Snøfte Skrevet 26. mars 2011 #17321 Skrevet 26. mars 2011 Ska sei dokke e ivrige skivere kjempekoselig å lese måtte le litt for meg selv da jeg leste innleggene om hvor mye brystmusklene blir brukt til, den tanken har slått meg også mange ganger og i tillegg bilkjøringen, trodde det bare var meg som hadde problemer med blindsonen m.m i dag har jeg vært på min første bh-shopping. Har liksom ikke følt for å putte dem oppi noe før nå har kost meg masse og prøvd mye fint, er ennå ikke helt sikker på hvilken str jeg ender på, men kom hjem med to i 75D Fant mange som var fine i str 80D, men det ble alt for stort i omkretsen. Må nok ta meg en tur til change i nærmeste framtid å prøve noe der Ha en stålende lørdagskveld jenter KLem fra snøfte
Gjest Kalia Skrevet 26. mars 2011 #17322 Skrevet 26. mars 2011 du har nok hatt det mye verre enn meg ja godt å høre at du kommer deg, det er fælt å ha så vondt målte meg på change sin hjemmeside til 70F så var litt redd for at jeg kun måtte på spesial for å få tak i bh, det kan jo bli dyrt så ble litt glad når jeg skjønte at jeg fortsatt kan handle på kjedebutikker i tillegg prøvde bare kjapt, strammet ikke stroppene sånn jeg normalt ville gjort. ja det va ikkje akuratt kjekt :gjeiper: trodde typen kunne gå på jobb dagen etter operasjonen eg hehe virke som alle får større cup av å måle seg på change :gjeiper: eg har ikkje målt ennå, kansje eg skal prøva for å se, selv om jeg vett jeg kommer til å passe C(liten C antagelig) ser ikkje ut som mar enn ein B me kler og sports bh :gjeiper: er det ikkje vondt å prøva bher ? tør ikkje det heilt ennå :/ klare jo ikkje få på sports bhen ennå aleina liksom :gjeiper: litt sjipt og måtta ha me hjelp inn i prøverom på h&m så drøye den litt til :gjeiper:
sinne Skrevet 26. mars 2011 #17323 Skrevet 26. mars 2011 ja det va ikkje akuratt kjekt :gjeiper: trodde typen kunne gå på jobb dagen etter operasjonen eg hehe virke som alle får større cup av å måle seg på change :gjeiper: eg har ikkje målt ennå, kansje eg skal prøva for å se, selv om jeg vett jeg kommer til å passe C(liten C antagelig) ser ikkje ut som mar enn ein B me kler og sports bh :gjeiper: er det ikkje vondt å prøva bher ? tør ikkje det heilt ennå :/ klare jo ikkje få på sports bhen ennå aleina liksom :gjeiper: litt sjipt og måtta ha me hjelp inn i prøverom på h&m så drøye den litt til :gjeiper: det gikk faktisk veldig fint, har merket veldig mye fremgang de siste 3 dagene jeg har 75b i min sportsbh, nesten så jeg ville grine når jeg så det første gangen med klær ser ikke mine store ut heller, men er først når jeg slipper de løs uten de blir enorme men uansett så passer de fint til resten. hvor mye la du inn og hva var du ifra før?
Gjest Kalia Skrevet 26. mars 2011 #17324 Skrevet 26. mars 2011 Ska sei dokke e ivrige skivere kjempekoselig å lese måtte le litt for meg selv da jeg leste innleggene om hvor mye brystmusklene blir brukt til, den tanken har slått meg også mange ganger og i tillegg bilkjøringen, trodde det bare var meg som hadde problemer med blindsonen m.m i dag har jeg vært på min første bh-shopping. Har liksom ikke følt for å putte dem oppi noe før nå har kost meg masse og prøvd mye fint, er ennå ikke helt sikker på hvilken str jeg ender på, men kom hjem med to i 75D Fant mange som var fine i str 80D, men det ble alt for stort i omkretsen. Må nok ta meg en tur til change i nærmeste framtid å prøve noe der Ha en stålende lørdagskveld jenter KLem fra snøfte hehe tror nok de fleste har merka det :gjeiper: morsomt høres kjempe kjekt ut å gå på bh shopping hedigen :) forstår godt du koste deg hihi eg og kommer til å ta ein tur til change må jo det hihi Ha ein strålande kveld du og
Gjest Kalia Skrevet 26. mars 2011 #17325 Skrevet 26. mars 2011 det gikk faktisk veldig fint, har merket veldig mye fremgang de siste 3 dagene jeg har 75b i min sportsbh, nesten så jeg ville grine når jeg så det første gangen med klær ser ikke mine store ut heller, men er først når jeg slipper de løs uten de blir enorme men uansett så passer de fint til resten. hvor mye la du inn og hva var du ifra før? så bra eg har og 75b, men viste ann var det, de gidde meg en som var 1str større enn det jeg hadde :gjeiper: mine ser og kjempe store ut uten kler hehe, syns de va skumle i begynnelsen :gjeiper: la inn 300 i kver, var 75a fra før :gjeiper: kommer til å få ein liten C
Gjest Kalia Skrevet 26. mars 2011 #17326 Skrevet 26. mars 2011 Hehe, ja.. og jeg som trodde det var magemusklene som var med på alt! Tror jaggu at brystmusklene er med på minst like mye! Husker jeg skle på isen på dag 3, da trodde jeg at jeg skulle dø, for da strammet alt jeg hadde av muskler seg. Var så vidt jeg kom meg hjem igjen da - og var sengeliggende resten av dagen med sterke smerter. hehe det tror eg og ojjj det hørtes skummelt ut :O eg hadde aldri klart å gått ut dørå ite 3dager eingang, va ute av huset etter 1uke, kun for kontroll, så inne 1uke til :gjeiper: var du ute alene ? hørtes ikkje godt ut i det heila tatt, hadde fått panikk hadde det skjedd meg, eg fekk vondt bare eg satt meg ner på do :gjeiper: hadde eg dotte heilt ner på bakken, hadde eg og følt at eg hadde død :gjeiper:
cenits Skrevet 26. mars 2011 #17327 Skrevet 26. mars 2011 Ska sei dokke e ivrige skivere kjempekoselig å lese måtte le litt for meg selv da jeg leste innleggene om hvor mye brystmusklene blir brukt til, den tanken har slått meg også mange ganger og i tillegg bilkjøringen, trodde det bare var meg som hadde problemer med blindsonen m.m i dag har jeg vært på min første bh-shopping. Har liksom ikke følt for å putte dem oppi noe før nå har kost meg masse og prøvd mye fint, er ennå ikke helt sikker på hvilken str jeg ender på, men kom hjem med to i 75D Fant mange som var fine i str 80D, men det ble alt for stort i omkretsen. Må nok ta meg en tur til change i nærmeste framtid å prøve noe der Ha en stålende lørdagskveld jenter KLem fra snøfte var på min første bh-shopping i dag jeg og :D kjempe artig! får jeg spørre hvor høy du er og hvor mye du veier? å hvor mye du la inn? over eller under muskel? profil? sikkert lest det før men er så vanskelig og holde styr på alle her inne
Gjest halebein Skrevet 26. mars 2011 #17328 Skrevet 26. mars 2011 Halebein og Snøfte, skriv dere inn da. Så slipper vi å lure på hvilken bh str dere var, og har nå, og hvor mye dere tok og hvor.. + + + Er mye enklere da. Jeg trodde lista bare var for de som skulle operere? Jeg stod på den, men jeg tror det har blitt slettet etterhvert som operasjonene har blitt tatt. Men kan godt skrive meg på da altså
Gjest halebein Skrevet 26. mars 2011 #17329 Skrevet 26. mars 2011 Jeg tror det er farer for blodpropp som er årsak til at man skal sove sittende etter op, men dette er noe jeg tror. Når det gjelder å kjenne implantatet, så gjør jeg ikke det... enda. Men det kan hende som en annen her skrev, at i starten er puppene så sprengte, så når de roer seg kjenner vi de bedre? Ikke vet jeg. Sex, ikke for personlig for meg :gjeiper: Jeg hadde sex 3 dager etter op, rett og slett fordi jeg har en mann som våknet av dvalen etter jeg fikk mer pupper. Haha, huff. Det var ikke en super opplevelse, da puppene selvflgelig var dritvonde. Men nå etter 2 uker synes jeg det går kjempebra, selv om jeg har litt redusert følelse. Nå er de ikke så ømme lengre, litt selvfølgelig men slettes ikke som det var. Og da synes jeg det blir myyye bedre! Og selv om det sitter laaaangt inn hos mannfolka, tror jeg rett og slett sex blir bedre for de også. Mannen min har faktisk innrømt at selv om han likte meg MER enn nok som det var, ble det ekstra pirrende nå Og det synes jeg han må få lov til å tenke, hadde vært verre om han avskydde de, hehe. Så bildene du hadde lagt ut Halebein, du ser skikkelig fresh ut nå! Jeg prøvde å legge inn bilder her om dagen, men fikk bare beskjed om at de var for store, så jeg skal prøve igjen litt senere Jeg er helt enig med deg, mannfolkene skal ha lov til å like dette de også!!! )) Takk for kompliment, jeg føler meg helt super! Jeg sier bare, du skulle bare sett førblidet mitt uten klær! Det er nesten så jeg gråter når jeg ser det. Forskjellen er enorm. Jeg så ut som noen av de "verste" førbildene på diverse operasjonssider på nett. Et lite tips, søte deg:) -> Dersom du høyreklikker på bildene dine når du åpner de i bilblioteket, og så klikker på "åpne i...paint" så trykker du bare på knappen der det står endre størrelse på bildet, og skriver f.eks 25 % i stedet for 100% så har du forminsket det. Da kan du laste det opp her. Husk bare å lagre paintbildet ditt først. Hadde vært gøy å se. Lykke til, og klem tilbake!
Sweeti Skrevet 26. mars 2011 #17330 Skrevet 26. mars 2011 hvis det kan bli noe værre enn det er nå så håper jeg ikke jeg får noe særlig med morsmelk når den tid kommer! er kanskje litt stygt sagt, men hadde blitt gal om jeg skulle hatt en liten en som skal sutte på den.. er et mareritt å dusje tilogmed men jeg har hatt så lite vondt i puppene ellers så får vel ta til takke med litt såre brystvorter Haha, du altså! Får håpe de blir bedre fort! Har hørt det er viktig å "lufte" brystvortene mye å sånn:)
sinne Skrevet 26. mars 2011 #17331 Skrevet 26. mars 2011 Haha, du altså! Får håpe de blir bedre fort! Har hørt det er viktig å "lufte" brystvortene mye å sånn:) tror du puppene tar skade av å sitte litt uten bh? de er jo ca 10 dager gamle hvis man regner op dag som dag 1
Sweeti Skrevet 26. mars 2011 #17332 Skrevet 26. mars 2011 ja veldig greit å ver litt selvstendige igjen :gjeiper: kan kansje ver du har smerter pga du har anstrengt deg for mye(pga typen så ikkje gjør så mye) ? slapp av mye, så går det nok vekk eg får litt smerter hvis eg går i 1time, elle kjøre i 10min :gjeiper: har gangsperr i armen etter å ha bært et par poser i går :O kroppen har jo blitt vandt med å ikkje gjør ein drid :gjeiper: off hehe Det kan jo være det er det? håper det er det!! Du har jo virkelig fått prinsesse behandling å det sku bare mangle, det fortjener du!! Er så glad dine begynner å komme seg, du hadde jo så vondt tidligere :/
Sweeti Skrevet 26. mars 2011 #17333 Skrevet 26. mars 2011 Hvordan var deres brystvorter den første uka etter operasjonen? Mine peker litt nedover nå, men det har jo bare gått 4 dager siden op. Så håper det er bare hevelsen eller arrene som gjør at de er slik akkuratt nå.. Setter pris på svar! Er litt små redd her jeg sitter. Vil ikke ha nippler som peker litt nedover, når de ikke gjorde det ifra før av. Mine peker i forskjellig rettning. Den ene peker nedover :/ Får håpe de kommer seg alle 4. Mine og dine
Sweeti Skrevet 26. mars 2011 #17334 Skrevet 26. mars 2011 Ja, får inderlig håpe det Med meg går det veldig bra har nesten ikke vondt lenger og skal begynne på jobb til mandag det blir godt :D Blir nåkk godt å komme litt ut blandt folk igjen
Gjest halebein Skrevet 26. mars 2011 #17335 Skrevet 26. mars 2011 Ok, ja jeg må være forsiktig. Påskeferien kommer jo rett etterpå og skal avspasere litt der også. I helligdagene er det ingen som skal dusjes eller skifte på sengene ect, aå jeg håper det skal gå bra. Har ei venninne som var oppe og gikk 3 dager etterpå, 4. dagen kjørte hun bil og alt var som før. Minimalt med smerte sa hun. Men så la hun dem utenpå muskel og, så jeg er nok ikke like heldig som henne. Det kan gå bra også. Men pass deg for de tyngste løftene. Kan du ikke si at du har hatt "rygghall" i ferien din, og enda ikke er bra, mån går gjerne litt stivt etterpå, så ikke helt urealistisk:) Jeg var på jobb igjen på dag 6, men letter arbeid (lærer) Var på skitur med klassen på dag 7 etter opersajonen, men brukte armene minimalt. Jeg ville prøvd meg litt forsiktig frem, og så tatt noen dager egenmelding om jeg kjente at det ikke var som det skulle. Og dersom du trenger enda flere dager, så prøv å ringe fastlegen, og si du har fått hekseskudd og ikke kommer deg til legekontoret, men har brukt opp egenmeld. dagene og trenger sykemelding. Worth a shot:)
Lillefy Skrevet 26. mars 2011 #17336 Skrevet 26. mars 2011 Jeg skrev min info i signaturen, hvis dere også gjør det så er det veldig mye enklere å følge med på hvem som opererte hvor/når/hvor mye osv Bare gå inn på kontrollpanel>profil>endre signatur 1
Gjest halebein Skrevet 26. mars 2011 #17338 Skrevet 26. mars 2011 Jeg skrev min info i signaturen, hvis dere også gjør det så er det veldig mye enklere å følge med på hvem som opererte hvor/når/hvor mye osv Bare gå inn på kontrollpanel>profil>endre signatur så smart!!!! Lure deg! Det skal jeg også prøve:) Kan ikke alle prøve det, så er det letter å holde styr, enn å drive å kopiere den lista hele tida:)
Stimorol Skrevet 26. mars 2011 #17339 Skrevet 26. mars 2011 Jeg skrev min info i signaturen, hvis dere også gjør det så er det veldig mye enklere å følge med på hvem som opererte hvor/når/hvor mye osv Bare gå inn på kontrollpanel>profil>endre signatur Smaart Skal gjøre det jeg også
Jazne Skrevet 26. mars 2011 #17340 Skrevet 26. mars 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå