Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei Stimorol og Sweeti.

Jeg har hatt noe av det samme probelmet som dere. La inn litt mer i høyre da den alltid har hatt litt mindre fyll :gjeiper: men jeg har hatt mest problem med det venstre brystet mitt, og det har vært veldig mye mer hovent enn det andre. Nå har jeg sovet en uke uten sports-bh på natten, og er nesten ikke plaget med hovenhet i det hele tatt :) Nå er det 3 uker siden op og det meste går veldig bra, men merker fort hvis jeg har brukt armene for mye. Jeg var kjempefortvilet en uke etter op, syntes både de var mindre enn det jeg ville ha i tillegg til størrelseforskjell. Nå når de er mindre hovne og har sunket litt, tror jeg at jeg kommer til å bli fornøyd :) Krysser fingrene for dere, og håper det ordner seg med tiden :klemmer:

Hei :)

Bra at du ikke er så plaga med hovenhet lenger :) Kanskje det hjelper litt på puppene når man får av seg den stramme sportsbhen om natta ja? Hadde min første natt uten sports-bh i natt. Føltes rart, litt vondt, men godt å slippe å ha noe stramt som pressa på puppene :) Får bare gi de litt tid og smøre meg med tålmodighet :)

Håper du blir fornøyd :) Takk for svar og at du deler din erfaring :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke opplevd at de blir større, jeg føler som mange andre at de har krympet litt... har ikke akkurat det samme som du beskriver ang brystvortene, men de er så såre :sukk: og så VELDIG følsomme.. er igrunn veldig ubehagelig for hver gang jeg kommer borti, går ute og det blåser etc så kjennes det ut som om de skal dette av...

noen av dere mamma'ne som har noe tips? hørt at de kan bli sånn av å amme...

Hmm... Etterhvert som mine synker så føler jeg de blir større.. :P

Jeg har nesten ikke følelse i brystvortene, men mer enn jeg hadde..

har bare den rare stikkingen.. kjennes ut som ei nål som stikker inn når jeg beveger venstrearmen.. ikke hele tiden med av og til.

Er det normalt å være så sår som du er? jeg bli mer og mer sår etterhvert som følelsen kommer tilbake.

Skrevet

til dere som går med/har gått med nedpressbånd.. hvor lenge fikk dere beskjed om å gå med det? hvorfor er det så forskjell fra klinikk til klinikk??

Skrevet

Er veldig enig med loxodonta!

Jeg opererte for 2 dager siden og er slett ikke fornøyd med utseende på puppene sånn som de er nå, men de kommer jo til å forrandres :) Venstre puppen min er også litt større enn den høyre enda jeg har lagt i like mye i begge. Regner med den ene er mer hoven enn den andre og at det kommer til å gå seg til.

Ha tålmodighet jenter! :)

Husker ikke om jeg har gratulert deg men.. Gratulerer så mye! :)

De kommer nok til å forandre seg en del i dagene og ukene fremover :) Og godt er det. Jeg så nettopp på bilder fra puppene mine var et par dager gamle og de har forandra seg til det bedre heldigvis :gjeiper: Hehe. Var ganske sprengte, hovene og satt høyt oppe.

Må bare ha tålmodighet som du sier så får vi se hvordan de blir etterhvert :)

Skrevet

til dere som går med/har gått med nedpressbånd.. hvor lenge fikk dere beskjed om å gå med det? hvorfor er det så forskjell fra klinikk til klinikk??

Jeg fikk beskjed om å gå med det i 3 uker :) Hva fikk du beskjed om?

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å gå med det i 3 uker :) Hva fikk du beskjed om?

1mnd.. noen skriver 2uker.. noen 3.. og noen 4.. :P noen helt opp i 6uker!! :O

Skrevet

1mnd.. noen skriver 2uker.. noen 3.. og noen 4.. :P noen helt opp i 6uker!! :O

Såpass ja. Og jeg som synes 3 uker var mye :gjeiper: Kjøpte et ekstra bånd så jeg kunne bytte litt på og vaske de :) Synes det satte seg lukt i det med en gang.

Skrevet

Såpass ja. Og jeg som synes 3 uker var mye :gjeiper: Kjøpte et ekstra bånd så jeg kunne bytte litt på og vaske de :) Synes det satte seg lukt i det med en gang.

hehe, men hvorfor er det så forskjell?? :/ 1 mnd er MYE!! :P

jeg har også to :) MÅ jo vaske det!!!!! stinker jo hvis ikke :P

Skrevet

Hmm... Etterhvert som mine synker så føler jeg de blir større.. :P

Jeg har nesten ikke følelse i brystvortene, men mer enn jeg hadde..

har bare den rare stikkingen.. kjennes ut som ei nål som stikker inn når jeg beveger venstrearmen.. ikke hele tiden med av og til.

Er det normalt å være så sår som du er? jeg bli mer og mer sår etterhvert som følelsen kommer tilbake.

mine har nok lagt seg litt, kjenner at jeg har pupper.. i begynnelsen kjentes det ut som om det bare var to klumper der.. hehe.. nå beveger de seg liksom litt mer, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det.. :fnise: men for en deilig følelse! prøvde den nye bikinien min istad, ble så glad :rodmer:

jeg er helt nummen under, kjennes nesten ut som om det er bedøvet :P det er nok bra brystvorten som er så sår, tenkte kanskje det fantes noe krem/salve som man kan smøre på for at det skal bli noe bedre ?

Skrevet (endret)

mine har nok lagt seg litt, kjenner at jeg har pupper.. i begynnelsen kjentes det ut som om det bare var to klumper der.. hehe.. nå beveger de seg liksom litt mer, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det.. :fnise: men for en deilig følelse! prøvde den nye bikinien min istad, ble så glad :rodmer:

jeg er helt nummen under, kjennes nesten ut som om det er bedøvet :P det er nok bra brystvorten som er så sår, tenkte kanskje det fantes noe krem/salve som man kan smøre på for at det skal bli noe bedre ?

mine begynner også å kjennes ut som pupper!! kan faktisk bevege litt på de :P så ut som de var limt fast med superlim for noen dager siden :P

jeg er også nummen på undersiden av puppene.. men det er visst mange som er sånn :)

jeg har smørt de med brystvortekremen jeg brukte når jeg amma :P

Det funka veldig bra :D

Jeg har også prøvd bikiniene jeg har kjøpt! For en fantastisk følelse!! :D gleder meg til sommeren!!!!! :D

Endret av dingding
Skrevet

hehe, men hvorfor er det så forskjell?? :/ 1 mnd er MYE!! :P

jeg har også to :) MÅ jo vaske det!!!!! stinker jo hvis ikke :P

Hmm.. Kanskje det kan ha noe med hvor mye man legger inn, hvordan profil og hvor stram/slapp huden er? Hvis huden er veldig stram så bruker kanskje innlegga lengre tid på å synke?

Hehe :P Følte meg skikkelig uggen og skitten når jeg gikk med det. Nytta jo ikke å dusje for å føle seg ren og lukte godt og så måtte ta på seg båndet som stinker igjen med en gang :gjeiper:

Skrevet

mine begynner også å kjennes ut som pupper!! kan faktisk bevege litt på de :P så ut som de var limt fast med superlim for noen dager siden :P

jeg er også nummen på undersiden av puppene.. men det er visst mange som er sånn :)

jeg har smørt de med brystvortekremen jeg brukte når jeg amma :P

Det funka veldig bra :D

Jeg har også prøvd bikiniene jeg har kjøpt! For en fantastisk følelse!! :D gleder meg til sommeren!!!!! :D

hva heter den kremen? kjenner jeg begynner å bli litt desperat :sukk:

har på meg en onepice bare og så vidt den kommer borti bh'n er det så vondt :(

Skrevet

hva heter den kremen? kjenner jeg begynner å bli litt desperat :sukk:

har på meg en onepice bare og så vidt den kommer borti bh'n er det så vondt :(

Jeg bruker Purelan :)

Skrevet

Hmm.. Kanskje det kan ha noe med hvor mye man legger inn, hvordan profil og hvor stram/slapp huden er? Hvis huden er veldig stram så bruker kanskje innlegga lengre tid på å synke?

Hehe :P Følte meg skikkelig uggen og skitten når jeg gikk med det. Nytta jo ikke å dusje for å føle seg ren og lukte godt og så måtte ta på seg båndet som stinker igjen med en gang :gjeiper:

Står i papirene jeg fikk før OP at jeg skulle gå med det i 1mnd.. Da visste de ikke hvor mye det skulle bli og hvor stramt det kom til å bli.. :/

jeg skal på fest neste helg.. altså 2uker og 3dager etter OP.. kan jeg ta av båndet og bhen for ei lita stund da?

Ja, den første gangen jeg dusja måtte jeg ta på det gamle båndet.. æsj!! var raskt oppe å kjøpte ett nytt og dusja en gang til :P

Skrevet

Jeg bruker Purelan :)

takk, da får jeg ta meg en tur på apoteket etterpå :happy:

Skrevet

takk, da får jeg ta meg en tur på apoteket etterpå :happy:

Ja, det er verdt ett forsøk :)

Skrevet

Står i papirene jeg fikk før OP at jeg skulle gå med det i 1mnd.. Da visste de ikke hvor mye det skulle bli og hvor stramt det kom til å bli.. :/

jeg skal på fest neste helg.. altså 2uker og 3dager etter OP.. kan jeg ta av båndet og bhen for ei lita stund da?

Ja, den første gangen jeg dusja måtte jeg ta på det gamle båndet.. æsj!! var raskt oppe å kjøpte ett nytt og dusja en gang til :P

Åja. Det tør jeg ikke å svare på :o Jeg satt bare inne de 3 ukene jeg brukte båndet siden jeg hadde så vondt :P Du kan jo kanskje ta en telefon til de å høre hvis ikke noen andre her kan svare på det? :)

Skjønner godt at du kjøpte nytt og dusja en gang til :P

Samboeren min sa til og med at jeg stinka når jeg brukte båndet så han dro og kjøpte et nytt bånd til meg :gjeiper:

Skrevet

Åja. Det tør jeg ikke å svare på :o Jeg satt bare inne de 3 ukene jeg brukte båndet siden jeg hadde så vondt :P Du kan jo kanskje ta en telefon til de å høre hvis ikke noen andre her kan svare på det? :)

Skjønner godt at du kjøpte nytt og dusja en gang til :P

Samboeren min sa til og med at jeg stinka når jeg brukte båndet så han dro og kjøpte et nytt bånd til meg :gjeiper:

Jeg er kjempegod form og dritlei både båndet og bhen :P men er veldig rart å gå uten det når jeg skal dusje og sånn.. :P føles som jeg må holde puppene oppe :P

ja, kan jo ringe klinikken å spørre.. hadde vært fint å ikke måtte gå med det når jeg skal på fest :P er ikke så stilig akkurat :P

Skrevet

heisann :)

føler det er en stund siden sist nå, vært en del på skolen og slikt, så ikke fått mye tid :(

I dag har jeg kjørt og gått i butikker for første gang alene :) syns det enda er vanskelig å gire, river litt enda i høyre siden :( men klare det iaf, mine er jo snart 3uker så burde jo gå fint, men eg er mye bedre nå, klare det meste selv nå, endelig :)

Gratulere til alle ny opererte :) :)

håper det går bra me deg sweeti :) eg hadde syyyyyke smerter i høyre side, har ennå litt men det er så lite at det er ingeting i forhold til før hehe :gjeiper: hvis det ikke kommer veske ut av brystvorten og såret osv så virke det som de meine at det ikke er noe farlig, iaf det de sa til meg og skjekka på meg når eg va på kontroll :) hvordan er smertene ? håper det går over og at det ikke er noe betennelse elle noe

Heihei :)

Så fint å høre at det går fremover :) Derfor du ikke har vært her på en stund. Begynte å lure på om du var blitt dårligere. Har savna innlegga dine med dialekten din :gjeiper: Men skjønner at det ikke er like lett for alle å forstå hva som står når man skriver på dialekt :P

Skrevet

Jeg skal på fest neste helg altså 2uker og 3dager etter OP..

Kan jeg ta av båndet og bhen for ei lita stund??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...