dingding Skrevet 30. mars 2011 #17581 Skrevet 30. mars 2011 Er igrunn litt missfornøyd med puppene mine jeg. Hadde 75b før. Og la inn 325cc over muskel. Men det ser faktisk ut som om det ikke er noe forandring. Har ikke fått kløft engang! Nett før jeg begynner å gråte. Han fikk jo ikke mere inn, men er jo ikke noe forandra! Og det er bare en uke siden jeg opererte, så det er vel fortsatt hevelse itilegg!! Faen, der kom tårene. Tenk å bruke så mye penger, så blir det ikke noe forandring engang Huff! stakkars Jeg er ganske sikker på at det er en forskjell!! jeg hadde 75a og la inn 250 og fikk stor forskjell.. Har du bilde du kan vise oss? Har du prøvd pushup? Beklager at jeg ikke klarer å holde styr på alle her, men hvor lenge er det siden OP?
Emily80 Skrevet 30. mars 2011 #17582 Skrevet 30. mars 2011 den var vel egentlig det fram til jeg begynte å jobbe altså 1,5 uke.. den ene er litt hardere, men ikke noe større tror jeg.. nja,, vet ikke om det er vondere.. er vel mer meg som ikke er så slink til å være forsiktig på jobb Ser at vi har gjort nesten det samme jeg har 230, under muskel, moderat profil, og hadde 70B fra før (det er vel det samme som 75A?) Tipper jeg går opp til 70 C. har iallefall det i sportsbh
dingding Skrevet 30. mars 2011 #17583 Skrevet 30. mars 2011 Ser at vi har gjort nesten det samme jeg har 230, under muskel, moderat profil, og hadde 70B fra før (det er vel det samme som 75A?) Tipper jeg går opp til 70 C. har iallefall det i sportsbh hehe, er jo nesten samme :D Bhen jeg fikk på klinikken er 75D! :O Og den passer.. men tror jeg er 75C.. Har ikke sjekka enda
Emily80 Skrevet 30. mars 2011 #17584 Skrevet 30. mars 2011 hehe, er jo nesten samme :D Bhen jeg fikk på klinikken er 75D! :O Og den passer.. men tror jeg er 75C.. Har ikke sjekka enda Gleder meg til å shoppe Kjøpte en fin sportsbh i dag på triumph! triumph tri action(extreme) heter den, og var litt lavere foran i forhold til mange, så flere topper passet på nå :D Den jeg fikk med på klinikken var skikkelig stygg og brei foran
dingding Skrevet 30. mars 2011 #17585 Skrevet 30. mars 2011 Gleder meg til å shoppe Kjøpte en fin sportsbh i dag på triumph! triumph tri action(extreme) heter den, og var litt lavere foran i forhold til mange, så flere topper passet på nå :D Den jeg fikk med på klinikken var skikkelig stygg og brei foran Kanskje jeg skal prøve å kjøpe den da.. Den jeg fikk på klinikken er lav foran og passer til mange topper men den gir meg veldig spisse pupper.. men den er VELDIG god å ha på da!!!! Det er jo viktig! Kjøpte en Pierre Robert også i dag og syntes først den var kjempegod!! men den ble litt stram etterhvert.. og det var 75-85 B-D.. kan ikke se for meg at jeg skal ha en som er større!! (80-90 C-E) :O
9naah Skrevet 30. mars 2011 #17586 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Huff! stakkars Jeg er ganske sikker på at det er en forskjell!! jeg hadde 75a og la inn 250 og fikk stor forskjell.. Har du bilde du kan vise oss? Har du prøvd pushup? Beklager at jeg ikke klarer å holde styr på alle her, men hvor lenge er det siden OP? Jeg opererte 22.mars, ca en uke siden. Som du ser så er den høyre puppen myyye større enn den venstre. Og den venstre er helt lik som før op, synest jeg da. Og han tok mere inn i høyre fordi den var litt mindre.. Tenk om puppene kommer til å være slik som de er nå da!? Skal snakke med han på en oppfølgingstime og si at jeg ikke er fornøyd i det hele med resultatet. Får håpe han er enig. Endret 30. mars 2011 av 9naah
Emily80 Skrevet 30. mars 2011 #17587 Skrevet 30. mars 2011 Kanskje jeg skal prøve å kjøpe den da.. Den jeg fikk på klinikken er lav foran og passer til mange topper men den gir meg veldig spisse pupper.. men den er VELDIG god å ha på da!!!! Det er jo viktig! Kjøpte en Pierre Robert også i dag og syntes først den var kjempegod!! men den ble litt stram etterhvert.. og det var 75-85 B-D.. kan ikke se for meg at jeg skal ha en som er større!! (80-90 C-E) :O Synd ikke pierre sine kommer i 70 rundt :-/ Men med den triumph sportsbhen så kunne jeg ta en stram cardigan på og det såg bra og naturlig ut! rart, men kan nesten ikke se forskjell fra før og etter, MED klær, vel og merke Blir rart å bruke push up igjen en gang. Tror det er da vi virkelig legger merke til hvor store de egentlig er
Emily80 Skrevet 30. mars 2011 #17588 Skrevet 30. mars 2011 Jeg opererte 22.mars, ca en uke siden. Som du ser så er den høyre puppen myyye større enn den venstre. Og den venstre er helt lik som før op, synest jeg da. Og han tok mere inn i høyre fordi den var litt mindre.. Tenk om puppene kommer til å være slik som de er nå da!? Skal snakke med han på en oppfølgingstime og si at jeg ikke er fornøyd i det hele med resultatet. Får håpe han er enig. Ja, ser at den ene er større. Det er den ene min også, men den har alltid vært større. Legene ville ikke legge inn ekstra, siden det var så lite om å gjøre. Hvor mye ekstra fikk du i? Ta en tlf i morgen du, og be om å få komme på kontroll Greit å bli betrygga og få høre at alt er i orden. Lykke til! Jeg synes forresten at puppene dine var veldig fine
9naah Skrevet 30. mars 2011 #17589 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Ja, ser at den ene er større. Det er den ene min også, men den har alltid vært større. Legene ville ikke legge inn ekstra, siden det var så lite om å gjøre. Hvor mye ekstra fikk du i? Ta en tlf i morgen du, og be om å få komme på kontroll Greit å bli betrygga og få høre at alt er i orden. Lykke til! Jeg synes forresten at puppene dine var veldig fine Tusen takk Men jeg er absolutt ikke fornøyd.. Vet ikke hva jeg vikk i den høyre (som var størst), men i venstre fikk jeg 325cc.. Men jeg skal på oppfølgingstime den 15april, så tror jeg snakker med de da. Siden jeg har 2,5 kjøretid til bergen Endret 30. mars 2011 av 9naah
Emily80 Skrevet 30. mars 2011 #17590 Skrevet 30. mars 2011 Tusen takk Men jeg er absolutt ikke fornøyd.. Vet ikke hva jeg vikk i den høyre (som var størst), men i venstre fikk jeg 325cc.. Men jeg skal på oppfølgingstime den 15april, så tror jeg snakker med de da. Siden jeg har 2,5 kjøretid til bergen aaaah ok ikke den beste tiden å kjøre så langt på. Får litt vondt i hver sving jeg, hehe Skal se at alt er i skjønneste orden før 15. april skal krysse fingrene for deg God natt!
lilleville85 Skrevet 31. mars 2011 #17591 Skrevet 31. mars 2011 Jeg opererte 22.mars, ca en uke siden. Som du ser så er den høyre puppen myyye større enn den venstre. Og den venstre er helt lik som før op, synest jeg da. Og han tok mere inn i høyre fordi den var litt mindre.. Tenk om puppene kommer til å være slik som de er nå da!? Skal snakke med han på en oppfølgingstime og si at jeg ikke er fornøyd i det hele med resultatet. Får håpe han er enig. Hei! Ja, ser det er en del forskjell på størrelsen. Håper det jevner seg ut etter hver. Men siden du har så lang kjørevei, kan du ikke bare ta å sende han en mail og legge med bildene slik at han kan se?
Gjest Kalia Skrevet 31. mars 2011 #17592 Skrevet 31. mars 2011 Godt å høre at det går bedre med deg Ikke rart du merker om du gjør for mye, så ille som du hadde det! Veldig glad for at jeg slapp så "billig" unna ja endelig kan eg gjør alt skjøl, leverte sønnen min i barnehagen for fyste gang alene i går hehe det kan eg forstå :)
Gjest Kalia Skrevet 31. mars 2011 #17593 Skrevet 31. mars 2011 hva menre du med at du reagerte på implantatene? Jeg har "litt" panikk må jeg innrømme, fordi jeg har vondt i den ene puppen og ingen følelse i brystvorten, mens den andre er så og si helt smertfri. Merker at jeg ble satt litt tilbake etter at jeg prøvde meg på jobb i dag. Var i så fin form da jeg stod opp at jeg endelig skulle gjøre noe... Det var dumt det! kroppen reagerte på silikonet eller hva det var, fekk syyyyyke smerter i høyre bryst, klarte ikkje snakka hvis eg sto, gekk elle satt oppreist, då fekk eg de smertene. gekk ok hvis eg låg elle satt i stressless.... det er kun den ene siden, den andre er helt normalt. smertestillande funka ikkje på de smertene/eller på meg. hvordan vondt har du ? ja ein føle seg nok fine i formen, men merke det fort(iaf eg) om eg prøve gjør ting keti du opererte ?
Emily80 Skrevet 31. mars 2011 #17594 Skrevet 31. mars 2011 kroppen reagerte på silikonet eller hva det var, fekk syyyyyke smerter i høyre bryst, klarte ikkje snakka hvis eg sto, gekk elle satt oppreist, då fekk eg de smertene. gekk ok hvis eg låg elle satt i stressless.... det er kun den ene siden, den andre er helt normalt. smertestillande funka ikkje på de smertene/eller på meg. hvordan vondt har du ? ja ein føle seg nok fine i formen, men merke det fort(iaf eg) om eg prøve gjør ting keti du opererte ? Hadde også utrolig vondt i ene brystet (det venstre), men heldigvis har det kommet seg betraktelig de to siste dagane! Følte jeg skulle svima av når jeg reiste meg, og måtte liksom stå og samle meg i noen minutter før jeg kunne gå videre, snakke osv. Smerten satt midt inni brystet. En sviende smerte. Nå er smerten mer på sidene, sikkert fordi jeg har snitt i armhulen? Kan ta på og kna den høyre puppen, mens den venstre fortsatt gjør vondt. jammen meg ikke godt å vita hva som er normalt og ikke Opererte for 8 dager siden
Gjest Kalia Skrevet 31. mars 2011 #17595 Skrevet 31. mars 2011 Hadde også utrolig vondt i ene brystet (det venstre), men heldigvis har det kommet seg betraktelig de to siste dagane! Følte jeg skulle svima av når jeg reiste meg, og måtte liksom stå og samle meg i noen minutter før jeg kunne gå videre, snakke osv. Smerten satt midt inni brystet. En sviende smerte. Nå er smerten mer på sidene, sikkert fordi jeg har snitt i armhulen? Kan ta på og kna den høyre puppen, mens den venstre fortsatt gjør vondt. jammen meg ikke godt å vita hva som er normalt og ikke Opererte for 8 dager siden offf kan det ver du og har reagert på implantene ? eg klarte ikkje gjør noe selv, ikke reise meg, det va jævligt vondt å reisa seg, setta seg, gå, klarte ikkje spisa skjøl, drikka skjøl, klø meg skjøl osv osv... grusomt, eg hadde vondt der såret/arret var, var akuratt som ein kniv så stakk hardt inn, og hvis eg sto roligt så skjerte kniven kun.... dysja ikkje på øve 1uka :O og når eg dysja måtte eg sitta på ein stol :gjeiper: og grein og eg er ikkje den type person med lav smerteterskel... gla det er over nå :gjeiper: hehe godt mulig du har vondt på siden pga du tok snittet i armhulen ja, eg har ennå vondt i mitt snitt, under brystet. nei der absolutt ikkje lett å vite hva som er normalt og ikke :/ 8dager siden ja, det er ikke så lenge siden og siden du merker forbedringer de siste dagene så er nok ting normalt, de sier jo at det er vondere å ta i armhulen. satse på at alt er i sin skjønneste orden :)
tuppilupp Skrevet 31. mars 2011 #17596 Skrevet 31. mars 2011 Har fått bytta operasjonsdato! :D Skal opereres 14.juniiiii, i stedenfor 1.juli :D
happy<3 Skrevet 31. mars 2011 #17597 Skrevet 31. mars 2011 hei alle sammen jeg opererte på mandag og føler meg kjempe fin i formen klarer det meste selv..kjenner at jeg har hatt en op men er ikke i nærheten av så vondt som jeg trodde jeg skulle få har noen spørsmål som jeg håpet dere kunne svra meg på.. brystvortene mine er helt sprengte og jeg har ikke følelse i de,eller i mesteparten av brystene, åsså bytta jeg til en ny sportsbh for den jeg fikk på klinikken var så vond, men denne nye presser brystvortene mine inn og da kjenner jeg stikkinger i brystet, og i enkelte bevegelser så knirker det, er det implantatet som beveger seg? er det andre som har opplevd lignende? åsså eg brystene mine veldig kalde, er det normalt? setter stor pris på svar
Xstrella Skrevet 31. mars 2011 #17598 Skrevet 31. mars 2011 Happy: tok du under eller over muskel? Og gratulerer med nye boobs Jeg vet ikke om jeg tør gjøre dette jeg. Er det normalt å tenke slik en uke før det skal skje? Jeg er livredd smertene, komplikasjoner og om jeg klarer jobbe igjen etter en uke. Så dumt at jeg blir slik når jeg endelig kan få meg fine pupper.
lilleville85 Skrevet 31. mars 2011 #17599 Skrevet 31. mars 2011 (endret) hei alle sammen jeg opererte på mandag og føler meg kjempe fin i formen klarer det meste selv..kjenner at jeg har hatt en op men er ikke i nærheten av så vondt som jeg trodde jeg skulle få har noen spørsmål som jeg håpet dere kunne svra meg på.. brystvortene mine er helt sprengte og jeg har ikke følelse i de,eller i mesteparten av brystene, åsså bytta jeg til en ny sportsbh for den jeg fikk på klinikken var så vond, men denne nye presser brystvortene mine inn og da kjenner jeg stikkinger i brystet, og i enkelte bevegelser så knirker det, er det implantatet som beveger seg? er det andre som har opplevd lignende? åsså eg brystene mine veldig kalde, er det normalt? setter stor pris på svar Hei Happy! Det du beskriver her er veldig normalt. Jeg opplevde nå alle det samme tingene di gjorde. Knirkingen kommer av at det er litt veske i puppene dine etter op... det forsvinner nok ganske snart. Mange kan også høre skvulpelyder. Det er nå 8 uker etter min op, og jeg har enda ikke fått tilbake full følelse under brystet og i brystvortene. For noen kommer ikke følelsen tilbake heller. Mine brystvorter var veldig såre å vonde fra ca uke 2-3. Var så ikke at jeg måtte bruke brystkrem og bomull i sportsbh'en. Men dette blir også bedre etterhvert. Puppene mine var også veldig harde og kalde de første ukene, men ikke nå lenger =) Gratuler med nye pupper! Håper du er/blir fornøyd Endret 31. mars 2011 av lilleville85
happy<3 Skrevet 31. mars 2011 #17600 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Happy: tok du under eller over muskel? Og gratulerer med nye boobs Jeg vet ikke om jeg tør gjøre dette jeg. Er det normalt å tenke slik en uke før det skal skje? Jeg er livredd smertene, komplikasjoner og om jeg klarer jobbe igjen etter en uke. Så dumt at jeg blir slik når jeg endelig kan få meg fine pupper. hei jeg tok over muskel. jeg var kjempe nervøs da jeg skulle operere. men da jeg ble hentet av kirurgen å han begynte å snakke og tegne på meg så forsvant all nervøsiteten kom inn på operasjonsbordet, fikk venflon i handa og vips så hadde jeg boobs alt skjadde så fort da jeg var ferdig satt jeg å lurte på når smertene ville komme, tenkte at de ville nok kjennes godt når lokal bedøvelsen gikk ut av kroppen, men jeg har ikke hatt skikkelig vondt! bare litt ubehag innimellom, er i så fin form til tider at jeg tror jeg kan klare alt vi var 3 stk som gjor det samtitig og ingen av oss har hatt veldig vondt det meste ubehaget har vært i ribbeina nedenfor puppene..men trodde virkelig det skulle bli værre jeg har klart meg fint alene desse dager er jo bare du som kan finne ut av hva du vil, men jeg kan si ut i fra min opplevelse at det er ingenting å grue seg til men så opplever ikke alle det likt heller da.. jeg har en veldig tung jobb så jeg har tatt 2 uker fri, håper det er nok, åsså har jeg hest som jeg må klare å ta meg av men tror alt skal gå fint må ha lykke til!! tror alt kommer til å gå strålende! :D Endret 31. mars 2011 av happy<3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå