loxodonta Skrevet 25. mars 2011 #17201 Skrevet 25. mars 2011 Jeg syns ikke dere skal ta sånn på vei for at puppene ikke ser fantastiske ut med en gang. De trenger jo bare litt tid! Viss du mener det samme om noen måneder, så er det noe annet. Nå har de ikke rukket å bli seg selv igjen enda. Puppene er TO forskjellige klumper, og det kan jo være at det ene har litt mer hevelse/bruker lenger tid før det går bort (særlig når man har forskjellig innlegg), "detter ned" på forskjellig tidspunkt eller ser litt annerledes ut nå enn du så for deg. Men meget sannsynlig forandrer de seg, til det bedre. Jeg syns mine ikke så pene ut de første ukene, men så forandret de seg plutselig veldig De begynte også å se mer naturlige ut. Ellers så sies det vel at silikon ikke fikser all fasong. Det bare forstørrer de brystene man allerede har.
Frk.L-M Skrevet 25. mars 2011 #17202 Skrevet 25. mars 2011 Hmm.. Skjønner.. Dette fikk jeg aldri informasjon om... Fikk ikke velge selv... Han sa at han skulle sette inn så de ble like men det du sier høres veeeldig logisk ut! Den med mest i er både breiere og høyere enn den andre.... Hva kan jeg gjøre? Hvis det plager deg så burde du ta kontakt med klinikken. Hør me dem om de tror de kommer til å bli mer like. Hvis ikke kan du jo eventuellt vurdere en ny op, å få samme størrelse på begge. Du ksal jo leve med de, å det er jo ikke morro å bruke så mye penger på noe du ikke er forrnøyd med. Så jeg anbefaler å ringe klinikken å ta en prat med dem.
Sweeti Skrevet 25. mars 2011 #17203 Skrevet 25. mars 2011 Vil du svare Sweeti? Jeg har lite lyst til å logge av her for kvelden å tro at det er jeg som har lagd dårlig stemning :/ Send meg gjerne pm så slipper vi/jeg å dra inn dårlig stemning på veggen her. Åi, unnskyld tregt svar! Nei ikke deg jeg siktet til Synes du er en grei jente som legger mye tid inn for å hjelpe andre Er glad du er her!
Sweeti Skrevet 25. mars 2011 #17204 Skrevet 25. mars 2011 Jeg syns ikke dere skal ta sånn på vei for at puppene ikke ser fantastiske ut med en gang. De trenger jo bare litt tid! Viss du mener det samme om noen måneder, så er det noe annet. Nå har de ikke rukket å bli seg selv igjen enda. Puppene er TO forskjellige klumper, og det kan jo være at det ene har litt mer hevelse/bruker lenger tid før det går bort (særlig når man har forskjellig innlegg), "detter ned" på forskjellig tidspunkt eller ser litt annerledes ut nå enn du så for deg. Men meget sannsynlig forandrer de seg, til det bedre. Jeg syns mine ikke så pene ut de første ukene, men så forandret de seg plutselig veldig De begynte også å se mer naturlige ut. Ellers så sies det vel at silikon ikke fikser all fasong. Det bare forstørrer de brystene man allerede har. Takk for utfyllende svar! Mine pupper var helt like mrd tanke på form og hvor brystvortene var plassert. Det var bare det at jeg hadde en liten og en større Men nå. Nå har jeg pupper i forskjellig høyde og størrelse og brystvorter på villspor :s Får virkelig håpe du har rett.. Skal gi det tid.. Men skal nåkk ett mirakel til for å fikse dette.. Skal ringe klinikken i morgen å snakke litt..
Sweeti Skrevet 25. mars 2011 #17205 Skrevet 25. mars 2011 (endret) Hvis det plager deg så burde du ta kontakt med klinikken. Hør me dem om de tror de kommer til å bli mer like. Hvis ikke kan du jo eventuellt vurdere en ny op, å få samme størrelse på begge. Du ksal jo leve med de, å det er jo ikke morro å bruke så mye penger på noe du ikke er forrnøyd med. Så jeg anbefaler å ringe klinikken å ta en prat med dem. Selvfølgelig plager det meg han sa at han skulle få de like i og med at det kun var størelses forskjell å ikke noe annet men nå er liksom alt forskjellig. Ikke bare størelsen Jaja, det er menneskelig å feile.. Får bare håpe vi får rettet opp i dette her for Ja jeg skal jo trossalt leve med dem :/ Den ene er liksom helt perfekt og den andre er.. Ikke det.. De er jo som oftest flink der borte så vi finner sikkert en løsning.. Skal ta å ringe de i morgen Endret 25. mars 2011 av Sweeti
Snøfte Skrevet 25. mars 2011 #17206 Skrevet 25. mars 2011 Hei Stimorol og Sweeti. Jeg har hatt noe av det samme probelmet som dere. La inn litt mer i høyre da den alltid har hatt litt mindre fyll :gjeiper: men jeg har hatt mest problem med det venstre brystet mitt, og det har vært veldig mye mer hovent enn det andre. Nå har jeg sovet en uke uten sports-bh på natten, og er nesten ikke plaget med hovenhet i det hele tatt Nå er det 3 uker siden op og det meste går veldig bra, men merker fort hvis jeg har brukt armene for mye. Jeg var kjempefortvilet en uke etter op, syntes både de var mindre enn det jeg ville ha i tillegg til størrelseforskjell. Nå når de er mindre hovne og har sunket litt, tror jeg at jeg kommer til å bli fornøyd Krysser fingrene for dere, og håper det ordner seg med tiden
lilleville85 Skrevet 25. mars 2011 #17207 Skrevet 25. mars 2011 opererte på volvat i bergen.. hvor lang tid tok det før du kunne sove på siden, bevege armene, og komme deg opp av sengen uten at det gjorde kjempe vondt? altså, hvor lang tid tok det før du kunne fungere som normalt igjen? føler jeg har kjempe vondt ennå.. gjør vondt å skrive på dataen også. håper det blir bedre så fort som mulig! Jeg kunne vel sove på siden etter en uke, men måtte da ha en pute som jeg holdt inntil brystet... følte det hjalp =) Jeg hadde ikke mye smerter etter min op. Alt fra dag 1 kunne jeg klare alt selv (untatt løft da...) Hadde ikke problemer med å komme meg opp av sengen selv, gå på do, dusje eller kle meg. Hadde også minimalt med hevelser i brystene. Men føler jo alle opplever dette forskjellig. Men regner med at om noen dager nå så vil du føle deg mye bedre.
Sweeti Skrevet 25. mars 2011 #17208 Skrevet 25. mars 2011 Hei Stimorol og Sweeti. Jeg har hatt noe av det samme probelmet som dere. La inn litt mer i høyre da den alltid har hatt litt mindre fyll :gjeiper: men jeg har hatt mest problem med det venstre brystet mitt, og det har vært veldig mye mer hovent enn det andre. Nå har jeg sovet en uke uten sports-bh på natten, og er nesten ikke plaget med hovenhet i det hele tatt Nå er det 3 uker siden op og det meste går veldig bra, men merker fort hvis jeg har brukt armene for mye. Jeg var kjempefortvilet en uke etter op, syntes både de var mindre enn det jeg ville ha i tillegg til størrelseforskjell. Nå når de er mindre hovne og har sunket litt, tror jeg at jeg kommer til å bli fornøyd Krysser fingrene for dere, og håper det ordner seg med tiden Hadde dine forskjellig form? Mine har helt forskjellig ;( Jeg er glad du blir mer å mer fornøyd å får bare håpe jeg kan bli det samme uten å trenge å operere på nytt sell om jeg er 70% sikker på at dette ikke retter seg.. Klem
dingding Skrevet 25. mars 2011 #17209 Skrevet 25. mars 2011 Synes NOEN (ikke alle) av dere "nye" er litt frekke her inne nå..... Det er vell ikke nødvendig.. De som er her inne har vell nåkk å tenke på. Vi trenger ikke frekkhet i tillegg! Skriver under på den!!!
sinne Skrevet 25. mars 2011 #17211 Skrevet 25. mars 2011 Hvordan går det med deg Sweeti?? det tenkte jeg også på, har det ordnet seg litt ?
Lillefy Skrevet 25. mars 2011 #17212 Skrevet 25. mars 2011 Jeg syns ikke dere skal ta sånn på vei for at puppene ikke ser fantastiske ut med en gang. De trenger jo bare litt tid! Viss du mener det samme om noen måneder, så er det noe annet. Nå har de ikke rukket å bli seg selv igjen enda. Puppene er TO forskjellige klumper, og det kan jo være at det ene har litt mer hevelse/bruker lenger tid før det går bort (særlig når man har forskjellig innlegg), "detter ned" på forskjellig tidspunkt eller ser litt annerledes ut nå enn du så for deg. Men meget sannsynlig forandrer de seg, til det bedre. Jeg syns mine ikke så pene ut de første ukene, men så forandret de seg plutselig veldig De begynte også å se mer naturlige ut. Ellers så sies det vel at silikon ikke fikser all fasong. Det bare forstørrer de brystene man allerede har. Er veldig enig med loxodonta! Jeg opererte for 2 dager siden og er slett ikke fornøyd med utseende på puppene sånn som de er nå, men de kommer jo til å forrandres Venstre puppen min er også litt større enn den høyre enda jeg har lagt i like mye i begge. Regner med den ene er mer hoven enn den andre og at det kommer til å gå seg til. Ha tålmodighet jenter!
dingding Skrevet 25. mars 2011 #17213 Skrevet 25. mars 2011 Er veldig enig med loxodonta! Jeg opererte for 2 dager siden og er slett ikke fornøyd med utseende på puppene sånn som de er nå, men de kommer jo til å forrandres Venstre puppen min er også litt større enn den høyre enda jeg har lagt i like mye i begge. Regner med den ene er mer hoven enn den andre og at det kommer til å gå seg til. Ha tålmodighet jenter! Mine var også veldig forskjellige.. men nå, 9 dager etter OP begynner de å bli fine Enda litt forskjell, mne er visst bare meg som ser det Er det noen andre som har opplevd at puppene blir større?? har bare lest at folk syntes de blir mindre! Jeg har også en stikkende smerte på kanten av brystvorta.. noen andre som har hatt det? er ikke veldig vondt, men litt irriterende.. :/ hadde skjønt det hvis det var der de la det inn, men de gikk inn under brystet..
Snøfte Skrevet 25. mars 2011 #17214 Skrevet 25. mars 2011 Hadde dine forskjellig form? Mine har helt forskjellig ;( Jeg er glad du blir mer å mer fornøyd å får bare håpe jeg kan bli det samme uten å trenge å operere på nytt sell om jeg er 70% sikker på at dette ikke retter seg.. Klem ikke så mye, manglet liksom litt fyll i den ene, og la inn 25ml mer i den. I ettertid har den høyre vært mer kjegle/tuteformet mens den venstre har vært dråpeformet og fin med litt heng. Egentlig ganske naturlig utseende selv om det er den som har vært mest hoven. Min kirurg var veldig ops på å advare meg om at puppene ikke blir perfekte selv om man legger inn silikon, og at den differansen som jeg hadde også på en eller annen måte kom til å vise etter op også, og det ser jeg jo venstre pupp er fortsatt favorittpuppen min utseendemessig Føler på en måte at høyre pupp alltid har vært litt underutviklet. Hadde lite morsmelk når ungene var små, og da spessielt i høyre pupp. Så med andre ord så har heller ikke huden på den puppen vært strukket på samme måte som venstre, og det viser seg på enkelte ting etter op også. (har tatt lenger tid før den har sunket og er fortsatt hardere og mindre følelse). Tror nok som andre også skriver at vi må gi kroppen vår tid til å bli vandt med silikonen og tross alt få helberede seg etter inngrepet. Kanskje grunnen til at vi verker mer i den ene puppen i forhold til den andre kan være at vi bruker den ene armen mer? Ser hvertfall at det stemmer litt med meg.... Har bestemt meg for å vente med å bestemme meg om jeg er fornøyd eller ikke til jeg skal på kontroll (3 mnd etter op.), men foreløpig så ser det bra ut Håper virkelig det ordner seg for deg, virker jo egentlig som om kirurgen din har gitt deg en forhåpning som ikke blir innfridd, og da vil jeg tro at hvis det ikke ordner seg så er det noe du kan ta opp med h*n. Nå husker jeg ikke hvor lenge det er siden du opererte, men hvis det bekymrer kan du jo ta en telefon til klinikken og høre med dem hva de mener/synes? Fredagsklem fra meg
sinne Skrevet 25. mars 2011 #17215 Skrevet 25. mars 2011 Mine var også veldig forskjellige.. men nå, 9 dager etter OP begynner de å bli fine Enda litt forskjell, mne er visst bare meg som ser det Er det noen andre som har opplevd at puppene blir større?? har bare lest at folk syntes de blir mindre! Jeg har også en stikkende smerte på kanten av brystvorta.. noen andre som har hatt det? er ikke veldig vondt, men litt irriterende.. :/ hadde skjønt det hvis det var der de la det inn, men de gikk inn under brystet.. har ikke opplevd at de blir større, jeg føler som mange andre at de har krympet litt... har ikke akkurat det samme som du beskriver ang brystvortene, men de er så såre og så VELDIG følsomme.. er igrunn veldig ubehagelig for hver gang jeg kommer borti, går ute og det blåser etc så kjennes det ut som om de skal dette av... noen av dere mamma'ne som har noe tips? hørt at de kan bli sånn av å amme...
Stimorol Skrevet 25. mars 2011 #17216 Skrevet 25. mars 2011 (endret) Åi, unnskyld tregt svar! Nei ikke deg jeg siktet til Synes du er en grei jente som legger mye tid inn for å hjelpe andre Er glad du er her! Det var godt å høre Jeg er jo ganske ny her så var derfor jeg trodde du mente meg og (pluss at jeg kanskje virka litt negativ til svaret jeg fikk ang hvor du ble operert), men prøver hvertfall å bidra positivt så mye jeg kan Håper virkelig at puppene dine forandrer seg til det bedre og at du blir mer fornøyd. Som du skrev litt lengre oppe her så tror du at du er 70% sikker på at det ikke retter seg igjen. Jeg føler akkurat det samme om mine også.. Gi gjerne en oppdatering hvis de skulle forandre seg etterhvert Ser at det er flere som lurer på hvordan det går med deg. Har tenkt på hvordan du har hatt det etter operasjonen og har det blitt noen forandring i forhold til samboeren din? Endret 25. mars 2011 av Stimorol
sanssouci Skrevet 25. mars 2011 #17217 Skrevet 25. mars 2011 Første gang jeg var på konsultasjon sa Dr Schistad at jeg kunne ta to forskjellige str. Men på operasjonsdagen fortalte han om at også bredden på brystene ville bli forskjellig og høyden. Mine var ikke veldig forskjellige og vi ble enige om å legge inn det samme i begge. Det er jeg veldig glad for, nå ser de nemlig helt like ut i str! Syns deg er kjedelig å høre at folk ikke er fornøyde, men vent noen mnd før dere freaker ut! Mine blir penere og penere for hver uke:) Har også litt ekstra følsomme brystvorter, men merker ikke så mye til det:) Stemningen har vært laber og mindre hyggelig her i det sisste, jeg har liksom latt være å skrive. Og når man legger ut får man sjelden respons. Særlig på bilder og slikt.. Vi må bli litt gladere og prøve å passe på at alle får svar:)
Gjest Kalia Skrevet 25. mars 2011 #17218 Skrevet 25. mars 2011 heisann føler det er en stund siden sist nå, vært en del på skolen og slikt, så ikke fått mye tid I dag har jeg kjørt og gått i butikker for første gang alene syns det enda er vanskelig å gire, river litt enda i høyre siden men klare det iaf, mine er jo snart 3uker så burde jo gå fint, men eg er mye bedre nå, klare det meste selv nå, endelig Gratulere til alle ny opererte :) håper det går bra me deg sweeti eg hadde syyyyyke smerter i høyre side, har ennå litt men det er så lite at det er ingeting i forhold til før hehe :gjeiper: hvis det ikke kommer veske ut av brystvorten og såret osv så virke det som de meine at det ikke er noe farlig, iaf det de sa til meg og skjekka på meg når eg va på kontroll hvordan er smertene ? håper det går over og at det ikke er noe betennelse elle noe
Stimorol Skrevet 25. mars 2011 #17219 Skrevet 25. mars 2011 Jeg syns ikke dere skal ta sånn på vei for at puppene ikke ser fantastiske ut med en gang. De trenger jo bare litt tid! Viss du mener det samme om noen måneder, så er det noe annet. Nå har de ikke rukket å bli seg selv igjen enda. Puppene er TO forskjellige klumper, og det kan jo være at det ene har litt mer hevelse/bruker lenger tid før det går bort (særlig når man har forskjellig innlegg), "detter ned" på forskjellig tidspunkt eller ser litt annerledes ut nå enn du så for deg. Men meget sannsynlig forandrer de seg, til det bedre. Jeg syns mine ikke så pene ut de første ukene, men så forandret de seg plutselig veldig De begynte også å se mer naturlige ut. Ellers så sies det vel at silikon ikke fikser all fasong. Det bare forstørrer de brystene man allerede har. Takk for svar Får ta tia til hjelp og se hvordan det blir etterhvert, selv om det er ganske frustrerende akkurat nå Siden jeg har høy profil i det ene brystet får jeg bare krysse fingerene for at den bruker lengre tid på å "dette ned" enn den andre. Så bra at dine forandra seg og ser mer naturlige ut Takk igjen for kloke og gode "råd" som roer meg ned litt =)
9naah Skrevet 25. mars 2011 #17220 Skrevet 25. mars 2011 Jeg kunne vel sove på siden etter en uke, men måtte da ha en pute som jeg holdt inntil brystet... følte det hjalp =) Jeg hadde ikke mye smerter etter min op. Alt fra dag 1 kunne jeg klare alt selv (untatt løft da...) Hadde ikke problemer med å komme meg opp av sengen selv, gå på do, dusje eller kle meg. Hadde også minimalt med hevelser i brystene. Men føler jo alle opplever dette forskjellig. Men regner med at om noen dager nå så vil du føle deg mye bedre. Takk for svar Føler meg allerede litt bedre. Var hos kirurgen idag, og fjernet litt sting. Så fikk jeg mere smertestillende, og tabletter mot kvalme. Har spydd de siste dagene siden jeg har vært så kvalm. Og det gjorde sykt vondt, brystene sprengte seg enda mere da! Hehe. Og da jeg var hos kirurgen sa han at alt så bra ut, bare det at jeg hadde litt mere spreng enn normalt. Siden jeg hadde så faste og små bryst ifra før av. Men satser på at jeg snart kan fungere som normalt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå