VMheltinne Skrevet 26. mars 2011 #17341 Skrevet 26. mars 2011 Takk for glad meldinga Ble glad på diine vegner nå :D håper jeg også kan komme med en sånn en dag Det tror jeg helt sikkert du kan :D
Betty84 Skrevet 26. mars 2011 #17342 Skrevet 26. mars 2011 tror du puppene tar skade av å sitte litt uten bh? de er jo ca 10 dager gamle hvis man regner op dag som dag 1 Tørr ikke si om det er riktig eller galt... Men jeg gjorde ihvertfall det. Følte den bhen klemte meg sammen, så ga dem en liten pause hver kveld. Dusjet og lot tapen lufttørke. Var helt nydelig! Og en liten ekstra bonus var at jeg fikk en meget fornøyd mann ;P
Jenny A Skrevet 26. mars 2011 #17343 Skrevet 26. mars 2011 Bare tester signaturen jeg.. har ikke noe lurt å komme med. Jeg bare veeeenter og venter jeg
Xstrella Skrevet 26. mars 2011 #17344 Skrevet 26. mars 2011 Det kan gå bra også. Men pass deg for de tyngste løftene. Kan du ikke si at du har hatt "rygghall" i ferien din, og enda ikke er bra, mån går gjerne litt stivt etterpå, så ikke helt urealistisk:) Jeg var på jobb igjen på dag 6, men letter arbeid (lærer) Var på skitur med klassen på dag 7 etter opersajonen, men brukte armene minimalt. Jeg ville prøvd meg litt forsiktig frem, og så tatt noen dager egenmelding om jeg kjente at det ikke var som det skulle. Og dersom du trenger enda flere dager, så prøv å ringe fastlegen, og si du har fått hekseskudd og ikke kommer deg til legekontoret, men har brukt opp egenmeld. dagene og trenger sykemelding. Worth a shot:) Skal prøve få det til på et vis ja. Jeg må først se hvor dårlig jeg blir etterpå.
Gjest halebein Skrevet 26. mars 2011 #17345 Skrevet 26. mars 2011 Herlighet!!! Stemmer den bhkalkulatoren på change??? I så fall er jeg en 65G! (70 under bysten/91 over bysten) Ble jo 70E på lindex og på mammanetts bhkalkulator... er de virkelig så store? I så fall kjenner jeg veeeldig mange eldre damer som minst må ha en Æ-Ø-Å-cup! Ærlig talt mine er slett ikke så store, jeg bad om å "få" en full B cup, og med klær på så ser det ikke ut som det jeg tenker på som G-cup! Da tenker jeg glamourmodeller - og det ser absolutt ikke mine ut som. Har dere erfaring med bhkalkulator kontra det dere faktisk bruker i BH størrelse? eg gleder meg til å gå på undertøysbutikk å prøve om dette virkelig er fakta...jeg tviler.
Betty84 Skrevet 26. mars 2011 #17346 Skrevet 26. mars 2011 Herlighet!!! Stemmer den bhkalkulatoren på change??? I så fall er jeg en 65G! (70 under bysten/91 over bysten) Ble jo 70E på lindex og på mammanetts bhkalkulator... er de virkelig så store? I så fall kjenner jeg veeeldig mange eldre damer som minst må ha en Æ-Ø-Å-cup! Ærlig talt mine er slett ikke så store, jeg bad om å "få" en full B cup, og med klær på så ser det ikke ut som det jeg tenker på som G-cup! Da tenker jeg glamourmodeller - og det ser absolutt ikke mine ut som. Har dere erfaring med bhkalkulator kontra det dere faktisk bruker i BH størrelse? eg gleder meg til å gå på undertøysbutikk å prøve om dette virkelig er fakta...jeg tviler. Jeg har også en oppfatning av hva som er en standar B cup, men noen av dere jenter er så små rundt livet at da øker cupen noe vakent. Når du går ned en str i livet så går du opp i str på cup og omvendt Jeg fikk 75 G første gang jeg testet ut en av disse kalkulatorene, men bruker nå 80D. Selv om de ikke ser så store ut - heldigvis
happy<3 Skrevet 26. mars 2011 #17347 Skrevet 26. mars 2011 nå nærmer det seg veeeldig her!! mandag er den store dagen! grugleder meg! :o
sinne Skrevet 26. mars 2011 #17350 Skrevet 26. mars 2011 (endret) Tørr ikke si om det er riktig eller galt... Men jeg gjorde ihvertfall det. Følte den bhen klemte meg sammen, så ga dem en liten pause hver kveld. Dusjet og lot tapen lufttørke. Var helt nydelig! Og en liten ekstra bonus var at jeg fikk en meget fornøyd mann ;P smurte de inn med purelan for en stund siden og satt med de uten bh så den fikk trekke litt inn meeen mannen lå bare på sofa'n å sov, tror ikke han ensa at jeg gikk uten bh en gang og ja, det er en befrielse å få av seg den sportsbh'n.. har enda igjen 5uker!! Endret 26. mars 2011 av sinne
Xstrella Skrevet 26. mars 2011 #17351 Skrevet 26. mars 2011 takk takk Skal du ha over eller under muskel?
Gjest Kalia Skrevet 26. mars 2011 #17353 Skrevet 26. mars 2011 Det kan jo være det er det? håper det er det!! Du har jo virkelig fått prinsesse behandling å det sku bare mangle, det fortjener du!! Er så glad dine begynner å komme seg, du hadde jo så vondt tidligere :/ det var det fyste eg tenkte iaf, greit hvis det er det ja, for då trenger du bare slappe av så ordne det seg hehehe ja det var retta ordet, har faktisk fått det :)hadde jo ikkje klart meg uten det :O tenke bare hvis du hadde fått det sånn så meg offf "bra" det var eg på ein måde :gjeiper: hell i uhell :gjeiper: ja er ekstremt glae for det skjøl og va heilt jævligt vondt, endelig ferdig me det
9naah Skrevet 26. mars 2011 #17354 Skrevet 26. mars 2011 Mine peker i forskjellig rettning. Den ene peker nedover :/ Får håpe de kommer seg alle 4. Mine og dine Ja, håper virkelig det!
Gjest Mynona83 Skrevet 27. mars 2011 #17355 Skrevet 27. mars 2011 hehe det tror eg og ojjj det hørtes skummelt ut :O eg hadde aldri klart å gått ut dørå ite 3dager eingang, va ute av huset etter 1uke, kun for kontroll, så inne 1uke til :gjeiper: var du ute alene ? hørtes ikkje godt ut i det heila tatt, hadde fått panikk hadde det skjedd meg, eg fekk vondt bare eg satt meg ner på do :gjeiper: hadde eg dotte heilt ner på bakken, hadde eg og følt at eg hadde død :gjeiper: Jeg trengte frisk luft, og hadde tenkt å gå en liten tur på 300 meter.. men det var mye is. Jeg falt ikke, men jeg skle, og det holdt i massevis!! Gikk ikke ut etter det. Var nok litt for tøff i trynet den dagen...
Gjest Mynona83 Skrevet 27. mars 2011 #17356 Skrevet 27. mars 2011 Jeg tenkte på, dere som er i startfasen, dere lurer sikkert på hvordan puppene faller på plass osv. Jeg har bilder av meg selv før op, og etter op (husker ikke om det er 1 mnd eller 3 mnd). Ville dere vært interresert i å se bilder av før, etter og nå 8 år senere, for å se hvordan de ser ut når de er "gamle"? I såfall kan jeg prøve å legge ut... Har ikke sett på før/etter bildene mine på et par år, så husker ikke selv hvor høyt de satt da i forhold til nå...
ramp Skrevet 27. mars 2011 #17357 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er helt enig med deg, mannfolkene skal ha lov til å like dette de også!!! )) Takk for kompliment, jeg føler meg helt super! Jeg sier bare, du skulle bare sett førblidet mitt uten klær! Det er nesten så jeg gråter når jeg ser det. Forskjellen er enorm. Jeg så ut som noen av de "verste" førbildene på diverse operasjonssider på nett. Et lite tips, søte deg:) -> Dersom du høyreklikker på bildene dine når du åpner de i bilblioteket, og så klikker på "åpne i...paint" så trykker du bare på knappen der det står endre størrelse på bildet, og skriver f.eks 25 % i stedet for 100% så har du forminsket det. Da kan du laste det opp her. Husk bare å lagre paintbildet ditt først. Hadde vært gøy å se. Lykke til, og klem tilbake! Det skal jeg jammen prøve, takk for tips! :-)
Jenny A Skrevet 27. mars 2011 #17358 Skrevet 27. mars 2011 Jeg tenkte på, dere som er i startfasen, dere lurer sikkert på hvordan puppene faller på plass osv. Jeg har bilder av meg selv før op, og etter op (husker ikke om det er 1 mnd eller 3 mnd). Ville dere vært interresert i å se bilder av før, etter og nå 8 år senere, for å se hvordan de ser ut når de er "gamle"? I såfall kan jeg prøve å legge ut... Har ikke sett på før/etter bildene mine på et par år, så husker ikke selv hvor høyt de satt da i forhold til nå... Ja, jeg vil gjerne se! Har sett noen videodagbøker på youtube og de puppene ser jo totalt forskjellig ut fra rett etter operasjon til 1 år etter. Videoen lå ute på bloggen til ei her inne mener jeg.. Fint om du vil dele bilder med oss
Stimorol Skrevet 27. mars 2011 #17359 Skrevet 27. mars 2011 Jeg tenkte på, dere som er i startfasen, dere lurer sikkert på hvordan puppene faller på plass osv. Jeg har bilder av meg selv før op, og etter op (husker ikke om det er 1 mnd eller 3 mnd). Ville dere vært interresert i å se bilder av før, etter og nå 8 år senere, for å se hvordan de ser ut når de er "gamle"? I såfall kan jeg prøve å legge ut... Har ikke sett på før/etter bildene mine på et par år, så husker ikke selv hvor høyt de satt da i forhold til nå... Jeg vil gjerne se Tenkte på det her om dagen faktisk og lurer på om de forandrer seg mye etter en del år. Kan jeg spør om du fortsatt er like fornøyd med de nå i forhold til når de var nyopererte?
lilletenkende Skrevet 27. mars 2011 #17360 Skrevet 27. mars 2011 Hei:) Da er jeg vell overstått med operasjon og syntes det gikk veldig fint:D Jeg sliter med at jeg har ganske så vondt i arrene mine, særlig på høyre side der jeg fikk mest inn. Derimot er det venstre pupp som er mye større enn høyre ( hovent) Puppene er også veldig spisse, så ser ikke så veldig bra ut:( Men alt i alt er smertene helt overkommelige, bare spent om alt blir som det skal etterhvert:) Fikk forresten lagt innleggene over muskel anatomiske 255cc og 325cc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå