Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest halebein
Skrevet

og her er et til, fikk ikke til å poste de i samme innlegg..

post-41460-0-43188900-1300988681_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk Snøfte og Ramp :)

Uff jeg glemte meg helt i sted og løftet sønnen min på 1 år ut av stolen sin og ned på gulvet... Har smertestillende innabords så kjenner jo ingenting men kjenner jeg ble litt øm i de stakkars brystmusklene mine nå :(

Håper jeg ikke har ødelagt noe!

Det går nok helt sikkert bra! :-) jeg løftet min gutt på dag 2 og utover ( hadde jo ikke noe valg!) og mine har det bra :-) myke har de blitt også!

Så klart skal man høre på legen, men helt ærlig, jeg for min del må fungere her hjemme, med det som kreves... Bare vær forsiktig, og løft med ryggen! :-)

Skrevet

Ser veldig flott ut!! Er du fornøyd med utseende og størrelse selv? Hvilken størrelse har du gått fra og hva er du nå?

Jeg er veldig fornøyd :)

Jeg var 75A.. Vet ikke hva jeg er nå.. :P

Skrevet

så naturlig å fint :)

når opererte du? er så mange så det går litt i surr her :fnise:

Jeg er kjempefornøyd :) ville at det skulle se naturlig ut :) Uten klær er de gigantiske men kan fint skjule de med klær på :)Akkurat som jeg ønsket :)

Hehe, er ikke lett å holde styr på alle her :P Jeg opererte 16 mars.. altså 8dager siden :)

Skrevet

Det går nok helt sikkert bra! :-) jeg løftet min gutt på dag 2 og utover ( hadde jo ikke noe valg!) og mine har det bra :-) myke har de blitt også!

Så klart skal man høre på legen, men helt ærlig, jeg for min del må fungere her hjemme, med det som kreves... Bare vær forsiktig, og løft med ryggen! :-)

Ok, godt å høre det da :) Glemte helt av at jeg hadde operert hehe!

Fikk streng beskjed av min lege å ikke løfte noe på minst 1 uke helst 2 men det blir vanskelig altså.

Men skal prøve å unngå det den første uka hvertfall :)

Skrevet

Skal si dere har skrivd masse siden sist jeg var inne :) Så flott. Masse gøy lesing til meg.

Jeg må bare spørre dere som har operert. Jeg opererte selv for 2 1/2 uke siden. Puppene mine har minska en del og jeg er ikke lenger så hoven og øm. Men den ene puppen er større enn den andre. Og det merkelige er, at

den puppen som er størst nå er den som var minst før operasjonen. Jeg la inn 260 cc i hver. Kan det være at den ene fortsatt er mer hoven enn den andre?? Noen som har opplevd det samme? :) Jeg vil jo ikke gå rundt med så stor forskjell som det er på dem nå?! Litt forvtila her nå :/

Jeg har akkurt samme problem!!

Hvor opererte du?

Jeg opererte på fornebuklinikken 11.mars

Dette er en DÅLIG puppejobb!!

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd :) ville at det skulle se naturlig ut :) Uten klær er de gigantiske men kan fint skjule de med klær på :)Akkurat som jeg ønsket :)

Hehe, er ikke lett å holde styr på alle her :P Jeg opererte 16 mars.. altså 8dager siden :)

stemmer, føler du at de har sunket og blitt mindre? og hvordan fungerer du i det daglige?

jeg opererte dagen etter deg, så litt spennende å høre hvordan du har det:)

Skrevet

Hei.

Første, dere som har operert på fornebuklinikken, har dere fått nedpressningsbånd??

2. Når jeg bøyer meg frem så kjenner jeg noen anske store groper under puppene. Liksom sånne "hull" inn i huden. Veldig dype. Hva er dette? Flere som kjenner det?

3. Hadde to ulike størelser på puppene før operasjon. Den høyre var stor og den venstre liten. Så fikk den lille lagt inn 75cc mer enn den "store" men nå er den venstre som i utganspunktet var minst mye større enn den høyre!!!

Opererte 11mars på fornebuklinikken.. Den venstre er også mye mer avlang og høyere oppe enn den høyre som ser mer ut som en liten trillrund ball...

Er fortvilt, mild sagt!!

Har også store smerter i venstre bryst å det stråler ned i venstre arm. Har ingen smerte i høyre pupp!

:'((((((

Skrevet (endret)

Hei.

Første, dere som har operert på fornebuklinikken, har dere fått nedpressningsbånd??

2. Når jeg bøyer meg frem så kjenner jeg noen anske store groper under puppene. Liksom sånne "hull" inn i huden. Veldig dype. Hva er dette? Flere som kjenner det?

3. Hadde to ulike størelser på puppene før operasjon. Den høyre var stor og den venstre liten. Så fikk den lille lagt inn 75cc mer enn den "store" men nå er den venstre som i utganspunktet var minst mye større enn den høyre!!!

Opererte 11mars på fornebuklinikken.. Den venstre er også mye mer avlang og høyere oppe enn den høyre som ser mer ut som en liten trillrund ball...

Er fortvilt, mild sagt!!

Har også store smerter i venstre bryst å det stråler ned i venstre arm. Har ingen smerte i høyre pupp!

:'((((((

Hei :)

Vet ikke om du har sett det, men jeg skrev dette på forumet her i går:

"I dag er puppene mine 4 uker gamle. Og jeg er dessverre ikke fornøyd.. :/

Den ene er mye større enn den andre.

Er det noen som kan svare på dette eller har mer enn 4 uker gamle pupper som fortsatt er hoven eller har høy profil som ikke har sunket helt ned eller hva jeg skal si?

Vil egentlig ikke klage og det sies jo at man ikke kan se det endelige resultatet før om 6-12 mnd, men er litt deppa over resultatet så langt hvertfall."

Fikk ikke svar av noen så det er vel ikke så mange som har peiling på det..

Min høyre pupp som var minst i utgangspunket er en del større enn den andre nå og mye høyere oppe. Brukte nedpressbånd i 3 uker.

Hvordan profil og hvor mye la du inn? Over eller under muskelen? Har sikkert lest det før, men husker ikke.

Endret av Stimorol
Skrevet

Er det noen som kan svare på dette eller har mer enn 4 uker gamle pupper som fortsatt er hoven eller har høy profil som ikke har sunket helt ned eller hva jeg skal si?

Vil egentlig ikke klage og det sies jo at man ikke kan se det endelige resultatet før om 6-12 mnd, men er litt deppa over resultatet så langt hvertfall."

Min høyre pupp som var minst i utgangspunket er en del større enn den andre nå og mye høyere oppe. Brukte nedpressbånd i 3 uker.

Hvordan profil og hvor mye la du inn? Over eller under muskelen? Har sikkert lest det før, men husker ikke.

Jeg oppererte den 21feb, og la inn 220 overmuskel vanlige runde.

Og jeg hadde og forskjellig størrelse, men det kirurgen sa til meg var at han ikke ville gjøre noe med det siden når protesene kom inn ville forskjellen bli mindre enn sånn de var naturlig. Ikke at jeg skjønte så mye ut av det, men glad jeg hørte på han.For nå kan jeg nesten ikke se forskjell,bare at det er litt mer heng på den som hadde heng før.Men ser at det kommer til å ordne seg med den andre og,den "siger" mer etter dagene går.

Her er det ingen hevelse igjen og alt går veldig fint,eneste er at jeg synes det er litt ubehagelig å sove på magen og uten BH på.Men det blir sikkert en vanesak etterhvert.

Så utrolig kjedelig at dere kjenner på den følelsen at dere ikke er fornøyde :( Veldig dumt når dere har gledet dere og lagt mye penger i det og så svarer det ikke til forventningene.

Har dere vært på samme klinikk?

Hva sier klinikken om bekymringen og missnøyen deres?

Håper det ordner seg etter som dagene går,at kroppen deres trenger bare litt mer tid.

Skrevet

Happy !!!!

Har du sett byavisen????

Dr.Ørner er på førstesiden (klinikk Bergen)

Var han som oppererte meg, han er dyktig ja! og god for 24MILLIONER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eldste han hadde opperert var 97år :)

Har jammen meg valgt feil yrke ;)

Skrevet

Heihei

I dag er puppene mine 4 uker gamle. Og jeg er dessverre ikke fornøyd.. :/

Er det noen som kan svare på dette eller har mer enn 4 uker gamle pupper som fortsatt er hoven eller har høy profil

som ikke har sunket helt ned eller hva jeg skal si?

Vil egentlig ikke klage og det sies jo at man ikke kan se det endelige resultatet før om 6-12 mnd, men er litt deppa over resultatet så langt hvertfall.

Gratulerer med nye pupper 9naah :danser: og lykke til lilletenkende :) :)

Hei! Hvor opererte du igjen? Jeg har samme problem!!::(

Skrevet

Er det mange som ikke blir fornøyde? Jeg er livredd jeg egentlig, redd for alt. Vurderer droppe hele operasjonen egentlig, men så var det de tomme puppene da. :(

Skrevet

Turte ikke å bruke hibiscruben i underlivet eller ansiktet...Må man det?

Viss du hadde lest litt bak i forumet så har jeg beskrevet hvordan hibiskrub skal brukes!:)

Den skal IKKE i underlivet, nært øynene, og IKKE inn i ørene! Veldig viktig!!

Skrevet

Turte ikke å bruke hibiscruben i underlivet eller ansiktet...Må man det?

Viss du hadde lest litt bak i forumet så har jeg beskrevet hvordan hibiskrub skal brukes!:)

Den skal IKKE i underlivet, nært øynene, og IKKE inn i ørene! Veldig viktig!!

Skrevet

Er det mange som ikke blir fornøyde? Jeg er livredd jeg egentlig, redd for alt. Vurderer droppe hele operasjonen egentlig, men så var det de tomme puppene da. :(

hadde op på nobel clinic oslo. mine er 1 uke gamle i dag og er veldig fornøyd hittil :)

Skrevet

Jeg oppererte den 21feb, og la inn 220 overmuskel vanlige runde.

Og jeg hadde og forskjellig størrelse, men det kirurgen sa til meg var at han ikke ville gjøre noe med det siden når protesene kom inn ville forskjellen bli mindre enn sånn de var naturlig. Ikke at jeg skjønte så mye ut av det, men glad jeg hørte på han.For nå kan jeg nesten ikke se forskjell,bare at det er litt mer heng på den som hadde heng før.Men ser at det kommer til å ordne seg med den andre og,den "siger" mer etter dagene går.

Her er det ingen hevelse igjen og alt går veldig fint,eneste er at jeg synes det er litt ubehagelig å sove på magen og uten BH på.Men det blir sikkert en vanesak etterhvert.

Så utrolig kjedelig at dere kjenner på den følelsen at dere ikke er fornøyde :( Veldig dumt når dere har gledet dere og lagt mye penger i det og så svarer det ikke til forventningene.

Har dere vært på samme klinikk?

Hva sier klinikken om bekymringen og missnøyen deres?

Håper det ordner seg etter som dagene går,at kroppen deres trenger bare litt mer tid.

Takk for svar :) Så bra at det ikke ble så mye forskjell hos deg:) Jeg klarer heller ikke å sove på magen eller siden enda. Litt for harde og stramme pupper fortsatt :gjeiper:

Jeg har blitt operert på sykehuset i Sarpsborg og har bare betalt en egenandel på 3-400 kr.

Kort fortalt: Hadde en svulst over den ene lungen når jeg var 5 mnd gammel, ble operert og fikk et stygt arr tvers over brystet til langt bak på ryggen. Dette stramma og hemma normal utvikling av brystet og det ble ganske stor forskjell på venstre og høyre bryst. Søkte i 4 år ca om å få dekka operasjon, fikk 2 avslag og hadde egentlig gitt opp og begynte å spare penger til operasjon. Dro på konsultasjon hos en privatklinikk og kirurgen sa at dette var noe som absolutt skulle bli dekket av staten så han sendte en søknad videre og den ble godkjent :)

Så jeg er ikke heelt i samme situasjon som dere som har spart masse penger til operasjon.

Kirurgen la inn 225 i venstre og 325 i høyre bryst under muskelen. Har forskjellig profil, høyre bryst har høy profil (der det gamle arret går tvers over brystet) og venstre har moderat plus. Er veldig fornøyd med det venstre brystet, men jeg fikk høy profil i høyre bryst og lurer på om det tar lengre tid før høyprofilinnlegg detter litt ned eller hva jeg skal si ? :)

Var på kontroll for en uke siden men han kunne ikke si så mye fordi det fortsatt var litt hevelse og fikk ny kontroll om 6 mnd.

Håper bare på at det fortsatt er hevelse i det ene brystet og at det synker litt ned. Er det noen som i det hele tatt har hevelse i brystet 4-5 uker etter operasjon??

Håper ikke jeg blir sett på som klageguri her. Er bare litt fortvilet og tenker på det hele tia. Har jo blitt helt puppefiksert som sikkert mange av dere andre også er :gjeiper:

Gleder meg hvertfall til å gå på stranda for første gang på 10 år :fnise:

Skrevet

Hei! Hvor opererte du igjen? Jeg har samme problem!!::(

På sykehuset i Sarpsborg. Skrev et langt innlegg nettopp som du kan lese hvis du vil.

Hvor opererte du?

Skrevet

Hvortid kunne dere fungere som normalt? ikke få vondt av legge seg/reise seg opp av seng/stol, kle på deg selv, lage mat selv o.l? Jeg har syykt vondt her, er smertefullt å bare skrive dette inlegget. Setter pris på svar!

Skrevet

Vil egentlig ikke klage og det sies jo at man ikke kan se det endelige resultatet før om 6-12 mnd, men er litt deppa over

resultatet så langt hvertfall."

Min høyre pupp som var minst i utgangspunket er en del større enn den andre nå og mye høyere oppe. Brukte

nedpressbånd i 3 uker.

Hvor opererte du??

Jeg la inn 375 i høyre og 450(!) i venstre. Usikker på proilen men tror det er høyprofil.. Faktisk ser det ut som det er ulik profil i puppene mine :(

Hva med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...