Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge er dere borte fra jobb? Får dere sykemelding da, eller fastlegen? Jeg tar ut en uke ferie, og har ikke sagt til noen hva jeg skal. Skal bare ha ferie har jeg sagt. Men håper at en uke blir nok da.

jeg har tatt ut to uker ferie pluss to dager (op dagen og dagen etter) får ikke sykemelding for dette.

hva jobber du med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har tatt ut to uker ferie pluss to dager (op dagen og dagen etter) får ikke sykemelding for dette.

hva jobber du med?

Jobber på sykehjem, så det blir jo tunge løft der. Men satser på jeg er bra nok etter en uke, får være forsiktig i de tyngste løftene og vi har heis der. Er vel mest redd for infeksjon, kapsling og slike ting jeg. Eller om det blir veldig rart med noe inni puppene. Jobber 70 % så skal ikke jobbe hver dag heller.

Skrevet

Jobber på sykehjem, så det blir jo tunge løft der. Men satser på jeg er bra nok etter en uke, får være forsiktig i de tyngste løftene og vi har heis der. Er vel mest redd for infeksjon, kapsling og slike ting jeg. Eller om det blir veldig rart med noe inni puppene. Jobber 70 % så skal ikke jobbe hver dag heller.

jeg hadde ventet litt hadde jeg vært deg.. men det varierer, jeg var ikke klar for jobb etter en uke. og har en bi jobb i pleien og hadde ikke turt å reist dit etter en uke.. så har du mulighet så ta litt til :)

men vi er alle forskjellige, man vet liksom aldri helt hvordan kroppen tar imot disse puppene :)

Gjest Kalia
Skrevet

eg hadde ikkje klart å gå på jobb etter en uke, men jeg var veldig uheldig og reagerte på implantene, men de fleste er fin i form etter en uke virker det som :) Det variere, veldig vanskelig å vite hvordan formen vil være. Eg må enda være forsiktig,litt smerter i høyre side enda(ikke mye) og mine er 3uker på mandag.

Skrevet

Ok, ja jeg må være forsiktig. Påskeferien kommer jo rett etterpå og skal avspasere litt der også. I helligdagene er det ingen som skal dusjes eller skifte på sengene ect, aå jeg håper det skal gå bra. Har ei venninne som var oppe og gikk 3 dager etterpå, 4. dagen kjørte hun bil og alt var som før. Minimalt med smerte sa hun. Men så la hun dem utenpå muskel og, så jeg er nok ikke like heldig som henne.

Gjest Kalia
Skrevet

eg kjørte fyste gang aleina i går, prøvde ein liten tur i begynnelsen av uken men det gikk ikke såååå bra, men gikk, men va veeeldig vondt då. men hører de fleste kjører etter et par dager og iaf etter 1uke

Skrevet

eg kjørte fyste gang aleina i går, prøvde ein liten tur i begynnelsen av uken men det gikk ikke såååå bra, men gikk, men va veeeldig vondt då. men hører de fleste kjører etter et par dager og iaf etter 1uke

jeg kjørte første gang på torsdag ( svæært kort tur) kjørt litt mer i dag, nede i sentrum.. det er litt vanskelig å gire, snu seg å se i blind sonen, luke parkere osv..

Skrevet

Tok dere over eller under muskel?

Gjest Kalia
Skrevet

jeg kjørte første gang på torsdag ( svæært kort tur) kjørt litt mer i dag, nede i sentrum.. det er litt vanskelig å gire, snu seg å se i blind sonen, luke parkere osv..

eg og syns det er vanskelig å gire, spesielt siden det er høyre side så har kødda så mye :gjeiper: gira t 1 er vondt og revers er vanskeligt og vondt, å snu håve og se bak bilen er og vanskeligt. kjøra på motorveien er greit hehehe :) kor lenge siden opererte du då ?

Skrevet

Hvordan var dagene etterpå? Mulig du har skrevet det, men orker ikke bla gjennom hele tråden igjen :)

Skrevet

eg og syns det er vanskelig å gire, spesielt siden det er høyre side så har kødda så mye :gjeiper: gira t 1 er vondt og revers er vanskeligt og vondt, å snu håve og se bak bilen er og vanskeligt. kjøra på motorveien er greit hehehe :) kor lenge siden opererte du då ?

jeg tror ikke jeg er sååå trafikk sikker enda, men kjører sakte og tar ingen sjanser, så det må nesten bare gå. orker ikke være innestengt i leiligheten hele uka som kommer heller...

opererte den 17 mars, så de er 1 uke og 2 dager gamle! prøvde bh i dag og fylte ut en 75D :danser: det er litt forskjell ifra så vidt 75b ....

Gjest Kalia
Skrevet

Hvordan var dagene etterpå? Mulig du har skrevet det, men orker ikke bla gjennom hele tråden igjen :)

hehe ja har skreve det,men forstår godt du ikkje gidde bla igjennom det hehe :gjeiper: men du må IKKJE hørra så mye på meg då, for du komme nok ikkje til å få det slik så meg, for eg reagerte på implantene... så hadde myyyye mer vondt enn jeg ville hatt

den 1.5uken kunne jeg ikke gjør noe selv, typen måtte ver hjemma og ta vare på meg... spiste på paralagin forte, men fant ut etter eg hadde spist 47 stk at de ikke funka på meg, elle på den smerten eg hadde. så jeg måtte bare sitte i en stress less, begynte grine når eg kjente eg måtte på do, for då måtte eg reisa meg, gruuuuusomt, kunne ikke snakka når eg var på do, måtte konsentrera meg om å sitta fint og pusta :gjeiper: hvis eg snakte så va det som ein kniv som stakk langt inn i brystet :( det bei egentli værts hos meg den 3dagen når eg tok av bandasjen, klarte ikkje kle meg, spisa og reisa meg skjøl :gjeiper: brukte 10min på å setta meg i bilen når eg sko skjekka smertene på klinikken hehe offf :gjeiper:

men dette er jo absolutt ikkje normalt då, som du sikkert forstår :gjeiper: de fleste så har tatt under har nok bare hatt mer vondt de første dagene enn de som tar over, men blir ca like fort "frisk". paralagin forte virkte godt de første dagene altså :)

blei nok litt rotete dette :/ heilt sikkert mye dialekt og, men håpe du forstår det mesta :) (skreiv det litt fort, middaglaging på gang her )

Gjest Kalia
Skrevet

jeg tror ikke jeg er sååå trafikk sikker enda, men kjører sakte og tar ingen sjanser, så det må nesten bare gå. orker ikke være innestengt i leiligheten hele uka som kommer heller...

opererte den 17 mars, så de er 1 uke og 2 dager gamle! prøvde bh i dag og fylte ut en 75D :danser: det er litt forskjell ifra så vidt 75b ....

hehe det er ikke eg heller :gjeiper: forstår du ikkje vil ver inne heile veien, det er ikke så kjekt akuratt, men eg hadde ikkje akuratt et valg :gjeiper:

åååå så kjekt :) eg har ikkje fått prøvd bh ennå, har ikkje heilt fått tenkt på det ennå, syns sports bh er nok akuratt nå :gjeiper: men merke eg blei bedre og bedre og får mer og mer lyst til å prøve bh, for å skjekke str osv :) ja du har fått ein mye større str enn det du hadde då ja :) :)

Gjest Mynona83
Skrevet

Ok, ja jeg må være forsiktig. Påskeferien kommer jo rett etterpå og skal avspasere litt der også. I helligdagene er det ingen som skal dusjes eller skifte på sengene ect, aå jeg håper det skal gå bra. Har ei venninne som var oppe og gikk 3 dager etterpå, 4. dagen kjørte hun bil og alt var som før. Minimalt med smerte sa hun. Men så la hun dem utenpå muskel og, så jeg er nok ikke like heldig som henne.

Det er stor forskjell på å ta under og over muskel. Jeg har tatt under, og hadde aldri klart å jobbe på en jobb som innebærer løfting etter en uke. Jeg var hjemme fra jobb i 2 uker, og når jeg var tilbake løftet jeg ikke tyngre enn 2-3 kg. Det er lenge siden jeg tok mine, så husker ikke hvor jeg leste det, men jo mer du bruker muskelen for tidlig, jo større sjanse er det for hard kapsel. Kanskje litt teit formulert, men altså - du må la muskelen få ro til å heles.

Jeg husker ikke nøyaktig hvor lang tid det tok før jeg klarte forskjellige ting, men etter 3-4 dager klarte jeg fortsatt ikke å åpne en brusflaske, eller åpne kjøleskapet, så jeg vil anbefale deg å ta en uke ekstra før du begynner på jobb.

En ting jeg lærte etter operasjonen var hvor mange bevegelser som brystmusklene var involvert i!!

Gjest Kalia
Skrevet

hehe eg og lærte fort hvor mangen av de vanlige bevegelsene som involverte brystmuskelen :gjeiper: er jo nesten alt en gjør jo :fnise:

Skrevet

hehe det er ikke eg heller :gjeiper: forstår du ikkje vil ver inne heile veien, det er ikke så kjekt akuratt, men eg hadde ikkje akuratt et valg :gjeiper:

åååå så kjekt :) eg har ikkje fått prøvd bh ennå, har ikkje heilt fått tenkt på det ennå, syns sports bh er nok akuratt nå :gjeiper: men merke eg blei bedre og bedre og får mer og mer lyst til å prøve bh, for å skjekke str osv :) ja du har fått ein mye større str enn det du hadde då ja :) :)

du har nok hatt det mye verre enn meg ja :( godt å høre at du kommer deg, det er fælt å ha så vondt :klem:

målte meg på change sin hjemmeside til 70F så var litt redd for at jeg kun måtte på spesial for å få tak i bh, det kan jo bli dyrt :daane: så ble litt glad når jeg skjønte at jeg fortsatt kan handle på kjedebutikker i tillegg :) prøvde bare kjapt, strammet ikke stroppene sånn jeg normalt ville gjort.

Gjest Mynona83
Skrevet

hehe eg og lærte fort hvor mangen av de vanlige bevegelsene som involverte brystmuskelen :gjeiper: er jo nesten alt en gjør jo :fnise:

Hehe, ja.. og jeg som trodde det var magemusklene som var med på alt! Tror jaggu at brystmusklene er med på minst like mye!

Husker jeg skle på isen på dag 3, da trodde jeg at jeg skulle dø, for da strammet alt jeg hadde av muskler seg. Var så vidt jeg kom meg hjem igjen da - og var sengeliggende resten av dagen med sterke smerter.

Skrevet

Ville bare opplyse om at disse bh kalkulatorne på nett som regel ikke funker! var i dag å kjøpte meg en bh, å sto i mellom 70 d og e ;o å bh kalkulatoren viste 75 a/b eller 80aa. ble kjempegla i dag i allefall når jeg fant ut di va så pass store:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...