Gjest Kalia Skrevet 27. mars 2011 #17381 Skrevet 27. mars 2011 Kalia: HVa synes du om dine anatomiske innlegg så langt? synes mine er ganske så forskjellige i str og og ikke minst spisse trekanter:P Er dine også ømme øverst? Til tider er min høyre side ganske øm under snittet...hmmm syns de er litt spisse ja :gjeiper: og ømme/lite følelser under, kjennes ganske normalt ut over syns eg, er litt forskjellig i størrelsen, men ikkje så mye, håper det går seg til etterhvert de er jo ganske nye enda keti opererte du ? bør merke at de er mer slik de skal være etter et par mnd iaf
Xstrella Skrevet 27. mars 2011 #17382 Skrevet 27. mars 2011 WOW! Dere er jo helt rå på å skrive! Er innom daglig, men alltid fler sider å kose seg med Og så smart med signaturen, lettere å huske alle sammen! Jeg har nå hatt mine i 1 uke og 2 dager, og kunne ikke hatt det bedre. Ingen smerter i det hele tatt, men fremdeles ikke følelse i brystvorte og nedre del av bryst! Passer bare på å ikke strekke armene noe særlig over hode.. Har tilbragt helgen med vin og gode venner og litt fest, og jammen er det moro å ha nye pupper! Man føler seg så utrolig bra! :D Hvor smertefullt har det vært etterpå?
Gjest Mynona83 Skrevet 27. mars 2011 #17383 Skrevet 27. mars 2011 Jeg ser at det er en del som har forandret seg siden jeg opererte. Jeg har f.eks aldri hørt om nedpressbånd, ikke røyke i flere uker osv. Så jeg lurer på; hva sier de nå til dags om hvor lenge man kan ha implantatene? Når jeg tok sa legen min at noen må bytte etter 10 år, andre etter 20 år men noen kan ha de enda lengre. Og at man merker at de begynner å bli harde når de blir "for gamle". Er det noen endring på det feltet?? Nå har jeg funnet bildene av meg, og tatt nye - så legger de ut straks
dingding Skrevet 27. mars 2011 #17384 Skrevet 27. mars 2011 Jeg ser at det er en del som har forandret seg siden jeg opererte. Jeg har f.eks aldri hørt om nedpressbånd, ikke røyke i flere uker osv. Så jeg lurer på; hva sier de nå til dags om hvor lenge man kan ha implantatene? Når jeg tok sa legen min at noen må bytte etter 10 år, andre etter 20 år men noen kan ha de enda lengre. Og at man merker at de begynner å bli harde når de blir "for gamle". Er det noen endring på det feltet?? Nå har jeg funnet bildene av meg, og tatt nye - så legger de ut straks Jeg har også veldig lyst til å se bilder!! Det er nok mye som forrandrer seg med tiden.. ikke så lett å forstå seg på det...
Gjest Mynona83 Skrevet 27. mars 2011 #17385 Skrevet 27. mars 2011 (endret) Da har jeg lagt ved filene før, etter, 8 år (som er nå) og et bilde av arret sånn det ser ut i dag. Har ikke sett på disse bildene på mange år. Det er veldig rart å se før bildet. Jeg kan ikke huske at jeg har sett sånn ut. Jeg tror etter-bildet er på 3 mnd kontrollen. De er jo samme formen og størrelsen nå, men jeg har fått litt heng, også er de ikke så runde i overkant. Liker fasongen de har nå. Så da kan dere se hva dere muligens har i vente av endringer Jeg har ikke angret 1 sekund på operasjonen, og hadde gjort det igjen hvis tiden ble spolt tilbake! Edit: herregud, de to jeg har tatt i dag blir jo monster-store!! Hvordan kan jeg lage de mindre på mac?? Edit2: Fjernet bildene, siden jeg ikke vil ha de liggende her i all evighet Endret 13. april 2011 av Mynona83
Niliv Skrevet 27. mars 2011 #17387 Skrevet 27. mars 2011 Jeg ser at det er en del som har forandret seg siden jeg opererte. Jeg har f.eks aldri hørt om nedpressbånd, ikke røyke i flere uker osv. Så jeg lurer på; hva sier de nå til dags om hvor lenge man kan ha implantatene? Når jeg tok sa legen min at noen må bytte etter 10 år, andre etter 20 år men noen kan ha de enda lengre. Og at man merker at de begynner å bli harde når de blir "for gamle". Er det noen endring på det feltet?? Nå har jeg funnet bildene av meg, og tatt nye - så legger de ut straks Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ha mine i 50 år om jeg ville, men sjangsen var stor for at jeg ville ta en ny opperasjon sa han. Enten ta større,ta de ut eller grunnet kappsling Så tiden vil vise Jeg fikk ikke nedpressbånd,kunn scanpore tap på såret.
sinne Skrevet 27. mars 2011 #17388 Skrevet 27. mars 2011 Da har jeg lagt ved filene før, etter, 8 år (som er nå) og et bilde av arret sånn det ser ut i dag. Har ikke sett på disse bildene på mange år. Det er veldig rart å se før bildet. Jeg kan ikke huske at jeg har sett sånn ut. Jeg tror etter-bildet er på 3 mnd kontrollen. De er jo samme formen og størrelsen nå, men jeg har fått litt heng, også er de ikke så runde i overkant. Liker fasongen de har nå. Så da kan dere se hva dere muligens har i vente av endringer Jeg har ikke angret 1 sekund på operasjonen, og hadde gjort det igjen hvis tiden ble spolt tilbake! Edit: herregud, de to jeg har tatt i dag blir jo monster-store!! Hvordan kan jeg lage de mindre på mac?? hvordan type innlegg har du?
dingding Skrevet 27. mars 2011 #17389 Skrevet 27. mars 2011 Da har jeg lagt ved filene før, etter, 8 år (som er nå) og et bilde av arret sånn det ser ut i dag. Har ikke sett på disse bildene på mange år. Det er veldig rart å se før bildet. Jeg kan ikke huske at jeg har sett sånn ut. Jeg tror etter-bildet er på 3 mnd kontrollen. De er jo samme formen og størrelsen nå, men jeg har fått litt heng, også er de ikke så runde i overkant. Liker fasongen de har nå. Så da kan dere se hva dere muligens har i vente av endringer Jeg har ikke angret 1 sekund på operasjonen, og hadde gjort det igjen hvis tiden ble spolt tilbake! Edit: herregud, de to jeg har tatt i dag blir jo monster-store!! Hvordan kan jeg lage de mindre på mac?? De var kjempeflotte!!! Kan være du har skrevet det før, men hvor mye la du inn?
Gjest Mynona83 Skrevet 27. mars 2011 #17390 Skrevet 27. mars 2011 hvordan type innlegg har du? Ingen anelse. Jeg ser dere skriver om høyprofil og lavprofil, og jeg vet ærlig talt ikke hva dette er. Det er nok noe nytt som har oppstått. Jeg hadde aldri noen diskusjon med legen om annet en størrelsen jeg ville ha, og at jeg ville at det skulle se naturlig ut. Jeg hadde bare hørt om runde og dråpeformede - og jeg tror jeg har runde, men er ikke sikker. De er under muskel da.
Gjest Mynona83 Skrevet 27. mars 2011 #17391 Skrevet 27. mars 2011 De var kjempeflotte!!! Kan være du har skrevet det før, men hvor mye la du inn? Takk 275 eller 325 tror jeg. Lurer på om jeg skal grave frem dagboka fra den tiden, for der har jeg sikkert skrevet det ned
sinne Skrevet 27. mars 2011 #17392 Skrevet 27. mars 2011 Ingen anelse. Jeg ser dere skriver om høyprofil og lavprofil, og jeg vet ærlig talt ikke hva dette er. Det er nok noe nytt som har oppstått. Jeg hadde aldri noen diskusjon med legen om annet en størrelsen jeg ville ha, og at jeg ville at det skulle se naturlig ut. Jeg hadde bare hørt om runde og dråpeformede - og jeg tror jeg har runde, men er ikke sikker. De er under muskel da. [/quote de ser bra ut ihvertfall
Gjest Mynona83 Skrevet 27. mars 2011 #17393 Skrevet 27. mars 2011 Takk 275 eller 325 tror jeg. Lurer på om jeg skal grave frem dagboka fra den tiden, for der har jeg sikkert skrevet det ned Dagboka er funnet fram: 235ml har jeg!
Stimorol Skrevet 27. mars 2011 #17394 Skrevet 27. mars 2011 Da har jeg lagt ved filene før, etter, 8 år (som er nå) og et bilde av arret sånn det ser ut i dag. Har ikke sett på disse bildene på mange år. Det er veldig rart å se før bildet. Jeg kan ikke huske at jeg har sett sånn ut. Jeg tror etter-bildet er på 3 mnd kontrollen. De er jo samme formen og størrelsen nå, men jeg har fått litt heng, også er de ikke så runde i overkant. Liker fasongen de har nå. Så da kan dere se hva dere muligens har i vente av endringer Jeg har ikke angret 1 sekund på operasjonen, og hadde gjort det igjen hvis tiden ble spolt tilbake! Edit: herregud, de to jeg har tatt i dag blir jo monster-store!! Hvordan kan jeg lage de mindre på mac?? De så veldig fine ut! Håper mine også ser så fine ut om 8 år
berryme Skrevet 27. mars 2011 #17395 Skrevet 27. mars 2011 Hvor smertefullt har det vært etterpå? Jeg hadde kun smerter de første dagene, brukte litt pinex forte de to første dagene etter op.. Men synes ikke det var særlig sterke smerter, derfor ''sparte'' jeg litt på de sterkeste tablettene, men fikk aldri bruk for dem, noe jeg er ekstremt glad for. Jeg psyket meg opp veldig dagene før op, og klarte ikke legge fra meg tanken om hvor vondt dette kom til å bli etter å ha lest andres historier.. Men, *bank i bordet*, jeg har vært så heldig! Jeg tror kanskje det har litt med hver enkelts smerteterskel? Eller så er det bare noe jeg har innbilt meg.. men mine har vært flotte og fine i fra dag 1. Ikke fått ett eneste blåmerke eller blødning i fra sårene, kun litt hevelse, den ene litt mer enn den andre og omvendt! Utrolig glad for at jeg har vært så heldig, så håper kroppen tilpasser seg implantatene bra, slik at jeg slipper kapsling osv.
loxodonta Skrevet 27. mars 2011 #17396 Skrevet 27. mars 2011 Takk 275 eller 325 tror jeg. Lurer på om jeg skal grave frem dagboka fra den tiden, for der har jeg sikkert skrevet det ned Syns de var veldig fine! Det så så naturlig ut , syns det er fint med litt heng jeg, ikke at du hadde så mye heller da. Men syns de liksom fant formen sin bedre nå enn det første etter-bildet. Håper mine også er like fine etter 8 år!
loxodonta Skrevet 27. mars 2011 #17397 Skrevet 27. mars 2011 Jeg ser at det er en del som har forandret seg siden jeg opererte. Jeg har f.eks aldri hørt om nedpressbånd, ikke røyke i flere uker osv. Så jeg lurer på; hva sier de nå til dags om hvor lenge man kan ha implantatene? Når jeg tok sa legen min at noen må bytte etter 10 år, andre etter 20 år men noen kan ha de enda lengre. Og at man merker at de begynner å bli harde når de blir "for gamle". Er det noen endring på det feltet?? Nå har jeg funnet bildene av meg, og tatt nye - så legger de ut straks Kirurgen jeg snakka med var nokså negativ, og snakket om alt fra 10-15 til 20 år, og at jeg minst måtte påregne meg å bytte to ganger til i løpet av livet, kanskje 3. Men siden jeg ikke er i midten av 20 åra en gang, så har jeg jo lenge igjen å leve livet :gjeiper: Så er det jo bare å ta det som det kommer. Noen her inne som har byttet innlegg?? En annen ting jeg tenkte på. Noen som vet om det er "verre" å vente en tid ekstra når man har fått kapsel? Dvs, har det noe å si om en har kapsel, særlig i moderat og stor grad, når man opererer på nytt? Sett bort fra at det kanskje er smertefullt og ønskelig å gjøre noe med det da. Men det øker ikke sjansene for at neste innlegg skal kapsles lettere..? Noen som vet andre ting som innvirker på kapsling? Husker det stod vel lite om det i papirene mine, annet enn at det var usikkert.
9naah Skrevet 27. mars 2011 #17398 Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hvordan så magen deres ut den første uka etter op? Jeg er vanligvis ganske så slank, og nå ser det ut som om jeg er gravid i6-7måne!!! :omg: Klarer fint å gå på do altså, ikke forstoppelse. Når jeg bøyer meg frem, så er de ikke sjangs at jeg får en valk altså! Fikk dere det også slik? Jeg opererte meg på tirsdag (22.mars. Hva er grunnen tro? Endret 27. mars 2011 av 9naah
sinne Skrevet 27. mars 2011 #17399 Skrevet 27. mars 2011 Hvordan så magen deres ut den første uka etter op? Jeg er vanligvis ganske så slank, og nå ser det ut som om jeg er gravid i6-7måne!!! :omg: Klarer fint å gå på do altså, ikke forstoppelse. Når jeg bøyer meg frem, så er de ikke sjangs at jeg får en valk altså! Fikk dere det også slik? Jeg opererte meg på tirsdag (22.mars. Hva er grunnen tro? Kjenner meg veldig igjen i det! Var helt lik selv, magen este ut og bh'n ble enda strammere. La meg på OP bordet med helt flat mage og føltes som om jeg våknet å var høygravid. Min var sånn ihvertfall 1 uken etter OP, har litt tendenser enda 10 dager etter. Hvorfor vet jeg ikke, tenker det er Pga narkosen og alle tablettene man dytter inn iløpet av de første døgnene
camze Skrevet 27. mars 2011 #17400 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er ei jente på 21 år, er 171 cm og veier ca 57 kg. Har lyst på silikon fordi jeg overhodet ikke er fornøyd med mine naturlige bryster.. Bruker 75b nå, men helt ærlig er jeg ikke sikker på om det er riktig str, aldri fått hjelp til sånt.. Jeg føler mine pupper "henger" en del, og jeg hater å vise meg naken for andre mennesker.. Så jeg driver å tenker på silikon da.. Hva ville ha passa meg mon tro? Og gjør det vondt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå