cenits Skrevet 28. mars 2011 #17401 Skrevet 28. mars 2011 Hvordan så magen deres ut den første uka etter op? Jeg er vanligvis ganske så slank, og nå ser det ut som om jeg er gravid i6-7måne!!! :omg: Klarer fint å gå på do altså, ikke forstoppelse. Når jeg bøyer meg frem, så er de ikke sjangs at jeg får en valk altså! Fikk dere det også slik? Jeg opererte meg på tirsdag (22.mars. Hva er grunnen tro? hehe, må le litt;D var sånn jeg og den første uka, så ikke uuut, men jeg så ganske feit ut i armene og merkelig nok, men tror det bare er vann som har samlet seg i kroppen og at man kanskje blir litt oppblåst av smertestillende. uke nr 2 begynte jeg å drikke mye grønnte siden jeg vet det trekker mye vann ut, å jeg gikk faktisk ned 3 kilo på bare noen dager og jeg tror aldri jeg har tissa så mye før, hehe ;D 1
9naah Skrevet 28. mars 2011 #17402 Skrevet 28. mars 2011 hehe, må le litt;D var sånn jeg og den første uka, så ikke uuut, men jeg så ganske feit ut i armene og merkelig nok, men tror det bare er vann som har samlet seg i kroppen og at man kanskje blir litt oppblåst av smertestillende. uke nr 2 begynte jeg å drikke mye grønnte siden jeg vet det trekker mye vann ut, å jeg gikk faktisk ned 3 kilo på bare noen dager og jeg tror aldri jeg har tissa så mye før, hehe ;D Hehe, så bra da! Ja, jeg har gått opp 3,5kilo!! Og jeg var helt ifra meg, kunne jo ikke gå rundt å se gravid ut Men da roer jeg meg med at det går over
sanssouci Skrevet 28. mars 2011 #17403 Skrevet 28. mars 2011 Hehe, så bra da! Ja, jeg har gått opp 3,5kilo!! Og jeg var helt ifra meg, kunne jo ikke gå rundt å se gravid ut Men da roer jeg meg med at det går over Var sånn med meg også, jeg fikk helt hetta! Klarte ikke holde inn magen heller. Men det går over!!
ramp Skrevet 28. mars 2011 #17404 Skrevet 28. mars 2011 Da har jeg lagt ved filene før, etter, 8 år (som er nå) og et bilde av arret sånn det ser ut i dag. Har ikke sett på disse bildene på mange år. Det er veldig rart å se før bildet. Jeg kan ikke huske at jeg har sett sånn ut. Jeg tror etter-bildet er på 3 mnd kontrollen. De er jo samme formen og størrelsen nå, men jeg har fått litt heng, også er de ikke så runde i overkant. Liker fasongen de har nå. Så da kan dere se hva dere muligens har i vente av endringer Jeg har ikke angret 1 sekund på operasjonen, og hadde gjort det igjen hvis tiden ble spolt tilbake! Edit: herregud, de to jeg har tatt i dag blir jo monster-store!! Hvordan kan jeg lage de mindre på mac?? De så VELDIG naturlige ut, kjempefine!!!
Jazne Skrevet 28. mars 2011 #17405 Skrevet 28. mars 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Snøfte Skrevet 28. mars 2011 #17406 Skrevet 28. mars 2011 Dagboka er funnet fram: 235ml har jeg! De var kjempefine
Puppa Skrevet 28. mars 2011 #17407 Skrevet 28. mars 2011 Mynona83 Super fine pupper! Lurer litt på hvor høy du er og hva du veier? Jeg skal legge inn omtrent det samme skjønner du.
sanssouci Skrevet 28. mars 2011 #17408 Skrevet 28. mars 2011 (endret) Jeg gikk uten bh, med sånn bikbok spileløs bh på lørdag kveld og deler av søndag. Nå kjennes det ut som jeg er litt mørbanket rett og slett.. Er fire uker siden operasjonen i morgen og har fått beskjed om at jeg skal bruke sportsbh frem til det. Men var så gøy å dra på byen uten sportsbh:) Noen som har opplevd det samme? De er liksom veldig ømme. Bare når jeg kommer nær da. Også kjøpte jeg meg min første bh etter operasjonen i går og da ble det str 70e!! Kan legge ut bilder nå puppene orker å prøve ny bh. Jeg har gått fra å så vidt fylle ut en 75b, til en 70e. Jeg kan ikke tro det! Og hvordan får dere signatur under innleggene? Og hva tenker dere om å vise frem brystene til venninner? jeg var på vorspiel på lørdag og viste til noen av de som var der, hovedsaklig folk som står meg nær. Så ble vel en 5-7 stykker som fikk se på badet, men de flashet selv også da. Min bestevenninne, som sliter veldig med at jeg har fått større bryster, har klikket helt på meg og sier at hun ble kvalm av hvordan jeg oppførte meg. Jeg kunne kanskje holdt meg for god, men man blir så puppefiksert når man har operert.. Gosjameg... Endret 28. mars 2011 av sanssouci
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17409 Skrevet 28. mars 2011 Jeg er ei jente på 21 år, er 171 cm og veier ca 57 kg. Har lyst på silikon fordi jeg overhodet ikke er fornøyd med mine naturlige bryster.. Bruker 75b nå, men helt ærlig er jeg ikke sikker på om det er riktig str, aldri fått hjelp til sånt.. Jeg føler mine pupper "henger" en del, og jeg hater å vise meg naken for andre mennesker.. Så jeg driver å tenker på silikon da.. Hva ville ha passa meg mon tro? Og gjør det vondt? bestill deg en time til konsultasjon så får du vite litt hva kirurgen synes ser bra ut på deg osv :)jeg synes ikke det gjorde noe særlig vondt, man føler seg litt mere mørbanka.jeg har lagt mine over muskel og ikke fått noen reaksjon på innleggene. er ca 161, 52 kg la inn 290cc er kjempe fornøyd, gikk ifra 75B til 75D/70F
dingding Skrevet 28. mars 2011 #17410 Skrevet 28. mars 2011 Jeg ser at det er en del som har forandret seg siden jeg opererte. Jeg har f.eks aldri hørt om nedpressbånd, ikke røyke i flere uker osv. Så jeg lurer på; hva sier de nå til dags om hvor lenge man kan ha implantatene? Når jeg tok sa legen min at noen må bytte etter 10 år, andre etter 20 år men noen kan ha de enda lengre. Og at man merker at de begynner å bli harde når de blir "for gamle". Er det noen endring på det feltet?? Nå har jeg funnet bildene av meg, og tatt nye - så legger de ut straks Husker du hva du fikk beskjed om å gjøre/ikke gjøre etter din OP?
dingding Skrevet 28. mars 2011 #17411 Skrevet 28. mars 2011 Dagboka er funnet fram: 235ml har jeg! hvilken str hadde du før og hva har du nå?
Xstrella Skrevet 28. mars 2011 #17412 Skrevet 28. mars 2011 Flere som har operert under muskel som ikke har hatt særlig vondt? Noen som har lagt snittet gjennom armhulen, eller under puppen? Jeg skal ha snittet under puppen. Kikker på puppene mine om dagen, og gurimalla så tomme de er. De mangler fullstendig volum. Når jeg bøyer meg frem så ser det ut som to streker som henger ned. De er så stygge at jeg blir kvalm av dem. Jeg klarer ikke se for meg at de puppene der kan bli fine.
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17413 Skrevet 28. mars 2011 Flere som har operert under muskel som ikke har hatt særlig vondt? Noen som har lagt snittet gjennom armhulen, eller under puppen? Jeg skal ha snittet under puppen. Kikker på puppene mine om dagen, og gurimalla så tomme de er. De mangler fullstendig volum. Når jeg bøyer meg frem så ser det ut som to streker som henger ned. De er så stygge at jeg blir kvalm av dem. Jeg klarer ikke se for meg at de puppene der kan bli fine. jeg har snitt under puppene, men innleggene overmuskel bare vent, kirurgene kan virkelig trylle så gled deg til du våkner
Xstrella Skrevet 28. mars 2011 #17414 Skrevet 28. mars 2011 Ja håper det. Men har mine tvil, hehe. Men de kan ikke bli verre da, det trøster jeg meg med.
sinne Skrevet 28. mars 2011 #17415 Skrevet 28. mars 2011 Ja håper det. Men har mine tvil, hehe. Men de kan ikke bli verre da, det trøster jeg meg med. jeg kan sende deg bilde på PM hvis du vil? da skjønner du at det går an
Xstrella Skrevet 28. mars 2011 #17416 Skrevet 28. mars 2011 jeg kan sende deg bilde på PM hvis du vil? da skjønner du at det går an Ja takk, tusen takk.
Snøfte Skrevet 28. mars 2011 #17417 Skrevet 28. mars 2011 Jeg gikk uten bh, med sånn bikbok spileløs bh på lørdag kveld og deler av søndag. Nå kjennes det ut som jeg er litt mørbanket rett og slett.. Er fire uker siden operasjonen i morgen og har fått beskjed om at jeg skal bruke sportsbh frem til det. Men var så gøy å dra på byen uten sportsbh:) Noen som har opplevd det samme? De er liksom veldig ømme. Bare når jeg kommer nær da. Også kjøpte jeg meg min første bh etter operasjonen i går og da ble det str 70e!! Kan legge ut bilder nå puppene orker å prøve ny bh. Jeg har gått fra å så vidt fylle ut en 75b, til en 70e. Jeg kan ikke tro det! Og hvordan får dere signatur under innleggene? Og hva tenker dere om å vise frem brystene til venninner? jeg var på vorspiel på lørdag og viste til noen av de som var der, hovedsaklig folk som står meg nær. Så ble vel en 5-7 stykker som fikk se på badet, men de flashet selv også da. Min bestevenninne, som sliter veldig med at jeg har fått større bryster, har klikket helt på meg og sier at hun ble kvalm av hvordan jeg oppførte meg. Jeg kunne kanskje holdt meg for god, men man blir så puppefiksert når man har operert.. Gosjameg... Hehe ja det er gøy å gå på bh-shopping nå mine har også vært superfølsomme i det siste, men jeg bruker fortsatt sports-bh. Huden har liksom flasset av også, så jeg tror kanskje det er en naturlig del av prosessen. Jeg har smurt puppene med A-krem fra apoteket, og de er ikke så superfølsomme i det hele tatt lenger ang. signaturen så går du på kontaktinformasjon på profilen din, og der står det endre signatur, og så legger du inn den teksten du vil. Tror et litt mer utfyllende svar står en plass fra ca side 865, husker ikke hvem det var som hadde innlegget..... :gjeiper: Jeg har fått beskjed av vennene mine (de jeg snakker med daglig) på en fin måte at pupper ikke trenger å være samtaleemne hele tiden men alle har vært innom på besøk i ettertid for å få seg en titt.... Var nesten kø utenfor døren... Er mange av dem som vurdrer å gjøre det samme, og jeg er på en måte førstemann Det er veldig greit å ha dere her inne å snakke med, for jeg kan forstå vennene mine mtp at det blir litt for mye, slik følte jeg det da "alle" vennen hadde små barn og alt snakket gikk rundt det, og jeg hadde på den tiden ingen.... Er litt spendt på hvordan min første fest kommer til "å gå".... hmmm det finner jeg ut på fredag Ble ett langt innlegg igjen gitt... nyttig eller unyttig?? hehe
Gjest Mynona83 Skrevet 28. mars 2011 #17419 Skrevet 28. mars 2011 (endret) Først: Tusen takk for komplimentene Mynona83 Super fine pupper! Lurer litt på hvor høy du er og hva du veier? Jeg skal legge inn omtrent det samme skjønner du. Jeg er 164 og veide 48, nå veier jeg 52-55 eller noe sånt. Husker du hva du fikk beskjed om å gjøre/ikke gjøre etter din OP? Jeg skulle faste, ikke røyke den dagen jeg opererte, gå med sports-BH i 6 uker (tror jeg), ikke trene før etter 8 uker, og ikke løfte noe over 3-4kg i 3-4 uker, spile-BH kunne jeg bruke når jeg var ferdig med sports-BH, hadde ikke nedpressbånd, jeg brukte ikke noen spesiell teip, bare sånn vanlig plasterteip, skulle vaske meg med en spesiell såpe operasjonsdagen, og bruke den før sårene var grodd når jeg vasket i nærheten av puppene. Var på kontroll to dager etter op, og etter ca 2 uker og igjen etter 3 mnd. Kan ikke huske noe særlig mer enn det. Fikk med meg paralgin forte, men det jeg fikk med holdt ikke, måtte få påfyll. hvilken str hadde du før og hva har du nå? Før hadde jeg 70AA, nå har jeg 70C eller 75B. Er ikke så mange 70C'er å få kjøpt (billig), så da kjøper jeg 75B, da passer cupen. Endret 28. mars 2011 av Mynona83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå