Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tjohei :)

Siden jeg er så sjeldent innom, rekker jeg ikke lese igjennom alt som er skrevet siden sist, men ser at det har vært et tema dette med ulik størrelse på puppene etter operasjonen.

Jeg opplevde også dette. La inn likt, 260 cc i hver. Venstre pupp var bittelitt mindre før operasjonen, men har vist seg å være noe større etter operasjonen. Skrev såvidt om det sist jeg var inne. :) Men nå kommer kanskje en liten gla´nyhet til dere som opplever det samme. NÅ ER DE LIKE!! :) :) Jeg ringte klinikken (Stokkan) og de kunne fortelle meg at dette hørtes helt normalt ut. De er jo som sagt tidligere her, to forskjellige "klumper". ;) Hun sa at man kan ikke se et reelt resultat før etter ca 3 måneder. Først da har hevelsen gått ned. Så håper virkelig at det retter seg for dere også Stimorol og Sweetie :)

Godt å høre :) Siden mine bare er litt over 1 mnd gamle så får jeg bare krysse fingene og håpe på det beste :P Takk for svar og råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal oppdatere deg på puppefronten :) det må du også, hehe :)

Hmm.. Han er jo kanskje litt, bitte litt bedre men han er fortsatt veldig lik som han var. Han sitter bare med dataen sin og gjør ikke noe annet. Han går jo på jobb men liksom når han er hjemme.. Utrolig synd. Jaja. Prøver å holde meg possitiv og komme gjennom dette :)

Det skal jeg gjøre :)

Okei. Var veldig synd det ja. Du virker som en sterk person med bein i nesa så jeg tror du klarer å komme gjennom dette :) Bra at du prøver å holde deg positiv når ting er vanskelig :)

Skrevet

det var ikke mening å være frekk men dette forumet er for og opplyse og ulemper og fordeler...

man må vite om alle sidene også de negative..

det er mange som ser på dette forumet før de opereres og noen ganger blir det bare nevnt det fine med nye pupper.

har dere lest om henne som puppen sprakk på???

få alle fakta på bodet før dere legger dere der.

har lest side opp og ned og selv brukte jeg det mye før og litt etter op(ja jeg er STAPPA) men sytes det har blitt litt mye "min størrelse, vekt, høyde....har ikke noe med resultatet å gjøre!!

har funnet ut i ettertid at jeg aldri vil anbefale noen å ta en op uansett hvor ulykkelig de er,man må bestemme selv og sette seg inn i alt...veldig forskjellig opplevelse fra person til person

sweeti du fikk ett råd av meg ..ring legen!

det er bare han/hun som kan hjelpe deg når du har så vondt

Jeg e enig i at man skal opplyse om det som er positivt og vertfall det som er negativt men det er litt måtrn man gjør det på. Man kan gjøre det på en hyggelig måte uansett :)

Jeg tar ikke avstand fra silikon. Jeg er kjempe glad jeg gjorde det å har endelig pupper! Jeg støtter virkelig de med a - å ta en slik operasjon! Men igjen, jeg er enig i at man må tenke på konsekvensene og komplisjonene. Dette er jo ikke som å farge håret akkurat :)

Har ringt legen ) han ba meg fortsette å ta smertestillende og ringe på mandag :)

Skrevet (endret)

hehe :gjeiper: du er nok den einaste så har savna det :gjeiper: prøve virkelig å skriva bokmål, men føle det blir feil, ser rart ut hehe. kossen går det me deg då ?

Jeg har åsså savna det!!! Synes du har en nydelig dialekt! blir alltid litt gladere av å lese dine innlegg! :)

Endret av Sweeti
Skrevet (endret)

Jeg er ny her, men har lest lenge. Synes ikke det er vond stemning her. Jeg har spurt mine spm her fordi jeg enda er i tvil. Jeg blir bare glad for dere som skriver dere ikke er fornøyde også. Det må være lov å si at en er skuffet over resultatet. Tror det er veldig viktig å bestemme seg 100% før en opererer. Jeg er ca 99% nå, fått dato og alt. Jeg ønsker maks 200-250 gr innlegg, så hvis legen legger inn

mer blir jeg sur. Kan de gjøre det hvis de finner ut det er plass? Jeg vil jo ikke lyse operert heller, men bare fylle på henget jeg fikk etter amming, få litt volum. Og siden de blir lagt bak muskel så tror jeg de forsvinner litt og ikke blir så store = meg fornøyd.

God bedring alle som har vondt, og lykke til alle som skal

operere. Forumet er til stor nytte for meg i hvert fall, så

håper det fortsetter slik.

