Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er kjempegod form og dritlei både båndet og bhen :P men er veldig rart å gå uten det når jeg skal dusje og sånn.. :P føles som jeg må holde puppene oppe :P

ja, kan jo ringe klinikken å spørre.. hadde vært fint å ikke måtte gå med det når jeg skal på fest :P er ikke så stilig akkurat :P

Skjønner godt at du blir lei av båndet og bhen. Jeg var dritlei og syntes det var så vanskelig å kle seg siden det så så dumt ut meg båndet og bhen. Gikk nesten bare med hettegensere som dekka mest mulig :P

Er veldig rart å ta det av seg når man skal dusje ja. De er jo litt tyngre enn det puppene var før operasjonen. Jeg følte også at jeg måtte holde de oppe og var forsiktig :P Det går seg heldigvis til og nå er det nesten som før, bare at de er litt i veien av og til :gjeiper: Glemmer at jeg har de noen ganger ;p

Håper du kan slippe å gå med bånd og bh på festen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du blir lei av båndet og bhen. Jeg var dritlei og syntes det var så vanskelig å kle seg siden det så så dumt ut meg båndet og bhen. Gikk nesten bare med hettegensere som dekka mest mulig :P

Er veldig rart å ta det av seg når man skal dusje ja. De er jo litt tyngre enn det puppene var før operasjonen. Jeg følte også at jeg måtte holde de oppe og var forsiktig :P Det går seg heldigvis til og nå er det nesten som før, bare at de er litt i veien av og til :gjeiper: Glemmer at jeg har de noen ganger ;p

Håper du kan slippe å gå med bånd og bh på festen :)

når jeg ikke er hjemme så går jeg også bare med store gensere :P

blir spennende å se hvordan det går på jobb, for det er det VARMT å gå med genser!! :P

hehehe, jeg glemmer også at de er der av og til :P

Skrevet

til dere som går med/har gått med nedpressbånd.. hvor lenge fikk dere beskjed om å gå med det? hvorfor er det så forskjell fra klinikk til klinikk??

jeg har gått med nedpressband i 2 uker : ) i går var siste dagen ;D

hvorfor det er så forskjell fra klinikk til klinikk lurer jeg også på;o syns det er så mye forskjellig informasjon når det jeller alt jeg ..

Skrevet

Jeg er glad jeg tok silikon altså.. Skulle bare ønske de ble like.... Det var alt jeg ville.. Han sa at de kom til å blobdet også men det ble de ikke :/

Synes du har litt frekk tone her... Er du en av de uten silikon som dømmer de med? Tror ikke jeg ville brukt ett utrykk som feks "stappa". Det du skriver føler jeg blir litt for spydig og litt feil.. Når noen forteller om sine problemer og at de er fortvilte så er det der helt feil måte å imøtekomme dem. Her inne støtter vi hverandre i tykkt og tynt. Vi er ikke frekke!

det var ikke mening å være frekk men dette forumet er for og opplyse og ulemper og fordeler...

man må vite om alle sidene også de negative..

det er mange som ser på dette forumet før de opereres og noen ganger blir det bare nevnt det fine med nye pupper.

har dere lest om henne som puppen sprakk på???

få alle fakta på bodet før dere legger dere der.

har lest side opp og ned og selv brukte jeg det mye før og litt etter op(ja jeg er STAPPA) men sytes det har blitt litt mye "min størrelse, vekt, høyde....har ikke noe med resultatet å gjøre!!

har funnet ut i ettertid at jeg aldri vil anbefale noen å ta en op uansett hvor ulykkelig de er,man må bestemme selv og sette seg inn i alt...veldig forskjellig opplevelse fra person til person

sweeti du fikk ett råd av meg ..ring legen!

det er bare han/hun som kan hjelpe deg når du har så vondt

Skrevet

jenter , hør på deres egen lege.

alle jobber forskjellig og det er en grunn hvorfor de har sine egne rutiner.

kanskje den ene klinikken har det som rutine og lage større "lomme" enn den andre klinikken og derfor har andre "regler" etter op.

ikke vet jeg men det er altid en grunn

Gjest Kalia
Skrevet

Heihei :)

Så fint å høre at det går fremover :) Derfor du ikke har vært her på en stund. Begynte å lure på om du var blitt dårligere. Har savna innlegga dine med dialekten din :gjeiper: Men skjønner at det ikke er like lett for alle å forstå hva som står når man skriver på dialekt :P

hehe :gjeiper: du er nok den einaste så har savna det :gjeiper: prøve virkelig å skriva bokmål, men føle det blir feil, ser rart ut hehe. kossen går det me deg då ?

Skrevet

Jeg er ny her, men har lest lenge. Synes ikke det er vond stemning her. Jeg har spurt mine spm her fordi jeg enda er i tvil. Jeg blir bare glad for dere som skriver dere ikke er fornøyde også. Det må være lov å si at en er skuffet over resultatet. Tror det er veldig viktig å bestemme seg 100% før en opererer. Jeg er ca 99% nå, fått dato og alt. Jeg ønsker maks 200-250 gr innlegg, så hvis legen legger inn mer blir jeg sur. Kan de gjøre det hvis de finner ut det er plass? Jeg vil jo ikke lyse operert heller, men bare fylle på henget jeg fikk etter amming, få litt volum. Og siden de blir lagt bak muskel så tror jeg de forsvinner litt og ikke blir så store = meg fornøyd.

God bedring alle som har vondt, og lykke til alle som skal operere. Forumet er til stor nytte for meg i hvert fall, så håper det fortsetter slik.

Skrevet

Happy !!!!

Har du sett byavisen????

Dr.Ørner er på førstesiden (klinikk Bergen)

Var han som oppererte meg, han er dyktig ja! og god for 24MILLIONER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eldste han hadde opperert var 97år :)

Har jammen meg valgt feil yrke ;)

Hei :)

svarer litt seint jeg..

nei har ikke sett den. Men 24 mill? synes godt han kan senke prisen på operasjonene da :P hehe

hvem er det som legger seg under kniven i en alder av 97?! :)

sprøtt :)

ja tror jammen meg jeg må vurdere nytt yrke her ja, aldri for sent å gjøre noe med livet sitt :)

når en 97 åring opereres, så kan jeg bli kirurg :P hehe

hvordan har du og dine nye boobs det nå da? :)

nå er det ikke lenge til det er min tur!! hjelp :)

tips til pakking av koffert?noe som jeg bør ha med meg? :)

Gjest halebein
Skrevet

hehe :gjeiper: du er nok den einaste så har savna det :gjeiper: prøve virkelig å skriva bokmål, men føle det blir feil, ser rart ut hehe. kossen går det me deg då ?

Jeg synes også at det er hærlig når du skriv på dialekt! Da kjenner æ dæ ekstra fort igjen her, siden vi e blidd så mange:)

Hvis æ ska skrive på dialækt, så blir det sånn hær. Og det e slitsomt å skrive å læse, men di dialekt e bare sjarmeranes! :)))Syns du ska fortsætte me det, men æ trur æ ska hoille mæ te bokmåle:)

Gjest halebein
Skrevet

Har et spørsmål... og det er sikkert litt teit, men jeg har ikke fått noen onfo om dette... finner ikke noe i papirene mine heller... men hvorfor er det sånn at man skal sove på rygg den første tiden (i følge forumet)? Og gjerne i "litt sittende" stilling? Jeg MÅ sove på siden, jeg havner uansett på siden dersom jeg legger meg på rygg, og har begynt å ligge litt på mage. Men hva er egenlig grunnen til at man ikke skal det? Hva kan skje med puppene?

Et annet spørsmål...i starten etter opersajonen hadde jeg ingen kløft, fordi puppene var to harde baller som var litt langt i fra hverandre.. men nå etter de har falt ned, og blitt mykere så "kryper" de liksom nærmere, og jeg har fått kløft. men jeg kjenner innlegget så tydelig på sidene inn mot kløfta?! Det gjorde jeg ikke før. Ingen av sports bhene mine er todelt i hver sin cup, kan det ha noe med saken å gjøre? Min favoritt bh er den fra Pierre Roberre (Rema, haha) det er den desidert deiligste å ha på, uten noen sømmer som gnager på sår hud...men kan det være dumt å bruke den siden den ikke deler brystene? Bare noen tanker...

Ellers så strever jeg fortsatt med snømåkking her i nord, gleder meg til søndag og mannen kommer hjem og kan ta i et tak...ikke godt for puppene med den store snøskufla i timesvis, men her er det inget valg når jeg kommer hjem til en meter snø etter jobb i en laaaang innkjørsel:) Blir veldig hoven av dette.

