lilletenkende Skrevet 24. mars 2011 #17141 Skrevet 24. mars 2011 Om noen timer er det min tur:O Det har gått fryktelig fort syns jeg:) Var litt uheldig med antibiotikaen jeg skulle ta kvelden før, lå med sterke magesmerter, kvalme og diarè hele natten... men regner med at resten skal gå fint:) Nye pupper, her kommer jeg:D
lilleville85 Skrevet 24. mars 2011 #17142 Skrevet 24. mars 2011 Da jeg kom inn til op-salen, måtte jeg ha på meg en sånn hårnett. Og så fikk jeg noe berusende inn gjennom der man tar blodprøve (husker ikke hva det heter). Og så skulle jeg få lokalbedøvelsene, og da gråt jeg. Var så jævla redd!! Det gjorde faktisk litt vondt også. Under operasjonen måtte je få flere sprøyter inni puppen, fordi det gjorde vondt.. Off da, det var leit at du skulle ligge der å være redd og til å med ha vondt til tider. Hvor var det du opererte? Jeg hadde også lokalbedøvelse, men jeg fikk 3 valium før op noe som gjorde at jeg var ikke redd i det hele tatt. Og fikk hvertfall 15-20 sprøyter med bedøvelse i hver pupp! Så kjente ingenting i det hele tatt. Syns bare du kan ringe kirurgen alt i dag og be om mer smertestillende en å vente til fredag. Er ikke noe moro å ha det vondt. Lykke til! Og håper du blir fornøyd med resultatet
Betty84 Skrevet 24. mars 2011 #17143 Skrevet 24. mars 2011 Nå er det 6 dager siden min OP, og puppene blir bare finere og mykere for hver dag :-) men, etter noen dager etter OP fikk jeg noen små røde nupper som klødde ekstremt mye nedover hals og øvre del av brystet. Og nå får jeg bare fler av disse for hver dag, kun under sportsbhen og omerådet rundt. Det kløøøør, blir gal!! Noen andre som har hatt slikt, eller vet noe om det? Regner med det er noe allergisk reaksjon, men går ikke på noe piller lenger, så får ikke vært det. Har kasta den bhen fra klinikken på vask for å se om det hjelper.. Noen som har en god krem å anbefale kanskje? Det kan være fordi det blir litt tett og klamt.... Eurax er kløstillende du får på apoteket Smør det på og la bhen være av de minuttene den bruker på å trekke inn. Kan ikke tenke meg at nuppene forsvinner, men du slipper ihvertfall å klø så ille
Judge Judy Skrevet 24. mars 2011 #17144 Skrevet 24. mars 2011 22. mars: 9naah 18 år, 180 høy, 66 kg. liten 75B, skal legge inn ca 270, runde proteser over muskel i moderat profil. Da ble de ca en stor C/liten D. Skal opereres på Volvat i bergen, snittet skal være rundt brystvorten. Skal ha lokalbedøvelse, noe jeg gruer meg veldig til siden jeg har sprøyteskrekk! Har ingen barn. 23 mars: Lillefy 22 år, 162 høy, 48 kg, 70B nå og ønsker en full C-liten D. Skal legge inn 280-300 cc høy profil, under muskel på Klinikk Stokkan i Trondheim. Har ammet to barn og skal fylle opp slappe ammepupper! 25.mars: Stellinax 27 år, 172cm høy, ca 56 kg, 70B/75A i utgangspunktet men har innlegg på 325cc., ammet to barn. Skal legge inn 400cc-450cc, høy profil, ikke helt avgjort str ennå. Opereres på Collosseumsklinikken i Oslo. 28.mars: happy<3 25år, 165cm høy, 54 kg, 75AAAA.skal legge inn 240cc i utgangspunktet, men er veldig usikker. profil ikke avgjort enda. Opereres på Klinikk Bergen. 14 april:enne 34år 173cm. og 62kg. Skal fylle opp tomme ammepupper. Har ikke vært til konsultasjonstime enda, aner ikke hvor mye jeg skal ha. Hadde en gang d-cup. Morten Haug Nobel clinic 14.april: Teenmom18. 18 år, 161 høy, ca 43 kg. 1 barn, ammet 1 år og skal fylle opp tomme ammepupper. Var ca 70/75 C for noen mnd siden, men er nå en liten 65 AA. Skal legge 240-300 cc under muskelen i moderat profil. Håper på ca samme størrelsen som jeg var mens jeg ammet. Skal opereres av Dr. Schistad, Fornebuklinikken. 18. april: Judge Judy. Avlyst! 29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund! 20.juni: Chikki 18 år. 172 høy og 60 kg. Er nå en "stor" A/liten B. Og trives IKKE med det, hater å vise de til kjæresten og gå i bikini. Skal legge inn rundt 360 under muskel, synes dette høres enormt ut i forhold til andre her. Men velger å stole på kirurgen. Han mente det ble en stor C, liten D. Tor jeg skal ha høyprofil og rund protese. Snittet er under brystet for de som lurer. Skal operere på fornebuklinikken av Pål Schistad. 30. september: Jenny A 30 år, 2 barn (skal ikke ha flere), 170cm høy og ca 61,5 kg. Har bh i 75B vattert,men er egentlig en 75A. Vært på konsultasjon hos Schistad på Fornebuklinikken. Han mente jeg ville få en c-cup ved å legge inn mellom 350 og 375ml. Skal da legge under muskel og moderat profil.
Judge Judy Skrevet 24. mars 2011 #17146 Skrevet 24. mars 2011 Hei jenter! Som dere ser over så har jeg avlyst operasjonen min. Det viste seg at jeg er et langt mer komplisert tilfelle enn man skulle trodd. Etter å ha vært på konsultasjon hos to andre kirurger er jeg helt overbevist om at den planlagte operasjonen ikke ville blitt bra på meg. Jeg er såpass asymmetrisk i brystkassen at det er veldig vanskelig å få et bra resultat på meg. (Her må jeg bare understreke at det ikke er kirurgen det er noe galt med, men meg. Jeg har full tro på at han i et hvert annet tilfelle kan operere frem veldig flotte pupper ) Han på konsultasjon nr. 2 mente etter masse målinger og prøvinger at vi kunne få et tilfredsstillende resultat ved å legge inn anatomiske proteser under muskel. På den ene siden ville han legge inn 245, og på andre siden ville han legge inn 350 - 395 høyprofil for å kompensere for den enorme forskjellen i brystkassen. Prisen på herligheten ble 42.500 :O Konsultasjon nr. 3 sa at han ikke kunne gi meg et bra resultat ved hjelp av de metodene han bruker. Da jeg fortalte han om hva kons. 2 hadde kommet frem til, sa han seg enig i at det i teorien var det beste alternativet for meg. Selv om konsultasjonen på dette tidspunkt egentlig var over, så fortsatte vi å snakke, og jeg spurte om mulighetene for å få en slik operasjon dekket av det offentlige. Han sa at han så muligheten, men at det i så fall ville være opp til en annen kollega av han på Haukeland. Så han ringte liksågodt opp dit og snakket med han :D Der fikk han vite at de i så fall ville samarbeide med toraxkirurger og vurdere om jeg skulle få brystbeinoperasjon eller silikon eller begge deler, om man i det hele tatt skulle gjøre noe. Han ordnet deretter henvisning til meg, slik at jeg kunne komme til konsultasjon hos Haukeland. Snakk om helt sinnssyk kundeservice på en gratiskonsultasjon han visste han ikke kom til å få penger utav! Så nå krysser jeg fingrene da, for å få dette dekket istedet. Vet om andre med mye mindre utstikkende bein som har fått dekket silikon. Det viktigste for meg er uansett ikke å få større pupper, men å kamuflere brystbeinet, så om jeg kun får brystbeinoperasjon er jeg også utrolig fornøyd! :D
Betty84 Skrevet 24. mars 2011 #17147 Skrevet 24. mars 2011 å guri så bra Ble jo skikkelig lei meg på dine vegne! Men så ble jeg glad
Judge Judy Skrevet 24. mars 2011 #17148 Skrevet 24. mars 2011 Jeg er også mest glad nå, selv om det er bittert for meg å nok en gang få understreket at jeg ikke er normal. Så nå får jeg bare smøre meg med tålmodighet og se hva de neste sier. Om jeg ikke får det dekket kommer jeg nok til å dra tilbake til lege nummer 2, og så får jeg bare spinke og spare til jeg har de ekstra pengene. Han kommer jo som sagt til å få et bra resultat, men det er klart at det kommer til å bli mye bedre om jeg ikke har et bein som stikker langt ut og lager skillevegg og dytter innleggene innunder armene mine.
lilletenkende Skrevet 24. mars 2011 #17149 Skrevet 24. mars 2011 Jeg skjønner deg veldig godt Judge Judy i og med at jeg har samme problem. Jeg er også nødt til å ta anatomiske innlegg med stor str forskjell og selv ikke det kan være godt nok. Jeg har fått vite at jeg kan få operasjon dekket av staten, men dette vil ta mange år. Så da tar jeg sjansen ved å betale operasjon selv og håper på ett positivt resultat:) Aah kjenner nervøsiteten stige her....
ramp Skrevet 24. mars 2011 #17150 Skrevet 24. mars 2011 Nå sitter jeg på hotellet og føler meg slett ikke værst!! Er litt dopa på smertestillende så er litt ør men har ikke vondt i det hele tatt:) Det gikk over søk forventning! Og jeg må bare skryte masse av klinikk Stokkan, alle var kjempe hyggelige og tok så godt vare på meg. Det ble 325cc under muskel høy profil:) Er veldig fornøyd hittil men de er kanskje litt små Hadde dessverre ikke plass til mer. Gratulerer lille fy!!!! :-) puppene dine kommer mer "frem" når muskelen slipper, så den str du fikk blir nok kjempefin på deg!! :-)
ramp Skrevet 24. mars 2011 #17151 Skrevet 24. mars 2011 Gratulerer alle nye puppedamer her inne! :-) Nå er det 13 dager siden jeg fikk mine, og formen på de begynner å bli fin altså! :-) kjempefornøyd med str, og har innsett at jeg virkelig ikke kan ha større. Begynner å få igjen følelsen, og det er jeg superhappy for!!! :-)
Judge Judy Skrevet 24. mars 2011 #17152 Skrevet 24. mars 2011 Jeg skjønner deg veldig godt Judge Judy i og med at jeg har samme problem. Jeg er også nødt til å ta anatomiske innlegg med stor str forskjell og selv ikke det kan være godt nok. Jeg har fått vite at jeg kan få operasjon dekket av staten, men dette vil ta mange år. Så da tar jeg sjansen ved å betale operasjon selv og håper på ett positivt resultat:) Aah kjenner nervøsiteten stige her.... På grunn av fuglebryst, skeiv brystkasse eller "bare" asymmetriske bryster? Hvordan var i så fall gangen i det mtp undersøkelser og hvem som skulle operere og lignende? Ser du skal opereres i dag, så regner ikke med å få svar på en stund Masse lykke til! :D
Puppa Skrevet 24. mars 2011 #17153 Skrevet 24. mars 2011 Hei jenter! Har dere plass til en til her? Jeg har bestilt op 31/3 på nobel i oslo. Gruer meg skikkelig nå.. Jeg var på konsultasjon for 2 uker siden. Vi snakket om å legge inn ca mellom 240-280cc. Nå er jeg 70A og har i tillegg ammepupper. Han var ikke sikker på om det ble over eller under muskel, det skulle han se an under op. Han målte brystvev til 2,5 cm, og det skulle i utgangspunktet være passe for over muskel.
sanssouci Skrevet 24. mars 2011 #17154 Skrevet 24. mars 2011 Nye bilder er lagt ut på bloggen og prøvde å legge ut her, men det gikk ikke nå! Er nå 23 dager siden operasjonen og de blir mykere og mykere! http://sanssouci.blogg.no
Lillefy Skrevet 24. mars 2011 #17155 Skrevet 24. mars 2011 Tusen takk Snøfte og Ramp Uff jeg glemte meg helt i sted og løftet sønnen min på 1 år ut av stolen sin og ned på gulvet... Har smertestillende innabords så kjenner jo ingenting men kjenner jeg ble litt øm i de stakkars brystmusklene mine nå Håper jeg ikke har ødelagt noe!
9naah Skrevet 24. mars 2011 #17156 Skrevet 24. mars 2011 Off da, det var leit at du skulle ligge der å være redd og til å med ha vondt til tider. Hvor var det du opererte? Jeg hadde også lokalbedøvelse, men jeg fikk 3 valium før op noe som gjorde at jeg var ikke redd i det hele tatt. Og fikk hvertfall 15-20 sprøyter med bedøvelse i hver pupp! Så kjente ingenting i det hele tatt. Syns bare du kan ringe kirurgen alt i dag og be om mer smertestillende en å vente til fredag. Er ikke noe moro å ha det vondt. Lykke til! Og håper du blir fornøyd med resultatet opererte på volvat i bergen.. hvor lang tid tok det før du kunne sove på siden, bevege armene, og komme deg opp av sengen uten at det gjorde kjempe vondt? altså, hvor lang tid tok det før du kunne fungere som normalt igjen? føler jeg har kjempe vondt ennå.. gjør vondt å skrive på dataen også. håper det blir bedre så fort som mulig!
dingding Skrevet 24. mars 2011 #17157 Skrevet 24. mars 2011 (endret) Før og etter Kan sende bilder på PM hvis noen vil det La i 250 under muskel Endret 24. mars 2011 av dingding
Jenny A Skrevet 24. mars 2011 #17158 Skrevet 24. mars 2011 Før og etter Kan sende bilder på PM hvis noen vil det La i 250 under muskel Ser veldig flott ut!! Er du fornøyd med utseende og størrelse selv? Hvilken størrelse har du gått fra og hva er du nå?
sinne Skrevet 24. mars 2011 #17159 Skrevet 24. mars 2011 Før og etter Kan sende bilder på PM hvis noen vil det La i 250 under muskel så naturlig å fint når opererte du? er så mange så det går litt i surr her
Gjest halebein Skrevet 24. mars 2011 #17160 Skrevet 24. mars 2011 Har prøvd BH i dag:) Arti arti! Men her er så mye snø og gubben er borte, så har hovnet litt opp i den ene puppen etter snømåking i en time:S Ser litt rart ut på bildet, den ene er mye større enn den andre, men det normaliserer seg vel litt utover kvelden. Var 70 a, og er nå ifølge bhkalkulator en 70 E. Bhen jeg har på meg er den største jeg fant i huset, en 80 C, så den er litt løs. men arti å prøve. Jeg la forresten 280 g over muskel, moderat profil. Kjempefornøyd:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå