Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, snitt under armen er veldig vondt ja. Tror det er den vondeste måten. Vet om ei som la inn der og var sengeliggende i 2 uker.

Ja, godt å høre at det er den vondeste metoden... begynner å føle meg rimelig pinglete her jeg sitter og har vondt en uke etter operasjon, spesielt når jeg leser om andre som er oppe og spretter to dager etter :hakeslepp:

HELDIGVIS så går det bedre og bedre for hver dag. trøster meg med det ;)

Har du bestilt operasjon? Hvor skal du legge det, og hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på når jeg hører igjen fra klinikken. Hadde konsultasjon for 2 uker siden, men har ikke hørt noe etterpå. Skal de sende noe, lurer jo på når jeg skal møte opp.

de ringte ifra klinikken når det var en uke igjen til OP, men jeg hadde avtalt dato før konsultasjon.

men ring om du er usikker :)

Skrevet

7 April:

20 år, ingen barn (men skal ha senere). 170 cm høy, 62 kg aca. 75A, skal iallefall opp til en C. Skal legge inn ca 300 (gjerne mer om vi får plass) Opereres ved Klinikk stokkan. Moderat profil over muskel

14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup.

Morten Haug Nobel clinic

14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken.

18. april: Judge Judy. Avlyst!

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

20.juni: Chikki 18 år. 172 høy og 60 kg. Er nå en "stor" A/liten B. Og trives IKKE med det, hater å vise de til kjæresten og gå i bikini. Skal legge inn rundt 360 under muskel, synes dette høres enormt ut i forhold til andre her. Men velger å stole på kirurgen. Han mente det ble en stor C, liten D. Tor jeg skal ha høyprofil og rund protese. Snittet er under brystet for de som lurer.

Skal operere på fornebuklinikken av Pål Schistad.

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

Sånn, oppdatert :) hvis det er noen som ikke står på listen, så er det bare å skrive seg på :)

Skrevet

Har du peiling på når de er ferdig med å "synke"??

Har dine blitt mindre? Når ble de det og hvor mye? :P

Det har jeg ikke peiling på egentlig :P Mine har sunket en del etter jeg brukte nedpressbåndet, men hevelsene har jo også gått ned så er vel en blanding av begge deler der kanskje :gjeiper: Noen andre som vet?

Mine ble litt mindre ja. Jeg målte meg en uke eller to etter operasjoenen og da var jeg ganske hoven også målte jeg meg i uke 3 eller 4 og da var hevelsen gått ned og jeg gikk fra ca 85 cm rundt bysten til 81 ca. Så jeg synes de krympa en del egentlig. Gikk ned en størrelse i følge kalkulatoren på Change :gjeiper: Fra 65E til 65D. Har dine krympa noe? Er du hoven fortsatt eller?

Skrevet

Det har jeg ikke peiling på egentlig :P Mine har sunket en del etter jeg brukte nedpressbåndet, men hevelsene har jo også gått ned så er vel en blanding av begge deler der kanskje :gjeiper: Noen andre som vet?

Mine ble litt mindre ja. Jeg målte meg en uke eller to etter operasjoenen og da var jeg ganske hoven også målte jeg meg i uke 3 eller 4 og da var hevelsen gått ned og jeg gikk fra ca 85 cm rundt bysten til 81 ca. Så jeg synes de krympa en del egentlig. Gikk ned en størrelse i følge kalkulatoren på Change :gjeiper: Fra 65E til 65D. Har dine krympa noe? Er du hoven fortsatt eller?

mine har ikke krympet noe.. syntes de har blitt større!! :O Men jeg er bare hoven på sidene.. under armene. og de har sunket endel.. vil de bli mindre? jeg prøvde en pushup bh i dag (klarte ikke dy meg) og de ble megastore!! :O

Skrevet

Ja, godt å høre at det er den vondeste metoden... begynner å føle meg rimelig pinglete her jeg sitter og har vondt en uke etter operasjon, spesielt når jeg leser om andre som er oppe og spretter to dager etter :hakeslepp:

HELDIGVIS så går det bedre og bedre for hver dag. trøster meg med det ;)

Har du bestilt operasjon? Hvor skal du legge det, og hvor mye?

Bra at det går bedre. Jeg aner ikke hvor smertefullt det blir etterpå, men får bare tro det vil gjøre sinnsykt vondt. Skal legge under muskel, ca 200-250 gr. Vil ikke ha større, for jeg vil ikke at andre skal se det. Jeg har alltid hatt små pupper.

Skrevet

mine har ikke krympet noe.. syntes de har blitt større!! :O Men jeg er bare hoven på sidene.. under armene. og de har sunket endel.. vil de bli mindre? jeg prøvde en pushup bh i dag (klarte ikke dy meg) og de ble megastore!! :O

Oi veldig motsatt av meg da :P Er ikke helt sikker jeg. Kan jo godt være at de blir litt mindre etterhvert når hevelsen går ordentlig ned.

Hehe. Jeg prøvde push up bher i dag jeg og. Var ganske mye forskjell fra de spileløse jeg har kjøpt :P Synes du det er bra at de ble megastore eller vil du ha de mindre?

Skrevet

Du får gi en oppdatering hvis du kjøper da :)

Medium passet helt fint, den er ifra 75-85 b/c/d cup :) super behagelig å ha på!

Skrevet

Oi veldig motsatt av meg da :P Er ikke helt sikker jeg. Kan jo godt være at de blir litt mindre etterhvert når hevelsen går ordentlig ned.

Hehe. Jeg prøvde push up bher i dag jeg og. Var ganske mye forskjell fra de spileløse jeg har kjøpt :P Synes du det er bra at de ble megastore eller vil du ha de mindre?

Ja, kan jo være de blir mindre..

Har du funnet noen fine spileløse bher? hvor?! :P

Jeg er litt usikker på om jeg syntes det var bra at de ble så store :P

Først ble jeg litt skuffa for at det ikke var plass til mer, for jeg skulle egentlig ha 300..

Men nå er jeg veldig glad for at det ikke ble mer!! :P

Tror jeg liker at de er så store.. er bare litt uvant :P

Skrevet

Medium passet helt fint, den er ifra 75-85 b/c/d cup :) super behagelig å ha på!

Så bra :) Kasta emballasjen så huska ikke størrelsesguiden som står på :P

Skal investere i et par til siden de er så gode :) De pleier av og til å ha 40% avslag på de på Coop Obs og Ica Maxi :gjeiper:

Skrevet (endret)

Heisann :)

Ramla over dette forumet her en dag, og tenkte jeg kunne spørre om det var noen av dere som fikk hemtatom etter/under operasjonen?

Jeg hadde visst hatt det, men det synes ikke nå (1 uke siden op). Blir jo litt bekymra for hva dette egentlig er og har hatt og si for resultatet. Velger å tro at alt er i skjønneste orden.. :)

Ellers vil jeg bare si at jeg er sjokka over hvor vondt det var! Halleluja! :skratte:

Et hematom er en samling av blod etter en eller flere årer som har sprukket :) Så jeg regner med at det du snakker om rett og slett er et blåmerke :)

Åhh nå leste ikke jeg det andre innlegget ditt, da skal du få litt mer svar. Under opr brenner dem blodårene med laser, men etter dem lukker kan det oppstå små blødninger som stort sett opptrer som blåmerker. Det har nok de fleste her hatt. Hvis du våknet opp med is på brystet så har det blødd noe mer enn vanlig. Ingen fare :) Dette trekker seg tilbake og du vil ikke merke noe til det. Hadde blødningen vært så stor at det ville fått følger hadde dem åpnet opp og stoppet det :) Kulde får som kjent årene til å trekke seg sammen og vevet rundt trenger mindre oksygen, derfor bruker dem is til å minske sannsynligheten for ekstra hevelse og store blåmerker.

Ikke verdens beste til å forklare men.....

Endret av Betty84
Skrevet

Så bra :) Kasta emballasjen så huska ikke størrelsesguiden som står på :P

Skal investere i et par til siden de er så gode :) De pleier av og til å ha 40% avslag på de på Coop Obs og Ica Maxi :gjeiper:

blir nok flere på meg også kjenner jeg... har bestilt to ifra sparkjøp så tror jeg venter til jeg har fått de.. hvis de passer så har jeg fem stk.. det får holde på de 4 ukene som er igjen før jeg kan begynne med vanlig uten spile :)

Skrevet

Først ble jeg litt skuffa for at det ikke var plass til mer, for jeg skulle egentlig ha 300..

jeg var på kapphal i dag og der har de spileløse bh'r :) husker ikke hva de het, men de var veldig behagelige å ha på. de hadde i svart og hvit :)

Skrevet

Hehe, kanskje like greit at det ikke var plass til mer da :P Du blir sikkert vant med de snart :) Mine ser hvertfall ganske små ut med klær på. Nesten litt skuffende, men da ser det hvertfall ikke unaturlig ut :P

Ja fant på Lindex på Maxis :) Var ikke så mange å velge mellom, men får hvertfall et avbrekk fra sportsbhen når jeg skal gå i litt stramt og pent tøy :P

Skrevet

jeg var på kapphal i dag og der har de spileløse bh'r :) husker ikke hva de het, men de var veldig behagelige å ha på. de hadde i svart og hvit :)

Får dra dit å se da :) For jeg har ikke funnet noen som ikke er for minipupper eller bestemorstil :P klarer ikke vente med å handle :P

Skrevet

blir nok flere på meg også kjenner jeg... har bestilt to ifra sparkjøp så tror jeg venter til jeg har fått de.. hvis de passer så har jeg fem stk.. det får holde på de 4 ukene som er igjen før jeg kan begynne med vanlig uten spile :)

Okei :) Har også en fra sparkjøp. Den er veldig behagelig men liker pierre best :P Greit å ha litt å bytte på. Er egentlig ferdig med mine 4 uker med "sportsbhtvang", men bruker det når jeg er hjemme siden det er mye mer behagelig å ha på :)

Må du også vente 6 mnd før du kan bruke spile og push-up?

Skrevet (endret)

Får dra dit å se da :) For jeg har ikke funnet noen som ikke er for minipupper eller bestemorstil :P klarer ikke vente med å handle :P

Er litt vanskelig å finne noen som ikke er i bestemorstil :P Det var hvertfall et par som var greie nok som jeg kjøpte :) Tror det var ganske godt utvalg i størrelser også. Hvis ikke de har så mye igjen på Maxis så har de kanskje i byen?

Har også lyst til å shoppe masse nytt :biggrin: Må ha litt nye topper også siden mange av de gamle er blitt for små nå :) Må bare vente til Nav finner ut av at de skal gi meg penger og ikke slette meg fra systemet gang på gang :P Var så sinna at tårene nesten spruta når jeg var innom der i dag.

Takk for tips om bher på kappahl sinne :) Får ta en tur innom der også å prøve snart :)

Endret av Stimorol
Skrevet

Et hematom er en samling av blod etter en eller flere årer som har sprukket :) Så jeg regner med at det du snakker om rett og slett er et blåmerke :)

Åhh nå leste ikke jeg det andre innlegget ditt, da skal du få litt mer svar. Under opr brenner dem blodårene med laser, men etter dem lukker kan det oppstå små blødninger som stort sett opptrer som blåmerker. Det har nok de fleste her hatt. Hvis du våknet opp med is på brystet så har det blødd noe mer enn vanlig. Ingen fare :) Dette trekker seg tilbake og du vil ikke merke noe til det. Hadde blødningen vært så stor at det ville fått følger hadde dem åpnet opp og stoppet det :) Kulde får som kjent årene til å trekke seg sammen og vevet rundt trenger mindre oksygen, derfor bruker dem is til å minske sannsynligheten for ekstra hevelse og store blåmerker.

Ikke verdens beste til å forklare men.....

Tusen takk for svar, frøken :)

Var litt i svima og de prøvde å vise meg det, og ba meg kjenne at det var litt hovent.. "kjenner ingenting jeg!" ør og fjern...hehe ;)

Synes jeg kjenner et par sting under brystet også? Har de lagt inn dren kanskje? Tørr ikke tukle så mye med de nye kroppsdelen mine helt enda, litt skummelt :)

Men da er det rett og slett bare en liten ufarlig blødning, som ikke vil ha noen invirkning på resultatet? JA, la oss sie det ;)

Er forresten veldig fornøyd! Håper ikke at brystene blir så enormt mye mindre, men litt mindre bør de bli, er jo alt for store nå!

Ned ca 1 str fra nå av, kan det stemme? En uke siden op, woop woop :D

Skrevet

Er litt vanskelig å finne noen som ikke er i bestemorstil :P Det var hvertfall et par som var greie nok som jeg kjøpte :) Tror det var ganske godt utvalg i størrelser også. Hvis ikke de har så mye igjen på Maxis så har de kanskje i byen?

Har også lyst til å shoppe masse nytt :biggrin: Må ha litt nye topper også siden mange av de gamle er blitt for små nå :) Må bare vente til Nav finner ut av at de skal gi meg penger og ikke slette meg fra systemet gang på gang :P Var så sinna at tårene nesten spruta når jeg var innom der i dag.

Takk for tips om bher på kappahl sinne :) Får ta en tur innom der også å prøve snart :)

Takk for tips :) tar en tur på Maxis i morgen ;)

hehe, jeg sliter med det samme med topper :P plutselig var de små :P

Åhh.. for noe drit når det er sånn med nav.. Kjenner mange som stadig faller ut av systemet! tungvint!!! Håper det ordner seg for deg :)

Men du.. kan jeg få spørre hvorfor du ikke opererte i Arendal?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...