Også et tredje spørsmål, kanskje litt personlig...men hvordan er sexlivene deres etter operasjonen? vi ventet ganske lenge før vi gjorde det. Først en uke, fordi han nektet og var livredd for at jeg skulle ha det vondt, og så en uke til siden jeg fikk mensen. Men nå har vi altså satt i gang igjen, og jeg må si det er spennende - men rart, siden følelsen ikke er som den var i 1 brystvorte og undersiden av begge brystene. Men jeg liker utseendet på puppene, og det tror jeg mannen jammen også gjør:9

Skrevet

Jeg synes også at det er hærlig når du skriv på dialekt! Da kjenner æ dæ ekstra fort igjen her, siden vi e blidd så mange:)

Hvis æ ska skrive på dialækt, så blir det sånn hær. Og det e slitsomt å skrive å læse, men di dialekt e bare sjarmeranes! :)))Syns du ska fortsætte me det, men æ trur æ ska hoille mæ te bokmåle:)

må bare sei eg syns d e kjekt å lesa di dialekt og :) men forstår at andre syns det e vanskeligt å lesa når me skrive sånn, så derfor passe eg på at eg skrive bokmål sjøl om eg føle mye komme fram feil, der blir liksom mer følelser når eg skrive dialekt :) hehe

måtte bare svara på dette med dialektå mi, det e ikje for å ekskludera andre e tebake med bokmål neste gang :lur:

knib fra snøfte :klemmer:

Skrevet

svarer litt seint jeg..

nei har ikke sett den. Men 24 mill? synes godt han kan senke prisen på operasjonene da :P hehe

hvem er det som legger seg under kniven i en alder av 97?! :)

sprøtt :)

ja tror jammen meg jeg må vurdere nytt yrke her ja, aldri for sent å gjøre noe med livet sitt :)

når en 97 åring opereres, så kan jeg bli kirurg :P hehe

hvordan har du og dine nye boobs det nå da? :)

nå er det ikke lenge til det er min tur!! hjelp :)

tips til pakking av koffert?noe som jeg bør ha med meg? :)

Vi har det fantastisk :) Fått faktisk mer følelse i brystvortene nå enn jeg har hatt etter siste ammeperiode ;)Det er jo positivt,meeeeeen kanskje litt vel følsomme he he :) Og så fryser jeg lett på de. Så dere som ikke har ammet, så får dere en smakebit på hvordan det er å gå med sprengte gravidpupper og følsomme ammepupper :)

Du kan bare glede deg,har bare positivt å si om de. Tror ikke du skal angre på at det ble valget ditt.

Hva du trenger i kofferten din er jeg usikker på siden jeg bare bor 30 min unna.

Men det jeg hadde på meg på opperasjonsdagen og 2 dager etter var en joggedrakt fra Risøe til 180kr (fin var den og ) :) Veldig myk og varm.Så hadde ikke noe annet enn BHen under hette jakken.Enklest med tanke på armene de første 2-3 dagene.

Og veldig fornøyd med narkosen,ble lagt på operasjonsbordet 7.45 og ble vekket kl 9.30 :)

Reiste hjem kl.10. Fantastisk.

Og så får du lokalbedøvelse i puppene i tillegg. Dag 2 fungerte jeg nesten som normalt :)

Nå føler jeg at de er mine og har alltid vært der :)

Skrevet

Har et spørsmål... og det er sikkert litt teit, men jeg har ikke fått noen onfo om dette... finner ikke noe i papirene mine heller... men hvorfor er det sånn at man skal sove på rygg den første tiden (i følge forumet)? Og gjerne i "litt sittende" stilling? Jeg MÅ sove på siden, jeg havner uansett på siden dersom jeg legger meg på rygg, og har begynt å ligge litt på mage. Men hva er egenlig grunnen til at man ikke skal det? Hva kan skje med puppene?

Et annet spørsmål...i starten etter opersajonen hadde jeg ingen kløft, fordi puppene var to harde baller som var litt langt i fra hverandre.. men nå etter de har falt ned, og blitt mykere så "kryper" de liksom nærmere, og jeg har fått kløft. men jeg kjenner innlegget så tydelig på sidene inn mot kløfta?! Det gjorde jeg ikke før. Ingen av sports bhene mine er todelt i hver sin cup, kan det ha noe med saken å gjøre? Min favoritt bh er den fra Pierre Roberre (Rema, haha) det er den desidert deiligste å ha på, uten noen sømmer som gnager på sår hud...men kan det være dumt å bruke den siden den ikke deler brystene? Bare noen tanker...

Ellers så strever jeg fortsatt med snømåkking her i nord, gleder meg til søndag og mannen kommer hjem og kan ta i et tak...ikke godt for puppene med den store snøskufla i timesvis, men her er det inget valg når jeg kommer hjem til en meter snø etter jobb i en laaaang innkjørsel:) Blir veldig hoven av dette.

Også et tredje spørsmål, kanskje litt personlig...men hvordan er sexlivene deres etter operasjonen? vi ventet ganske lenge før vi gjorde det. Først en uke, fordi han nektet og var livredd for at jeg skulle ha det vondt, og så en uke til siden jeg fikk mensen. Men nå har vi altså satt i gang igjen, og jeg må si det er spennende - men rart, siden følelsen ikke er som den var i 1 brystvorte og undersiden av begge brystene. Men jeg liker utseendet på puppene, og det tror jeg mannen jammen også gjør:9

I mine papirer sto det at når man kan sove på siden når man klarer å sove på siden. Så grunnen til at man skal sove på ryggen i begynnelsen er nokk pga smærter. Grunnen til at man burde sove i litt sittende stilling er pga at mange får enda mer smerter når de ligger helt flatt. Jeg for min del klarte å ligge ganske flatt uten at det var ubehagelig. Brukte bare to puter:)

Vi hadde sex 5dager etter op. Men han ville ikke ta på dem før de begynnte å kjennes litt mer "normal" ut:P Nå er sexlivet som det var før op, det eneste er at han må være litt mer forsiktig med puppene:P Er snart 3 mnder siden op, og har enda litt smerter av og til.

Skrevet

Hei, Halebein :)

Skal prøve å svare deg litt, men er jo ikke basert på fakta.... Tror nok vi blir anbefalt å ligge på ryggen for at brystene skal få mest mulig ro til å "feste" seg og da kanskje der de skal være...??? Jeg har fått merkbart mer kløft denne uken ser jeg, og det er nok fordi de har sunket litt mer ned og får mer naturlig form, og jeg liker kløften min, det har jeg savnet tidligere :lol: Jeg føler jeg kjenner innlegget på undersiden av brystene, men ingen kanter. Tror jeg har moderat profil (husker ikke hva legen sa :gjeiper: ), kanskje derfor jeg ikke kjenner noe??? Syns du er god som klarer å måke :) jeg prøvde meg litt sist helg, men var veldig glad jeg kunne overlevere måkingen til mannen :ler: Jeg har heller ikke sportsbh som er todelt. Regner med at det ikke har noe å bety da den jeg kjøpte på klinikken ikke er det. Sexlivet vårt har også fått ett lite oppsving i det siste, og tror det er litt av samme årsak som hos deg :rodme::lur:

Klem fra snøfte :)

Gjest halebein
Skrevet

I mine papirer sto det at når man kan sove på siden når man klarer å sove på siden. Så grunnen til at man skal sove på ryggen i begynnelsen er nokk pga smærter. Grunnen til at man burde sove i litt sittende stilling er pga at mange får enda mer smerter når de ligger helt flatt. Jeg for min del klarte å ligge ganske flatt uten at det var ubehagelig. Brukte bare to puter:)

Vi hadde sex 5dager etter op. Men han ville ikke ta på dem før de begynnte å kjennes litt mer "normal" ut:P Nå er sexlivet som det var før op, det eneste er at han må være litt mer forsiktig med puppene:P Er snart 3 mnder siden op, og har enda litt smerter av og til.

haha, godt å høre at det ikke bare er min mann som er litt sær. Han ville ikke ha sex før jeg fikk bort alt plasteret sa han, og da måtte jeg bare informere om at de to små plasterlappene nok kom til å befinne seg på kroppen min i mange måneder! :) så da fikk pipa en annen låt...

Gjest halebein
Skrevet

Hei, Halebein :)

Skal prøve å svare deg litt, men er jo ikke basert på fakta.... Tror nok vi blir anbefalt å ligge på ryggen for at brystene skal få mest mulig ro til å "feste" seg og da kanskje der de skal være...??? Jeg har fått merkbart mer kløft denne uken ser jeg, og det er nok fordi de har sunket litt mer ned og får mer naturlig form, og jeg liker kløften min, det har jeg savnet tidligere :lol: Jeg føler jeg kjenner innlegget på undersiden av brystene, men ingen kanter. Tror jeg har moderat profil (husker ikke hva legen sa :gjeiper: ), kanskje derfor jeg ikke kjenner noe??? Syns du er god som klarer å måke :) jeg prøvde meg litt sist helg, men var veldig glad jeg kunne overlevere måkingen til mannen :ler: Jeg har heller ikke sportsbh som er todelt. Regner med at det ikke har noe å bety da den jeg kjøpte på klinikken ikke er det. Sexlivet vårt har også fått ett lite oppsving i det siste, og tror det er litt av samme årsak som hos deg :rodme::lur:

Klem fra snøfte :)

Ja det høres kanskje fornuftig ut:) Jeg har også moderat profil, og jeg elsker kløfta mi!!! Har aldri hatt kløft i hele mitt liv, så det er en ny opplevelse! :))) På neste lørdag skal jeg på fest for første gang etter operasjonen, en litt stiv, pynteantrekkfest med middag m.m så jeg gleeeder meg til å pynte meg med mitt nye frontparti:) Og da kan jeg love dere at det ikke blir noe sports BH på! Nei da blir det BH MED SPILER! Det får puppene tåle, fordi jeg ikke har noe annen bh jeg passer, og her finns ingen undertøysbutikk i bygda:)Taper litt ekstra tape mot gnaging, og så får det bare stå til. OG jeg gleeeder meg!!! :D

Skrevet

22. mars: 9naah

18 år, 180 høy, 66 kg. liten 75B, skal legge inn ca 270, runde proteser over muskel i moderat profil. Da ble de ca en stor C/liten D. Skal opereres på Volvat i bergen, snittet skal være rundt brystvorten. Skal ha lokalbedøvelse, noe jeg gruer meg veldig til siden jeg har sprøyteskrekk! Har ingen barn.

23 mars: Lillefy

22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 280-300 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper!

25.mars: Stellinax

27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo.

28.mars: happy<3

25år, 165cm høy, 54 kg, 75AAAA.skal legge inn 240cc i utgangspunktet, men er veldig usikker. profil ikke avgjort enda.

Opereres på Klinikk Bergen.

14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup.

Morten Haug Nobel clinic

14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken.

18. april: Judge Judy. Avlyst!

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

20.juni: Chikki 18 år. 172 høy og 60 kg. Er nå en "stor" A/liten B. Og trives IKKE med det, hater å vise de til kjæresten og gå i bikini. Skal legge inn rundt 360 under muskel, synes dette høres enormt ut i forhold til andre her. Men velger å stole på kirurgen. Han mente det ble en stor C, liten D. Tor jeg skal ha høyprofil og rund protese. Snittet er under brystet for de som lurer.

Skal operere på fornebuklinikken av Pål Schistad.

30. september: Jenny A

30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.

De som ikke har skrevet seg inn, kan godt gjøre det. Så har vi litt orden :)

Skrevet

Ja det høres kanskje fornuftig ut:) Jeg har også moderat profil, og jeg elsker kløfta mi!!! Har aldri hatt kløft i hele mitt liv, så det er en ny opplevelse! :))) På neste lørdag skal jeg på fest for første gang etter operasjonen, en litt stiv, pynteantrekkfest med middag m.m så jeg gleeeder meg til å pynte meg med mitt nye frontparti:) Og da kan jeg love dere at det ikke blir noe sports BH på! Nei da blir det BH MED SPILER! Det får puppene tåle, fordi jeg ikke har noe annen bh jeg passer, og her finns ingen undertøysbutikk i bygda:)Taper litt ekstra tape mot gnaging, og så får det bare stå til. OG jeg gleeeder meg!!! :D

jeg skal også på fest neste helg og jeg galgleder meg :jepp: skal ut å shoppe ny bh å putte puppene mine oppi :lur: få dem litt frem i lyste en stakket stund :fnise: kose deg masse på fest du også :lur::klemmer:

Skrevet

jeg skal også på fest neste helg og jeg galgleder meg :jepp: skal ut å shoppe ny bh å putte puppene mine oppi :lur: få dem litt frem i lyste en stakket stund :fnise: kose deg masse på fest du også :lur::klemmer:

Halebein og Snøfte, skriv dere inn da. Så slipper vi å lure på hvilken bh str dere var, og har nå, og hvor mye dere tok og hvor.. + + + Er mye enklere da.

Skrevet

Nå er jeg spent på hvordan det har gått med Stellinax i dag :biggrin: forhåpentligvis haralt gått bra, så gratulerer med boobs :danser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...