De legge ikke inn mere viss du har sagt ifra før

operasjonen! Det er jeg sikker på:) viss han feks står mellom å legge inn 220 eller 260 så hadde han lagt inn 220cc :)

Når er datoen din?:)

Endret av Sweeti
Skrevet

Da jeg ammet så fikk jeg brystbetennelse mange ganger. Kan det ha noe å si når en legger inn silikon? At faren for betennelse blir større? De smertene jeg fikk med brystbetennelse unner jeg ingen, jeg besvimte flere ganger og kroppen føltes veldig syk ut. Hadde også nær 41 i feber, så måtte ha antibiotikakur 2 ganger etter hverandre. Brystet var knallhardt, kjempestort og ut brystvorta kom det grønt puss. Jeg er så redd dette skjer igjen med innlegg/operasjon.

Skrevet

De legge ikke inn mere viss du har sagt ifra før

operasjonen! Det er jeg sikker på:) viss han feks står mellom å legge inn 220 eller 260 så hadde han lagt inn 220cc :)

Når er datoen din?:)

Jeg skal 7. april :D

Skrevet

Tjohei :)

Siden jeg er så sjeldent innom, rekker jeg ikke lese igjennom alt som er skrevet siden sist, men ser at det har vært et tema dette med ulik størrelse på puppene etter operasjonen.

Jeg opplevde også dette. La inn likt, 260 cc i hver. Venstre

pupp var bittelitt mindre før operasjonen, men har vist seg å være noe større etter operasjonen. Skrev såvidt om det sist jeg var inne. :) Men nå kommer kanskje en liten gla´nyhet til dere som opplever det samme. NÅ ER DE LIKE!! :) :) Jeg ringte klinikken (Stokkan) og de kunne fortelle meg at dette hørtes helt normalt ut. De er jo som sagt tidligere her, to forskjellige "klumper". ;) Hun sa at man kan ikke se et reelt resultat før etter ca 3 måneder. Først da har

hevelsen gått ned. Så håper virkelig at det retter seg for dere også Stimorol og Sweetie :)

Takk for glad meldinga :) Ble glad på diine vegner nå :D håper jeg også kan komme med en sånn en dag :)

Skrevet

Hei!

Litt av hvert som har foregått her i det siste, ser jeg. Først av alt vil jeg bare si at jeg synes ikke vi trenger bitching her inne. Her må det være lov å få panikk for forskjellige ting, selv om det ikke er lenge siden operasjonen. Da kan det faktisk være godt å komme her inne å høre at andre har

opplevd det samme, og bli beroliget med at mye skjer med form og størrelse de første mnd. Og det bør VIRKELIG være lov å være misfornøyd med en operasjon man har hatt store forventninger til, når resultatet ikke er bra!

Når det er sagt, her har mye skjedd de siste dagene. Mine 15 dager gamle pupper har blitt mye mykere de siste dagene, og jeg er i stand til å gjøre det meste. Ingen

smerter, men litt press på tidligmorgenen :-) blir bare mer og mer fornøyd, og er kjempeglad for at jeg tok sjansen å gjorde dette!

Signerer denne! :)

Skrevet

Her er det bra, de har blitt like så jeg er lykkelig :jepp: brukte en ganske ettersittende topp i går og følte det var akkurat passe med pupp til kroppen min :)

byttet tape i går jeg, litt vanskelig å se arrene for er fortsatt litt sprittusj der, men mamma studerte de litt bedre enn meg og hun synes de så fine ut! de er iallefall helt i folden og ikke på selve brystet ser det ut som :)

Åj, de er sikkert kjempe fine!! :D

Å du er så utolig heldig som har to like!! :)

Snart er det sommer å da kan du stolt vise de fram ;)

Skrevet

får prøve med litt farris og da :P

har ikke amme innlegg så jeg har lagt inn bomullpads :fnise: smørt brystvortene med purelan og lagt litt på padsen å lagt det i bhn... men føler i grunn ikke at det hjelper noe. har bare smurt to ganger enda da, men det er så vondt ! :(

Hmm.. Hvordan andre tips har jeg da.. La meg tenke litt ;)

Får håpe de ordner seg! Når jeg amma var det en periode jeg var så sår at jeg blødde fra brystvortene! Det skal jeg si var vondt.. Å når i tillegg en liten suger og suger på sårene så sier det vell seg selv at de ikke akkurat ble helbredet raskt hehe :) men ble tilslutt litt "herdet" tror jeg :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre :)

Okei. Var veldig synd det ja. Du virker som en sterk person med bein i nesa så jeg tror du klarer å komme gjennom dette :) Bra at du prøver å holde deg positiv når ting er vanskelig :)

Takk søta <3

Skrevet

Jeg skal 7. april :D

Ikke lenge igjen!:D du rekker akkurat å få påskepupper ;)

Skrevet

Hmm.. Hvordan andre tips har jeg da.. La meg tenke litt ;)

Får håpe de ordner seg! Når jeg amma var det en periode jeg var så sår at jeg blødde fra brystvortene! Det skal jeg si var vondt.. Å når i tillegg en liten suger og suger på sårene så sier det vell seg selv at de ikke akkurat ble helbredet raskt hehe :) men ble tilslutt litt "herdet" tror jeg :)

hvis det kan bli noe værre enn det er nå så håper jeg ikke jeg får noe særlig med morsmelk når den tid kommer! er kanskje litt stygt sagt, men hadde blitt gal om jeg skulle hatt en liten en som skal sutte på den.. er et mareritt å dusje tilogmed :(

men jeg har hatt så lite vondt i puppene ellers så får vel ta til takke med litt såre brystvorter :fnise:

Gjest Kalia
Skrevet

Åj, så bra at det går såpass bra med deg :)

Fint å komme seg litt ut å føke seg uavhengig kan jeg tenke meg ;) hehe :)

Skal skifte på mine så idag å sjekke :) men kommer ikke veske ut av brystvortene.. Skal ta en grundig sjekk i kveld :) jeg må fortsatt spise masse smertestillende men får håpe det blit bedre :) det må det bli!! :)

ja veldig greit å ver litt selvstendige igjen :gjeiper: :)

kan kansje ver du har smerter pga du har anstrengt deg for mye(pga typen så ikkje gjør så mye) ? slapp av mye, så går det nok vekk :) eg får litt smerter hvis eg går i 1time, elle kjøre i 10min :gjeiper: har gangsperr i armen etter å ha bært et par poser i går :O kroppen har jo blitt vandt med å ikkje gjør ein drid :gjeiper: off hehe

Gjest Kalia
Skrevet

Jeg har åsså savna det!!! Synes du har en nydelig dialekt! blir alltid litt gladere av å lese dine innlegg! :)

åååå :) :) så kjekt å hørra :fnise::)

Skrevet

Hvordan var deres brystvorter den første uka etter operasjonen? Mine peker litt nedover nå, men det har jo bare gått 4 dager siden op. Så håper det er bare hevelsen eller arrene som gjør at de er slik akkuratt nå.. Setter pris på svar! Er litt små redd her jeg sitter. Vil ikke ha nippler som peker litt nedover, når de ikke gjorde det ifra før av.

Skrevet

22. mars: 9naah

18 år, 180 høy, 66 kg. liten 75B, skal legge inn ca 270, runde proteser over muskel i moderat profil. Da ble de ca en stor C/liten D. Skal opereres på Volvat i bergen, snittet skal være rundt brystvorten. Skal ha lokalbedøvelse, noe jeg gruer meg veldig til siden jeg har sprøyteskrekk! Har ingen barn.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 280-300 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

25.mars: Stellinax

27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo.

28.mars: happy<3

25år, 165cm høy, 54 kg, 75AAAA.skal legge inn 240cc i utgangspunktet, men er veldig usikker. profil ikke avgjort enda.

Opereres på Klinikk Bergen.

14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup.

Morten Haug Nobel clinic

14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken.

18. april: Judge Judy. Avlyst!

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

20.juni: Chikki 18 år. 172 høy og 60 kg. Er nå en "stor" A/liten B. Og trives IKKE med det, hater å vise de til kjæresten og gå i bikini. Skal legge inn rundt 360 under muskel, synes dette høres enormt ut i forhold til andre her. Men velger å stole på kirurgen. Han mente det ble en stor C, liten D. Tor jeg skal ha høyprofil og rund protese. Snittet er under brystet for de som lurer.

Skal operere på fornebuklinikken av Pål Schistad.

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

De som ikke har skrevet seg inn, kan godt gjøre det. Så har vi litt orden :)

7 April:

20 år, ingen barn (men skal ha senere). 170 cm høy, 62 kg aca. 75A, skal iallefall opp til en C. Skal legge inn ca 300 (gjerne mer om vi får plass) Opereres ved Klinikk stokkan. Moderat profil over muskel :)

Skrevet

Ble ikke å komme innom i går, hadde så mye på programmet :)

Det går helt okei. Fortsatt veldig vondt men satser og håper på at det skal bli bedre viss jeg tar tiden til hjelp :)

Hva med deg?:)

Ja, får inderlig håpe det :)

Med meg går det veldig bra :) har nesten ikke vondt lenger og skal begynne på jobb til mandag :) det blir godt :D

Skrevet

Hvor lenge er dere borte fra jobb? Får dere sykemelding da, eller fastlegen? Jeg tar ut en uke ferie, og har ikke sagt til noen hva jeg skal. Skal bare ha ferie har jeg sagt. Men håper at en uke blir nok da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...