Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest Mynona83
Skrevet

Ja, jeg vil gjerne se! Har sett noen videodagbøker på youtube og de puppene ser jo totalt forskjellig ut fra rett etter operasjon til 1 år etter. Videoen lå ute på bloggen til ei her inne mener jeg.. Fint om du vil dele bilder med oss :)

Jeg husker jo ærlig talt ikke hvordan de så ut rett etter operasjon. Er veldig lenge siden jeg så på de bildene

Jeg vil gjerne se :) Tenkte på det her om dagen faktisk og lurer på om de forandrer seg mye etter en del år. Kan jeg spør om du fortsatt er like fornøyd med de nå i forhold til når de var nyopererte? :)

Ja, jeg er fortsatt fornøyd. Selv om jeg ikke husker helt hvordan de var nyopererte føler jeg at de ser mye mer naturlige ut nå. De føles ikke stappa, og det er ikke sånn som i begynnelsen hvor jeg kjente at det var noe fremmed inne i meg.

Har før/etter bildene på gammel PC, så skal prøve å få surret meg til å hente de frem, og å ta et nytt om ikke så lenge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte på, dere som er i startfasen, dere lurer sikkert på hvordan puppene faller på plass osv. Jeg har bilder av meg selv før op, og etter op (husker ikke om det er 1 mnd eller 3 mnd). Ville dere vært interresert i å se bilder av før, etter og nå 8 år senere, for å se hvordan de ser ut når de er "gamle"? I såfall kan jeg prøve å legge ut... Har ikke sett på før/etter bildene mine på et par år, så husker ikke selv hvor høyt de satt da i forhold til nå...

Jeg vil også gjerne se :-)

Skrevet

mynona83 jeg vil også gjerne se :) hvor mye la du inn ?

Skrevet

Jeg også! :)

Gjest Mynona83
Skrevet

Det er litt flaut egentlig, for jeg husker ikke. Det var jo alt som stod i hodet på meg så lenge, men nå husker jeg faktisk ikke. Men tror det var enten 275 eller 325. Gikk fra 70AA til 70C/75B

Skrevet

Hei:) Da er jeg vell overstått med operasjon og syntes det gikk veldig fint:D Jeg sliter med at jeg har ganske så vondt i arrene mine, særlig på høyre side der jeg fikk mest inn. Derimot er det venstre pupp som er mye større enn høyre ( hovent) :sukk: Puppene er også veldig spisse, så ser ikke så veldig bra ut:( Men alt i alt er smertene helt overkommelige, bare spent om alt blir som det skal etterhvert:) Fikk forresten lagt innleggene over muskel anatomiske 255cc og 325cc.

Gratulerer! :)

Puppene mine var også veldig spisse rett etter operasjonen så det forandrer seg sikkert når hevelsen går ned :) Så bra at du ikke har så mye smerter. Kom gjerne med oppdateringer om hvordan det går etterhvert :)

Skrevet

Jeg husker jo ærlig talt ikke hvordan de så ut rett etter operasjon. Er veldig lenge siden jeg så på de bildene

Ja, jeg er fortsatt fornøyd. Selv om jeg ikke husker helt hvordan de var nyopererte føler jeg at de ser mye mer naturlige ut nå. De føles ikke stappa, og det er ikke sånn som i begynnelsen hvor jeg kjente at det var noe fremmed inne i meg.

Har før/etter bildene på gammel PC, så skal prøve å få surret meg til å hente de frem, og å ta et nytt om ikke så lenge...

Okei :) Fint å høre at du fortsatt er fornøyd :)

Skrevet

På konsultasjonen så sa de ikke noe til meg om høyprofil eller lavprofil, eller moderat. Er det slik de ser på OP-dagen?

Skrevet

var på min første bh-shopping i dag jeg og :D kjempe artig!

får jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier? å hvor mye du la inn? over eller under muskel? profil? sikkert lest det før men er så vanskelig og holde styr på alle her inne :)

Hei! Itte den smarte ideen om å legge infoen i signarturen håper jeg du finner den infoen du trenger der :fnise: Ellers er jeg 165 og 66kg. Har redusert vekta en del de siste månedene, så derfor er jeg litt usikker på hvor korrekt før str. er da mange av de gamle bh-ene var litt store :gjeiper: Det er virkelig gøy med bh-shopping :rodmer:

Skrevet

Så bra å høre at du fortsatt er fornøyd! 8 år, det høres jo så lenge ut! Om 8 år tipper jeg at jeg nesten har glemt hvordan mine så ut før op..! Selv om det var et tragisk syn, så er det lett å glemme det (heldigvis).

KJennes de like ut nå også, mtp mykhet? Hvordan ser arrene ut/ser man de lett eller glir de helt igjen med resten av huden? Har du noen gang fått noen bemerkninger på at puppene ser fake ut? Ikke meningen å støte deg altså, jeg bare lurer. Det spørsmålet går vel like gjerne til alle andre her inne!

Har du tenkt over at du har silikon, eller har de bare blitt en naturlig del av deg på alle måter?

Syns det er kjempefint viss du vil dele bilder!

Skrevet

Hei jenter! Jeg er ny her, men har lest omtrent alle sidene i dagboken så jeg føler at jeg "kjenner" dere ganske godt. Jeg skal opereres på torsdag, og jeg GRUER meg!! Vet nesten ikke om jeg klarer å gjennomføre det. hehe.. huff.

JEg lurer på om noen av dere har erfaring med mensen i forbindelse med operasjonen? Det ser ut til at jeg får mensen i dagene rundt operasjonen og det er jo sikkert ikke helt optimalt. Men jeg har liksom ordnet alt det praktiske ifm op, fri fra jobb og barnepass så jeg vil helst ikke utsette den heller...

Hva tror dere?

Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet (endret)

poff

Endret av Jazne
Skrevet

Hei jenter! Jeg er ny her, men har lest omtrent alle sidene i dagboken så jeg føler at jeg "kjenner" dere ganske godt. Jeg skal opereres på torsdag, og jeg GRUER meg!! Vet nesten ikke om jeg klarer å gjennomføre det. hehe.. huff.

JEg lurer på om noen av dere har erfaring med mensen i forbindelse med operasjonen? Det ser ut til at jeg får mensen i dagene rundt operasjonen og det er jo sikkert ikke helt optimalt. Men jeg har liksom ordnet alt det praktiske ifm op, fri fra jobb og barnepass så jeg vil helst ikke utsette den heller...

Hva tror dere?

jeg fikk mensen 1 dag før OP, det gikk helt fint :) nå har ikke jeg hatt så mye vondt heller tror jeg.. var ikke noe problem med do besøk iforhold til det :)

Gjest Kalia
Skrevet

Hva tror dere?

Velkommen :) :)

det er ikke noe å grue seg til, det går så fint ate :) kirurgene er jo kjempe flinke her i norge :)

eg fekk mensen rett før :gjeiper: typen måtte hjelpa meg me alt , så det inkluderte det og hehe, men det gekk fint då, tenkte ikkje så mye på det me all smerten akuratt hehe :gjeiper:

så vil tro du fint bare kan ha den datoen du har fått :)

Skrevet

Takk for svar jenter :klemmer: Da går jeg for torsdagen! :omg:

Tenk at jeg skal få pupper :hoppe:

Skrevet

Hva tror dere?

Det første jeg tenkte var at jeg hadde ikke klart å "ordne opp" selv etter OP..

men det er utrolig hva man klarer hvis man vil... for jeg hadde ikke latt noen andre gjøre det.. :P

Jeg tror det vil gå bra :) du har jo ikke noe valg etterpå allikevel :)

Skrevet

WOW! Dere er jo helt rå på å skrive! Er innom daglig, men alltid fler sider å kose seg med :)

Og så smart med signaturen, lettere å huske alle sammen!

Jeg har nå hatt mine i 1 uke og 2 dager, og kunne ikke hatt det bedre. Ingen smerter i det hele tatt, men fremdeles ikke følelse i brystvorte og nedre del av bryst! Passer bare på å ikke strekke armene noe særlig over hode..

Har tilbragt helgen med vin og gode venner og litt fest, og jammen er det moro å ha nye pupper! Man føler seg så utrolig bra! :D

Skrevet

Kalia: HVa synes du om dine anatomiske innlegg så langt? synes mine er ganske så forskjellige i str og og ikke minst spisse trekanter:P Er dine også ømme øverst? Til tider er min høyre side ganske øm under snittet...hmmm

• Liker 1
Gjest Mynona83
Skrevet

Så bra å høre at du fortsatt er fornøyd! 8 år, det høres jo så lenge ut! Om 8 år tipper jeg at jeg nesten har glemt hvordan mine så ut før op..! Selv om det var et tragisk syn, så er det lett å glemme det (heldigvis).

KJennes de like ut nå også, mtp mykhet? Hvordan ser arrene ut/ser man de lett eller glir de helt igjen med resten av huden? Har du noen gang fått noen bemerkninger på at puppene ser fake ut? Ikke meningen å støte deg altså, jeg bare lurer. Det spørsmålet går vel like gjerne til alle andre her inne!

Har du tenkt over at du har silikon, eller har de bare blitt en naturlig del av deg på alle måter?

Syns det er kjempefint viss du vil dele bilder!

Ja de kjennes like ut. Den ene er bittelitt større enn den andre, men det var de før op og. Jeg ser det egentlig bare pga brystvorta. Den ene er høyere opp enn den andre. Men det er ikke så farlig. Arrene er bare en tynn hvit strek, og siden jeg ikke soler meg toppløs er jo resten av puppen rimelig hvit og, så de synes nesten ikke.

Etter et par år så ble de en naturlig del av meg, og jeg tenker sjelden på at de ikke er ekte selv. Jeg har hele tiden vært veldig åpen om det, så de fleste jeg kjenner vet at jeg har silikon. Alle sier at de ser ekte ut, og at de ikke ville tenkt over at det var silikon. Men jeg merker det når jeg har sex. For de oppfører seg jo litt rart når man strammer brystmusklene (har under muskel).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...