Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Emily80: Når hadde du OP?

1 uke siden i dag, juuhuuu :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har under muskel.

I dag er det to uker siden OP og jeg lever som normalt.

Løfter ikke tungt og løfter ikke armene høyt opp da..

Jeg hadde veldig vondt de første 4 dagene.. litt vondt de 3 neste og så og si smertefri etter det :)

Jeg begynte på jobb etter 1,5uke og det gikk kjempefint!

Godt å høre. da er jeg vel på vei dit jeg også :)

Har veldig vondt under armene nå faktisk, og den ene puppen. Den andre er helt fin. Irriterende...tenker at det er unødvendig... kunne liksågodt ikke hatt vondt i den ene :P

Skrevet

Jeg har tatt under muskelen :) Jeg begynte å fungere litt etter å ha vært på sofaen og stress-lessen i to uker, men hadde hvertfall ikke klart å jobbe før etter tre uker hvis jeg hadde hatt jobb.

Hehe. Da bør du kanskje ta det med ro litt til :)

Oi, 3 uker. Men tok du snittet i armhulen da? Jeg har ikke sjans til å være borte fra jobb i 3 uker.

Skrevet

Takk :klemmer:

Frode Amland skal operere meg. Hvem opererte deg?

det var han som opererte meg også, jeg er utrolig fornøyd :rodmer:

Skrevet

Hei :)

eg tok under muskel 7mars, rett over 3uker siden, men føler ikke jeg kan si så mye om akuratt det, siden jeg reagerte på implanetene (på den ene siden), kan gjør det meste selv nå :)men tar det med ro, merker det fort om jeg gjør litt mye ting enda

hva menre du med at du reagerte på implantatene?

Jeg har "litt" panikk må jeg innrømme, fordi jeg har vondt i den ene puppen og ingen følelse i brystvorten, mens den andre er så og si helt smertfri.

Merker at jeg ble satt litt tilbake etter at jeg prøvde meg på jobb i dag. Var i så fin form da jeg stod opp at jeg endelig skulle gjøre noe... Det var dumt det! :sukk:

Skrevet

Godt å høre. da er jeg vel på vei dit jeg også :)

Har veldig vondt under armene nå faktisk, og den ene puppen. Den andre er helt fin. Irriterende...tenker at det er unødvendig... kunne liksågodt ikke hatt vondt i den ene :P

Jeg hadde akkurat det samme!!! Var til og med innom på klinikken fordi jeg hadde så mye vondere i den ene.. men det var bare fordi at jeg hadde brukt armen for mye..

Skrevet

1 uke siden i dag, juuhuuu :)

Da må du nok regne med noen dager til før du er helt deg selv :)

Jeg blir enda veldig sliten etter jobb.. men så lå jeg jo å sov hele dagen i 1,5uke :P

Skrevet

Flere om får/fikk vondt å le? :gjeiper:

Skrevet

Oi, 3 uker. Men tok du snittet i armhulen da? Jeg har ikke sjans til å være borte fra jobb i 3 uker.

Jeg tok snittet i brystfolden. Virker som om de fleste her kommer seg ganske fort så trodde jeg og skulle være i fin form etter 1-2 uker, men det ble ikke sånn :P Er så godt som helt fin nå :) Litt sår i arra og vondt i venstre pupp, men er venstrehendt så er sikkert fordi jeg bruker den armen mest :)

Skrevet

Bare den første uka :P

Skrevet

Jeg hadde akkurat det samme!!! Var til og med innom på klinikken fordi jeg hadde så mye vondere i den ene.. men det var bare fordi at jeg hadde brukt armen for mye..

jeg har vondt i venstre pupp, og jeg er høyrehendt og har nesten bare brukt høyrehanda, så i mitt tilfelle så må det være at jeg har brukt venstrearmen for lite ;) hehe

Hva sa de på klinikken? var det helt vanlig å ha mye mer vondt i den ene??

Skrevet

JA!! Blir sinna på samboeren hvis han sier noe morsomt, elelr påpeker noe morsomt på TV, fordi det gjør dritvodnt å le!

Var skikkelg ille de første dagene hohoho :)

Skrevet

Heheså bra det ikke bare er meg da :) Så på Total Blackout ista :skratte: og måtte holde igjen latteren kraftig :sukk:

Skrevet

Jeg skal også opereres i morgen! Nervene er ikke helt under kontroll her heller. Jeg er faktisk så redd at jeg er kvalm :eeeh:

Jeg skal legge inn mellom 240-280cc. runde proteser. Mest sannsynlig over muskel, men kirugen ville se an litt under op. Jeg er veldig trygg på at jeg og kirurg er enige om hvordan vi vil at resultatet skal bli.

Hvor mye skal du legge inn? Og hvor skal du opereres?

Skal operere på nobel jeg også,var snakk om 290-310 runde over muskel,er redd for at det skal bli for stort,vil at det skal passe til kroppe og se mest mulig naturlig ut.

Er 75 a/b fra før.

Tror ikke det blir mye søvn på meg i natt nei :)

Skrevet

jeg har vondt i venstre pupp, og jeg er høyrehendt og har nesten bare brukt høyrehanda, så i mitt tilfelle så må det være at jeg har brukt venstrearmen for lite ;) hehe

Hva sa de på klinikken? var det helt vanlig å ha mye mer vondt i den ene??

Den ene puppen min ble mye større plutselig.. og når jeg kom på klinikken måtte ho som var der kjøre avgårde for å hente kirurgen for ho syntes det var rart jeg hadde så vondt og at den var blitt så mye større.. men når legen kom tok det han 2 sek å se at alt var normalt.. han sa det var normalt å ha vondt i den siden man bruker mest..

Skrevet

Den ene puppen min ble mye større plutselig.. og når jeg kom på klinikken måtte ho som var der kjøre avgårde for å hente kirurgen for ho syntes det var rart jeg hadde så vondt og at den var blitt så mye større.. men når legen kom tok det han 2 sek å se at alt var normalt.. han sa det var normalt å ha vondt i den siden man bruker mest..

hvor lenge var den ene større enn den andre? Og gjør det fortsatt vondere i den ene?

Skrevet

Er igrunn litt missfornøyd med puppene mine jeg. Hadde 75b før. Og la inn 325cc over muskel. Men det ser faktisk ut som om det ikke er noe forandring. :( Har ikke fått kløft engang! Nett før jeg begynner å gråte. Han fikk jo ikke mere inn, men er jo ikke noe forandra! Og det er bare en uke siden jeg opererte, så det er vel fortsatt hevelse itilegg!! Faen, der kom tårene. Tenk å bruke så mye penger, så blir det ikke noe forandring engang :grine:

Gjest Mynona83
Skrevet

Er igrunn litt missfornøyd med puppene mine jeg. Hadde 75b før. Og la inn 325cc over muskel. Men det ser faktisk ut som om det ikke er noe forandring. :( Har ikke fått kløft engang! Nett før jeg begynner å gråte. Han fikk jo ikke mere inn, men er jo ikke noe forandra! Og det er bare en uke siden jeg opererte, så det er vel fortsatt hevelse itilegg!! Faen, der kom tårene. Tenk å bruke så mye penger, så blir det ikke noe forandring engang :grine:

Er du sikker på at det ikke bare er ditt gamle syn på deg selv som farger ditt nåværende syn? Det er veldig vanskelig å omprogrammere hjernen til å se noe annet enn den har gjort i mange mange år.

Det må da være en rimelig stor forskjell når du hadde såpass mye fra før og har lagt inn så mye som du har gjort. Sånn objektivt sett. Vet ikke om du har sett de uten sports BH på enda, men jeg synes i hvertfall mine ser mye større ut når de er nakne enn med sports BH, og de ser kjempestore ut med push-up. Og mine er "bare" 75B nå.

Kan du legge ut bilder? Kanskje vi som er her inne har en mer objektiv mening enn deg?

Skrevet

hvor lenge var den ene større enn den andre? Og gjør det fortsatt vondere i den ene?

den var vel egentlig det fram til jeg begynte å jobbe altså 1,5 uke.. den ene er litt hardere, men ikke noe større tror jeg.. nja,, vet ikke om det er vondere.. er vel mer meg som ikke er så slink til å være forsiktig på jobb :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...