Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvortid kunne dere fungere som normalt? ikke få vondt av legge seg/reise seg opp av seng/stol, kle på deg selv, lage mat selv o.l? Jeg har syykt vondt her, er smertefullt å bare skrive dette inlegget. Setter pris på svar!

kan det være fordi du la inn gjennom brystvortene? Har hørt at det er veldig vondt den veien. Jeg skal selv ha under muskel, men snittet under puppen. Jeg håper jeg er klar til jobb igjen en uke etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mange som ikke blir fornøyde? Jeg er livredd jeg egentlig, redd for alt. Vurderer droppe hele operasjonen egentlig, men så var det de tomme puppene da. :(

De fleste blir vrll fornøyde. Men tror det også er mange fler som ikke blir det og som ikke tørr å si. Det er liksom litt "tabu" å snakke om at noe man har brukt så myr penger på gikk galt ? :s

Skrevet

Hei.

Første, dere som har operert på fornebuklinikken, har dere fått nedpressningsbånd??

2. Når jeg bøyer meg frem så kjenner jeg noen anske store groper under puppene. Liksom sånne "hull" inn i huden. Veldig dype. Hva er dette? Flere som kjenner det?

3. Hadde to ulike størelser på puppene før operasjon. Den høyre var stor og den venstre liten. Så fikk den lille lagt inn 75cc mer enn den "store" men nå er den venstre som i utganspunktet var minst mye større enn den høyre!!!

Opererte 11mars på fornebuklinikken.. Den venstre er også mye mer avlang og høyere oppe enn den høyre som ser mer ut som en liten trillrund ball...

Er fortvilt, mild sagt!!

Har også store smerter i venstre bryst å det stråler ned i venstre arm. Har ingen smerte i høyre pupp!

:'((((((

hei

jeg opererte på fornebu i januar.

jeg hadde ikke nedpressbånd og det er normalt at brystene er litt forskjellig etter op.

husk det tar min 1 år før de er "på plass"

hvis du er veldig usikker og har veldig vondt hadde jeg kontaktet dem og fått en oppfølgingstime.

Skrevet

Hei :)

På sykehuset i Sarpsborg. Skrev et langt innlegg nettopp som du kan lese hvis du vil.

Hvor opererte du?

Fornebu ......

Skrevet

Hvortid kunne dere fungere som normalt? ikke få vondt av legge seg/reise seg opp av seng/stol, kle på deg selv, lage mat selv o.l? Jeg har syykt vondt her, er smertefullt å bare skrive dette inlegget. Setter pris på svar!

pc'n brukte jeg hele kvelden etter op og gjort hver dag siden. dag 3/4 klarte jeg å reise meg opp ifra stol og sofa, dag 5 helt alene ifra liggende i senga. laget mat ifra dag 5 ( stekte egg/ pølse sånne lettvinne ting) kle på meg klarte jeg vel egentlig ifra dag 1, trengte hjelp til å få på jakke etc fordi jeg ikke fikk løfte armene.

i dag 1 uke siden op har jeg lagt sammen litt klær, sminket meg, vasket håret selv( sto litt bøyd så jeg slapp å strekke noe særlig på armene) og kjørte bil til butikken istad.. litt vanskelig å få bilen i revers, men det kjennes nesten bare ut som om det er muskelsvinn.

det jeg merker nå er at jeg blir veldig fort sliten, trenger mye søvn ( sover sammenhengende 7-9 timer om natta,gjort siden dagen etter op) og nesten det som minner om muskel svinn i armene.

beklager litt rotete innlegg, men håper det er leselig :)

Skrevet

hei

jeg opererte på fornebu i januar.

jeg hadde ikke nedpressbånd og det er normalt at brystene er litt forskjellig etter op.

husk det tar min 1 år før de er "på plass"

hvis du er veldig usikker og har veldig vondt hadde jeg kontaktet dem og fått en oppfølgingstime.

Hadde dratt dit på dagen hadde det ikke vært for at jeg bor på andre siden av norge :/

Er så fortvilt het!!:(

Gråter av smerten i høyre brysten.. Den blir verre og verre.. I morgen er det to uker siden operasjoen...

Skrevet (endret)

Ps til alle..

Beklager skrivefeilene.. Skriver med telefonen.. Er vannskelig med tutch skjerm :)

Endret av Sweeti
Skrevet

De fleste blir vrll fornøyde. Men tror det også er mange fler som ikke blir det og som ikke tørr å si. Det er liksom litt "tabu" å snakke om at noe man har brukt så myr penger på gikk galt ? :s

husk på fornebu har de 5 års garanti så det er ikke noe problem å gå til dem....de vil gjøre den beste jobb de kan for å unngå dårlige tykter ville jeg tro.

det er ett forum herinne for de som har fjernet silikon også...husker ikke hva det heter igjen.

hva du velger å gjøre med kroppen din er din sak og en op kan gå dårlig uansett hvor flink kirurgen er.

stappa eller ikke det er du som lever med det

Skrevet

Hadde dratt dit på dagen hadde det ikke vært for at jeg bor på andre siden av norge :/

Er så fortvilt het!!:(

Gråter av smerten i høyre brysten.. Den blir verre og verre.. I morgen er det to uker siden operasjoen...

jeg hadde absolutt ringt legen med engang hvis det er så vondt.

han tilgjengelig 24/7

er det stor forskjel på hevelsen og så vondt kan det være betennelse

Skrevet

Huff, ville ringt ja. Må ikke få betennelse.

