happy<3 Skrevet 31. mars 2011 #17601 Skrevet 31. mars 2011 Hei Happy! Det du beskriver her er veldig normalt. Jeg opplevde nå alle det samme tingene di gjorde. Knirkingen kommer av at det er litt veske i puppene dine etter op... det forsvinner nok ganske snart. Mange kan også høre skvulpelyder. Det er nå 8 uker etter min op, og jeg har enda ikke fått tilbake full følelse under brystet og i brystvortene. For noen kommer ikke følelsen tilbake heller. Mine brystvorter var veldig såre å vonde fra ca uke 2-3. Var så ikke at jeg måtte bruke brystkrem og bomull i sportsbh'en. Men dette blir også bedre etterhvert. Puppene mine var også veldig harde og kalde de første ukene, men ikke nå lenger =) Gratuler med nye pupper! Håper du er/blir fornøyd tusen takk for svar godt å høre at andre har det likt er litt ekkelt å ikke ha følelse i puppene og den knirkinga, men er veldig glad for at det er det eneste ubehaget jeg har ja jeg er kjempe fornøyd å angrer ikke et sekund!
sanssouci Skrevet 31. mars 2011 #17602 Skrevet 31. mars 2011 Hei jenter Jeg har fulgt med på dere en stund. Mye fin informasjon å hente her. Jeg var på konsultasjon på Fornebuklinikken her i uka, jeg likte meg veldig godt der. Har vel egentlig bestemt meg for å operere der allerede. Fikk time til operasjon 1.juli, men må utsette eller fremskynde den. Passet ikke med jobb og barnehage da så. Jeg er 164cm, 60kg og har nå 75aaaa, skal sette inn 310gr (det mente kirurgen passet best til min kropp - Pål Schistad). Over muskel. Jeg sa til han at jeg ville ha en full b eller c cup. Vil ha så det sees, men ikke for stort. Og ihvertfall ikke for smått. :S Er det noen her som har blitt operert der? Hos han? Eller skal opereres? Er dere fornøyd? Komplikasjoner? Dere som har operert over muskelen som jeg skal, tok det lang tid før dere kom dere etter operasjonen. Tenkte at om jeg skal opereres i juni, så får jeg jo ikke tatt ferie lenger enn to uker. Holder det før jeg går ut i jobb igjen? Står jo så og si hele dagen på jobb.. Var hos dr.Schistad! Topp fyr:) gå inn på bloggen min og les om over muskel og fornebuklinikken og alt, orker ikke skrive alt:)
sinne Skrevet 31. mars 2011 #17603 Skrevet 31. mars 2011 Gratulerer til alle dere som har fått pupper nå nylig Hvor lang tid tok det før dere kunne ligge på magen? I dag er puppene mine 2 uker, "feiret" med å kjøpe meg en ny bh( salg på H&M) :D På mandag blir det jobb igjen, skulle ønske jeg kunne være hjemme litt til.... føler meg bra igjen, er vel kanskje bare det at man blir litt redd også er nok i mitt tilfelle kroppen sliten etter en høst og vinter som har gått i 110
Stimorol Skrevet 31. mars 2011 #17604 Skrevet 31. mars 2011 Gratulerer til alle dere som har fått pupper nå nylig Hvor lang tid tok det før dere kunne ligge på magen? I dag er puppene mine 2 uker, "feiret" med å kjøpe meg en ny bh( salg på H&M) :D På mandag blir det jobb igjen, skulle ønske jeg kunne være hjemme litt til.... føler meg bra igjen, er vel kanskje bare det at man blir litt redd også er nok i mitt tilfelle kroppen sliten etter en høst og vinter som har gått i 110 Gratulerer med to uker gamle pupper Gøy å handle nytt undertøy Jeg kan ikke ligge på magen enda, 5 uker etter op. Klarer å ligge på siden nå, men er ikke så behagelig enda. Blir vel bedre når puppene blir litt mykere
Xstrella Skrevet 31. mars 2011 #17605 Skrevet 31. mars 2011 Tusen takk for beroligende ord Happy. I dag kom brevet med all informasjon. Så nå er det ingen vei tilbake. Skulle bare ønske jeg kunne legge dem foran muskel, men kirurgen mener bak blir finere på meg. Er derfor jeg gruer meg slik, siden det er vondest.
sinne Skrevet 31. mars 2011 #17606 Skrevet 31. mars 2011 Gratulerer med to uker gamle pupper Gøy å handle nytt undertøy Jeg kan ikke ligge på magen enda, 5 uker etter op. Klarer å ligge på siden nå, men er ikke så behagelig enda. Blir vel bedre når puppene blir litt mykere sa de noe ang sove stilling etc etter op ? de sa bare at jeg måtte ligge på ryggen, hørte ikke noe om hvor lenge.
Gjest Mynona83 Skrevet 31. mars 2011 #17607 Skrevet 31. mars 2011 Tusen takk for beroligende ord Happy. I dag kom brevet med all informasjon. Så nå er det ingen vei tilbake. Skulle bare ønske jeg kunne legge dem foran muskel, men kirurgen mener bak blir finere på meg. Er derfor jeg gruer meg slik, siden det er vondest. Smerten er verdt det!!
Stimorol Skrevet 31. mars 2011 #17608 Skrevet 31. mars 2011 sa de noe ang sove stilling etc etter op ? de sa bare at jeg måtte ligge på ryggen, hørte ikke noe om hvor lenge. Nei de gjorde ikke det. Jeg lå på ryggen/satt oppe med fire-fem puter under ryggen i 3-4 uker. Når jeg var på kontroll etter 3 uker spurte jeg om jeg fortsatt måtte ligge på ryggen og da sa han at jeg kunne ligge på siden og magen så lenge det ikke var vondt eller ubehagelig
happy<3 Skrevet 31. mars 2011 #17609 Skrevet 31. mars 2011 Tusen takk for beroligende ord Happy. I dag kom brevet med all informasjon. Så nå er det ingen vei tilbake. Skulle bare ønske jeg kunne legge dem foran muskel, men kirurgen mener bak blir finere på meg. Er derfor jeg gruer meg slik, siden det er vondest. jeg trodde jeg måtte legge under muskel siden jeg e så tynn men slapp heldigvis det. en veninne tok samtidig som meg å hun er eeenda tynnere men hun kunne også legge over og resultatet ble veldig bra! skal krysse fingrene for deg men alt går nok bra uansett
Xstrella Skrevet 31. mars 2011 #17610 Skrevet 31. mars 2011 Jeg er også tynn, men har litt heng. Ikke så mye at de ville ha brystløft, men nok til å legge under. Men hvis de finner ut at det går greit med over, så blir jeg glad for det. Tomme lommer etter svangerskap og amming er vel det jeg har.
sanssouci Skrevet 31. mars 2011 #17611 Skrevet 31. mars 2011 Gratulerer til alle dere som har fått pupper nå nylig Hvor lang tid tok det før dere kunne ligge på magen? I dag er puppene mine 2 uker, "feiret" med å kjøpe meg en ny bh( salg på H&M) :D På mandag blir det jobb igjen, skulle ønske jeg kunne være hjemme litt til.... føler meg bra igjen, er vel kanskje bare det at man blir litt redd også er nok i mitt tilfelle kroppen sliten etter en høst og vinter som har gått i 110 Jeg kan fortsatt ikke sove på magen, har gått 1 mnd i morgen!
sinne Skrevet 31. mars 2011 #17612 Skrevet 31. mars 2011 Jeg kan fortsatt ikke sove på magen, har gått 1 mnd i morgen! bare å smøre seg med tålmodighet da.. innimellom så kjennes det nesten ut som om jeg har en klump bak innlegget, kjenner det ikke hele tiden heller.. når jeg tar på puppen virker det helt fint.. noen som har kjent noe av det samme?
Snøfte Skrevet 31. mars 2011 #17613 Skrevet 31. mars 2011 bare å smøre seg med tålmodighet da.. innimellom så kjennes det nesten ut som om jeg har en klump bak innlegget, kjenner det ikke hele tiden heller.. når jeg tar på puppen virker det helt fint.. noen som har kjent noe av det samme? jeg hadde det sånn fra ca uke 1 til uke 3 :gjeiper: men når jeg begynte å sove uten sportsbh-en på natta så gikk det over. Frika litt ut på grunn av det så jeg var innom klinikken, og fikk beskjed at det bare var hevelse. Kjente det veldig godt når jeg vasket hendene, bøyde meg ned osv...Nå har jeg mye mindre hevelse, men våknet av at jeg lå på siden i natt, så i dag er jeg litt mer øm og hoven enn vanlig. :gjeiper:
sinne Skrevet 31. mars 2011 #17614 Skrevet 31. mars 2011 jeg hadde det sånn fra ca uke 1 til uke 3 :gjeiper: men når jeg begynte å sove uten sportsbh-en på natta så gikk det over. Frika litt ut på grunn av det så jeg var innom klinikken, og fikk beskjed at det bare var hevelse. Kjente det veldig godt når jeg vasket hendene, bøyde meg ned osv...Nå har jeg mye mindre hevelse, men våknet av at jeg lå på siden i natt, så i dag er jeg litt mer øm og hoven enn vanlig. :gjeiper: får vente noen uker før jeg friker helt da men om jeg fortsatt kjenner det etter de 6 ukene med sports bh så kanskje jeg får ringe.. det er liksom ikke bare å kjøre 2 timer til klinikken så lenge jeg ikke har noen fri dager men godt å høre at det ble borte. føler jeg er litt mere hoven på morgenen, ser også at jeg får merker av sportsbh'n, så sikkert bare derfor! takk for svar
dingding Skrevet 31. mars 2011 #17615 Skrevet 31. mars 2011 Jeg opererte 22.mars, ca en uke siden. Som du ser så er den høyre puppen myyye større enn den venstre. Og den venstre er helt lik som før op, synest jeg da. Og han tok mere inn i høyre fordi den var litt mindre.. Tenk om puppene kommer til å være slik som de er nå da!? Skal snakke med han på en oppfølgingstime og si at jeg ikke er fornøyd i det hele med resultatet. Får håpe han er enig. Ja, jeg ser de er forskjellige.. Mine var også det første uka, men det har blitt mye bedre!! Jeg tror dine også vil bli bedre etterhvert!! Men du burde nok ta en prat med kirurgen ja.. for du skal jo være fornøyd selv
dingding Skrevet 31. mars 2011 #17616 Skrevet 31. mars 2011 Smerten er verdt det!! Xstrella: Helt enig med Mynona83!! JA, det gjør vondt, men det går fort over! og det er verdt det!!!!!
sinne Skrevet 31. mars 2011 #17617 Skrevet 31. mars 2011 jeg hadde det sånn fra ca uke 1 til uke 3 :gjeiper: men når jeg begynte å sove uten sportsbh-en på natta så gikk det over. Frika litt ut på grunn av det så jeg var innom klinikken, og fikk beskjed at det bare var hevelse. Kjente det veldig godt når jeg vasket hendene, bøyde meg ned osv...Nå har jeg mye mindre hevelse, men våknet av at jeg lå på siden i natt, så i dag er jeg litt mer øm og hoven enn vanlig. :gjeiper: får vente noen uker før jeg friker helt da men om jeg fortsatt kjenner det etter de 6 ukene med sports bh så kanskje jeg får ringe.. det er liksom ikke bare å kjøre 2 timer til klinikken så lenge jeg ikke har noen fri dager men godt å høre at det ble borte. føler jeg er litt mere hoven på morgenen, ser også at jeg får merker av sportsbh'n, så sikkert bare derfor! takk for svar
Gjest Mynona83 Skrevet 31. mars 2011 #17618 Skrevet 31. mars 2011 Xstrella: Helt enig med Mynona83!! JA, det gjør vondt, men det går fort over! og det er verdt det!!!!! Og det er fort glemt!! Er vel som med barnefødsler Når "outcomet" (kommer ikke på det norske ordet) er så positivt, glemmer man det negative.
dingding Skrevet 31. mars 2011 #17619 Skrevet 31. mars 2011 Jeg opererte 22.mars, ca en uke siden. Som du ser så er den høyre puppen myyye større enn den venstre. Og den venstre er helt lik som før op, synest jeg da. Og han tok mere inn i høyre fordi den var litt mindre.. Tenk om puppene kommer til å være slik som de er nå da!? Skal snakke med han på en oppfølgingstime og si at jeg ikke er fornøyd i det hele med resultatet. Får håpe han er enig. MEN!!! jeg syntes de så kjempefint ut!!! prøv å ta på en pushup bh!! da blir de enda større
9naah Skrevet 31. mars 2011 #17620 Skrevet 31. mars 2011 MEN!!! jeg syntes de så kjempefint ut!!! prøv å ta på en pushup bh!! da blir de enda større Takk , men den venstre puppen er nesten helt lik som den var før op.. Og det var jo ikke det jeg ville! Det har bare gått 9 dager siden op, så tror ikke jeg kan prøve bh helt enda. Har prøvd noen som jeg tok utav spilene i. Må nok snakke med kirurgen om å ta en ny operasjon. Tror dere at jeg kan få den gratis? Håper virkelig det ellers så er det 30 000kr kasta ut av vinduet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå