Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som har operert!

Hvordan har samlivet vært etterpå? tenker ikke bare på sex, men generelt nærhet?

Jeg har en veldig snill samboer, hjelper meg med alt mulig, legger til rette for at jeg skal slippe å strekke armer, løfte tungt osv.. men når det kommer til nærhet føler jeg at jeg har mistet kjæresten min helt på 2 uker :tristbla: får noen kyss når han kommer hjem og kanskje etter vi har lagt oss, det er det.. pluss at vi har hatt sex et par ganger.. Når jeg spør han hvorfor han er sånn sier han bare at det er så mye nytt som han må fordøye og er redd for at jeg får vondt hvis han tar på meg... prøver å forklare at jeg nesten er som normalt og at han ikke trenger å være redd for jeg sier ifra hvis det skulle være noe som er vondt... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Skal også opereres i morgen,og nervene er i helspenn!

Er så usikker på hvor mange gram jeg skal ha,og hvordan det vil se ut på meg,og er redd jeg vil ende opp med enten for mye eller for lite,istedetfor akkurat passe.

Blir spanande hvertfall :)

Skrevet

Hvem her har tatt under muskelen?

Når begynte dere og leve som normalt?

Prøvde meg på jobb i dag, men måtte gi opp... føler meg ikke helt i form heller. Er liksom ikke den sprudlende meg som er til stede..mer en gammel dame meg pukkelrygg :P

Jeg har under muskel.

I dag er det to uker siden OP og jeg lever som normalt.

Løfter ikke tungt og løfter ikke armene høyt opp da..

Jeg hadde veldig vondt de første 4 dagene.. litt vondt de 3 neste og så og si smertefri etter det :)

Jeg begynte på jobb etter 1,5uke og det gikk kjempefint!

Skrevet

Vil bare si at jeg kjøpte en Pierre Robert sporstbh i dag.. og den er FANTASTISK!!! :D

Gjest Kalia
Skrevet

Prøvde meg på jobb i dag, men måtte gi opp... føler meg ikke helt i form heller. Er liksom ikke den sprudlende meg som er til stede..mer en gammel dame meg pukkelrygg :P

eg tok under muskel 7mars, rett over 3uker siden, men føler ikke jeg kan si så mye om akuratt det, siden jeg reagerte på implanetene (på den ene siden), kan gjør det meste selv nå :)men tar det med ro, merker det fort om jeg gjør litt mye ting enda

Skrevet

eg tok under muskel 7mars, rett over 3uker siden, men føler ikke jeg kan si så mye om akuratt det, siden jeg reagerte på implanetene (på den ene siden), kan gjør det meste selv nå :)men tar det med ro, merker det fort om jeg gjør litt mye ting enda

Godt å høre at det går bedre med deg :) Ikke rart du merker om du gjør for mye, så ille som du hadde det! Veldig glad for at jeg slapp så "billig" unna :P

Skrevet

Jeg har tatt under muskelen :) Jeg begynte å fungere litt etter å ha vært på sofaen og stress-lessen i to uker, men hadde hvertfall ikke klart å jobbe før etter tre uker hvis jeg hadde hatt jobb.

Hehe. Da bør du kanskje ta det med ro litt til :)

Skrevet

Jeg går helt bananas med bikinier og bher og slikt om dagen! Har lyst på alt:) Har tatt bilder på bloggen nå da, for de som vil se:)

Tenkte jeg skulle legge ut et bilde her snart av hvordan de ser ut nå:)

Gøy å lese og se bilder på bloggen din :) Så fine bikinier og bher du har kjøpt :D De ser veldig bra ut på deg! Må si jeg er litt misunnelig altså :gjeiper:

Skrevet

Er så usikker på hvor mange gram jeg skal ha,og hvordan det vil se ut på meg,og er redd jeg vil ende opp med enten for mye eller for lite,istedetfor akkurat passe.

Lykke til :)

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg har fulgt med på dere en stund. Mye fin informasjon å hente her.

Jeg var på konsultasjon på Fornebuklinikken her i uka, jeg likte meg veldig godt der. Har vel egentlig bestemt meg for å operere der allerede. Fikk time til operasjon 1.juli, men må utsette eller fremskynde den. Passet ikke med jobb og barnehage da så. :tristbla:

Jeg er 164cm, 60kg og har nå 75aaaa, skal sette inn 310gr (det mente kirurgen passet best til min kropp - Pål Schistad). Over muskel. Jeg sa til han at jeg ville ha en full b eller c cup. Vil ha så det sees, men ikke for stort. Og ihvertfall ikke for smått. :S

Er det noen her som har blitt operert der? Hos han? Eller skal opereres? Er dere fornøyd? Komplikasjoner?

Dere som har operert over muskelen som jeg skal, tok det lang tid før dere kom dere etter operasjonen. Tenkte at om jeg skal opereres i juni, så får jeg jo ikke tatt ferie lenger enn to uker. Holder det før jeg går ut i jobb igjen? Står jo så og si hele dagen på jobb..

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

6 MND uten spile bh og pushup? Jeg trodde det var 6 uker jeg.. :sjenert: Æsj så kjedelig da. Hva bruker man da? Kun spileløse bher og sportsbher?

I morgen skal jeg i ilden :sjokkert:

Forresten, hva har dere fått med dere av smertestillende hjem fra klinikken?

Jeg må også vente 6 mnd.. Bare spileløse og sportsbher i lang tid -.-

Jeg fikk tramadol og pinex forte. Tålte ikke pinexen så tok bare tramadol og paracet i stede.

Lykke til i morra :)

Skrevet

Jeg skal også opereres i morgen! Nervene er ikke helt under kontroll her heller. Jeg er faktisk så redd at jeg er kvalm :eeeh:

Jeg skal legge inn mellom 240-280cc. runde proteser. Mest sannsynlig over muskel, men kirugen ville se an litt under op. Jeg er veldig trygg på at jeg og kirurg er enige om hvordan vi vil at resultatet skal bli.

Hvor mye skal du legge inn? Og hvor skal du opereres?

Skrevet

Jeg skal også opereres i morgen! Nervene er ikke helt under kontroll her heller. Jeg er faktisk så redd at jeg er kvalm :eeeh:

Jeg skal legge inn mellom 240-280cc. runde proteser. Mest sannsynlig over muskel, men kirugen ville se an litt under op. Jeg er veldig trygg på at jeg og kirurg er enige om hvordan vi vil at resultatet skal bli.

Hvem skal operere deg?

Skrevet

Lykke til!! :)

Skrevet

Hvem skal operere deg?

Takk :klemmer:

Frode Amland skal operere meg. Hvem opererte deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...