Skrevet

Fornebu ......

Ook.. Beklager at jeg ikke så at det sto i innlegget du skrev før nå da...

Skrevet

husk på fornebu har de 5 års garanti så det er ikke noe problem å gå til dem....de vil gjøre den beste jobb de kan for å unngå dårlige tykter ville jeg tro.

det er ett forum herinne for de som har fjernet silikon også...husker ikke hva det heter igjen.

hva du velger å gjøre med kroppen din er din sak og en op

kan gå dårlig uansett hvor flink kirurgen er.

stappa eller ikke det er du som lever med det

Jeg er glad jeg tok silikon altså.. Skulle bare ønske de ble like.... Det var alt jeg ville.. Han sa at de kom til å blobdet også men det ble de ikke :/

Synes du har litt frekk tone her... Er du en av de uten silikon som dømmer de med? Tror ikke jeg ville brukt ett utrykk som feks "stappa". Det du skriver føler jeg blir litt for spydig og litt feil.. Når noen forteller om sine problemer og at de er fortvilte så er det der helt feil måte å imøtekomme dem. Her inne støtter vi hverandre i tykkt og tynt. Vi er ikke frekke!

Skrevet

Synes NOEN (ikke alle) av dere "nye" er litt frekke her inne nå..... Det er vell ikke nødvendig.. De som er her inne har vell nåkk å tenke på. Vi trenger ikke frekkhet i tillegg!

Skrevet (endret)

Håper virkelig ikke det var meg du sikta til nå Sweeti?

Endret av Stimorol
Skrevet

Hei.

Første, dere som har operert på fornebuklinikken, har dere fått nedpressningsbånd??

2. Når jeg bøyer meg frem så kjenner jeg noen anske store groper under puppene. Liksom sånne "hull" inn i huden. Veldig dype. Hva er dette? Flere som kjenner det?

3. Hadde to ulike størelser på puppene før operasjon. Den høyre var stor og den venstre liten. Så fikk den lille lagt inn 75cc mer enn den "store" men nå er den venstre som i utganspunktet var minst mye større enn den høyre!!!

Opererte 11mars på fornebuklinikken.. Den venstre er også mye mer avlang og høyere oppe enn den høyre som ser mer ut som en liten trillrund ball...

Er fortvilt, mild sagt!!

Har også store smerter i venstre bryst å det stråler ned i venstre arm. Har ingen smerte i høyre pupp!

:'((((((

Hei. Jeg spurte på klinikken ang to forskjellige størrelser når jeg skulle op. Fikk beskjed om at hvis jeg tok større protese i den so var minst, ville den mest sannsynlig bli større enn den andre etter op. Grunn til dette var at når man øker mengden på protesen, så økes også bredden. Så da får man to forskjellige bredder på puppene. Derfor ble jeg frarådet og ta to forskjellige størrelser.

Skrevet

Synes NOEN (ikke alle) av dere "nye" er litt frekke her inne nå..... Det er vell ikke nødvendig.. De som er her inne har vell nåkk å tenke på. Vi trenger ikke frekkhet i tillegg!

Frekke vil jeg kanskje ikke si.. Men "stemningen" hvis jeg kan kalle det det er litt forandret iforhold til den var for 2 uker siden. Håper ikke jeg trår noen på tærne nå...

Skrevet (endret)

Hei. Jeg spurte på klinikken ang to forskjellige størrelser når jeg skulle op. Fikk beskjed om at hvis jeg tok større protese i den so var minst, ville den mest sannsynlig bli større enn den andre etter op. Grunn til dette var at når man øker mengden på protesen, så økes også bredden. Så da får man to forskjellige bredder på puppene.

Derfor ble jeg frarådet og ta to forskjellige størrelser.

Hmm.. Skjønner.. Dette fikk jeg aldri informasjon om... Fikk ikke velge selv... Han sa at han skulle sette inn så de ble like men det du sier høres veeeldig logisk ut! Den med mest i er både breiere og høyere enn den andre....

Hva kan jeg gjøre?

Endret av Sweeti
Skrevet

Frekke vil jeg kanskje ikke si.. Men "stemningen" hvis jeg kan kalle det det er litt forandret iforhold til den var for 2 uker siden. Håper ikke jeg trår noen på tærne nå...

Ja du fant ett bedre ord enn meg! Stemningen her inne er ikke som den en gang var. Frister lite å skrive noe her.. Hjelper ikke en som er trist å komme til dålig stemning :/

Vurderer nesten å forlate forumet viss den ikke bedres :/

Skrevet (endret)

Vil du svare Sweeti? Jeg har lite lyst til å logge av her for kvelden å tro at det er jeg som har lagd dårlig stemning :/

Send meg gjerne pm så slipper vi/jeg å dra inn dårlig stemning på veggen her. :)

Endret av Stimorol
Skrevet

Er det noen her som har operert puppene mer enn en gang? Gjorde det mindre vondt andre gangen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...