Stimorol Skrevet 29. mars 2011 #17481 Skrevet 29. mars 2011 Fjern de med en gang! Det er alt jeg har å si! Et halvt år kan ha veldig mye å si. Fjern de hos fastlegen, ettersom de er på ryggen og det ikke er krise om du får et lite arr. jeg fjernet først hos fastlege og ble deretter flyttet videre for å fjerne mer hud! Er de ondartet kan de spre seg fort, snakk om noen mnd tid, min var bare max 2 uker gammel og var derfor trygg:) Okei. Da tar jeg en telefon til legen i morra
sinne Skrevet 29. mars 2011 #17482 Skrevet 29. mars 2011 Jeg må ha medium i den fra pierre robert I støttebhen står det bare at det er en b-cup, men jeg synes den er helt rar i formen og den er lissom slapp der hvor brystvortene skal være så kan ikke bruke den lenger Ser helt teit ut hvis jeg har en stram topp på. Er liksom litt ekstra stoff akkurat ytterst som klumper og bretter seg eller hva jeg skal si. kanskje jeg stikker ned en tur etterpå å kjøper må vel ha m sikkert jeg og, når jeg ser hva du hadde og har lagt inn. var en b lagt inn 290 så er en d nå.
Stimorol Skrevet 29. mars 2011 #17483 Skrevet 29. mars 2011 kanskje jeg stikker ned en tur etterpå å kjøper må vel ha m sikkert jeg og, når jeg ser hva du hadde og har lagt inn. var en b lagt inn 290 så er en d nå. Okei Har du målt hvor stor du er rundt puppene og under?
sinne Skrevet 29. mars 2011 #17484 Skrevet 29. mars 2011 Okei Har du målt hvor stor du er rundt puppene og under? ja, på change fikk jeg opp at jeg var 65d før op og 70f etter. har vært å prøvd litt bh i vanlig butikker og da må jeg ha 75d. nærmeste change butikk er i oslo så blir litt langt å reise for bare en bh... men klart de på change har helt sikkert en annen passform enn hva en 75d på hm har.
Stimorol Skrevet 29. mars 2011 #17485 Skrevet 29. mars 2011 (endret) ja, på change fikk jeg opp at jeg var 65d før op og 70f etter. har vært å prøvd litt bh i vanlig butikker og da må jeg ha 75d. nærmeste change butikk er i oslo så blir litt langt å reise for bare en bh... men klart de på change har helt sikkert en annen passform enn hva en 75d på hm har. Det blir litt langt å reise ja. Jeg får opp at jeg er 65D nå etter operasjonen :gjeiper: Er ganske tynn rundt eller hva jeg skal si. Prøvde bher på hm i dag og 70 c var for lite, 75b var for lite, 75c satt veldig rart på så ble egentlig bare veldig forvirra og gadd ikke å prøve mer. Var en dame på triumph som sa at jeg ikke burde gå over 70 i omkrets hvertfall siden jeg var så smal rundt.. Fikk ganske vondt av å prøve så mange forskjellige bher så får heller gå tilbake å prøve der en anna gang :gjeiper: Har de prøverom der du skal kjøpe pierre robert toppen? Ville kaanskje prøvd large hvis jeg var deg. Hvis du var 65D før op så hadde du vel litt mer pupper enn meg Endret 29. mars 2011 av Stimorol
sinne Skrevet 29. mars 2011 #17486 Skrevet 29. mars 2011 Det blir litt langt å reise ja. Jeg får opp at jeg er 65D nå etter operasjonen :gjeiper: Er ganske tynn rundt eller hva jeg skal si. Prøvde bher på hm i dag og 70 c var for lite, 75b var for lite, 75c satt veldig rart på så ble egentlig bare veldig forvirra og gadd ikke å prøve mer. Var en dame på triumph som sa at jeg ikke burde gå over 70 i omkrets hvertfall siden jeg var så smal rundt.. Fikk ganske vondt av å prøve så mange forskjellige bher så får heller gå tilbake å prøve der en anna gang :gjeiper: Har de prøverom der du skal kjøpe pierre robert toppen? Ville kaanskje prøvd large hvis jeg var deg. Hvis du var 65D før op så hadde du vel litt mer pupper enn meg nei, de har dessverre ikke det synes egentlig det var rart at jeg fikk opp 65d for har brukt 75b(ifra h&m), har ikke fylt den ut helt før op.. så skjønner meg egentlig ikke så veldig på det str greiene. eneste jeg vet er at jeg fyller ut en 75D nå.
Stimorol Skrevet 29. mars 2011 #17487 Skrevet 29. mars 2011 nei, de har dessverre ikke det synes egentlig det var rart at jeg fikk opp 65d for har brukt 75b(ifra h&m), har ikke fylt den ut helt før op.. så skjønner meg egentlig ikke så veldig på det str greiene. eneste jeg vet er at jeg fyller ut en 75D nå. Hmm.. Du kan jo kanskje spør om du kan bytte den hvis den ikke passer? Jeg skjønner heller ikke så mye av det :gjeiper: Jeg fylte ut en 75C når jeg prøvde tidligere i dag. Prøvde ikke 75D, men tror nok det er for stort for meg. Håper jeg blir klok på det her med størrelser etterhvert Hehe..
sinne Skrevet 29. mars 2011 #17488 Skrevet 29. mars 2011 Hmm.. Du kan jo kanskje spør om du kan bytte den hvis den ikke passer? Jeg skjønner heller ikke så mye av det :gjeiper: Jeg fylte ut en 75C når jeg prøvde tidligere i dag. Prøvde ikke 75D, men tror nok det er for stort for meg. Håper jeg blir klok på det her med størrelser etterhvert Hehe.. kan hende det funker det med str er ikke lett å bli klok på i det hele tatt!
Stimorol Skrevet 29. mars 2011 #17489 Skrevet 29. mars 2011 kan hende det funker det med str er ikke lett å bli klok på i det hele tatt! Du får gi en oppdatering hvis du kjøper da
9naah Skrevet 29. mars 2011 #17490 Skrevet 29. mars 2011 (endret) Idag er det en uke siden jeg var under kniven! Men et spm; hvortid fikk dere kløft? Altså, jeg var 75b før op, og nå vet jeg ikke va jeg er. La 325cc over muskel. Hadde ikke noe kløft i det hele før op, og nå ser det bare ut som om jeg har en "grøft" isteden for kløft.. Veldig slakk. Ser ikke ut som om det kan bli kløft med bh engang. Noe jeg syntes er veldig rart siden jeg la såpass mye inn over muskel! Men er det noen som ikke hadde noe kløft før op, som fikk det etterpå? Vil så gjerne at de skal ha mere kløft...! Og den høyre puppen er litt større enn den venstre enda. Håper det går seg til vertfal. Er litt frustrert jeg Endret 29. mars 2011 av 9naah
dingding Skrevet 29. mars 2011 #17491 Skrevet 29. mars 2011 (endret) Er det noen som har en GOD sportsbh?? har 2triumph triacton (tror det skrives slik) og de gnager og er ikke så veldig behagelig... så litt på den pierre robert, men er så usikker på hvilken str jeg skal ta. det er vel ikke mulig å bytte de siden de er kjøpt i matbutikk..eller prøve før man kjøper Den bhen jeg fikk på klinikken er veldig god!! Har aldri hørt om merket før, men det står NUHA på lappen inni den Fant denne siden :)http://www.helsebutikkenigrimstad.no/produkter/45_136_1367 Endret 29. mars 2011 av dingding
dingding Skrevet 29. mars 2011 #17492 Skrevet 29. mars 2011 Idag er det en uke siden jeg var under kniven! Men et spm; hvortid fikk dere kløft? Altså, jeg var 75b før op, og nå vet jeg ikke va jeg er. La 325cc over muskel. Hadde ikke noe kløft i det hele før op, og nå ser det bare ut som om jeg har en "grøft" isteden for kløft.. Veldig slakk. Ser ikke ut som om det kan bli kløft med bh engang. Noe jeg syntes er veldig rart siden jeg la såpass mye inn over muskel! Men er det noen som ikke hadde noe kløft før op, som fikk det etterpå? Vil så gjerne at de skal ha mere kløft...! Og den høyre puppen er litt større enn den venstre enda. Håper det går seg til vertfal. Er litt frustrert jeg Nå vet jeg ikke hvordan det er med dere som har over muskel, men jeg hadde ikke sjans til å få kløft den første uka (har under muskel)... men nå som puppene har blitt mer "riktige" (etter to uker) så får jeg kløft med riktig bh de trengte bare å synke litt vet ikke om det er sånn når de er over muskel..
sinne Skrevet 29. mars 2011 #17493 Skrevet 29. mars 2011 Idag er det en uke siden jeg var under kniven! Men et spm; hvortid fikk dere kløft? Altså, jeg var 75b før op, og nå vet jeg ikke va jeg er. La 325cc over muskel. Hadde ikke noe kløft i det hele før op, og nå ser det bare ut som om jeg har en "grøft" isteden for kløft.. Veldig slakk. Ser ikke ut som om det kan bli kløft med bh engang. Noe jeg syntes er veldig rart siden jeg la såpass mye inn over muskel! Men er det noen som ikke hadde noe kløft før op, som fikk det etterpå? Vil så gjerne at de skal ha mere kløft...! Og den høyre puppen er litt større enn den venstre enda. Håper det går seg til vertfal. Er litt frustrert jeg slapp aav etterhvert som puppene legger seg, blir mykere og hevelsen blir borte vil kløften helt sikkert komme mine kommer nærmere hverandre omtrent for hver dag som går min venstre var mye større enn høyre fordi jeg er venstrehendt, derav bruker jeg mest venstre hånd og arm og det gjorde så den puppen ble mer hoven enn høyre. nå 1 1/2 uke etter op er de helt like
9naah Skrevet 29. mars 2011 #17494 Skrevet 29. mars 2011 slapp aav etterhvert som puppene legger seg, blir mykere og hevelsen blir borte vil kløften helt sikkert komme mine kommer nærmere hverandre omtrent for hver dag som går min venstre var mye større enn høyre fordi jeg er venstrehendt, derav bruker jeg mest venstre hånd og arm og det gjorde så den puppen ble mer hoven enn høyre. nå 1 1/2 uke etter op er de helt like Håper de blir like og at kløften kommer etterhvert!
sinne Skrevet 29. mars 2011 #17495 Skrevet 29. mars 2011 Håper de blir like og at kløften kommer etterhvert! husk at de er jo bare en uke
Stimorol Skrevet 29. mars 2011 #17496 Skrevet 29. mars 2011 Mine er 5 uker gamle i morra og jeg får ikke noe kløft enda. De begynner å bli litt myke, men sitter nesten bom fast. Hehe.. Får bare vente på at de skal bli myke og la de 'synke' litt så blir det nok kløft etterhvert Må visst ha litt tålmodighet ja
dingding Skrevet 29. mars 2011 #17497 Skrevet 29. mars 2011 Når løsnet tapen på sårene deres? Jeg fikk beskjed om å vente med å bytte den til den ramla av.. i morgen er det to uker siden OP og tapen henger like godt enda..
Xstrella Skrevet 29. mars 2011 #17498 Skrevet 29. mars 2011 Lurer på når jeg hører igjen fra klinikken. Hadde konsultasjon for 2 uker siden, men har ikke hørt noe etterpå. Skal de sende noe, lurer jo på når jeg skal møte opp.
dingding Skrevet 29. mars 2011 #17499 Skrevet 29. mars 2011 (endret) Mine er 5 uker gamle i morra og jeg får ikke noe kløft enda. De begynner å bli litt myke, men sitter nesten bom fast. Hehe.. Får bare vente på at de skal bli myke og la de 'synke' litt så blir det nok kløft etterhvert Må visst ha litt tålmodighet ja Har du peiling på når de er ferdig med å "synke"?? Har dine blitt mindre? Når ble de det og hvor mye? Endret 29. mars 2011 av dingding
dingding Skrevet 29. mars 2011 #17500 Skrevet 29. mars 2011 Lurer på når jeg hører igjen fra klinikken. Hadde konsultasjon for 2 uker siden, men har ikke hørt noe etterpå. Skal de sende noe, lurer jo på når jeg skal møte opp. Ring de du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå