Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Gjest ElCaramba

:hoho::sexy:

Jeg ler enda!

Tenk for en fantastisk sommer dette blir! Aiaiaiai!!! Ingen tennissokker i overdelen, bare pupper!!

:ler: har aldri hatt tennissokker der, men det kunne vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg avlyst timen på Volvat etter å ha hørt om et par som var misfonøyd med at arrene kom langt under puppen så det viste under bikinitoppen. Desverre kan ikke mamma hjelpe meg med minstejenta før påske, da hun var så stresset på jobb for tiden :sur: Så da blir det ikke før langt uti April engang. Jaja, ikke noe å gjøre med det. Har bestemt meg for FMS eller Klinikk Bergen nå etter å ha gjort mye research :) Håper virkelig du Fergie har fått fine arr rett under puppen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg avlyst timen på Volvat etter å ha hørt om et par som var misfonøyd med at arrene kom langt under puppen så det viste under bikinitoppen. Desverre kan ikke mamma hjelpe meg med minstejenta før påske, da hun var så stresset på jobb for tiden  :sur: Så da blir det ikke før langt uti April engang. Jaja, ikke noe å gjøre med det. Har bestemt meg for FMS eller Klinikk Bergen nå etter å ha gjort mye research  :) Håper virkelig du Fergie har fått fine arr rett under puppen  :klem:

Mine arr er kjempe fine. De er godt skjult. Jeg syntes han var kjempe flink, synd du ikke ville operere der. Men husk at fordi noen har fått stygge arr der, så betyr ikke det at alle får det. Jeg har over hodte ikke hørt noe slikt om Volvat, så jeg ser ingen grunn til å ikke operer der.

Jeg hadde gjort det om igjen der, uten tvil!

Men det er ditt valg.

Endret av Fergie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann...

Da var jeg ganske deppa.. jeg var på konsultasjon på Oslo plastikk kirurgi på Tordag.. jeg ville øke implantatene mine til 500-600 ml fra 350. ( 1 år siden jeg opererte på eurocosmetics. )

Kirurgen har rett i at de har begynt henge litt, og det alt etter 1 år !!!! Så hvis jeg la inn 600, ville jeg kun være fornøyd det første halve året, deretter ble de henge max.. så jeg skal nå ta brystløft..... jeg er helt sjokkert... jeg hadde aldri hengepupper før jeg i det hele tatt silikon... nå angrer jeg bare på alt... jeg var i tug punktet fornøyd med puppene mine før jeg opererte, ville bare ha de litt større..

men nå skal jeg da legges inn under kviven og skjæres opp og ned i mente og legge inn større implantater og betale nye 30.000.... så utrolig kjekt....

Noen som har erfaringer eller hørt om lignende tilfeller...? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Uffda Jeanby :klem:

Det var kjempetrasig. Det blir jo en ekstra belastning for deg dette, ikke bare økonomisk. Har hørt om lignende, det var hos ei som tok for store innlegg for raskt. De begynte å henge. Hun har ikke gjort noe med det enda.

Det var en av grunnene til at jeg valgte å ikke ta så store innlegg første gangen, men heller gå litt opp neste gang.

Men du er ikke alene om dette iallefall. Det hjelper sikkert ingenting, du er jo like mye i den situasjonen du er i. Men tenkte jeg skulle skrive noen ord iallefall, at ja, jeg har hørt om lignende.......

Klem fra Caramba :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanby: Leit å høre ja :klem: Kanskje det beste er å ha de sånn som nå med litt heng, istedet for å gjøre de større og få mer heng? Bare en tanke fra meg da. Ser de mer naturlige ut nå kanskje? Du får bruke push-up da så er jeg helt sikker på at du ser smashing ut :sexy:

ElCaramba: Så kjekt å se deg igjen her. Kjekt når dere "gamle" titter innom, er jo litt dødt her for tiden...

Er det ikke andre enn meg og kanskje Jeanby som har planer om operasjon i løpet av våren? Eneste jeg vet er at jeg skal på FMS eller Klinikk Bergen. På første stedet kan det bli 2. mai og på sistnevnte 30. april. Der har jeg ikke vært på konsultasjon men tenkte ta en tlf til de i morgen, se om jeg bare kan ta en sånn tlf.konsultasjon og så evt. møte de før operasjon. Der prøver de visstnok proteser under opr. det gjør de ikke på FMS. Veldig forskjellig praksis ute og går, men begge er nok flinke og er jo de to klinikkene som har mest kunder i Bergen og de mest erfarne kirurgene og :)

Hvordan går det med dere andre puppeopererte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg vet kke helt hva jeg skal gjøre enda jeg. Jeg skal snakke med kirurgen på tlf imorgen. :) så vi får se da hva han sier.. jeg kan bruke samme implantater tror jeg som jeg har nå. han sa det var ingenting i veien med str, det var kun at de måtte løftes.. men det eneste jeg ikke er så glad for med dette er at jeg kommer jo til å få arr både her og der.... men men...vi får se da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvinne70 Innlegget er lagt til I går, 17:30

Jeanby: Leit å høre ja Kanskje det beste er å ha de sånn som nå med litt heng, istedet for å gjøre de større og få mer heng? Bare en tanke fra meg da. Ser de mer naturlige ut nå kanskje? Du får bruke push-up da så er jeg helt sikker på at du ser smashing ut

ElCaramba: Så kjekt å se deg igjen her. Kjekt når dere "gamle" titter innom, er jo litt dødt her for tiden...

Er det ikke andre enn meg og kanskje Jeanby som har planer om operasjon i løpet av våren? Eneste jeg vet er at jeg skal på FMS eller Klinikk Bergen. På første stedet kan det bli 2. mai og på sistnevnte 30. april. Der har jeg ikke vært på konsultasjon men tenkte ta en tlf til de i morgen, se om jeg bare kan ta en sånn tlf.konsultasjon og så evt. møte de før operasjon. Der prøver de visstnok proteser under opr. det gjør de ikke på FMS. Veldig forskjellig praksis ute og går, men begge er nok flinke og er jo de to klinikkene som har mest kunder i Bergen og de mest erfarne kirurgene og

Hvordan går det med dere andre puppeopererte da?

Hei! :)

Det går kjempebra med meg og puppene mine!

Jeg er fortsatt superfornøyd, og synes størrelsen er perfekt for meg. I morgen er det 6 uker siden jeg opererte, og jeg kan begynne å gå med vanlig bh. Gleder meg ;) På torsdag skal jeg på kontroll på klinikken, bare for å skjekke at alt er i orden :)

Puppene mine er ikke store, er nå str 75 a, eller i noen tilfeller 70 b. Men til min kropp ser de naturlige ut, og jeg føler meg kvinnelig :) (jeg hadde veldig små pupper før).

..En liten oppdatering fra meg

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har lagt silikon (spes under muskelen) hvor lang tid tok det for dere før hevelsen gikk helt ned?? Jeg er på dag 11. nå og føler at hevelsen har gått ned, men jeg aner liksom ikke om det tar 1 uke eller 6 uker før hevelsen virkelig er over. Skjønner at dette er forskjellig fra person til person, men sånn ca..?

Jeg har lest så mye om jenter som blir skuffet over puppene når hevelsen går ned, siden man blir vandt til slik de er med en gang etter operasjonen. For å unngå dette har jeg knapt tittet på eller rørt de:) Hehe! Jeg venter heller med å slå meg til ro med resultatet før jeg vet hevelsen er helt 100% nede.

Denne sportsBH'en må jeg jo ha på hele tiden. Men når kan jeg begynne med vanlig BH? Det står at jeg ikke kan bruke spilebh på 6 mnd!!!! Crazy. Hadde aldri hørt at det var så lenge... Noen som har hørt mindre enn 6 mnd? Hvor lenge taper dere arrene??

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei :)

Nå er det 9 uker og 4 dager siden jeg opererte. Jeg tok over muskel. Tror hevelsen var gått helt ned etter rundt 3 uker, men de var litt ømme på morgenen i noen uker etter det.

I mine papirer står det at jeg kan bruke annen bh etter 6 uker, men han anbefalte å vente lengre med spiler. Fikk ikke inntrykk at det var snakk om så lenge som 6 mnd.

Jeg måtte gå litt ekstra lenge med sportsbh pga at høyre protese ikke ville feste seg, hadde litt væske i den. Det er gått nesten HELT over nå, plutselig en dag kjente jeg at det var mye bedre og etter det har begge vært "normale". Jeg er superfornøyd med det. Går noen dager med vanlig bh nå, noen dager med sportsbh. Sover enda med den om natta.

Teiper enda, ca 1 gang i uka, avogtil skjeldnere. Skal teipe de i ca 6 mnd. Arrene ser helt utrolig bra ut, bare en rosa tynn strek akkurat i folden. Kan knapt se dem.

:danse:

Ønsker god bedring til de nyopererte, og lykke til, til dere som vurderer operasjonen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElCaramba: Så kjekt å høre at høyre pupp og har falt til ro :) Er sikkert lurt å gå med sports-BH innimellom ja. Ser de større ut nå som du ikke bruker sports-BH, for den klemmer de vel litt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Littleme!

Jeg tok under muskelen, og 4 mars er det 3 mnd siden.

Jeg husker ikke helt hvor lang tide det tok for hevelsen gikk ned.

Jeg har fått beskjed om at jeg kan begynne å bruke spile bh når det har gått 3 mnd, og da trenger jeg heller ikke å teipe mer.

ElCaramba: Sover du med sportsbh en ennå????? :overrasket: Når har du tenkt å slutte med det da? Jeg sov bare med den om natten i 3 uker. Har du virkelig fått beskjed om å sove med den så lenge om natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ElCaramba

Hei Løvinne :klem:

Ja de ser skikkelig bra ut i vanlig bh! Føler meg som kongen på haugen :ler: Det er noe annet enn de sammenklemte puppene i sportsbhen ja!

Hei Fergie :klem:

Neida,neida,normalt kunne jeg sluttet med den på natta for noen uker siden, men det er kun pga den tingen med høyrepuppen min. Han anbefalte å ligge så lenge så mulig for å holde ting mest mulig stabilt. Det var faktisk etter at jeg brukte den dag&natt igjen at ting kom på plass,JUHU! Ca en uke til nå, så kan jeg sikkert droppe den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Når kan jeg forvente at puppene blir helt myke?

Er nå 5 uker siden operasjonen(tok under muskel) og de er fortsatt harde inni, spesielt den høyre. Kan ikke fått kapsel allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. er det så lenge siden vi opererte Caramba? Tiden går jo fort :D Kan jo slutte å tape om 2 uker jo.. stilig :P

Puppene mine er suuperbra:D de er myke, de spretter når jeg hopper og de ser smashing ut i push up bh :D

Går mye uten bh nå og det er utrolig deilig.

Meen.. jeg kan ikke ligge på magen.. det er vondt :(

Gleder meg utfattelig mye til sommeren når jeg skal ut å kjøpe bikini og sprade rundt på stranda med den :D Hva med dere andre? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molly: Tenk at om en uke kan du bruke vanlig BH, må være herlig :sexy:

LostSOul: Så bra at puppene dine er blitt helt naturlig da :)

Lurer på mer jeg da... Når sports-BH-perioden er over, kan jeg da sole meg i bikinioverdel? Og kan jeg svømme i basseng? Vet jeg skal beskytte arrene med teip mot solen i ett år da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Han anbefalte å ligge så lenge så mulig for å holde ting mest mulig stabilt. Det var faktisk etter at jeg brukte den dag&natt igjen at ting kom på plass,JUHU! Ca en uke til nå, så kan jeg sikkert droppe den igjen.

Jeg må bare quote med selv her, jeg skrev litt rotete her oppe. Han anbefalte ikke å ligge generelt altså men ligge med sporstbhen på. Men det skjønte dere sikkert :ler:

Ja tenk SOul, at det er nesten 10 uker siden!!! Det er helt utrolig, å alt har gått så bra! Så kult at du også er fornøyd :klappe:

Hei Molly83!

Man kan i teorien få en kapseldannelse etter så kort tid, men tror ikke du skal bekymre deg! Det er helt normalt at det tar både 2 og 7 uker før de mykner! Og hos noen lengre tid. Det er så forskjellig hvordan kroppene våre reagerer på dette. Så ikke uroe deg på forskudd, de mykner nok helt sikkert etterhvert :kose:

Hei Løvinne! Det inntrykket jeg har, etter info som jeg har fått, så er svarene "ja" og "ja". Så lenge man er flink å teipe og beskytte arrene mot sola den tiden man skal, så kan jeg ikke se noe i veien for dette. Arrene bruker lang tid å modnes, så hvis man soler seg før teipperioden er over kan man ha sunblock etter legge eks et hårband over.

Tror vi er mange som GLEDER oss til sommeren!!! Jippi!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Tror det er mest sola en skal være nøye med mht arrene, så lenge de er lukket kan man sikkert bade i vilden sky :briller2: Jeg bader ikke i bassenger, så det er en stund til jeg dypper tærne i vann, og til den tid er alt e-okey for min del iallefall, og sikkert din (Løvinne) del også. Har du fått ny time foressten?

*skravle skravle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElCaramba: Bare glad noen vil skravle her jeg :ler: Kan få på Klinikk Bergen mandag 30. april om jeg vil, har reservert, men skal hvertfall ta en tlf.kons. først og se. Ellers har jeg jo FMS onsdag 2. mai som en mulighet, men har ikke reservert der da. Kunne bare ønske mamma kunne hjelpt meg før påske :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...