Løvinne70 Skrevet 9. februar 2007 #1701 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Takk for svar Melinda Da har jeg målt rett. For noen dager siden var jeg 80 AA, nå har jeg minket en cm under brystet og derfor blitt 80 A Siden jeg vet man skal måle stramt under så er du nok 75 D ja Åh, jeg håper jeg hvertfall får en C-cup ellers blir jeg lei meg Ellers er jeg i godt humør i dag. Kjøpte meg nye klær, og har lenge brukt str 42 i bukser, i dag passet str 40 Endret 9. februar 2007 av Løvinne70
littleme Skrevet 10. februar 2007 #1702 Skrevet 10. februar 2007 Hei igjen alle sammen. Da var det over for min del. I går kl 8.30 fikk jeg lagt inn 280cc under muskelen på Nobel i Oslo. Det gikk utrolig fint. Jeg kom dit 45 min før operasjonen, ventet litt på en rom med masse stearinlys før anestesisykepleieren hentet meg. Han forklarte meg litt om bedøvelsen, operasjonen, piller osv. Deretter kom kirurgen inn så vi også fikk tatt oss en prat. Det var to kirurker som skulle bli med på operasjonen da de hadde "besøk" av en kirurg fra plastisk avdeling på Ullevål. Jeg våknet kl 10.45, og da fikk jeg i meg litt kjeks og saft før jeg kjørte hjem kl 11.45. Ting har gått utrolig bra! Jeg tror slik jeg føler det i brystet er slik det føles å få juling, men that's it. Har ingen store smerter noe sted, men jeg kjenner det jo litt i brystet. Knasker piller som det var sukkertøy etter den "pille-planen" jeg fikk. Har ikke vært kvalm et eneste sekund:) Hadde en pyton natt, for jeg klarer ikke å sove på ryggen...hehe. I dag er jeg like "støl" men heldigvis ingen store smerter. Måtte ta en sånn egenkontroll og det ser veldig bra ut. De står jo rett ut nå, men jeg regner med at det bare er hevelsen. Får vel lenge meg bakover igjen og fortsette denne norgesrekorden i TV-titting:)
Crianza Skrevet 10. februar 2007 #1703 Skrevet 10. februar 2007 Gratulerer så masse med nye pupper littleme 280cc under muskel høres helt perfekt ut for deg! Du høres ut til å være i fin form, så jeg håper du kommer deg raskt etter operasjonen. Jeg brukte også 75A før min operasjon for nesten 6 uker siden, og er nå den stolte eier av et par C-boobs Men jeg opplevde at brystene krympet endel etterhvert som hevelsen gikk ned etter op ja... Grr. Tror nok du også må regne med det, da muskelen skviser protesene Men det er faktisk ikke så negativt som det høres ut. Puppene "setter seg" liksom mer, og får sin riktige fasong. Mine ser helt naturlige ut nå, og er ikke så sprengte og spisse som de var i begynnelsen. Ingen silikonlook med andre ord Bare gled deg etterhvert som tiden går nå. Du vil ha fantastisk flotte bikiniboobs til sommeren Husk å slappe av og ikke ta noen løft ennå. Kos deg med TV'n og sørg for å ha masse blader å lese på. Klem
Gjest ElCaramba Skrevet 10. februar 2007 #1704 Skrevet 10. februar 2007 Hei Littleme! Godt å høre! Så bra at du er i så god form! Håper alt går bra framover også Jeg er virkelig fornøyd med mine, angrer ikke et sekund, de er blitt mere "normale" nå. Den høyre også. Er 8 uker siden operasjonen. Det er godt å ha denne dagboken, man lærer mye av hverandre. Selv om jeg ikke har skrevet så mye i det siste, leser jeg her hver dag. Kos deg så mye du kan denne uka, husk å ta det eeeasy Jeg tok også rekord i tv-titting, du kan jo prøve å slå min, eller noen andre her sin. Tror vi hadde det ganske likt hele gjengen! Finn fram flere puter, eller en dyne, som du kan rigge til bak ryggen til natta. Husker godt den første uka selv... Sov sittende i 5 døgn men det gikk på et vis. Wow, 280cc, du ser sikkert SÅ knallbra ut!! Helt ærlig? Skulle ønske at jeg tok mer! Puppene mine har "krympa" (har bare blitt vant til de) og jeg har itillegg lagt på meg Nå føler jeg magen står mer ut enn puppene! Eier ikke magemuskulatur for tida. Nei, tror bare jeg må trene litt, da kommer vel mine til sin rett igjen! Lykke lykke til framover, knask dine piller så du ikke har det vondt, skriv å fortell hvordan det går videre! Vi er her sammen med deg! Klem fra Caramba
Melinda Skrevet 11. februar 2007 #1706 Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer til deg, Littleme!! Veldig morsomt å høre at alt har gått bra for deg også. Deilig med nye pupper, ikke sant?? Mine er jo bare 1,5 uke gamle, men jeg er allerede veldig vant med de. Nå syns jeg de er kjempesmå, men jeg ser jo at jeg ikke er den eneste her som reagerer slik... Man blir fort vant, ja!! Mine har allerede begynt å mykne litt og på sidene er de ikke hovne lenger og har derfor hoppet ned en etage nå... Håper de ikke "krymper" altfor mye nå..!! Men, jeg gleder meg veldig til sommeren - endelig kan jeg føle meg komfortabel i bikini!!! Klem fra meg
Løvinne70 Skrevet 11. februar 2007 #1707 Skrevet 11. februar 2007 Gratulerer så mye LittleMe, håper du er innom og skriver litt så vi får vite hvordan det går med deg
Gjest ElCaramba Skrevet 11. februar 2007 #1708 Skrevet 11. februar 2007 Er det noen som kjenner at implantatene har festet seg, eller er det noen som kjenner at de er "løse" inni der? Kan vi ta en runde på dette
Fergie Skrevet 11. februar 2007 #1710 Skrevet 11. februar 2007 ElCaramba: Jeg vet ikke om jeg synes at de har festet seg eller er løse... Det føles litt rart ut når man skubber på de. Men tror nok at det er mest fordi at jeg synes det er litt rart.. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..
Gjest ElCaramba Skrevet 12. februar 2007 #1711 Skrevet 12. februar 2007 Hei Fergie! Takk for svar. Det er slik jeg også synes det kjennes. Det er vanskelig å forklare. Det er rart når jeg skyver litt fram og tilbake på puppene. Mest på høyre, men den vet jeg er litt løs inni der. Hmm. Noen andre? Som kan fortelle hvordan sine kjennes når en vugger litt fram og tilbake på de med hele hånden? Kjennes implantatene etterhvert ut som fast i "eget brystvev" eller vil en alltid kjenne at det er en protese der inne? Mine kjennes helt naturlig ut å ta på, er myke og fine på alle måter. Men det er jo nytt dette, å ha noe annet inni brystet, men kanskje det er slik det skal kjennes ut...? Har hørt begge deler. Noen sier det kjennes "helt mitt", mens andre kjenner protesen kjempegodt når den glir fram og tilbake der inni. Håper mine fester seg, synes det er ekkelt at de lever sitt eget liv der inne. Vil ikke fornemme de hele tiden når jeg tar på de. Samtidig ønsker jeg ikke en FOR aktiv bindevevsdannelse der inne, det lukter kapsel lang vei
LostS0ul Skrevet 12. februar 2007 #1712 Skrevet 12. februar 2007 Hei Fergie! Takk for svar. Det er slik jeg også synes det kjennes. Det er vanskelig å forklare. Det er rart når jeg skyver litt fram og tilbake på puppene. Mest på høyre, men den vet jeg er litt løs inni der. Hmm. Noen andre? Som kan fortelle hvordan sine kjennes når en vugger litt fram og tilbake på de med hele hånden? Kjennes implantatene etterhvert ut som fast i "eget brystvev" eller vil en alltid kjenne at det er en protese der inne? Mine kjennes helt naturlig ut å ta på, er myke og fine på alle måter. Men det er jo nytt dette, å ha noe annet inni brystet, men kanskje det er slik det skal kjennes ut...? Har hørt begge deler. Noen sier det kjennes "helt mitt", mens andre kjenner protesen kjempegodt når den glir fram og tilbake der inni. Håper mine fester seg, synes det er ekkelt at de lever sitt eget liv der inne. Vil ikke fornemme de hele tiden når jeg tar på de. Samtidig ønsker jeg ikke en FOR aktiv bindevevsdannelse der inne, det lukter kapsel lang vei ← Mine kjennes ganske vanlige ut når jeg vugger på de.. kjenner avogtil at protesene er der, men det tror jeg de fleste kjenner, hvertfall nå i begynnelsen..
Løvinne70 Skrevet 12. februar 2007 #1713 Skrevet 12. februar 2007 Jeg tenker veldig på det der med at så mange angrer på at de tok for lite, derfor kunne jeg godt tenkt meg å lagt på litt. Da jeg så meg i speilet med de protesene på ca 400 ml så følte jeg at de hvertfall måtte være såpass. I ettertid har jeg tenkt mye på det. Snakket med legen min i dag om å ta mer, han vil ikke anbefale det. Skal jeg mer opp i str nå må jeg ha bredere og høyere prosteser, han mente jeg kunne få problemer om noen år. Det vil jeg selvsagt ikke. Da var det snakk om 480 og 520 på hvert bryst. Ja, det høres voldtsomt ut, men jeg er nok av de som trenger flere ml for å gå opp en str. Står jo her på forumet at man trenger mellom 150-250 ml for å gå opp en str. Tror dere legen har rett når han sier jeg kan få problemer senere om jeg går opp mer nå? Er så frykelig redd for at jeg tar for lite, men vil selvsagt ikke være så dum å gjøre noe som kan gi meg plager senere. Er litt rådvill
Gjest ElCaramba Skrevet 12. februar 2007 #1714 Skrevet 12. februar 2007 Hei Løvinne! Jeg tok så det passer kroppen min idag, og siden jeg hadde så små fra før, grei overgang. Siden jeg alikevel skal ta en ny operasjon innen noen år, vil jeg ta mer da. Da har jeg mer plass og vil nok også "tåle" mer ml utseendemessig enn idag. Jeg er 164 cm høy og veier normalt max 54 kg (har gått opp litt nå pga rolige dager etter operasjonen, men de trenes bort i disse dager ) Tok 230 i hver, gikk opp 2 str jeg. Følg legens anbefalinger. Man blir fort vant, og mye vil ha mer, men jeg ville ikke tatt så mye som 500 ml. Husk Ailar............. Mye pes med så store.
Løvinne70 Skrevet 12. februar 2007 #1715 Skrevet 12. februar 2007 Tusen takk for svar ElCaramba Ja, håper jeg blir fornøyd med str
littleme Skrevet 12. februar 2007 #1716 Skrevet 12. februar 2007 Da er dag 4 med nye fordeler snart over. Formen har jo ikke vært til å klage på, forutenom i natt. Våknet med tidenes vondeste rygg (er så vondt å kun sitte og ligge hele tiden) og måtte hive i meg 2 smertestillende utpå natten. Kjempe lurt å gjøre det uten mat... 15 min senere hang jeg over doskålen og alt kom rett opp igjen:( Jeg har ikke sjangs til å ta en eneste pille uten et måltid jeg. Jeg har ikke så vondt når jeg ligge eller sitter, men når jeg har ligget i ro lenge (evt sovet en natt) og setter med opp så gjør det driiitvond i venstre boob i 4-5 sekunder. Selv om kjæresten til og med hjelper meg rolig opp ved å støtte ryggen min. Vanlig? Det må være årevis siden jeg sist var så rartløs. Jeg vil løpe, danse og alt på en gang.. Er ikke bare herlig å slappe av hele tiden. Jeg kjeder meg 2 % her hjemme. I morgen kan jeg endelig dusje. Da må vel kjæresten bli med så jeg endelig får fettstripene ut av håret, hehe!! Lenge siden jeg har følt meg så guffen. Jeg håper at formen er såpass at jeg klarer 3 t med forlesning på onsdag (dag 6). Problemet er at jeg blir så utrolig annpusten/tungpustet med en gang jeg gjør noe. Håper dette blir bedre utover morgendagen.
Fergie Skrevet 12. februar 2007 #1717 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har ikke så vondt når jeg ligge eller sitter, men når jeg har ligget i ro lenge (evt sovet en natt) og setter med opp så gjør det driiitvond i venstre boob i 4-5 sekunder. Selv om kjæresten til og med hjelper meg rolig opp ved å støtte ryggen min. Vanlig? ← Det er HELT vanlig det du opplever nå ja!
Gjest ElCaramba Skrevet 12. februar 2007 #1718 Skrevet 12. februar 2007 Hei Littleme Ja det er helt normalt! Bra du får hjelp opp med dytt i ryggen, man er hjelpesløs uten starthjelp! Jeg hadde også ufattelig vondt i et par sek etter å ha kommet i loddrett posisjon. Auauau, føler med deg! Hang in there! Det blir bedre og bedre dag for dag!
Gjest ElCaramba Skrevet 12. februar 2007 #1719 Skrevet 12. februar 2007 Mine kjennes ganske vanlige ut når jeg vugger på de.. kjenner avogtil at protesene er der, men det tror jeg de fleste kjenner, hvertfall nå i begynnelsen.. ← Hey De går seg nok til ja. Uh. Litt ekkelt når de kjennes "løse" ut, at man kjenner at de rører seg inni der, men man er sikkert ekstra oppmerksom i begynnelsen. Hvordan går det ellers? Noe vondt eller er alt bare fryd og gammen? Her er alt bare vel egentlig, sprader rundt med sportbhen enda men det gjør ingenting. Fikk beskjed om å ha den på til høyrepuppen var på plass.Det kjennes uansett bedre ut med støtte, enn vanlig bh så da er det greit det En venninne sa her om dagen at det så mer ut som jeg hadde forminsket dem! Jeg hadde sporsbhen på, som vanlig, og store gensere over. "Hallo, jeg har trang sportsbh på" . "Men de ser jo mindre ut..enn før du opererte..?" Da måtte vi le! Kan du tenke deg hvor gigastore innlegg jeg hadde i bhen før? Vi snakker tydeligvis over 230 ml store innlegg!!! AH!! Jeg ELSKER mine nye pupper!!!!!!
Melinda Skrevet 12. februar 2007 #1720 Skrevet 12. februar 2007 En venninne sa her om dagen at det så mer ut som jeg hadde forminsket dem! Jeg hadde sporsbhen på, som vanlig, og store gensere over. "Hallo, jeg har trang sportsbh på" . "Men de ser jo mindre ut..enn før du opererte..?" Da måtte vi le! Kan du tenke deg hvor gigastore innlegg jeg hadde i bhen før? Vi snakker tydeligvis over 230 ml store innlegg!!! AH!! Jeg ELSKER mine nye pupper!!!!!! ← Ha, ha! Akkurat som for meg da! Her var det svigermor som lurte på om jeg virkelig hadde operert meg... Jeg har alltid haft kjempetykke inlegg i bh'n så hun hadde nok sett for seg en Pamela etter operasjonen... Da måtte jeg jo fortelle at før operasjonen hadde jeg bare en rygg med to brystvorter på, nå har jeg pupper som er akkurat like store som "før", men uten flere centimeter inlegg. Da skjønnte hun det. Jeg er også veldig glad i mine nye fordeler og jeg gleder meg masser til å prøve en bikini i sommer!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå