så lurer jeg på om det er mulig å få en operasjon dekket ? Jeg har ALLTID slitt med selvtillit pga dette, vurdert silikon i såååå mange år,men valgt å la være da jeg tenkte jeg ville vente til jeg var ferdig med barn og amming. Vel, den tiden er her, jeg har ammet to barn og ser verre ut enn noen gang.

Aerola er komplett forskjellig. Normal på det ene, svææær på det andre.

Brystfasong er komplett annerledes, ene puppen strutter, andre henger.

Størrelse er også forskjellig.

Alt i alt, ALT er forskjellig :(

Hvordan går man frem med dette ? Direkte til lege eller privat klinikk ? Og er det noen her inne som vet om det overhodet er mulig å få dekket noe slikt ? Eller er dette døfødt.

Tusen takk for svar dersom det kommer noen :)

Hilsen en fortvilet puppemor

Skrevet

Hei jenter! Da var det min tur til å ligge her mørbanket med PUPPER!! :Hehe:

Opererte på Nobel i går kl 12, og var klar til å dra hjem kl 15. Jeg må bare si at jeg var LIVREDD, mens jeg ventet på kirurgen. Også var han atpåtil en halvtime forsinka :murvegg: Jeg vurderte bare og stikke derfra flere ganger. hehe.. men så kom en herlig anestesisykepleier og snakket litt med meg, også kom kirgurgen..Jeg kom inn på kontoret hans, kledde av meg alt bortsett fra truse. Så tegnet han på meg, og vi ble enig om at han skulle legge inn 265cc. Så bar det inn på operasjonsstua. Herregud, så redd jeg var. :tristbla: Det var litt sånn ut-av-deg-selv-opplevelse syns jeg. Ja, så la jeg meg ned på operasjonssengen. Operasjonssykepleier vasket meg grundig med noe ISKALDT! Jeg ristet og hakket tenner som en tulling. Både anesti og operasjonssykepleier gjorde alt de kunne for å få meg til og føle meg vel. Utrolig greie mennesker!! Så sa anesti at jeg kom til og sovne snart. Ja jeg kjenner meg litt susete sa jeg, og så sov jeg. Så våknet jeg i en deilig varm seng på hvilerommet med PUPPER!! Jeg som var såååå redd, også gikk det såååå greit! Hadde ingen smerter når jeg våknet. Hadde ingen smerter i går i det hele tatt, bortsett fra spreng i brystet og følelsen av at noen sitter på meg. I natt gikk egentlig greit. Våknet med gjevne mellomrom av at jeg var litt uforsiktig. Men eller gikk det fint. I dag har jeg hatt litt mer smerter, men helt til og leve med. Har hatt en kontroll av puppene i dag, og tatt av bandasjen. Puppene er knallfine, men den høyre er noen hakk større en den venstre. Jeg har følelser i den venstre puppen, men ingenting i den høyre. Den er nok er sprengt og hoven føles det ut som.

Nå ligger jeg bare og døser i senga. Er veldig trøtt. Jeg er også svimmel, og plages litt med kribling i kroppen. Men uansett, så har dette gått over all forventning!!!

Hilsen fra Puppa med Puppa :sexy:

Gjest Kalia
Skrevet

Gratulere så masse Puppa :) :) hørres ut som du har hatt ein kjempe fine operasjon og vært heldige med formen og lite smerter etterpå :) satser på at det fortsetter slik :) :)

Skrevet

Så bra ! Ingenting er bedre enn at operasjonen ble vellykket. Jeg gleder meg veldig til jeg skal i "ilden" 6 dager, kl.11 :D Du må oppdatere oss videre på hvordan det går. Hvilken str var du før og hva skulle du ende opp med :) ?

Skrevet

Hei dere :)

Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med asymmetriske bryster etter amming og hvorvidt det er mulig å få de dekket ?

For å si det slik, så trenger jeg en b-cup, men jeg fyller de på INGEN INGEN måte utover, jeg bruker 75B fra H&M, puppene mine ligger liksom inni bhåen, men fyller den ikke.

mitt venstre bryst er heeeelt annerledes enn mitt høyre. Jeg har små pupper, men det er virkelig stor forskjell på de :(

For det første så er aerola HELT forskjellig, mitt høyre bryst ser helt "ok" ut, aerola har ikke forandret seg så mye og ei resten av brystet.

MEN mitt venstre har svæææær aerola fått, og det henger vanvittig mye mer enn det andre, mitt høyre henger ikke, men mitt venstre gjør.

Jeg føler ikke at jeg kan gå i hverken bikini eller feks en topp uten bh, da ene brystknoppen er 5 cm lengre ned enn den andre. Det ser rett og slett ikke ut :(

I tillegg så er det komplett forskjellig fasong på de, man skulle faktisk ikke ro de satt på en og samme kropp. SÅ forskjellige er de.

Iom. at jeg har små, men forskjellige pupper, så lurer jeg på om det er mulig å få en operasjon dekket ? Jeg har ALLTID slitt med selvtillit pga dette, vurdert silikon i såååå mange år,men valgt å la være da jeg tenkte jeg ville vente til jeg var ferdig med barn og amming. Vel, den tiden er her, jeg har ammet to barn og ser verre ut enn noen gang.

Aerola er komplett forskjellig. Normal på det ene, svææær på det andre.

Brystfasong er komplett annerledes, ene puppen strutter, andre henger.

Størrelse er også forskjellig.

Alt i alt, ALT er forskjellig :(

Hvordan går man frem med dette ? Direkte til lege eller privat klinikk ? Og er det noen her inne som vet om det overhodet er mulig å få dekket noe slikt ? Eller er dette døfødt.

Tusen takk for svar dersom det kommer noen :)

Hilsen en fortvilet puppemor

Ja dette kan nok gjøres noe med. Du må nesten kontakte fastlegef for sjekke om du kan få det dekket. Hvis ikke kan en plastikk kirurg se på deg. Vil tro dette kan gjøres noe med ja. Ikke kjekt når en føler seg usymmetrisk. Lykke til :)

Skrevet

Nesten alle skriver at de blir mindre etterhvert.. Har noen opplevd at de blir større?!

Gjest Mynona83
Skrevet

Nesten alle skriver at de blir mindre etterhvert.. Har noen opplevd at de blir større?!

Jeg tror ikke mine ble mindre. Ikke merkbart i hvertfall. De bare endret form når de ble litt mykere.

Skrevet

Jeg tror ikke mine ble mindre. Ikke merkbart i hvertfall. De bare endret form når de ble litt mykere.

jeg syntes mine har blitt mye større!! :O jeg kan se om jeg får til å legge ut bilder..

Skrevet (endret)

Det er vanskelig å vise det på bilder, men de har blitt større!!! :O

Det ene er 5dager etter OP.. det andre 2uker..

post-42860-0-46687700-1301684869_thumb.j

post-42860-0-82540500-1301684906_thumb.j

Endret av dingding
Skrevet

Det er vanskelig å vise det på bilder, men de har blitt større!!! :O

Det ene er 5dager etter OP.. det andre 2uker..

flott resultat!! Enig med deg at de ser større ut nå 2 uker etterpå. Er det forskjell på om man tar under eller over muskel tro? Kanskje de kommer mer fram og ut når musklene har satt seg på en måte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...