Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

I dag er puppene mine 6 uker gamle :) Så i dag er det feiring med å bruke bh!! :) Elsker det. Endelig kan jeg bruke det uten å få dårlig sammvittighet. haha..

Alt går bra med puppene, reagerer ikke på at de gjør vondt lenger eller noe. Lever heeelt som før. Ligger akkurat som jeg vil osv. Deilig. Bare litt vondt om jeg beveger meg i rare stillinger.

Begynner å trene på mandag, så da er det nesten 7 uker siden operasjonen. Så det skal nok gå bra.

En ting jeg lurer på, når er det ok å ta sol? Jeg fikk beskjed jeg kunne gjøre det når blåmerker osv var borte, men jeg hadde aldri blåmerker. Sååå, er det greit nå snart?

Skrevet

Jeg vil bare skrive at folk må være forsiktige med solarium. Tok dette litt selv før, ikke mye, men litt. Og jeg endte opp med føflekk-kreft i en alder av 19 år.. Ingen i familien har hatt det, jeg har nesten ikke føflekker og har en hudfarge som blir ganske brun. Vis forsiktighet, vær så snill! Vet dette er off-topic, men jeg må bare skrive det, når jeg ser at alle skriver om solarium. Meg går det heldigvis bra med, ettersom jeg var tidlig ute. Men må leve med 3 mnds kontroller i 5 år og vise ekstrem forsiktighet i solen resten av livet. Har også operert vekk mye hud rundt såret. Fikk diagnosen for 2 uker siden.. Jeg har vært veldig heldig, da min var ondartet og veldig hissig. Men da jeg var tidlig ute, går det utrolig bra, alt er fjernet og ingen spredning:)

Vet at jeg har vært uheldig, men ber folk om å være forsiktige og ta min historie til etteretning når de tar sol.

Man kan ta sol så og si når man vil etter op, men må bruke plaster på såret og helst bh tror jeg. Du får styggere arr om de kommer i kontakt med solarium. Stod på min lapp at man må vente 4 uker tror jeg.

Skrevet

post-42284-0-20906600-1301352354_thumb.j

Jeg finner ikke kabelen til kamera mitt, hvor jeg har før/etter bilder.

Tok derfor bare et med web-kamera, slik at dere ser hvordan mine er etter 10 dager :)

Ser at den ene ser større ut enn den andre, men er bare fordi jeg sitter litt skjevt :-) de er helt like, og jeg er sååå fornøyd med å endelig ha pupper :-D

Skrevet

Er det noen som har en GOD sportsbh?? har 2triumph triacton (tror det skrives slik) og de gnager og er ikke så veldig behagelig... så litt på den pierre robert, men er så usikker på hvilken str jeg skal ta. det er vel ikke mulig å bytte de siden de er kjøpt i matbutikk..eller prøve før man kjøper :fnise:

Skrevet

Ser at den ene ser større ut enn den andre, men er bare fordi jeg sitter litt skjevt :-) de er helt like, og jeg er sååå fornøyd med å endelig ha pupper :-D

de er fine, ganske like mine egentlig :gjeiper:

Skrevet

Er det noen som har en GOD sportsbh?? har 2triumph triacton (tror det skrives slik) og de gnager og er ikke så veldig behagelig... så litt på den pierre robert, men er så usikker på hvilken str jeg skal ta. det er vel ikke mulig å bytte de siden de er kjøpt i matbutikk..eller prøve før man kjøper :fnise:

Min er ganske god, den kjøpte jeg på xxl. Men vil tro at du kan finne på andre sportsbutikker også. Jeg husker ikke hva den heter. Hvis du vil vite, kan jeg sjekke når jeg kommer hjem :) Eller så la jeg merke til at sparkjøp hadde en del (litt bestemorsaktige da, men til en rimeligere penge.... :)

Skrevet

Heisann :)

Ramla over dette forumet her en dag, og tenkte jeg kunne spørre om det var noen av dere som fikk hemtatom etter/under operasjonen?

Jeg hadde visst hatt det, men det synes ikke nå (1 uke siden op). Blir jo litt bekymra for hva dette egentlig er og har hatt og si for resultatet. Velger å tro at alt er i skjønneste orden.. :)

Ellers vil jeg bare si at jeg er sjokka over hvor vondt det var! Halleluja! :skratte:

Skrevet

post-42284-0-20906600-1301352354_thumb.j

Jeg finner ikke kabelen til kamera mitt, hvor jeg har før/etter bilder.

Tok derfor bare et med web-kamera, slik at dere ser hvordan mine er etter 10 dager :)

Så fine de var :)

Skrevet

Jeg vil bare skrive at folk må være forsiktige med solarium. Tok dette litt selv før, ikke mye, men litt. Og jeg endte opp med føflekk-kreft i en alder av 19 år.. Ingen i familien har hatt det, jeg har nesten ikke føflekker og har en hudfarge som blir ganske brun. Vis forsiktighet, vær så snill! Vet dette er off-topic, men jeg må bare skrive det, når jeg ser at alle skriver om solarium. Meg går det heldigvis bra med, ettersom jeg var tidlig ute. Men må leve med 3 mnds kontroller i 5 år og vise ekstrem forsiktighet i solen resten av livet. Har også operert vekk mye hud rundt såret. Fikk diagnosen for 2 uker siden.. Jeg har vært veldig heldig, da min var ondartet og veldig hissig. Men da jeg var tidlig ute, går det utrolig bra, alt er fjernet og ingen spredning:)

Vet at jeg har vært uheldig, men ber folk om å være forsiktige og ta min historie til etteretning når de tar sol.

Man kan ta sol så og si når man vil etter op, men må bruke plaster på såret og helst bh tror jeg. Du får styggere arr om de kommer i kontakt med solarium. Stod på min lapp at man må vente 4 uker tror jeg.

Oi, så uheldig du var da. Godt at det ikke har spredd seg :)

Jeg er litt redd for føflekkreft så har ikke tatt sol på lenge, men det frister så. Har fjerna noen føflekker før og fikk beskjed av kirurgen min nå etter operasjonen om at jeg hadde noen stygge føflekker på ryggen som må fjernes. Har fått time hos spesialist, men det er ikke før i august. Har du peiling på om et halv år til eller fra har mye å si for hvordan det kan utvikle seg til å bli farlig (hvis de er ondarta osv)?

Gjest Kalia
Skrevet

Ramla over dette forumet her en dag, og tenkte jeg kunne spørre om det var noen av dere som fikk hemtatom etter/under operasjonen?

Jeg hadde visst hatt det, men det synes ikke nå (1 uke siden op). Blir jo litt bekymra for hva dette egentlig er og har hatt og si for resultatet. Velger å tro at alt er i skjønneste orden.. :)

Ellers vil jeg bare si at jeg er sjokka over hvor vondt det var! Halleluja! :skratte:

hva er hemtatom ? :gjeiper:

Skrevet

Hematom er vel blødning? Tok du under muskel? Jeg er livredd for blødning, så kan ikke si jeg gleder meg.

Skrevet

Jeg har pierre robert nå og synes den er veldig behagelig :) Spurte kirurgen min om det var greit å bruke den og han synes den så veldig grei ut. Føler hvertfall at den gir god støtte :)

Dro på Coop Obs og prøvde jeg :P Er vel eneste matbutikken jeg vet om som har prøverom. Har en som er en størrelse for liten så ville ikke ta sjangsen på å kjøpe feil igjen.

Skrevet

hva er hemtatom ? :gjeiper:

Mente selvfølgelig hematom, ikke hemtatom! Går litt fort i svingene her ;)

Skrevet

Hematom er vel blødning? Tok du under muskel? Jeg er livredd for blødning, så kan ikke si jeg gleder meg.

Ja det var vist en slags blødning, men ikke innvendig blødning, mer en utposning på utsiden..? Fikk ikke noe særlig mer informasjon om det etterpå.

Våkna med to "isblokker" i mellom puppene, sikkert for å få hevelsen ned.

Men som sagt så ser jeg ingeting til det i dag, så det er sikkert ikke så uvanlig..

Har tatt under muskelen, med snitt under armen :)

Skrevet

Ja det var vist en slags blødning, men ikke innvendig blødning, mer en utposning på utsiden..? Fikk ikke noe særlig mer informasjon om det etterpå.

Våkna med to "isblokker" i mellom puppene, sikkert for å få hevelsen ned.

Men som sagt så ser jeg ingeting til det i dag, så det er sikkert ikke så uvanlig..

Har tatt under muskelen, med snitt under armen :)

Ok, snitt under armen er veldig vondt ja. Tror det er den vondeste måten. Vet om ei som la inn der og var sengeliggende i 2 uker.

Skrevet

Jeg har pierre robert nå og synes den er veldig behagelig :) Spurte kirurgen min om det var greit å bruke den og han synes den så veldig grei ut. Føler hvertfall at den gir god støtte :)

Dro på Coop Obs og prøvde jeg :P Er vel eneste matbutikken jeg vet om som har prøverom. Har en som er en størrelse for liten så ville ikke ta sjangsen på å kjøpe feil igjen.

hvilken str har du i den? og hva fikk du i støtte bh'n ifra klinikken?

Skrevet

hvilken str har du i den? og hva fikk du i støtte bh'n ifra klinikken?

Jeg må ha medium i den fra pierre robert :) I støttebhen står det bare at det er en b-cup, men jeg synes den er helt rar i formen og den er lissom slapp der hvor brystvortene skal være så kan ikke bruke den lenger :P Ser helt teit ut hvis jeg har en stram topp på. Er liksom litt ekstra stoff akkurat ytterst som klumper og bretter seg eller hva jeg skal si.

Skrevet

Oi, så uheldig du var da. Godt at det ikke har spredd seg :)

Jeg er litt redd for føflekkreft så har ikke tatt sol på lenge, men det frister så. Har fjerna noen føflekker før og fikk beskjed av kirurgen min nå etter operasjonen om at jeg hadde noen stygge føflekker på ryggen som må fjernes. Har fått time hos spesialist, men det er ikke før i august. Har du peiling på om et halv år til eller fra har mye å si for hvordan det kan utvikle seg til å bli farlig (hvis de er ondarta osv)?

Fjern de med en gang! Det er alt jeg har å si! Et halvt år kan ha veldig mye å si. Fjern de hos fastlegen, ettersom de er på ryggen og det ikke er krise om du får et lite arr. jeg fjernet først hos fastlege og ble deretter flyttet videre for å fjerne mer hud! Er de ondartet kan de spre seg fort, snakk om noen mnd tid, min var bare max 2 uker gammel og var derfor trygg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...