dingding Skrevet 29. mars 2011 #17521 Skrevet 29. mars 2011 Hehe, kanskje like greit at det ikke var plass til mer da Du blir sikkert vant med de snart Mine ser hvertfall ganske små ut med klær på. Nesten litt skuffende, men da ser det hvertfall ikke unaturlig ut Ja fant på Lindex på Maxis Var ikke så mange å velge mellom, men får hvertfall et avbrekk fra sportsbhen når jeg skal gå i litt stramt og pent tøy Gutta på jobb lurte på om jeg hadde hatt OP, for de kunne ikke se det når jeg går med sportsbhen og nedpressbåndet
sinne Skrevet 29. mars 2011 #17522 Skrevet 29. mars 2011 Okei Har også en fra sparkjøp. Den er veldig behagelig men liker pierre best Greit å ha litt å bytte på. Er egentlig ferdig med mine 4 uker med "sportsbhtvang", men bruker det når jeg er hjemme siden det er mye mer behagelig å ha på Må du også vente 6 mnd før du kan bruke spile og push-up? 6 uker med sportsbh og 6mnd uten spile og push up ja målte meg nå, har krympa 2cm på det bredeste i cupen håper det ikke blir noe mindre for jeg er så utrolig, sinnsykt fornøyd!!
Stimorol Skrevet 29. mars 2011 #17523 Skrevet 29. mars 2011 Takk for tips tar en tur på Maxis i morgen hehe, jeg sliter med det samme med topper plutselig var de små Åhh.. for noe drit når det er sånn med nav.. Kjenner mange som stadig faller ut av systemet! tungvint!!! Håper det ordner seg for deg Men du.. kan jeg få spørre hvorfor du ikke opererte i Arendal? Bare hyggelig Ja det ordner seg nok om 3 uker ca Behandlingstid ditt og datt. Er nok en del topper som må gis bort eller kastes her ja Ja selvfølgelig Jeg opererte ikke i Arendal siden det skulle bli dekka av staten så da måtte jeg på sykehuset i Østfold. Kort fortalt: Hadde en svulst over den ene lungen når jeg var 5 mnd gammel, ble operert og fikk et stygt arr tvers over brystet til langt bak på ryggen. Dette stramma og hemma normal utvikling av brystet og det ble ganske stor forskjell på venstre og høyre bryst. Søkte i 4 år ca om å få dekka operasjon, fikk 2 avslag og hadde egentlig gitt opp og begynte å spare penger til operasjon. Dro på konsultasjon på samme klinikk som deg og kirurgen sa at dette var noe som absolutt burde bli dekket av staten så han sendte en søknad videre og den ble godkjent..
Stimorol Skrevet 29. mars 2011 #17524 Skrevet 29. mars 2011 Gutta på jobb lurte på om jeg hadde hatt OP, for de kunne ikke se det når jeg går med sportsbhen og nedpressbåndet Hehe, sånn var det med meg og. Man kunne ikke se det i det hele tatt Bare vent til du får på deg spileløs eller push-up. Da blir det nok noen store øyne å se på de Hehe
dingding Skrevet 29. mars 2011 #17525 Skrevet 29. mars 2011 Bare hyggelig Ja det ordner seg nok om 3 uker ca Behandlingstid ditt og datt. Er nok en del topper som må gis bort eller kastes her ja Ja selvfølgelig Jeg opererte ikke i Arendal siden det skulle bli dekka av staten så da måtte jeg på sykehuset i Østfold. Kort fortalt: Hadde en svulst over den ene lungen når jeg var 5 mnd gammel, ble operert og fikk et stygt arr tvers over brystet til langt bak på ryggen. Dette stramma og hemma normal utvikling av brystet og det ble ganske stor forskjell på venstre og høyre bryst. Søkte i 4 år ca om å få dekka operasjon, fikk 2 avslag og hadde egentlig gitt opp og begynte å spare penger til operasjon. Dro på konsultasjon på samme klinikk som deg og kirurgen sa at dette var noe som absolutt burde bli dekket av staten så han sendte en søknad videre og den ble godkjent.. Åå, skjønner! Var redd det var noe galt med klinikken her Litt rart at de gir folk avslag på sånt.. men, så bra at det ordna seg for deg!! Kan tenke meg det var godt for deg
Stimorol Skrevet 29. mars 2011 #17526 Skrevet 29. mars 2011 6 uker med sportsbh og 6mnd uten spile og push up ja målte meg nå, har krympa 2cm på det bredeste i cupen håper det ikke blir noe mindre for jeg er så utrolig, sinnsykt fornøyd!! 6 mnd føles som en evighet nå. Kommer nok til å bli frista til å bruke push-up etterhvert Hehe så bra at du er så fornøyd Det kan jo godt være at de ikke krymper mer nå
sanssouci Skrevet 29. mars 2011 #17527 Skrevet 29. mars 2011 Hehe, sånn var det med meg og. Man kunne ikke se det i det hele tatt Bare vent til du får på deg spileløs eller push-up. Da blir det nok noen store øyne å se på de Hehe Sånn er det for meg også! Men blir gøy å gå med vanlig bh etterhvert:)
Stimorol Skrevet 29. mars 2011 #17528 Skrevet 29. mars 2011 Åå, skjønner! Var redd det var noe galt med klinikken her Litt rart at de gir folk avslag på sånt.. men, så bra at det ordna seg for deg!! Kan tenke meg det var godt for deg Neinei ingenting galt med klinikken Er så utrolig fornøyd med behandlinga jeg har fått der at jeg skulle ønske jeg kunne blitt operert der Vi hadde samme kirurg, men han jobber begge steder så vi ble bare operert på forskjellig sted. De var flinke på sykehuset i Østfold også altså, men har vært på konsultasjon og kontroll i Arendal så fikk jo på en måte et "kundeforhold" der eller hva jeg skal si. Var veldig godt å endelig få det ordna. Så i år skal jeg nok på stranda for første gang på 10 år ca Det blir gøy
Stimorol Skrevet 29. mars 2011 #17529 Skrevet 29. mars 2011 Sånn er det for meg også! Men blir gøy å gå med vanlig bh etterhvert:) Jaa det blir gøy Er nesten litt rart hvor mye klærne faktisk skjuler I det ene øyeblikket føler jeg at jeg har ganske store pupper også tar jeg på en genser og så er de plutselig borte :gjeiper:
9naah Skrevet 30. mars 2011 #17530 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Noen som vet hvortid man kan bade i baseng og sjø? Ikke det at jeg har tenkt til det ennå, men er jo greit å vite.. Btw, jeg prøvde en bh jeg hadde liggende 75C, og den var for liten Kanksje jeg er en D alikevel? Men det har jo bare gått en uke.. Så, er vel en C. Men føler de har blitt mye mindre enn hva de var de første dagene etter op, så kan jo håpe på at de ikker er opphovnet mere Endret 30. mars 2011 av 9naah
sinne Skrevet 30. mars 2011 #17531 Skrevet 30. mars 2011 Noen som vet hvortid man kan bade i baseng og sjø? Ikke det at jeg har tenkt til det ennå, men er jo greit å vite.. Jeg fikk med meg en "bruksanvisning" på hvordan jeg skal behandle puppene. og hos meg sto det 6-8 uker for bading i badekar, basseng, sjø etc. det er utrolig greit for der står det alt ifra når og hvilke smertestillende jeg skulle ha, hva jeg burde spise dagene etter op osvosv :)fikk du ikke sånn?
sanssouci Skrevet 30. mars 2011 #17532 Skrevet 30. mars 2011 Jeg går helt bananas med bikinier og bher og slikt om dagen! Har lyst på alt:) Har tatt bilder på bloggen nå da, for de som vil se:) Tenkte jeg skulle legge ut et bilde her snart av hvordan de ser ut nå
9naah Skrevet 30. mars 2011 #17533 Skrevet 30. mars 2011 Jeg går helt bananas med bikinier og bher og slikt om dagen! Har lyst på alt:) Har tatt bilder på bloggen nå da, for de som vil se:) Tenkte jeg skulle legge ut et bilde her snart av hvordan de ser ut nå Hva er bloggen ?
sanssouci Skrevet 30. mars 2011 #17534 Skrevet 30. mars 2011 Hva er bloggen ? http://www.sanssouci.blogg.no
Puppa Skrevet 30. mars 2011 #17535 Skrevet 30. mars 2011 6 MND uten spile bh og pushup? Jeg trodde det var 6 uker jeg.. Æsj så kjedelig da. Hva bruker man da? Kun spileløse bher og sportsbher? I morgen skal jeg i ilden Forresten, hva har dere fått med dere av smertestillende hjem fra klinikken?
Puppa Skrevet 30. mars 2011 #17536 Skrevet 30. mars 2011 http://www.sanssouci.blogg.no Elsker bloggen din!
sanssouci Skrevet 30. mars 2011 #17537 Skrevet 30. mars 2011 Elsker bloggen din! Å tusen takk:) Nå ble jeg glad! Følg med senere i dag, da kommer svar på masse spørsmål
sanssouci Skrevet 30. mars 2011 #17538 Skrevet 30. mars 2011 6 MND uten spile bh og pushup? Jeg trodde det var 6 uker jeg.. Æsj så kjedelig da. Hva bruker man da? Kun spileløse bher og sportsbher? I morgen skal jeg i ilden Forresten, hva har dere fått med dere av smertestillende hjem fra klinikken? Ja jeg må gå 6 mnd uten.. Det er kjipt! Men er ikke alle som må det visstnok.. Spileløse ja og sportsbher, når et det heldigvis sommer snart og da kan man jo gå med bikini under mye. Lykke til i morgen da!! Så spennende, går nok kjempe bra. Hvor skal du og hvor mye skal du ha? Jeg fikk med noe sterke greier, husker ikke hva det het, men tok aldri de heller.. Også fikk jeg kvalmedempende:)
Emily80 Skrevet 30. mars 2011 #17539 Skrevet 30. mars 2011 Hvem her har tatt under muskelen? Når begynte dere og leve som normalt? Prøvde meg på jobb i dag, men måtte gi opp... føler meg ikke helt i form heller. Er liksom ikke den sprudlende meg som er til stede..mer en gammel dame meg pukkelrygg
Xstrella Skrevet 30. mars 2011 #17540 Skrevet 30. mars 2011 Det er nok vondest under muskel, men tror det er forskjellig. Håper jeg er på beina dagen etter jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå