dingding Skrevet 28. mars 2011 #17441 Skrevet 28. mars 2011 Åja, så kult Det hadde jeg også tenkt å bli, men var ikke tøff nok til å søke på det :gjeiper: Hehe, er ikke noe å være redd for Må bare ha litt bein i nesa for å takle mannfolka
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17442 Skrevet 28. mars 2011 Ja Var veldig deilig med fri de første to ukene, men så ble det kjedelig. Blir godt å slippe å være under nav og de dårlige systemene der og kunne være litt "nyttig" igjen ser den.. var langtids sykemeldt for noen år tilbake og fikk nok av nav da... hva er du utdannet innen?
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17443 Skrevet 28. mars 2011 Hehe, er ikke noe å være redd for Må bare ha litt bein i nesa for å takle mannfolka Skjønner godt at man må ha litt bein i nesa da ja
Xstrella Skrevet 28. mars 2011 #17444 Skrevet 28. mars 2011 Dere som har småbarn. Når løfta dere på dem etter operasjonen?
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17445 Skrevet 28. mars 2011 ser den.. var langtids sykemeldt for noen år tilbake og fikk nok av nav da... hva er du utdannet innen? Jeg har gått to år på salg og service, men har ikke tatt læretia så har ikke noe fagbrev enda. Og har gått et år på helse og sosial, men ombestemte meg igjen så har bare jobba en del og vært litt arbeidsledig etter det.. Vurderer å ta læretia i kontor og administrasjon for å få fagbrevet snart. Finner ikke ut hva jeg vil bli egentlig så jeg vingler litt frem og tilbake rett og slett :gjeiper: Husker ikke om jeg har lest det noe sted, men hva jobber du med?
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17446 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har gått to år på salg og service, men har ikke tatt læretia så har ikke noe fagbrev enda. Og har gått et år på helse og sosial, men ombestemte meg igjen så har bare jobba en del og vært litt arbeidsledig etter det.. Vurderer å ta læretia i kontor og administrasjon for å få fagbrevet snart. Finner ikke ut hva jeg vil bli egentlig så jeg vingler litt frem og tilbake rett og slett :gjeiper: Husker ikke om jeg har lest det noe sted, men hva jobber du med? det er ikke så lett å velge i denne jungelen av yrker.. hvor gammel er du? jeg er make up artist og frisør.
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17447 Skrevet 28. mars 2011 det er ikke så lett å velge i denne jungelen av yrker.. hvor gammel er du? jeg er make up artist og frisør. Åå, så gøy Har du jobba lenge som det? Jeg begynte egentlig på tegning, form og farge for å bli frisør, men det var nesten baare tegning og maling som sto på timeplanen så da trakk jeg meg da jeg virkelig ikke kan eller liker å tegne. Nei det er ikke lett. Jeg blir 21 i år. Skulle gjerne vært litt eldre
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17448 Skrevet 28. mars 2011 (endret) Åå, så gøy Har du jobba lenge som det? Jeg begynte egentlig på tegning, form og farge for å bli frisør, men det var nesten baare tegning og maling som sto på timeplanen så da trakk jeg meg da jeg virkelig ikke kan eller liker å tegne. Nei det er ikke lett. Jeg blir 21 i år. Skulle gjerne vært litt eldre har jobbe med det i 3 år ca aha, da er vi like gamle Endret 28. mars 2011 av sinne
dingding Skrevet 28. mars 2011 #17449 Skrevet 28. mars 2011 Dere som har småbarn. Når løfta dere på dem etter operasjonen? Jeg har ei lita ei på 1,5år.. Jeg fikk beskjed om å helst ikke løfte ho på 1mnd.. men hvis jeg må så må jeg holde ho tett inntil kroppen så ho ikke slår borti puppene.. Som alenemor så er det vanskelig å ikke løfte ho, men ho er veldig glad i å klare ting selv og klatrer gjerne inn og ut av bilen selv.. og går helst inn i bhg selv noe løfting blir det jo men passer på å løfte riktig
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17450 Skrevet 28. mars 2011 Dere som har småbarn. Når løfta dere på dem etter operasjonen? jeg har et bonusbarn på 2, løftet han så vidt litt her om dagen litt over 1 uke etter op. gikk fint
Snøfte Skrevet 28. mars 2011 #17451 Skrevet 28. mars 2011 (endret) Dere som har småbarn. Når løfta dere på dem etter operasjonen? [/quote Hun minste er 5 år , så jeg trenger ikke løfte så mye:-) Endret 28. mars 2011 av Snøfte
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17452 Skrevet 28. mars 2011 har jobbe med det i 3 år ca aha, da er vi like gamle Okei Synes det er så vanskelig å få fast jobb nå. Alle jeg har vært på intervju hos sier at jeg er for ung og at de helst vil ha noen som er litt eldre. Skal på møte for å få godskrevet noen arbeidstimer så jeg kanskje får kortere læretid og så ordner det seg kanskje etterhvert
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17453 Skrevet 28. mars 2011 Okei Synes det er så vanskelig å få fast jobb nå. Alle jeg har vært på intervju hos sier at jeg er for ung og at de helst vil ha noen som er litt eldre. Skal på møte for å få godskrevet noen arbeidstimer så jeg kanskje får kortere læretid og så ordner det seg kanskje etterhvert det er så utrolig kjett å få slengt etter seg at man er for ung kortere læretid hadde jo vært supert
Stimorol Skrevet 28. mars 2011 #17454 Skrevet 28. mars 2011 det er så utrolig kjett å få slengt etter seg at man er for ung kortere læretid hadde jo vært supert Ja, virker som om mange bare dømmer ut fra alderen. Hvis jeg får fagbrevet så har jeg hvertfall litt mer å banke i bordet med
sanssouci Skrevet 28. mars 2011 #17455 Skrevet 28. mars 2011 er helt enig at det ikke er nødvendig å gjør det på den måten, så det er jo bra at hun har bedt om unskyldning. Heldigvis har jeg ikke opplevd sjalusi, det er jo synd det skal være slik. Det blir vel kanskje litt mer synlig i en slik setting (fest), og terskelen lavere for å si ting man ikke burde sagt 4 uker.... jeg også på torsdag tiden går jammen fort gitt! Snart tid for å kaste sportsbh-en min Ja sjalusi dukker opp der du minst venter det. Er egentlig de to som selv har naturlige store bryster, som har reagert mest og som er to av mine nærmeste. Ikke bare på festen, men sånn helt siden operasjonen... Ja tiden går fort! Det er jeg glad for. Nå er det bare to uker til jeg kan trene igjen!! Jippii!! Tenkte jeg snart skulle få lagt ut noen bilder, da de forandrer seg hele tiden, men ømheten må bli bedre først altså! Det tar på å ikke ha på bh:)
Niliv Skrevet 28. mars 2011 #17456 Skrevet 28. mars 2011 Dere som har småbarn. Når løfta dere på dem etter operasjonen? Hei Jeg løftet gutten min på nesten 2år 3-4 dager etter op. 7dager etter løftet jeg han oppi og ut av grindseng,opp på stellebord,inn og ut av bilen. Gikk veldig fint. Fikk til svar når jeg spurte om det, at det gjorde jeg så passet meg Jeg ville selv merke når det ble vondt og ubehagelig. Noe som mye løft over hodet og 90 grader rett ut ville være. Men jeg tok ikke under muskel.
9naah Skrevet 28. mars 2011 #17457 Skrevet 28. mars 2011 Måtte dere også ta en "bevegelsesmanøver" hver dag i 3mnd, for å unngå kapsling?
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17458 Skrevet 28. mars 2011 Måtte dere også ta en "bevegelsesmanøver" hver dag i 3mnd, for å unngå kapsling? Det har jeg ikke hørt noe om. Hva går det ut på?
sanssouci Skrevet 28. mars 2011 #17459 Skrevet 28. mars 2011 Måtte dere også ta en "bevegelsesmanøver" hver dag i 3mnd, for å unngå kapsling? Jeg spurte om dette, da jeg så de gjorde det i Amerika. Men da sa Dr.Schistad at det bare var tull
berryme Skrevet 28. mars 2011 #17460 Skrevet 28. mars 2011 Jeg finner ikke kabelen til kamera mitt, hvor jeg har før/etter bilder. Tok derfor bare et med web-kamera, slik at dere ser hvordan mine er etter 10 dager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå